Ξέρεις πόσο κόστισε αυτό το Black & Decker?

- Ρε συ Γρηγόρη; -Έλα; - Θα μας χαζέψεις παντελώς ρε...εκείνο που κρέμεται στο σαλόνι απο το πολύφωτο τι είναι; νέα μόδα; -Για το Black &a...

-Ρε συ Γρηγόρη; -Έλα; -Θα μας χαζέψεις παντελώς ρε...εκείνο που κρέμεται στο σαλόνι απο το πολύφωτο τι είναι; νέα μόδα; -Για το Black & Decker λες; -Μάλλον δεν θα εννοούσα τις αράχνες, για το Black & Decker λέω ναι.. -Έλα μωρέ..χέσ' το -Πές ρε συ; γιατί το κρέμασες απο εκεί; -Εσυ γιατί νομίζεις το κρέμασα απο το πολύφωτο; -Ξέρω κι εγώ; δεν θα έχετε πλέον άλλο χώρο στα ντουλάπια..; -Μαλακίες λές -Το ξέρω, πές μου εσυ τον λόγο -Ρε ξέρεις πόσο κάνει; -Κανένα κατοστάρικο; δεν θα κάνει; -Κάκαλα..2500 Μάρκα κάνει -Κόψε ρε τις μαλακίες.. -Οκ, άκου..Πάω μια μέρα στο Isartaller, και χαζεύω τα Black & Decker που είχαν στα ράφια. Ξαφνικά, βλέπω ένα με τιμή 50 Μάρκα και ένα πιο καλό με τιμή 90 Μάρκα. Και τι κάνω εγώ ο μαλάκας; -Τι; -Παίρνω και ξεκολλάω την ετικέτα των 50 και την κολλάω στο άλλο που έκανε 90, άλλαξα τις τιμές δηλαδή. -Καλά, μαλάκας είσαι; -Εγώ τι είπα ότι είμαι..σκάσε και άκου τώρα! -Ακούω...λέγε! _Δεν βλέπω όμως ο χάχας ότι στο ταβάνι έχουνε κάμερες και με βλέπουν όλη την ώρα..πάω λοιπόν στο ταμείο εντελώς ψύχραιμος και βγάζω να πληρώσω. Μόλις πάω να την κάνω με ανάλαφρα, τσάααακκκ..με πιάνουν δυο νταγλαράδες ευγενικά απο το μπράτσο και μου λέει ο ένας, "ακολουθήστε μας παρακαλώ στο γραφείο, έγινε κάποιο λάθος". Λάθος; κάνω εγώ τον Κινέζο.. "ναι, θα δείτε"..και με πάνε στο γραφείο σηκωτό. -Σηκωτό; -Αφου ρε τα πόδια μου δεν ακουμπούσαν κάτω.. -Λοιπόν; -Εκεί μου σκάνε το παραμύθι, "αλλάξατε τις τιμές" μου λένε. Εγω να ωρύομαι, "μα με προσβάλλετε, ξέρετε ποιός είμαι εγώ;" και άλλες παπαριές, μέχρι που μου δείχνουν ένα βίντεο, στο οποίο ήτανε ένας μαλάκας, ολόιδιος με εμένα, ίδια φαλάκρα, ίδια όλα ρε, μέχρι και τα ρούχα του ίδια κι απαράλλαχτα με τα δικά μου ήτανε, να αλλάζει ετικέτες απο κάτι Black & Decker.. -Ώχ! -Τι ώχ ρε..και να τους λέω, "μου μοιάζει αλα δεν είμαι εγώ..μέχρι που ήρθε η αστυνομία.. -Την πάτησες απο ότι βλέπω.. -Ακόμα δεν είδες τίποτε..Πληρώνω επι τόπου 100 Μάρκα για την κλοπή, και τρώω μια μήνυση ξεγυρισμένη. Σε 1 μήνα μου έρχεται κλήση να παρουσιαστώ στο δικαστήριο. Πήγα. -...?? -Έφαγα πρόστιμο 1500 Μάρκα...μαλάκα, χρυσό να ήταν φτηνότερα θα το αγόραζα.. -Έ, ναί..αλα μέχρι τα 2500; -Άκου ρε, πάω λοιπόν να πληρώσω στο ταμείο..Είναι μια γκόμενα εκεί, που με κοιτάζει υποτιμητικά, λές και ήμουνα κανένας κλέφτης..1500 μου λέει, συν 30 τα παράβολα. Παίρνω κι εγω ο έξυπνος 1500, της τα πετάω στον πάγκο, και σαν να μην έφτανε αυτό, βγάζω και ένα δεκάρικο και της το πετάω στη μούρη λέγοντάς της "πάρε να πιείς καμιά μπύρα μωρή".. -Ρε τον μαλάκα... -Μου τραβάει κι εκείνη ξάδερφε που λές, μια ξεγυρισμένη μήνυση για προσβολή, και τρώω κι απο εκεί άλλο ένα πρόστιμο 900 Μάρκα..και μου βγήκε η όλη ιστορία ξάδερφε...2500 Μάρκα. Γιαυτό το κρέμασα απο το πολύφωτο, να θυμάμαι πόσο μαλάκας είμαι.. -Εσένα έπρεπε να κρεμάσεις παπάρα, όχι το Black & Decker -Δεν με κρατάει το πολύφωτο.. -Να πάρεις πιο γερό, αλα πλήρωσέ το, μην του αλλάξεις ετικέτα ξανά.. -Μαλάκας είμαι; -Ε, δεν είσαι; τι λέγαμε τόση ώρα; ξαναπάμε απ' την αρχή, δεν μαθαίνεις εύκολα εσύ..

Related

new post 3061768703343925250

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item