14 Σεπτεμβρίου 2012



14 Το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα Blogger

Είναι πάρα πολλές οι φορές που έλαβα απο διάφορους Bloggers μηνύματα με το ίδιο "πρόβλημα".
_"Κάνω αναζήτηση με τον τίτλο της ανάρτησής μου η το όνομα του Blog μου, και δεν τα βρίσκει η Google".

Κατά πρώτον, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι.
Κατά δεύτερον, αν η ανάρτησή σου είναι αντιγραφή, λογικό να βρίσκει άλλ' αντ' άλλων o Γούγλης.

Αγαπητέ φίλε Blogger!
Τελικά απο ότι κατάλαβα, ..δεν κατάλαβες.
Αν νομίζεις ότι ο κόσμος θα σε βρίσκει κατά πλειοψηφία μέσω μηχανών αναζήτησης, κάνεις μεγάλο λάθος. Όσοι σε βρίσκουν με αυτόν τον τρόπο, θα σε βρίσκουν παντελώς τυχαία.
Θέλει πολύ μεγάλη υπομονή, χρόνο και δουλειά, για να αποκτήσεις την πολυπόθητη επισκεψιμότητα και υψηλή κατάταξη στις λίστες των μηχανών αναζήτησης.

Και στο φινάλε, γιατί νοιάζεσαι περισσότερο για όλα αυτά, και όχι για το περιεχόμενο του ιστολογίου σου, το οποίο δεν είναι απο μόνο του ικανό, ούτε να προσελκύσει αναγνώστες, πόσο μάλλον να τους κάνει να ξανά 'ρθουν;
Με λάθος πρόβλημα καταπιάνεσαι λοιπόν!




Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

Δάφνη Χρονοπούλου είπε... Best Blogger Tips

Θαυμάσιο post που με λίγα λόγια βάζει πολλά και πολλούς στη θέση τους.
(φτάνει πια το κλοπυπέιστ δίχως αναφορά στην πηγή- κι όταν λέμε αναφορά σύνδεσμο στη μικροσκοπική λέξη 'πηγή')..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικα οτι κλοπιποσταρω κανω αντιγραφη ολη τη διευθυνση και την κολαω απο κατω !
Αλλα το κυριο ζητημα ειναι τα ωραια/σημαντικα κειμενα να κυκλοφορουν και να προβληματιζουν/ξυπναν οποιον ενδιαφερεται !
Σαφως βεβαια οποιονου αξιζουν τα λεγομενα θα εχει και επισκεψιμοτητα !!
Φιλικα
Κοινος Θνητος


Τάσος Τριανταφυλλου είπε... Best Blogger Tips

Πάρα πολύ κόσμος διαβασε ενα αρθρο σε καποιο blog "βγαλε λεφτα απο το internet"."κερδισε απλο το βλογ σου" κ.α.
Και όλα αυτα για να βγάλει 0,03 σεντς απο το adwords ή κάτι παραπάνω απο affilied.
Και αναγκαστικα για να εχει περιεχομενο αρχισε η τρελη αναπαραγωγη οτι μαλακιας εβρισκε. Εχει site που εαν τα δεις ειναι νομο κωλαρακια και banner....τιποτα αλλο. Καλα κανει η google με κατι Panta και κατι Πινγκουινους και ισως καθαρισει λιγο το τοπιο.


Ανέστης Θ.Κετσετζίδης είπε... Best Blogger Tips

Σωστός Νικόλα.
Ελπίζω ο φραπές στο''ΚΑΦΕ ΦΡΑΠΕ'' να συνεχίζει να είναι καλός.


