21 Μαρτίου 2013



35 Η πτώση

7Μετά από σχεδόν 7 χρόνια Blogging, έχασα πλέον τον αρχικό μου ενθουσιασμό σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και σίγουρα, όχι μόνον εγώ.
Το ίδιο παρατηρώ στην πλειοψηφία των Blogger που θυμάμαι από παλιά.

Σήμερα ο χώρος κατακλύστηκε από ιστολόγια και ιστολόγους κάθε λογής. Οι μισοί ασχολούνται με πράγματα που δεν κατέχουν, όπως το να κάνουν τους δημοσιογράφους, αντιγράφοντας ειδήσεις από δω κι από κεί. Άλλοι ασχολούνται με στοιχήματα. Άλλοι με κουτσομπολιά και ανούσιες ειδήσεις. Άλλοι, με ότι βάλει ο νους του ανθρώπου, προσπαθώντας να μιμηθεί ο ένας τον άλλον.

Δεν είναι αυτό που εγώ ήθελα, δεν είναι αυτό που οραματιζόμουν, δεν είναι αυτό που με τραβούσε και με τραβάει.
Υπάρχει κάτι σάπιο στο όλο θέμα, κάτι που με απωθεί.
Αυτός και ο λόγος που βλέπετε να έχω αραιώσει δραματικά τις αναρτήσεις μου εδώ, και να δείχνω σημεία εγκατάλειψης.

Δεν βρίσκω πλέον θέμα που να με ενδιαφέρει για να κάτσω να γράψω.
Τα δρώμενα στην Ελλάδα, με έκαναν να σιχαθώ πολλές φορές που είμαι Έλληνας. Η ζωή μου ως τώρα, και εδώ που βρίσκομαι, μα και όπου κι αν έζησα, με έκανε να σιχαθώ πολλές φορές που είμαι άνθρωπος.

Κουράστηκα να ακούω και να διαβάζω ειδήσεις. Ξέρω από πριν τι θα ακούσω, και με ψυχοπλακώνει. Βαρέθηκα μα το Θεό, να διαβάζω και να μαθαίνω, για κλέφτες πολιτικούς, ανίκανο λαό και επαναστατικές ιαχές.
Κουράστηκα να ακούω για δραματικές καταστάσεις ζωής από ανθρώπους που τα έχουν γραμμένα όλα στα παπάρια τους, μα τα κλαμπάκια, οι ταβέρνες και τα μπουζουξίδικα είναι γεμάτα συνεχώς, ενώ οι διακοπές σε νησιά κάθε καλοκαίρι, είναι ανελλιπώς στο πρόγραμμα.

Βαρέθηκα να βλέπω Έλληνες που πουλάνε μούρη ερχόμενοι εδώ που ζω, προσπαθώντας να κρύψουν την μιζέρια και την απελπισία τους από τη μια, πουλώντας ύφος και φτηνές μαγκιές από την άλλη, και που σε θυμούνται μονάχα όταν σε χρειάζονται, για να σε ξανά ξεχάσουν αμέσως μετά.
Κουράστηκα να δουλεύω 6 νύχτες τη βδομάδα σαν είλωτας, και ποτέ τα χρήματα να μην φτάνουν.
Κουράστηκα να είμαι καλός σε ανθρώπους που δεν δίνουν δεκάρα για μένα γενικά..

Και ρωτάω. Είναι να απορεί κανείς, που δεν έχω πλέον διάθεση και κουράγιο για οτιδήποτε;
Ρωτήστε εμένα.. να σας πω..




Print this post



Related Posts :



35 σχόλια:

mahler76 είπε... Best Blogger Tips

καρδιά μου και πρίν 7 χρόνια μαλακίες γράφονταν απλά όχι τόσες πολλές και όχι από τόσου πολλούς. Οπότε μην ανησυχείς, όταν θα το βαρεθούνε οι πολλοί το μπλόγκινγκ θα μείνουν πάλοι οι λίγοι και "καλοί".


