28 Ιουλίου 2012



5 Ντράπηκα..

Ασχολούμαι με τον Ολυμπισμό, και με τα χρώματα της ελληνικής σημαίας.
Από μικρό παιδί, αφιέρωνα ώρες, μέρες, χρόνια, σε προπονήσεις. Ήταν η μεγάλη μου αγάπη, η λατρεία μου, το όνειρό μου. Όλοι μου οι κόποι και όλοι μου οι μόχθοι, όχι το μετάλλιο, όσο να βρεθώ μια μέρα πάνω στο βάθρο, και έχοντας στους ώμους μου την γαλανόλευκη σημαία μας, να τραγουδήσω με περηφάνια και με δακρυσμένα μάτια, τον Εθνικό μας ύμνο.. "..απ τα κόκαλα βγαλμένη, των Ελλήνων, τα ιερά.."

Πήρα μέρος σε μερικές Ολυμπιάδες.
Δεν αξιώθηκα ως τώρα να κάνω αληθινό το όνειρό μου. Μα προσπαθούσα πάντοτε, και προσπαθώ συνεχώς να το πετύχω. Και κάθε φορά που ανέβαινε στο πρώτο χρυσό σκαλί Έλληνας η Ελληνίδα, και άκουγα τον Εθνικό ύμνο της πατρίδας μας, έκλαιγα από χαρά, συγκίνηση και περηφάνια.

Έβλεπα τον κόσμο να χειροκροτεί τους αθλητές από την Ελλάδα, να τους σέβεται, να τους τιμά, σαν αντιπροσώπους των αρχαίων Ελλήνων Ολυμπιονικών. Αντιπροσώπους της χώρας που εφηύρε το Ολυμπιακό πνεύμα, την ευγενή άμιλλα και τους αγώνες.
Αισθανόμουν περηφάνια, γιατί στις φλέβες μου τρέχει αίμα Ελλήνων.

Και σήμερα, γκρεμίστηκε ο κόσμος όλος μπροστά στα πόδια μου. Χάθηκε ο σεβασμός απέναντι στην πατρίδα μου, τους συμπατριώτες μου, τους συναθλητές μου..
Μας ειρωνεύονται ως πεινασμένους, ως τιποτένιους, ως ζητιάνους.

Κι εμείς τι κάναμε για όλα αυτά τα πρόστυχα; Για όλες αυτές τις προσβολές;
Τίποτε. Σκύψαμε το κεφάλι, και δεν τολμήσαμε να αρθρώσουμε λέξη.
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, μας είπαν. Τα μετάλλια έχουν σημασία, τίποτε άλλο.
Ότι κι αν λένε, εσείς να κοιτάτε τη δουλειά σας, μας έλεγαν, είστε επαγγελματίες, δεν σας ενδιαφέρουν εσάς αυτά. Υπάρχουν οι αρμόδιοι πολιτικοί γι αυτές τις υποθέσεις. Εσείς τα μετάλλια να σκέφτεστε..

Και έγραψε κάποιος ξένος, "Έχουν λεφτά οι Έλληνες να αγοράσουν τόσο μεγάλη σημαία;.." Κι ένας άλλος πάλι, δείχνοντας έναν Άγγλο που συνόδευε την Ελληνική αποστολή, κρατώντας ένα χάλκινο βάζο, έγραψε, "εκεί μέσα μπορείτε να ρίξετε τις όποιες δωρεές σας για την Ελλάδα.."
Και σκύψαμε κι άλλο το κεφάλι, κι εκείνοι μας "έφτυναν".. κι εμείς καμωνόμαστε πως βρέχει..

Ντράπηκα!
Εγώ ασχολούμαι με τον Ολυμπισμό, ασχολούμαι με τον αθλητισμό.. Είναι ιερή η ιδέα του Ολυμπισμού, δεν είναι "επάγγελμα.."
Όταν νικάμε, είναι για την πατρίδα μας, και πανηγυρίζουν μαζί μας όλοι οι Έλληνες. Όταν χάνουμε, πικραίνονται όλοι οι Έλληνες. Είναι θέμα Εθνικό, δεν είναι παίξε γέλασε, και επάγγελμα δεν είναι σας λέω, όχι..!!