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικά κάνω ελάχιστες αντιγραφές. Αλλά όποτε κάνω έχω σταματήσει πλέον να βάζω πηγή. Ο λόγος είναι ότι πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις την πραγματική πηγή κάποιου κειμένου, επειδή τις περισσότερες φορές όσοι ανεβάζουν το κείμενο δεν αναφέρουν την προέλευση του άρθρου.
Για παράδειγμα τον Δεκέμβριο του 2010 είχα κάνει μία ανάρτηση με τίτλο «Ερωτήσεις που (δεν) ζητούν απάντηση. Για κάποιον λόγο είχε επιτυχία σαν κείμενο (αν και ελάχιστοι επισκέφτηκαν την σελίδα) και κυκλοφορούσε μέχρι πρόσφατα. Σε chain-letter μάλιστα φαινόταν ότι το έγραψε κάποιος καθηγητής πανεπιστημίου!
Έκανα μία έρευνα στο διαδίκτυο και από όσους βρήκα στο ψαχτήρι ελάχιστοι ανέφεραν πηγή και πάντα κατέληγα σε κάποιον που έκανε αντιγραφή χωρίς αναφορά πηγής. Πουθενά δεν βρήκα τελικά σαν πηγή την σελίδα μου.
Οπότε αν αυτό συνέβη με το δικό μου κείμενο, τότε συμβαίνει και με όλα τα υπόλοιπα (σχεδόν).
Τώρα που το σκέφτομαι ο καλύτερος τρόπος είναι να γράφεις από κάτω «Πηγή άγνωστη».


Asterios Saltzidis είπε... Best Blogger Tips

Εγω παιδια στο δικο μου μπλοκ εχω κανει 190 περιπου αναρτησεις απο των μαρτιο του 2011, το πολυ καμια 10αρια να ειναι κοπη αλλα ολες με την πηγη, αλλα αυτο που με εκνευρισε το εστειλα και στο νικο emailειναι οτι,,,
Από της 27 Ιουλίου έβλεπα ότι η διαφημίσεις της google δεν έπαιζαν, αναρωτιόμουνα μπας και έκανα κάτι; Αλλά επειδή ήταν ο διαγωνισμός που είχαμε βάλει με την Φρέσκια μπύρα Χίου σε εξέλιξη και είχαν μείνει 2 μέρες για να λήξει, 15 μέρες κράτησε και γινότανε ένας χαμός από επισκέπτες σχόλια και εγγραφές καινούριων μελών δεν είχα ακουμπήσει τίποτα , (σχετικά με ρυθμίσεις για το μπλοκ) μόνο παρακολουθούσα.

Η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγη και εγώ από την επισκεψιμότητα που είχα, για να καταλάβετε έχω συνήθως 1200 με 2000 επισκέπτες την εβδομάδα και είχε φτάσει εκείνο το διάστημα 7000 κάτι.

Στης 29/7 με την λήξει δηλ του διαγωνισμού μου ήρθε το πρώτο email απο την google και την 1/8


--------------------------------------------------------------------------------

μου έρχεται η ενημέρωση από το facebbook για την σελίδα katarraktisvillage του facebook αυτό το βάζω για να δείτε την επισκεψημότητα που σας λέω και αυτό είναι μόνο μέσω το fb την δεύτερη εβδομάδα του διαγωνισμού.




Η εβδομαδιαί​α ενημέρωση για τη Σελίδα σας στο Facebook




Facebook notification+ivzdrd=1@facebookmail.com

1 Αυγ




facebook

Γεια σας, Asterios,

Here are the latest insights about your Facebook Page.

katarraktisvillage.com

Νέα "Μου αρέσει!" 191 Πόσοι μιλούν για τη Σελίδα 255 +259,2% Συνολική εβδομαδιαία απήχηση

4.109 +195,0%




Αυτό το επισημάνω γιατί νομίζω ότι αυτός ήταν ο λόγος που η google μου σταμάτησε της διαφημίσεις, και για να σας εξηγήσω, ότι εάν κάποιος έκανε κλικ στις διαφημίσεις κέρδιζα από 0,003 έως 0,008 λεπτά ανάλογα με την συμφωνία που είχε κάνει ο διαφημιζόμενος με την google.

Ο μήνας μου έβγαινε από 2,25 ευρώ μέχρι 4,25 ευρώ το περισσότερο που είχα μαζέψει σε 5 μήνες που είχα μπει στο πρόγραμμα της adsense της google .