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Λογικα ολα αυτα που λες και ακριβως εκει ειναι το θεμα του "τωρα" .
Εχω τη γνωμη οτι τα προβληματα παντα ιδια ηταν απλα αλλαζουν "προσωπειο" και προσαρμοζονται με το "σημερα" του καθενος μας.
Παντα οτι ιδιο πραμα γινεται !
Κατι που ΟΛΟΙ το κοροιδευαν καποια στιγμη γινεται μοδα και "καταστρεφετε" .
Αυτος ειναι ο στοχος !
Οταν δεν μπορεις να νικησεις καποιον , γινε φιλος του !!
Και τοποθετησε τον μεσα στον "οχλο" ! καντον μερος του οχλου !!
Μην "φοβασαι" , φιλε .
Θα τον βρεις παλι τον τροπο να ξεχωρισεις !
και εσυ και οσοι σκεπτονται απο μονοι τους !

ΑΥΤΟ φΟΒΟΝΤΑΙ αυτο που πανε να μας τσαλαπατησουν ! πιο πολυ σαν ελληνικο πνευμα και οχι σαν χωρα!

Προσωπικα ευχομαι να συνεχισεις να ποσταρεις , γιατι δεν εισαι ουτε δογματικος ουτε "προβατο"
Ευχαριστω !
Κοινος Θνητος


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Ενα δικιο το 'χεις.. Οπως λεει ομως και ο mahler με το καιρο θα μεινουν οι λιγοι κι καλοι. Στο κατω κατω ο καθενας ετσι οπως το δημιουργησε ετσι απλα μπορει και να το σταματησει για 1002 λογους.


αντωνης είπε... Best Blogger Tips

και γω για χιλιους δυο λογους σιχαθηκα τα blogs πλεον και το παρατησα το αθλημα.

δε βρισκω νοημα πλεον στο να γραψω κατι...

εχασε την οποια μαγεια ειχε με τους τοσους μαϊντανους που μπηκαν και κανουν 792 αναρτησεις την ημερα.




bloggertips.gr είπε... Best Blogger Tips

και εγω απορω πως ήμουν τόσο ενθουσιασμένος παλιότερα και τώρα τα έχω βαρεθεί τελείως..
και μάλιστα τώρα έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο από ότι παλιότερα..


VAD είπε... Best Blogger Tips

Καπετανιε,θα συμφωνήσω με το Mahler,γράφονταν και τότε παπαριές,απλώς τωρα γεμισαν τα μπλογκια δημοσιογραφισκους,δες τους ασχετους τι εγραψαν,χτες πέθανε ο συγγραφέας Νικος Καββαδίας κι αυτοι έγραψαν οτι πέθανε ο ποιητης της θάλασσας Νίκος Καββαδίας(ο άνθρωπος εχει πεθάνει το 1975)!!!
http://www.palo.gr/cluster/multimedia/koinonia-nea/641/?clid=6012651&mid=13912725&pg

Ε,το μικρόβιο τό'χεις,δεν μπορει,πότε-πότε θα περνάς εδω μεσα,θα ρίχνεις τα "γαλλικά" σου:))


Palalos Seftelos είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικά έχασα το μεράκι μου για τα blog εδώ και καμιά 2ετία...δεν είναι τυχαίο ότι όταν ξεκίνησε να μας καίει η μεγάλη λέλαπα της ανθρωπιστικής αλλά και οικονομικής κρίσης με όλα τα επακόλουθα, θα ήταν και λιγάκι αφελές να εξακολουθούσα να είμαι στην "κοσμαρά" μου...πλέον η επιβίωση και ο αγώνας για αυτήν με απομυζεί...δεν έχω διάθεση να γράφω τα ίδια και τα ίδια, δεν έχω διάθεση να κράζω, να το παίζω"καθοδηγητής"..και ποιος είμαι εγώ άλλωστε...μια λεπτομέρεια του σύμπαντος!!!

παρόλα αυτά, εύχομαι που και που να μοιράζεσαι 2 σκέψεις που σε "φτιάχνουν" έτσι να μην χαθούμε Νικόλα...


Μιχάλης Κ είπε... Best Blogger Tips

Πράγματι:
Βλέπεις μια ηλίθια ανάρτηση με μία φωτογραφία παραλίας και ένα «καληνύχτα».
Και από κάτω βλέπεις 40 ή και παραπάνω σχόλια του τύπου: «όνειρα γλυκά ζουζουνίτσα μου», «απίθανη φωτό», «καλέ πού τις βρίσκεις;» και άλλα τέτοια περισπούδαστα.
Εφόσον ο καθένας μπορεί να γράφει ότι του κατέβει, τότε το χάλι είναι προδιαγεγραμμένο. Τα μπλόγκ αντικατοπτρίζουν την ποιότητα της μάζας.

