20 Δεκεμβρίου 2012



8 Εκείνη..

lonely
Κι όμως είχα δίκιο στο τέλος...
άσχετα το τι πιστεύεις..
άσχετα τι σε βολεύει να πιστέψεις..
εγώ είχα δίκιο, όχι εσύ.

Έπαιξα κι έχασα, μα όχι μαζί σου,
με μένα έπαιξα,
κι όχι με την ψυχή σου, με τη δική μου μονάχα..

Προσπάθησα να δω τις δυνάμεις μου, και τρόμαξα από τις αδυναμίες μου
Ήθελα να δω τις αντοχές μου, και είδα πόσο ευάλωτος είμαι.
Έψαχνα να βρω τη χαρά μακριά μου, κοντά σε σένα,
μα εσύ πάντα μακριά μου ήσουν, έτσι έμαθες..

Δεν την έβλεπα όχι...
δεν έβλεπα που στέκονταν όλα αυτά τα χρόνια σιμά μου, πλάι μου.
Αμίλητη και σιωπηλή, περιμένοντας καρτερικά αν ποτέ τη δω και την αναγνωρίσω..
Παρίστανε απλά την φίλη, μα ήταν τα πάντα μου..
κι εγώ τυφλωμένος από σένα, δεν την πρόσεχα..

Ήταν όσα είχα και δεν είχα,
και η μόνη συντροφιά μου τις ώρες που έλειπες εσύ,
τις ώρες που πονούσα,
τις ώρες που ένοιωθα μπερδεμένο το μυαλό μου..
τις ώρες που δεν ήθελα κανέναν κοντά μου,
εκείνη ήταν πάντα εδώ,
την ήθελα ναι.. δίχως να το ζητάω συνειδητά.
Μόνο εκείνη μπορούσε να είναι δίπλα μου, κανείς άλλος..

Μόνο εκείνη με άντεχε και με αντέχει...
εσύ δεν μπόρεσες...
δεν έχεις τη δύναμη να μπορείς να μ' αντέχεις...
για σένα μόνο εσύ μετρούσες πάντα..δεν μπορείς όχι,
Η μοναξιά μου ..ναι! το μπορεί...

Για τη μοναξιά μου σου μιλάω τόση ώρα..




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μοναξια = μπνη αξια !
Καλη Γαλαξιακη Προτωχρονια !


NIKOS είπε... Best Blogger Tips

Πολλές φόρες στην ζωή μου την έψαξα...
Και άλλες τόσες ήταν η μόνη συντροφιά μου...

Νικόλα, η μοναξιά μας είναι πάντα δίπλα μας, περιμένει πιστά, κι όταν βρει την ευκαιρία εμφανίζεται...


astazzia είπε... Best Blogger Tips

λοιπόν άκου φιλαράκι,δε λέω ....πιο καλή η μοναξιά απο σένα που δεν φτάνω....!!!! λέει και το άσμα ...εγώ όμως λεω και θα μ'ακούσεις σοβαρά αυτή τη φορά,διότι θα μαλώσουμε αγρίως και δεν ξέρω κι αν προλαβαίνουμε δηλαδή ,πλησιάζει και η συντέλεια,οπότε πρέπει να στα πω γρήγορα....Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ........ ακούουουςςςςς!! Δεν θέλω μα,μου και σου ξου μου... λοιπόν,όμορφη γλυκιά και τσαχπίνα μπορεί και να'ναι.. αλλά γιατί την αφήνουν μόνη ???εεεεε???Αν ήταν αλλιώς όλοι θα την έκαναν παρέα...και μη μου πείς πως την φοβούνται....γιατί θα σου πω ...δεν την φοβούνται...την τρέμουν...λυγίζουν στο άκουσμά της....ραγίζουν και σπάνε...
Γιατί η μοναξιά είναι για λίγους......
γι'αυτούς που δεν φοβούνται να περπατήσουν μαζί της...
γι'αυτούς που της κλείνουν το μάτι και τσουγκρίζουν το ποτήρι τους στην υγειά της...
γι'αυτούς που η ψυχή τους είναι τόσο μεγάλη που έχει χώρο ακόμα και γι'αυτήν...
γι'αυτούς ...τους δυνατούς...που δεν φοβούνται να γράψουν το όνομά της ...όπως εσυ...!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@astazzia, δεν ξέρω εσύ τι λες ψυχούλα μου, εγώ πάντως, το σχόλιό σου αυτό για μένα, το θεωρώ βραβείο OSCAR :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

πονος, απελπισια,φοβος, και αλλα πολλα.....


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος επέτρεψε μου να διαφωνήσω στο "απελπισια,φοβος" μονάχα :)


Μαρία Κάπα είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου

Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχές νέο Έτος. Εξαφανίστηκα λίγο λόγο θέματος υγείας αλλά θα επανέλθω....

Φιλιά πολλά


λυγερη είπε... Best Blogger Tips

Φίλε ( επιτρέπεις να σε αποκαλώ ?) Η μοναξιά είναι έλλειμμα. Η μοναχικότητα επιλογή...Εγώ μοναχικότητα διακρίνω στην ομολογία σου που σημαίνει μεστάδα,ωρημότητα και αυτάρκεια συναισθηματική...

Καλή Χρονιά εύχομαι με πληρότητα και γαλήνη.

ΥΓ: Επειδή μ' αρέσει θα το κυκλοφορήσω στο google να το μοιραστώ και μέ άλλους όπως εμένα "μοναχικούς"


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next