Τα οποία τα έχασα και αυτά λόγου αποκλεισμό μου από το λογαριασμό της adsense google.

Οπότε μπαίνοντας τετραπλάσια άτομα θα έπαιρνα παραπάνω χρήματα, θεωρώ εγώ.

Δεν ξέρω εάν το κάνει για τα χρήματα η για κάποιο άλλο λόγο δεν σου λένε έτσι και αλλιώς απλά σου λένε θέλουμε να προστατέψουμε με λίγα λόγια τους πελάτες μας.

Και λέω εγώ, εγώ έχω τρεις διαφημιζόμενους το http://www.ostriastudios.gr, την ΒΟΧ ΣΤΡΟΜ kai της ψητονοστιμιές σε αυτούς δηλ τους έκανε κακό που τους είδαν τόσα άτομα;;;

Από την μία έχω εκνευριστεί γιατί δεν θα μάθω ποτέ τι έγινε και με αποκλείσανε εφόσον είμαι εντάξει, και από την άλλη είμαι χαρούμενος που ένα μικρό μπλοκ έσπασε τα κοντέρ της google και με αποκλείσανε.

Και στην τελική κάνω και μια μήνυση στα παιδιά με την μπύρα γιατί με φέρανε σε ένα σημείο με πολλούς επισκέπτες!!!

<>

Και επειδή το μπλοκ ειναι blogspot της google, το email ειναι gmail της google, και το adsense της google δεν γίνεται να κάνουν λάθος ;;;; αλλά και γω,,,, δεν εχω κάνει κάτι,,, αλλά δεν εχω δικαιομα να μαθω τι έγινε ;;;;

εαν μου κλείσουν και το μπλοκ μην αναρωτηθείτε γιατί έκλεισε.

Βέβαια αυτο είναι η αρχη και το τελος του αρθρου ενδειαμεσα εχω βαλει και την αληλογραφια (οχι εδω)
Μόλις το ανεβασα σε χρονο dt εχασα την σελιδα δεν την εβρισκε κανενας ,,,, εχω στειλη email στον Νικο ,,, εψαξα στον ΑΑΤΟΝ Και με της συμβουλες του νικου βρηκα την πανοπτη αλλα οχι την σελίδα ,,μολις κατεβασα το αρθρο την αλλη μερα μου ξαναεμφανειστικη η σελιδα ,,,,, τυχαιο μαλων αλλα εκεινη την ωρα ριχνεις μερικα μπινελικια!!!
αλλα καποια στιγμη θα το ανεβασω ολο!!!!
Αυτο ηταν για τα λεφτα απο το ιντερνετ που ειπε ο φιλος παραπανω!!!
Οσο για τα ποστ εχω ανεβασει περιπου 2500 φωτο βιντεακια και μονο καμια 100 ειναι απο αλλους της αλλες την εχω τραβηξη εγω και με το ελευθερω το δικαιομα να παιρνει οποιος θελεικαι χωρις υπογραφη... Απλα και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω στων νικολα για της πληροφοριες που μα δινει!!!!
www.katarraktisvillage.com


Joan είπε... Best Blogger Tips

πολύ καλό το post!
συμφωνώ απόλυτα!


Greecelands είπε... Best Blogger Tips

Μια νύχτα ονειρεύτηκα πως ήρθες πάλι πίσωκαι την ελπίδα έδωσες ζωή να συνεχίσω


Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя© είπε... Best Blogger Tips

Λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Σιγά την επισκεψιμότητα που έχω και όταν κάνω ψάχνω στο google με το όνομα του blog ή τον τίτλο της ανάρτησης με βγάζει πάνω στην κορυφη. Υπάρχει στις ρυθμίσεις ειδική επιλογή που σε συμπεριλαμβάνει στις μηχανες αναζήτησης. Αν δεν κάνεις τη σωστή επιλογή εκεί, όσο και να χτυπιέσαι δεν θα φανείς. Πάντως εμένα μου αρέσει να googl-άρουν αλλαντάλλων και να τους βγαίνει το blog μου. Αφού κάνω και συλλογή απ'τις αστείες φράσεις που χρησιμοποιούν όταν τους ... ξεπετάγομαι. Αυτά....!


