Ο Mister Clean

Μερικές διαφημίσεις μου τη δίνουν στα νεύρα κάνοντας άνω κάτω τις κατεχολαμίνες μου. Μια από αυτές,είναι αυτή με τον Mister Clean ...ή κύριο...

Μερικές διαφημίσεις μου τη δίνουν στα νεύρα κάνοντας άνω κάτω τις κατεχολαμίνες μου. Μια από αυτές,είναι αυτή με τον Mister Clean...ή κύριο τίποτα όπως εγώ τον ονομάζω. Ο τυπάκος αυτός, εάν παρατηρήσετε καλά την διαφήμιση, δεν κάνει ...απολύτως τίποτε. Κάθεται με σταυρωμένα χέρια όπως βλέπετε και μόνοι σας, και το σπίτι ως δια μαγείας αρχίζει να γυαλίζει, απο τα αριστερά πρός τα δεξιά.. τύφλα να 'χουν οι Φιλιππινέζες. Η μόνη μαλάκω που ιδρώνει είναι η μανδάμ της διαφήμισης, η οποία όμως προσπαθεί φιλότιμα να πείσει τις ανεγκέφαλες νοικοκυρές, ότι δίχως απολύτως κανέναν κόπο καθαρίζεις το σπίτι σου την σήμερον, αν όχι ότι καθαρίζεται κι απο μόνο του. Φυσικά κόψαν τις σκηνές που αγκομαχούσε μέχρι να φτάσει η ταινία στο επιθυμητό αποτέλεσμα..ε, δεν είναι και μαλάκες!

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item