Πώς; Πουριτανοί είπατε; ρε άντε και γαμηθείτε..

Γράφω λέει κάποιες λέξεις που ενοχλούν (μαλάκα, γαμήσου κ.λ.π.).. Γιατί ρε σείς πάτε να με δουλέψετε; με περνάτε για ηλίθιο; σίγουρα όχι..έ;...

Γράφω λέει κάποιες λέξεις που ενοχλούν (μαλάκα, γαμήσου κ.λ.π.).. Γιατί ρε σείς πάτε να με δουλέψετε; με περνάτε για ηλίθιο; σίγουρα όχι..έ; Άρα θα πρέπει να είμαι τουλάχιστον "έξυπνος" ..έτσι δεν είναι; Κάθομαι που λέτε και τους παρατηρώ στην πίστα που τραγουδάω. Κι ενώ οι "τσαμπουκάδες" νέοι παραγγέλνουν τραγούδια του στυλ "με πιάνει κρίση" και "στην υγειά της αχάριστης", οι "Κυρίες" θέλουν να ακούσουν προστυχούλικα λογάκια...καλέ ναι, θέλουν να ακούσουν την λέξη "πουτάνα"(μμμμμμ...) ...και δώστου παραγγελιά "τα γενέθλια"...και δώστου να ξεφωνίζουν υστερικά "για την ΠΟΥΤΑΝΑ τη ζωή που μου χρεώσανε.." Μα αν ακούσει κάποιον δίπλα της να μιλάει και να λέει "ρε, την πουτάνα.." θα πεί, "ά! ο πρόστυχος". Ρε σείς; δεν πάτε καλά.. Αφήστε με λοιπόν να ξεδώσω, αφήστε με γαμώτο σας να μιλήσω όπως νοιώθω, δίχως φραγμούς.. Εδω μέσα γράφεται η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ...και κανείς δεν θα προσπαθήσει να σας πείσει για τίποτε. Μόνοι σας πρέπει να δείτε αν η δική μου αλήθεια, είναι ορισμένες φορές και δική σας, κι άν σας εκφράζει έμμεσα η άμεσα. Και στο φινάλε, ποιος είναι αυτός ο (άφωνος κατ' εμέ) Σφακιανάκης, που έχει δικαίωμα να λέει τη λέξη ΠΟΥΤΑΝΑ και ότι άλλο γουστάρει που να μην μπορώ να το πω κι εγώ; Για μερικοί αράχτε στα κιλά σας...

Related

new post 2382688039161459638

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Στο κατω κατω τα μπλογκς εμεις τα φτιαχνουμε για να εκφραστουμε. Σ' όποιον αρεσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορεσουμε... Μιλα ελευθερα αγορι μου και μην φοβασαι κανεναν!!! Μα πολυ σε παω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Παλαλέμ, λέγατα, πάντα θα λέγατα!

    @Νόστος, να 'σαι καλά, κι εγώ σε πάω κι ας διαφωνείς μαζί μου, i like it

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item