SUPRNOVA bloggspot.com είπε... Best Blogger Tips

πέρασα να αφήσω την καληνύχτα μου
ξέρεις ότι πάντα παρακολουθώ
τις υπέροχες αναρτήσεις σου
αλλά σπάνια τις σχολιάζω!
Συνέχισε να περνάς όμορφα το φθινόπωρο σου!
Καληνύχτα!:)


Πολίνα Μοίρα είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα σας!

Θα ήθελα, αν μπορούσατε, να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το blog μου: απο προχθές η τελευταία μου ανάρτηση δεν " φαίνεται" στα φιλικά ιστολόγια, δηλαδή ενώ υπάρχει στο ιστολόγιο η τελευταία μου ανάρτηση , όσοι φίλοι έχουν το blog μου στη λίστα φιλικών ιστολογίων τους δεν την βλέπουν την ενημέρωση( άρα δεν γνωρίζουν ότι έχω κάνει)
Μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κάποια λύση;

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

fotodendro.blogspot.com


Μαρία Κάπα είπε... Best Blogger Tips

Και το δικό μου δεν το βρήσκει, γιατί δεν θέλω.... λες να έχω πρόβλημα να με διαβάσουν;;;;;

Μπείτε στα www.blefarismata.blogspot.com .... δηλαδή τα Βλεφαρίσματά μου και μετουσιωθείτε!!!!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ


bloggertips.gr είπε... Best Blogger Tips

πρόσφατα έκανε κάτι αλλαγές ο blogger και πλέον τα meta tags που προσθέτουν οι περισσότεροι δεν έχουν πια αποτελεσματικότητα.
αυτό που έχει σημασία είναι οι τίτλοι των αναρτήσεων και ο τίτλος του ιστολογίου μας. εκεί πρέπει να βάζουμε keywords..
άλλα όπως λέει και ο νίκος αν δεν έχεις επισκεψημότητα, τρέχα γύρευε..
η επισκεψημότητα είναι αυτό που θα σε οδηγήσει ψηλα στο google, και επισκεψημότητα θα αποκτήσεις ατχικά όχι μέσω του google, αλλά μέσω του περιεχομένου της σελίδας σου.
οπότε αν ασχολείσαι μόνο με το περιεχόμενο, τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.

καλή σας μέρα από κέντρο Αθήνας


vaiol είπε... Best Blogger Tips

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες!πρωτη φορα γραφω εδω οποτε συγχαρητηρια για το μπλοκ κ για τις γνωσεις σου που μας βοηθαν πολυ!ηδη με εχεις σωσει απο παρα πολλα!!εχω μια απορια να σε ρωτησω!!

εχω ενα μπλοκ κ εγω.επειδη δε ξερω πως να βαζω σελιδες ,οχι στατικες,κ να πατας την αναλογη κατηγορια κ να ανοιγει η σελιδα να γινονται σχολια να εχει κ αυτη πολλες αναρτησεις κτλ
για τις κατηγοριες που θελω να βαλω οπως εχεις εσυ την οριζοντια μπαρα εδω,εχω φτιαξει κ αλλα μπλοκ κ τα εχω χωρισει αλλο αθλητικα αλλο πολιτικα κτλ κτλ κ πανω στην μπαρα βαζω τις ονομασιες κ δινω τα αναλογα λινκ στο καθενα οποτε φαινεται σαν ενα αλλα ειναι πολλα μαζι!!
μεχρι εδω ολα καλα κ ρωτω,Ειναι σωστος αυτος ο τροπος που κανω η γεμιζω μπλοκ κ θα χασω τον μπουσουλα στο τελος???γινεται αλλιως αλλα χωρις τις στατικες σελιδες κατι παρομοιο σαν το δικο σου εδω κ τοσα αλλα??ΣΕ ευχαριστω χαιρετισματα απο την πατριδα!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next