Γκαμώ τα gkreekglish σας ρε γκρίξ

Απανταχού της υφηλίου διεσκορπίσθη η φυλή των Γκρίξ. Εις τας Ευρώπας, τας Ασίας, τας Δασείας, περισπωμένας έως και περισκοτωμένας. Εις τας κ...

Απανταχού της υφηλίου διεσκορπίσθη η φυλή των Γκρίξ. Εις τας Ευρώπας, τας Ασίας, τας Δασείας, περισπωμένας έως και περισκοτωμένας. Εις τας κολημένας μεταξύ των πολιτείας Αμερικής, οι Γκρίξ ανέπτυξαν μίαν ιδιάζουσαν γλώσσαν, την αποκαλουμένην Γκρίνκλις. Έχει λατινικήν όψιν, με Γκρίκ περιεχόμενον. Η γλώσσα αύτη δε, τείνει να γίνει μίαν των ημερών η επίσημος γλώσσα των απανταχού Γκρίξ. Εάν για παράδειγμα, γράψετε εις έναν Γκρίκ, "όμορφη μέρα έχει σήμερα, με νηνεμία και άπνοια ευτυχώς" δεν θα καταλάβει τίποτε, άσε που θα νομίσει πως καθυβρίζεται και θα σας αντεπιτεθεί πάραυτα. Αν όμως του γράψετε "simera exi omorfh mera, me ninemia kai apnia eftixos " θα σας καταλάβει αμέσως και θα σας απαντήσει σε άπταιστα Χελλένικος..."simfono re file.." Ο θείος μου πήγε λέει Σικάγο, και μετά απο 4 χρόνια ήρθε στο χωριό τουρίστας. "Ανηψιέ; πως το λέτε εσείς εντώ το...ρε γκαμώτο, κσέχασα πως το λένε στα γκρίκ, για χέλπ μι.." "Να πάς να γαμηθείς θείε", έτσι το λένε...που μου πήγες Σικάγο 4 χρόνια και ξέχασες τα Ελληνικά σου, κόλησε και η γλώσσα σου και ντέν μπορεί να μελήσει χελένικ...γκρίκ, σόρρυ.. φάκ γιού ρε! Φίλε ή φίλη που σχολίασες σαν "ανώνυμος", επειδή διακρίνω ειλικρίνεια στο σχόλιό σου, θα σου δώσω (και σε όποιον άλλον ενδιαφέρεται) αυτό το λίνκ, στο οποίο μπορείς να γράφεις γκρινκλις και να στα μεταφράζει με πολύ μεγάλη επιτυχία σε Ελληνικά. Αν και σου επιτρέπει μόνο 255 γράμματα τη φορά, είναι πολύ χρήσιμο σε όποιον έχει πρόβλημα. Greeklish σε Ελληνικά
Επίσης, για όσους κάνουν ορθογραφικά λάθη, (κι εγώ κάνω πάρα πολλά και ζητώ συγνώμη γι αυτό και την κατανόησή σας) ένα ακόμη Λίνκ, που σας βοηθάει να τα διορθώσετε. Ορθογράφος
Την αγάπη μου, Νίκος

Related

new post 9167441319199563541

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. gia na min exis parapono.ke fisika na veveoso ta osa grafis.ma ke na ithela pou na ta vro ta elinika na sou ta grapso.giati? otan tha ime sto gkreek? pali etsi tha so grapso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα διαβαζω καθε μερα το blog σου με πολυ ενδιαφερον.με εχεις βοηθησει σε πολλα πραγματα με τα αρθρα που γραφεις.σε παρακαλω πολυ θα ηθελα να μου πεις πως θα κανω το blog μου ολοκληρη την σελιδα χωρις να χασω οτι εχω γραψει μεσα σε χρωμα μαυρο το blog μου ειναι billtaxi.blogspot.com καιτο μαιλ μου billtaxigr@hotmail.com σε ευχαριστω billtaxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item