Ντράπηκα με όλα αυτά, ναι.
Ήθελα να μπορούσα να σβήσω με το σώμα μου την φλόγα, να μην καίει άλλο. Να τρέξω αμέσως μετά, να αρπάξω την σημαία μας, και να σηκωθώ να φύγω, "να μην την βρομίζουν μάτια, μυαλά, και στόματα βέβηλα"..
Υπάρχει και φιλότιμο κύριοι. Και Έλληνες αθλητές το έχουν μόνο.
Υπάρχει η Ελληνική λεβεντιά.
ΝΑ ΤΑ ΧΕΣΩ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑΖΑΝ..!!
Εμάς τους Έλληνες, μας αρκεί κι ένα στεφάνι απο κλαδί ελιάς..!!




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

Neli είπε... Best Blogger Tips

Δέν είναι άξιοι αυτοί να σχολιάσουν την Ελλάδα. Ολοι αυτοί σε μας το χρώστανε ότι τώρα κάνουν Ολυμπιακούς αγώνες ,οι Αρχαίοι ΈΛΛΗΝΕΣ ήταν αυτοί που θεσπισαν τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.Και σείς νεοελληνες αθλητές να μη πτοείστε με όλα αυτά να έχετε πάντα στο νού και την ψυχή σας το αθάνατο ΕΛΛΗΝΙΚΟ πνεύμα...και ναι σωστά εμας μας φτανει μονο ενα στεφάνι απο ελια....


ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Πόσο δίκιο έχεις Νικόλα. Τι να μας πουν μωρέ αυτοί όλοι οι άπλυτοι, τι είχαν να δείξουν ποιος είναι ο πολιτισμός τους ο Μίστερ Μπίν; Αυτό έχουν να δείξουν στην ανθρωπότητα;
Αν ήμουν εγώ εκεί και αγωνιζόμουν φίλε μου, όπως τα λες θα έπαιρνα την σημαία μας για να μην την μολύνουν και θα επέστρεφα πίσω στην χώρα μου, περήφανη, έτσι όπως με έχουν μάθει οι πρόγονοί μας. Έτσι σαν ένδειξη διαμαρτυρίας και ξέρεις κάτι, θα το έκανα πολύ πριν από αυτό τον εξευτελισμό, την στιγμή που απέκλεισαν την Ελληνίδα αθλήτρια για ένα τυχαίο σχόλιο της που έκανε, στο διαδίκτυο, σαν ένδειξη διαμαρτυρίας, και θα άφηνα τους κουστουμάτους εκεί, σύξυλους. Καλό Σαββατοκύριακο σε σένα και σε όλη την παρέα!!


Γιαγιά Αντιγόνη είπε... Best Blogger Tips

Η ξεφτίλα της εναρκτήριας..φιέστας με έκανε να γελάσω
και να αντιληφθώ για άλλη μια φορά πόσο χαμένοι είναι οι αποικιοκράτες που το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι τα περασμένα μεγαλεία.

Η βιτρίνα βασιλεύει! Αν επισκεφτεί κανείς πόλεις εκτός του Λονδίνου θα δει την ένδεια.. τον αλκοολισμό.. τη πείνα.. και την απάθεια να σέρνονται.

Αυτός ο σουσουδισμός που κυριαρχεί είναι καλά καμουφλαρισμένος!
Δεν γίνεται τίποτα γνωστό! Δεν έχουμε εικόνες τις ξεφτίλας γιατί βλέπεις τα ΜΜΕ τα θάβουν!

Στο λέω από προσωπική πείρα και έχοντας δυο παιδιά στο Μάντσεστερ.
Θα μου πεις έχεις λόγο να μιλάς;
Απλά οι συνθήκες .. και τα μεταπτυχιακά.

Δίπλωσα τη σημαία στην ψύχη μου και έσβησα τη φλόγα
στη συνείδηση μου.

Με συγχωρείς για την πολυλογία μιας γυναίκας 60 χρόνων που αν συνεχίσει θα χρειαστεί τα χάπια σε διπλή δόση.

Σε χαιρετώ με σεβασμό στα γραφόμενα σου!