Αλλά γιατί κουράστηκες;
Από τότε που θυμάμαι τον κόσμο οι ειδήσεις, οι πολιτικοί, οι εφημερίδες, οι δημοσιογράφοι, οι άνθρωποι κλπ είναι μόνιμα «μία από τα ίδια».


AATON είπε... Best Blogger Tips

@mahler76 πάντα με έναν καλό λόγο, να σαι καλά :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Κοινος Θνητος, δεν ξέρω ειλικρινά αν είμαι και κατά πόσο δογματικός, αλήθεια σου μιλάω. Πρόβατο όμως, όντως δεν είμαι, ποτέ δεν ήμουν, και συνεχίζω να το πληρώνω με άπειρους τρόπους μέχρι σήμερα.
Εγώ σ' ευχαριστώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@gatodiakritikos ομολογώ πως χάρηκα ιδιαίτερα που είδα σχόλιό σου. Είχες εξαφανιστεί χρόνια τώρα. Χαίρομαι που με επισκεύτηκες :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@αντωνης αυτό με τις αμέτρητες αναρτήσεις ημερησίως, μα το Θεό ποτέ δεν κατάλαβα πώς υο κάνουν. Ή άνεργοι είναι, η χασομέρηδες εξ επαγγέλματος, η πιστεύουν πραγματικά ότι επιτελούν ιερό λειτούργημα ως δημοσιογράφοι.. τουτέστιν, έπαθαν διχασμό προσωπικότητας, οπότε τους λυπάμαι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Γιάννη, "τα πάντα ρεί".


mahler76 είπε... Best Blogger Tips

@AATON

ε ναι, ο καλός ο λόγος είναι το σήμα κατατεθέν μου τα 4,5 χρόνια που το έχω το μαγαζί μου στο διαδίκτυο χαχα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@VAD μπερδεύτηκες :)
Ο Καββαδίας για τον οποίο εσύ μιλάς, γεννήθηκε το 1910 στην Ρωσία και όντως πέθανε το 1975.
Ο Καββαδίας που πέθανε τώρα, γεννήθηκε το 1938 στην Κέρκυρα. Δεν είναι το ίδιο πρόσωπο Nίκος Καββαδίας :)
Σίγουρα όμως θα υπάρχω.. το υπόσχομαι αυτό.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Palalos Seftelos, δεν χάνομαι αδερφέ μου, όχι όσο ζω τουλάχιστον.
Συμφωνώ απόλυτα πως η πάλη για επιβίωση και οι συνθήκες σήμερα, είναι δολοφόνοι κάθε ελεύθερου χρόνου, και κάθε έμπνευσης.
Εύχομαι να μην κρατήσει πολύ αυτό το κακό.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Μιχάλης Κ, δημοσιογράφο θεωρώ κάποιον που σπούδασε δημοσιογραφία, η που έλιωσε παντελόνια σε εφημερίδες, και παπούτσια στο να κάνει ρεπορτάζ.
Σήμερα, ο κάθε wannabe που την είδε δημοσιογράφος, τρέχει σαν το χαζό με το κινητό στο χέρι, να παραστήσει τον ρεπόρτερ... έλεος δηλαδή.
Όσο για τα χαζοσχόλια, δεν έχεις καθόλου άδικο ούτε υπερβάλλεις, αν και το συνάντησα πιο πολύ στο Facebook αυτό το φαινόμενο.


Manolis Tsagkarakis είπε... Best Blogger Tips

αυτό που λες για τα 1000 παρόμοια blogs που το ένα αντιγράφει το άλλο ευσταθεί... μέσα σε αυτά χάνεται η άποψη και ο πραγματικός λόγος που θέλει να γράψει και να δημοσιεύσει κάποιος στο ίντερνετ...

Για τη πραγματική πτώση των blogs βέβαια ευθύνεται και το "γκομενιάρικο" facebook όπου ο καθένας γράφει ότι θέλει όπως το θέλει και κατά ένα τρόπο έχει αμέσως αμέσως κοινό να τον διαβάσει και να γράψει τη γνώμη του όσο καλή-σωστή ή βλακεία είναι...

