Υπευθυνότηται και λοιπαί παπαριαί!

Δεν είναι τελικά προσόν, το να είσαι την σήμερον "υπεύθυνο" άτομο. Το αντίθετο μάλιστα. Βλέπω μια αγγελία -για να καταλάβεις- π...


Δεν είναι τελικά προσόν, το να είσαι την σήμερον "υπεύθυνο" άτομο. Το αντίθετο μάλιστα. Βλέπω μια αγγελία -για να καταλάβεις- που έγραφε, "ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, Μόνο υπεύθυνο άτομο".
Πάω όλος χαρά και αυτοπεποίθηση στο ραντεβού για συνέντευξη και λέω του απαυτουνού εκεί πέρα: «Μην ψάχνετε άλλο, εγώ είμαι ο άνθρωπος που ζητάτε».
-Δηλαδή; με ρωτάει..
-Τι δηλαδή.. υπεύθυνο άτομο δεν ψάχνετε;
-Ναι
-Δεν υπάρχει άλλος, ΕΓΩ είμαι!
-Δώστε μου ένα παράδειγμα να καταλάβω, μου ξαναλέει.
-Βεβαίως, να σας δώσω. Λοιπόν! Σε όποια δουλειά κι αν εργάστηκα μέχρι σήμερα, κάθε φορά που γινόταν κάποια μαλακία και ούρλιαζε ο επιστάτης "πέστε μου αμέσως, ποιός είναι υπεύθυνος;", πάντα όλοι έδειχναν εμένα!! Δεν σας αρκεί;
---------------------------
Κι όμως, δεν.. Μάλλον θα με θεώρησε Overqualified; τι να πω.

Φάε το φαγητό σου, να μεγαλώσεις, να γίνεις ένα υπεύθυνο άτομο μου έλεγαν. Κι εγώ ο μαλάκας το έτρωγα...
(Ν.Ράμμος)

Related

new post 3616091638688954427

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item