07 Μαΐου 2013



7 Σου το είπα, με πονάει

Ακούω ένα τραγούδι του Βασίλη Καρρά, και με μελαγχολεί ακόμα πιο πολύ, όταν ακούω το ρεφρέν "σου το είπα με πονάει, όταν κάποιος δεν με εκτιμάει".

Πάσχα 2013. Έστειλα μηνύματα σε πολύ κόσμο, ευχόμενος Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Οι περισσότεροι μου απάντησαν. Ακόμη και άνθρωποι που δεν με συνάντησαν ποτέ, η μόνο για λίγο, μου έστειλαν τις ευχές τους, ακόμη κι από τη Γερμανία ο Στέλιος.

Περίμενα από κάποιους ακόμη, πολύ "κοντινούς" μου.. αλλά μάταια. Με πήρε το παράπονο.
Στείλανε ευχές, όπως έμαθα, σε άλλους, ακόμα και σε άτομα που γνώρισαν απο μένα, μα όχι και σε μένα. Σε μένα ήρθαν μόνο οι δικαιολογίες τους.  "Άδειασε η μπαταρία του κινητού και.."

Πολύ παιδική δικαιολογία, και δεν είμαι παιδί πλέον. Λυπάμαι, μα δεν μπορώ να τη δεχτώ, υποτιμά την νοημοσύνη μου, με κάνει και αισθάνομαι γελοίος. Σε ένα σπίτι με 4 κινητά, ποτέ δεν αδειάζουν όλες μαζί οι μπαταρίες ταυτόχρονα. Και μπαταρία για άλλους είχες, σε μένα ..άδειασε ; Μήπως με "έγραψες" κανονικά ;
Ας είναι, πάντα καλά να σαι μόνο..

Από ότι κατάλαβα, η εκτίμηση δεν ήταν αμοιβαία τελικά. Και από την όλη στάση, που μάλλον δεν την καταλαβαίνουν οι ίδιοι, βγαίνει το συμπέρασμα ότι, τελικά εκτιμούν περισσότερο άτομα που γνώρισαν πρόσφατα, κι όχι άτομα που πραγματικά τους νοιάζονται, χωρίς υστεροβουλίες.
Ναι, είναι καλά παιδιά, το ξέρω. Απλά, έμαθαν κάποια πράγματα αλλιώς, και εκτιμούν με δικά τους κριτήρια. Δεκτόν.

No hard feelings λένε οι Καναδοί. Κι έχουν δίκιο.
Τον δρόμο μου λοιπόν.. Δεν μπορώ να αισθάνομαι βάρος για κανέναν, και δυστυχώς αυτό το συναίσθημα μου βγάζουν, ότι τους βαραίνω, και είναι κάτι που μισούσα πάντα απο παιδί ακόμη. Τους ανθρώπους που αγαπάω, δεν τους γίνομαι βάρος, αποχωρώ διακριτικά.

Γιατί μου έμαθε καλά η ζωή,πως,
"με το ζόρι αγάπες δεν γίνονται, απλά φεύγεις!".

ΑΑΤΟΝ




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αχ βρε Νικόλα μου, σε καταλαβαίνω, να ξερες πόσο. Παράπονο βγάζεις, δεν θέλεις να χάσεις τους φίλους σου. Απλά σε πίκραναν άθελά τους. Εσύ δίνε ευκαιρίες, κάποτε θα καταλάβουν και θα αλλάξουν στάση. Σίγουρα ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που ενθουσιάζονται εύκολα και φέρονται επιπόλαια, χωρίς να βλέπουν αν πληγώνουν κάποιους.


Christa Mavropoulou είπε... Best Blogger Tips

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!
Δεν είσαι ο μόνος-)))


Jim είπε... Best Blogger Tips

Σε χάσαμε Νικόλα, είχες καιρό να δημοσιεύσεις κάτι. Όσο γι' αυτούς που μας έχουν γραμμένους τους κάνουμε στην άκρη και διατηρούμε σχέσεις με τα άτομα που νομίζουμε ότι αξίζουν. Λίγοι και καλοί.


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα!!!!! τιιιι τρέχει ????..."... τι σου `καναν και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο
κι είν’ τα πικρά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά..."??? και τι είναι αυτό το
αποχωρώ...τι θα πει αποχωρώ....αντε το βρήκαμε τώρα αμέσως αποχωρώ... κάθε άλλο,αγαπητέ...όχι μόνο δεν αποχωρώ αλλά...
.."..κυκλοφορώ και αδιαφορώ.."..
οκ θα συμφωνήσω.."με το ζόρι αγάπες δεν γίνονται,.."
αφού το ξέρεις όμως ρε φίλε .."..για την αγάπη όσα κι αν δίνεις είναι λίγα και να το ξέρεις πως δεν έχει ανταμοιβή..."
θα μου πείς ..."...και τι ζητάω,τι ζητάω..."
..."..να γράφεις να τηλεφωνείς..."....και πήγε .."..δώδεκα,κι ούτε ένα τηλεφώνημα ..."...
και να σου πω Νικόλα ...
..."'οχι θα κάτσω να σκάσω..."....
έτσι μπράβο σκάσε κι εσύ ένα χαμόγελο,έλααα λίγο ακόμα να γίνει γέλιο,αααυτός είσαι !!!!!! :)

τώρα μπορείς χαμογελώντας να πεις...

.."δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ.

και ξαναρχίζω απ’ την αρχή...."
γιατί ???
γιατί απλά μπορείς,μπορείς να πληγώνεσαι,μπορείς να θυμώνεις,μπορείς και να κλαίς ακόμα αλλά μπορείς και να γελάς και όλα αυτά μπορείς να τα νοιώθεις μες την ψυχή σου και σίγουρα μπορείς ν'αρχίζεις απ'την αρχή..μη νομίζεις πως μπορούν όλοι να πουν
..."κι εγώ τους αναστεναγμούς
τους παίζω κομπολόι...."
κι ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί που μπορούν να χαμογελάσουν πλατιά και να πουν...
..."...οι κακές αναμνήσεις να γίνουν φιλιά
και ας παν στην ευχή τα παλιά...."
Νικόλα χαμογέλα,αντε γιατί ...μη θυμώσω κι αρχίσω να τραγουδάω ....νταξ??? και δεν μ'έχεις ακούσει να τραγουδάω...( μεταξύ μας δεν σου το συνιστώ)...μην επιμένεις σου λέω...!!! :)
Tα σέβη μου φίλτατε !



dimitra είπε... Best Blogger Tips

Δεν εχω σχολιασει εδω σχεδον ποτε... Απλά επειδη ξέρω πολύ καλά για ποιον χτυπάει η καμπάνα και δεν το κρύβω ναι ειναι για μενα, μαλλον για μενα και τον αντρα μου εχω να πω δημοσια το εξης.... Νικο, εισαι απο τους ανθρωπους που εκτιμω και δε θεωρώ δικό μου ανθρωπο.... Σου εξηγησα, ελπιζω να καταλαβες... Δεν ξερω αν ειναι δικαιολογιες η οχι παντως ειναι σοβαρές... Τέλος πάντων, η αλήθεια είναι η εξής.. Συγνώμη αν σε πληγωσα αθελα μου, σε εκτιμω και σ'αγαπαω κι ας εισαι και ποντιος:-P.... Χριστός Ανέστη ρε... (40 ημέρες κρατάει) αντε για να μην παραπονιεσαι...


Eva Saga είπε... Best Blogger Tips

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! Αχ, Νίκο... τον εαυτό σου και τα μάτια σου...


PANAXA-BLOG είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΟΛΑ . ( χωρίς δικαιολογίες)
ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next