Ίσως αυτό να έλειπε από τα blog sites όπως το blogspot, wordpress, κτλ που με την εμφάνιση και τη διάδοση του facebook (όχι των προγενέστερων κοινωνικών δικτύων) συρικνώθηκαν... ;)


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

Ειχα αρκετο καιρο να ερθω απο εδω.Ειλικρινα εισαι απο τους αξιολογους στο χωρο αυτό,ειλικρινής ,δυναμικός και ετοιμος να βοηθησεις.Εγω δεν ειμαι σε θεση να κρίνω τους αληθινους μπλοκερς αλλα γραφω αυτό που διαβαζω τοσα χρονια.Συνεχισε και μεινε καλός οπως είσαι Σπανιζει στις μέρες μας.Σου αφιερωνω ένα παλιό τραγούδι που το έλεγε ο Κ Κάραλης αδερφός της Ελπιδας.Πολυ ωραιο κομμάτι:Ειναι ν απορεις λέγεται.
Καλό μηνα να εχεις φιλε μου εκλεκτε.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Δεν μπερδευτηκα βεβαια,Αυτο σου ειπα κι εγω,οι αγράμματοι ξαναπέθαναν τον ποιητή,ο οποίος ειχε πεθανει το 1975!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου χαμογέλα και μην σε παίρνει από κάτω. Έχω κι εγώ ψιλοχαθεί αλλά διαβάζω όποτε μπορώ τα παλιά αγαπημένα μπλογκ σαν το δικό σου. Να'σαι καλά κι η ζωή έχει πολλά στραβά αλλά εχεί κι όμορφα. Φιλάκια γλυκά και ένα ζεστό χαμόγελο σου στέλνω.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Η σκεψη ακομα κι εαν ειναι λαθος , αξιζει !!
Δειχνει τον προβληματισμο και την αναγκη ζεύξης !
Δλδ κοινωνιας ανθρωπινης !
Αυτα !
Παντα πολεμος γινοταν στην σκεψη !

Κοινος Θνητος


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Και αν κατάλαβα σωστά , κατεβάζεις ρολλά ?? Γιατί ??
Οι λόγοι που αναφέρεις δεν με πείθουν.
Επειδή "...ο χώρος κατακλύστηκε από ιστολόγια και ιστολόγους κάθε λογής. Οι μισοί ασχολούνται με πράγματα που δεν κατέχουν...."
εεε και λοιπόν ??? ασχολείσου μ'αυτούς που κατέχουν..
γιατί επιτρέπεις τους άσχετους να σε οδηγούν σε τέτοια "πτώση"...συνέχισε να κάνεις αυτό που οραματιζόσουν,αυτό άλλωστε δεν είναι και το νόημα του blog ??? Γράφω τις σκέψεις μου αντι να τις γυροφέρνω στο μυαλό μου κι αν ακολουθήσει και κανένα σχολιάκι,καλοδεχούμενο, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί.
Κουράστηκες να ακούς ειδήσεις.! Δεν είσαι και ο μοναδικός,εσύ και όλοι οι υπόλοιποι εμείς,φαντάζομαι. Θα συνεχίσεις να ενημερώνεσαι όμως , δεν γίνεται αλλιώς...άντε να κάνεις κανενα διάλειμμα...αλλά αυτός που θέλει να είναι ενήμερος θέλει δεν θέλει θα ξαναματαακούσει,οπότε αδίκως γκρινιάζουμε...
Δεν βρίσκεις πλέον θέμα που να σε ενδιαφέρει να κάτσεις να γράψεις....???? Φαντάσου !!!,έγραψες αυτό που αισθάνθηκες... μπορεί εσένα να μη σ'ενδιαφέρει αλλά ενδιαφέρθηκαν πάνω απο δέκα άτομα...
Γι'αυτό Νικόλαε ασε τις μαύρες πλερέζες ...
Το "κλειστόν λόγω απουσίας " δεν σου ταιριάζει..
Αντε και καλή συνέχεια !!!!!!! :)


PANAXA-BLOG είπε... Best Blogger Tips

Νικολα δεν εχει σημασια η ποσοτητα αλλα η ποιοτητα.
Τα σχολια σου και οι αναρτησεισ σου παντα εχουν ξεχωριστο ενδιαφερον. Εδω ειμαι και εγω και σε παρακολουθω συνεχως . Σε χερετω και καλη σου συνεχεια φιλε μου. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΕΣ.


