Πως το βλέπει κανείς

Πόντιους είσι; Ναί, Πόντιος Άααα...κι απο πού απο την Ελλάδα; Σερραίος Που είν αυτό; Δίπλα στη Ρουμανία Α! Εγώ απο Φλώρινα, έχω γειτόνισσα π...

Πόντιους είσι; Ναί, Πόντιος Άααα...κι απο πού απο την Ελλάδα; Σερραίος Που είν αυτό; Δίπλα στη Ρουμανία Α! Εγώ απο Φλώρινα, έχω γειτόνισσα πόντια Ναί; Βέβαια, χρόνια τώρα Άλλο κακό να μη σας βρει Ά; Είπα, χαίρομαι Γιατί; Έλα ντέ; Έχεις χρόνια στον Καναδά; Ούυυ..πολλά... Πολλά έ; Πόσα; Δεκαπέντε μήνες Σοβαρά; μόνο; Μόνο μαντάμ; ξέρεις τι είναι δεκαπέντε μήνες; Τι; Μισή ζωή Έ, όχι δα Κι όμως, εξαρτάται πως το βλέπει κανείς Εγώ που έχω 36 χρόνια; Α! σας βρήκε..λυπάμαι.. Ποιός; Το κακό που έλεγα πιο πρίν Ποιό κακό, δεν καταλαβαίνω Το ξέρω πως δεν με καταλαβαίνεις, γι αυτό σου λέω...παραέμεινα εδώ..καιρός να φύγω!

Related

Serious 4280085868226262387

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Εγώ όμως παρ' ότι έχω τριάντα πέντε στη Σουηδία σε καταλαβαίνω, γιαυτό μην παρεκκλίσεις ούτε μέρα από το σκοπό για το οποίο πήγες στον Καναδά!

    Η συνήθεια έχει και τα αρνητικά αλλά και τα καλά της! Εσύ θα κρίνεις με τον καιρό!

    Όταν ήρθα στη Σουηδία, σε μια διάρκεια μέχρι και πέντε χρόνια είχα την αίσθηση ότι μπορούσα να γυρίσω πίσω ακόμα και τον χρόνο, λόγω των ισχυρών αναμνήσεων, μετά όμως άρχισε να δημιουργείται μια ομιχλώδης κατάσταση στη μνήμη, σαν ένα σημείο χρονικού ορίζοντα όπου δεν ξεδιαλύνετε ο μύθος από την Ιστορία, τότε αρχίζει η συνήθεια με τα καλά της.

    Τώρα όταν πάω στην Ελλάδα όλοι μου λένε καλύτερα να σου σπάσει το πόδι και να μείνεις εκεί αν το σκέπτεσαι να γυρίσεις.

    Και με βάση τα της Σκύρου και τα άλλα τα πάντα επίκαιρα και γνωστά, πολλά τα ? ? ? ? ?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item