15 Μαρτίου 2013



10 Ε, μα επιτέλους..

_Με συγχωρείς ρε μάστορα, αλλά.. μου λές σε παρακαλώ τι είναι αυτό που μου σέρβιρες;
_Σαλάτα κύριε, με τι μοιάζει;
_Με το δάσος του Σέιχ Σού
_Γιατί το λέτε αυτό;
_Γιατί; Αυτό εδώ, τι δέντρο είναι; Κι έπρεπε να μου βάλεις μέσα ολόκληρο το δενδρύλλιο;
_Σέλινο είναι κύριε..
_Ποιό ρε είναι σέλινο; Αυτό είναι κοτζάμ κυπαρίσσι. Λες και βρίσκομαι στα μνήματα. Αυτά πάλι τι είναι;
_Κομμένα φύλα λάχανο
_Κομμένα τα ονομάζετε εις τους Καναδάδας; Με δυό τρία από αυτά σκεπάζω το αμάξι μου να μη βρέχεται. Υπόστεγο φτιάχνω, τύφλα να ‘χουν οι λαμαρίνες.
_Αν δεν σας αρέσει να σας φέρουμε άλλη.
_Να σε πω..
_Ορίστε
_Δε με λές, έχω τίποτε κέρατα στο κεφάλι;
_Όχι, αν και δεν σας καταλαβαίνω
_Δεν πειράζει.. Και δε με λές;
_Ορίστε..
_Κρέμεται από το λαιμό μου καμία κουδούνα;
_Ε.. όχι.
_Μουγκράω; Μουγκράω; Κάνω “μουυυυυυυ” ;
_Μα.. όχι βέβαια..
_Οποία ανακούφισις. Άρα δεν είμαι μοσχάρι.
_Μα δεν σας είπαμε μοσχάρι κύριε..
_Τότε, σερβίρετέ με ως άνθρωπο παρακαλώ.




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

VAD είπε... Best Blogger Tips

Καλά,ωρέ αχάριστε,σου σερβιρουμε μια γαβαθα σαλάτα,θες να σου την ψιλοκόψουμε κιόλας;:))


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Μάλλον δεν έχεις ιδέα από Gourmet :) Αφού δεν σου βάλανε ξυδόμελο που το ονομαζόμουν vinegreat τυχερός είσαι.


NIKOS είπε... Best Blogger Tips

Ρε Νικόλα, δεν ξέρεις...;
Όταν ψιλοκόβεις τα λαχανικά χάνουν τις βιταμίνες...
Χα, χα, εγώ λέω βαριούνται να τα κόψουν!
Σαν το ψιλοκομμένο μαρουλάκι δεν έχει...
Ε, και το πίτα γύρω είναι ανθυγιεινό, αλλά το τρώμε!!!
Και το τσίπουρο, αλλά το πίνουμε...(λίγο, όταν φτάσουμε στο κιλό σταματάμε...)
Το τσιγάρο θα το κόψω μάλλον( 8,60 πήγε ο μεγάλος ο καπνός)


Hfaistiwnas είπε... Best Blogger Tips

χαχαχα καλό! Δεν έχουν μαχαίρια να τα κόψουν;;;


Palalos Seftelos είπε... Best Blogger Tips

εγώ απορώ πώς ο τύπος με τις μαντινάδες δεν πόσταρε κι όλας σχόλιο, κάτι σχετικό με την κατάλληλη ομοιοκαταληξία ....

:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@VAD την πληρώνω ακριβά. Μια μπάλα τριφύλλι πιο φτηνά θα μου κόστιζε


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Theogr ο κηπουρός, είμαι της απλοϊκής κουζίνας Θοδωρή, μεγάλωσα με χαβίτσι και μαύρα λάχανα :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@NIKOS λες με 130 κιλά να μου λείπουν βιταμίνες Νικόλα; ;-)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Hfaistiwnas πώς δεν έχουν, απλά, δεν σε υπολογίζουν.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Palalos Seftelos πολύ απλά, πηγαίνουν πλέον αυτόματα στα ανεπιθύμητα ρίζαμ :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next