Δάφνη Χρονοπούλου είπε... Best Blogger Tips

Όλο κι αυξάνονται τα blogs γιατί είναι εύκολο κι όλο και πιο πολλοί αποκτούν πρόσβαση. Κακό δεν είναι αφού δεν τους διαβάζουμε & δεν πειράζει αν περνούν την ώρα τους ποστάροντας συνταγές της μάνας τους ή χθεσινές ειδήσεις αντί να βλέπουν σίριαλ.

Εσύ όμως Νίκο είσαι σταθερή αξία.

Όσο για τους Έλληνες... γινόμαστε όλο και πιο πολλοί που καταριόμαστε τη γκαντεμιά της λοταρίας του σπέρματος που μας έριξε σ' αυτό τον τόπο (και μας σακάτεψε με την κακή εκπαίδευση & την απαξίωση θεσμών και ήθους).
Τυχεροί όσοι έφυγαν,
μη στενοχωριέσαι.


Asterios Saltzidis είπε... Best Blogger Tips

καπετάνιο δεν μπορείς να αφήσεις 2000 άτομα σχεδόν που έχεις στο πλοίο σου στα απάτητα πρώτα θα βουλειάξουμε εμείς και μετά εσυ.... ετσι παει φιλε Νικ,, οταν εγω εφαγα ωρες εδω μεσα για ολους τους λόγους μου,, και πάντα ξέρω οτι εαν παθω κατι θα μπω για βοήθεια,,, δεν μπορείς να λες ότι εγκαταλείπεις,,,,,
Μας παρασέρνεις,,,,,,,βεβαια θα μου πεις απο καπου θα πιαστείς;; μην λεμε και οτι θελουμε,,, αλλα εσυ δεν πρεπει να εγκαταλήψεις, γιατι αλλο να μπλοκαρεις και αλο να μπινελικομπλοκαρεις στα ισια και σταρατα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν είπα αγαπητοί φίλοι και φίλες ότι κατεβάζω ρολά. Είπα πως έχασα την διάθεση να γράφω.. Που φυσικά σημαίνει, πως, αν μου έρθει κάποια έμπνευση, δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψω.


NIKOS είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Νικόλα!
Εγώ μπήκα στην "μπλοκόσφαιρα" πριν λίγους μήνες κατα τύχη! Στην άρχη κοιτούσα πολλά μπλοκ για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται. Δεν ήμουν και πολύ ενθουσιασμένος από αυτά που έβρισκα...
Ώσπου ο "Γούγλης" με έφερε εδώ!!! Πάλι κατά τύχη!!!
Εδώ είδα ότι υπάρχει και κάτι άλλο. Με βοήθησαν πολύ οι αναρτήσεις σου. Και αυτές στα τεχνικά θέματα, αλλά κυρίως αυτές στα "ηθικά". Όταν έκανες αυτήν την ανάρτηση... σκέφτηκα: Όχι ρε γαμώτο... γιατί; Τι τον πείραξε τόσο πολύ, βαθιά μέσα του;
Δεν πίστεψα ότι θα "κατεβάσεις ρολά", αλλά ομολογώ ότι σ' αυτήν τη σκέψη (πέρασε απ' το μυαλό μου) μου "πέσαν τ' αυτιά"...
Ευτυχώς όμως είσαι εδώ!!!



katevaseta είπε... Best Blogger Tips

Α ΒΡΕ ΝΙΚΟΛΑ
ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ
ΤΡΑΒΑ ΚΟΥΠΊ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να στε καλά ..όλοι σας, αλήθεια με συγκινείτε κάθε φορά :)


Θάνος Μαλανδράτος είπε... Best Blogger Tips

Ο κοσμάκις βαρέθηκε τα λόγια. Ακούσανε πολλά τα περισσότερα ψέμματα, έργα και πράξεις θέλουμε τώρα πια γιατί το παραμύθι που φάγαμε 40 χρόνια είναι άνευ προηγουμένου. Ποιες ειδήσεις θα σου κινήσουν την προσοχή όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων
προσπαθεί να γεμίσει το πιάτο των παιδιών του και είναι πολλοί αυτοί που δεν τα καταφέρνουν.