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Oh!!! yes !!! ...και μη ξεχνάτε τη Μαντόνα ...
"..οι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε στην Ελλάδα.."

και μετά πέταξαν μπουκάλια στον συναυλιακό χώρο...

κάτι τέτοιοι σαν κι αυτήν υποθέτω,έγραψαν και είπαν ότι αναφέρεις στην ανάρτησή σου...

Δεν θα μιλήσω για τα Ελληνικά ιδεώδη,γιατί και 'μεις τα αφήσαμε και τα φτύσαμε στην προσπάθεια να μοιάσουμε τους ξένους...

Θα πω μόνο το εξής,τώρα που αρχίσαμε να τα ξαναθυμώμαστε και βλέπουμε τι είναι οι "ξένοι" (εννοείται δεν βάζω όλους στο ίδιο καζάνι) ...
σας νοιάζει πραγματικά το τι λένε???

Πάρτε το λίγο πιο απλά,σαν κάτι που συμβαίνει στου καθενός την καθημερινότητα,δηλ.υπάρχουν άτομα που σέβεστε την γνώμη τους και γιαυτό μετράει στη ζωή σας ο λόγος τους και υπάρχουν άτομα που αδιαφορείτε παντελώς και έχετε την γνώμη τους και τα λόγια τους γραμμένα εκεί που δεν πιάνει το μελάνι...
κάπως έτσι εγώ διαβάζω και ακούω αυτού του είδους τα σχόλια...βρήκαν ευκαιρία κάποιοι ανεγκέφαλοι να γελάσουν ( οι ίδιοι πρωτίστως ) με τα σχολιάκια τους....
ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ'ΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΊΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ'ΦΕΥΓΑ
και δεν θα τους απαντούσα καν ,όχι γιατι κατέβασα το κεφάλι αλλά γιατί μου είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ τέτοιοι τύποι...και όταν ο Έλληνας αδιαφορεί,κάνει αυτό που γουστάρει να κάνει,δεν πα'να χτυπιέται κι ο Θεός ο ίδιος και ξέρεις που τους γράφει τους εξυπνάκηδες....
Θα ένοιωθα ντροπή αν τα σχόλιά τους ήταν δίκαια,δεν σου φταίει η σημαία κανενός...ίσα-ίσα που τα σχόλιά τους επιβαιβεώνουν πόσο μικρόψυχοι είναι...
και σιγά μη κάνω τη χάρη σε αυτά τα νιάνιαρα...
ΟΧΙ Θα μείνω εκει με το κεφάλι ψηλά και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ...

...δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται...
θυμήσου όμως τι δένδρο είναι η δρύς...και άστους να χτυπιούνται...ούτε την ιστορία τους δεν ήταν ικανοί να αποδώσουν στην κατα τα άλλα φαντασμαγορική τελετή,είναι τόσο περήφανοι που προτίμησαν κινηματογραφικούς ήρωες...

Κατι ακόμα,διαβάζοντας αυτό το "πανέξυπνο"σχολιάκι
αν έχει η Ελλάδα χρήματα να αγοράσει τόσο μεγάλη σημαία...αναρωτιέμαι η πτωχή τω πνεύματι....

στην Ελλάδα που δεν έχει να φάει ,οι Έλληνες ακόμα το καρπούζι το αγοράζουν ολόκληρο και δυό δυό μάλιστα...
αυτοί που το είπαν υποθέτω,πως τα'χουν πολλά και τρώνε με χρυσά κουτάλια γιατί,λοιπόν, το αγοράζουν...σφαγμένο σε φέτες..???

και μη μου πείτε γιατί αγοράζουν μόνο αυτό που χρειάζονται ...διότι ...αν τους το κεράσεις θα φάνε και την φλούδα ...εντάξει ????
πολύ αξία τους δώσαμε με το να αναπαράγουμε κάθε "εξυπνάδα τους"...

sorry,Νικόλα ίσως να έχω ξεφύγει τελείως απο το όριο του σχολίου,αλλά....ας όψεται...
στην κρίση σου αν πρέπει να αναρτηθεί ή όχι...


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

...Η ιστορία κύκλους κάνει...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next