e-mooooo...

Πήγα Αθήνα, μπήκα σε ένα σινεμά και είδα στο τέλος να χαρακώνεται η ωραία κ-emoμένη. Αηδίασα, λέω, δεν πάω να φάω κανένα σουβλάκι; Και βλέπω...

Πήγα Αθήνα, μπήκα σε ένα σινεμά και είδα στο τέλος να χαρακώνεται η ωραία κ-emoμένη. Αηδίασα, λέω, δεν πάω να φάω κανένα σουβλάκι; Και βλέπω έναν περίεργο εκεί κατακαμένο απο τον ήλιο και που έκλαιγε δίχως λόγο, με τα μαλιά φράντζα μπρός στη μούρη του, και είχε Τσούξ-emo. Ρε μάστορα; ψείρες κόλησες; σε βλέπω το έριξες στο Ξύσ-emo. Τι είπες ρε χωριάτη..μου την είπε ο Αθηναίος.. Χωριάτης ρε, του απαντάω, όχι σαν και σένα...Λ-emoκοντόρος. Δε μου λές; Απο την Αλάσκα ήρθες; τον ρώτησα.. Ναι! απαντάει Αμ καλά σε έκοψα για Εσκ-emo. Μπράβο, τι να σου πω..κέρδισες κουλούρι.. Όχι, θέλω Παράσ-emo, του απαντάω ύπουλα. Πάρε φάσκελο, μου απαντάει και μου απλώνει μια μούντζα..χμμμ! κινέζο τα εκντικητεί! Αμάξι έχεις; Όχι, ο μπαμπάς μου έχει λιμουζίνα... Μπά; οδηγάει και Λ-emo ο μπαμπάς; Κοίτα, άρχισα να τα παίρνω... Αντε ντέ, είχα βαρεθεί να σε βλέπω να κλαίς, άντε να σε δω και λίγο Θ-emo-μένο Θα σταματήσεις να λές συνέχεια έμο, έμο και έμο; Τρείς επαναλήψεις; τι είσαι, μαθηματικός; Τριών-emo; Άντε να ρευτείς ρε χωριάτη.. Δεν μου αρέσει ρε το Ρέψ-emo, έχω τρόπους κι ας είμαι χωριάτης.. Τότε τράβα και παράτα με ήσυχο.. Βλέπω σε έπιασε το Σφίξ-emo τώρα; αρχίσαμε τα "χωριάτη, φύγε κι Aσ-emo;" έ; Ρε μαλακισμένο, άμα δεν είμασταν εμείς οι χωριάτες, θα Λ-emo-κτονούσατε ρε και θα τρώγατε καυτερές πιπεριές μονάχα και θα τρέχατε, έχετε και emo-ροΐδες βλέπεις.. Καλά κάνουμε, να μη σε νοιάζει.. Δε μου λές; είναι και οι δικοί σου ..emo; Ναι! έχεις πρόβλημα; Όχι ρε, απλά βλέπω είσαι Καθαρό-emo τελικά. Ναι, και σ'αφήνω γιατί ήρθε... Ποιός, ο τροχονόμος να σου κόψει Πρόστ-emo; Όχι, η κοπέλα μου.. Κοπέλα σου; αυτό μοιάζει με αγελάδα ρε... Ποια μοιάζει με αγελάδα;;;; Η...δε μου λές; είναι κι αυτή ....Emoooo ; και σταμάτα να κλαις. Παίρνεις όλη την αρνητική ενέργεια. Λέω να σε περιλάβω στις καρπαζιές, στις κλωτσιές και στις ψαλιδιές, και αύριο όταν σε ρωτάνε αν είσαι emo, θα απαντάς Hmoun! τσόγλανε..

Related

new post 1392064827135309068

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item