admin είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νίκο, το νοιώθω και εγώ κατά καιρούς αυτό.Όταν γράφεις επειδή εσύ ο ίδιος θέλεις κάτι να πεις και όχι επειδή ΠΡΕΠΕΙ κάτι να πεις, θα έρθει πάλι η ώρα που θα κάτσεις και θα γράψεις.
Να είσαι πάντα καλά, χάρη σε εσένα έμαθα να κουτσοστήνω τα 2-3 blogs που ασχολήθηκα :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Nikooo sunexise gera egw proswpika diavazw panta oti anevazeis sto blogg sou ...xwris na xerw to thema apla sou exw empistosunh k exw proaisthima !!!! xerw polu kala posa kala k swsta ta les ... gia emena eisai dhmosiografos k polu ikanos !!! So keep up Nick the Greek :-) :-) Silvana Zuesi Bareti :-) kalo vradu


Panagiotis Polidorakis είπε... Best Blogger Tips

Νίκο έχεις απόλυτο δίκιο,όλα έγιναν βαρετά αλλά πρέπει πρώτα από όλα να κράζουμε το facebook και μετα τους Bloggers.πιστέυω ότι αν δεν υπήρχε Facebook θα είμασταν καλύτεροι στο Blog αλλά και στην έξω την Ζωή


Γιώργος Μόσχος είπε... Best Blogger Tips

Φίλε δεν ξέρω, ίσως να κάνω λάθος, αλλά,
σαν συνταξιούχος εφημερίδων, από αθηναϊκές μέχρι επαρχιακές που έπαψα να ασχολούμαι επαγγελματικά μετά από 40 χρόνια με την διόρθωση κειμένων, την τυπογραφία, ηλεκτρονική ή γουτεμβεργιανή κ.α. τα πράγματα έτσι ήταν πάντα. Κι όποιος πει ότι "στα χρόνια μου ήταν καλύτερα, οι νέοι έδειχναν σεβασμό και οι ασχολούμενοι με τα κοινά ήσαν... καλογραίες, ε, μάλλον έχει πάθει αλτσχάιμερ. Διότι οι φυλακές από ποιους ήσαν γεμάτες; Από... παρθένες;
Λοιπόν φίλε εγώ έχω λίγα χρόνια στο μπλόκινγκ, μπήκα με ενθουσιασμό, βρίσκω ότι κουράζομαι, είμαι και 67 χρόνων, να αφιερώνω 7 ή 8 ώρες την ημέρα, αλλά συνεχίζω στους δρόμους, στο μικρό ρεπορτάζ. Κι αν μου λείψει η δυνατότητα έκφρασης γνώμης θα σκάσω από τη μουγκαμάρα μου.
Άκου και πάλι, οι μπλόγκερ είναι οι πιο αγνοί μικροί, ανώνυμοι, αλλά σημαντικοί αρθρογράφοι. Εάν πχ. έχεις 20 χτυπήματα την ημέρα, να ξέρεις πως είκοσι άνθρωποι ασχολήθηκαν σοβαρά με αυτό που προτείνεις μέσα από την άποψή σου. Μην συγκρίνεις το F/B με τα μπλογκ, άλλο μέσο το πρώτο κι άλλο το δεύτερο. Στο μπλογκ διαλέγεις ένα στυλ, ασχολείσε με το συγκεκριμένο και δεν τρέχεις με άγχος να αυξήσεις την ακροαματικότητά σου. Διότι αυτή η λογική οδηγεί σε παραπατήματα. Από σοβαρό είναι πολύ εύκολο να καταλήξει μπορδελέ ένα μπλογκ. Ε, από αυτό υπάρχουν μπόλικα. Ούτε οι θητεύσαντες στα ΜΜΕ έχουν αποκλειστικό προνόμοιο. Εμας φοβάται η κάθε λογής εξουσία. Εμείς μπορούμε να βγάλουμε στο κοινό, όλα όσα αποκρύπτουν αυτοί που ενεργούν για μας, αλλά χωρίς εμάς. Οι μπλόγκερ και πολύ λίγος αριθμός ΜΜΕ αποκαλύπτουν τα εγκλήματα, οικονομικά και κοινωνικά, που η τριμερής συγκυβέρνηση προσπαθεί να κρύψει. Αυτά, για να σου τονίσω πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος ενός σοβαρού μπλογκ. Καλό καλό κουράγιο


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next