23 Ιουλίου 2012



15 Όταν με δείς να πέφτω..

..Είναι στιγμές που αισθάνομαι αδύναμος.
Νοιώθω να χάνω τον προσανατολισμό μου, την αυτοπεποίθησή μου, τη γη κάτω απο τα πόδια μου.
Αισθάνομαι ότι πέφτω..
Όταν με δείς να πέφτω.. μείνε κοντά μου. Κράτα μου σφιχτά το χέρι, χαμογέλα μου..
Εκείνη τη στιγμή, σε έχω περισσότερο ανάγκη απο κάθε άλλη.
Μη σε γελάν τα χρόνια μου, ούτε η πείρα κι οι εμπειρίες μου.
Δεν παύω να είμαι άνθρωπος, να νοιώθω ανασφάλειες, να νοιώθω μελαγχολία, να νοιώθω μοναξιά.
Και η μοναξιά της ψυχής είναι χειρότερη.. Πίστεψέ με..




Print this post



Related Posts :



15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν είσαι μόνος. Πάντα θα υπάρχει το χέρι που θα σε κραταει και θα το κρατάς


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος, όμορφο σχόλιο.. σ' ευχαριστώ :)


ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα!! Καλή Εβδομάδα Νικόλα!! Εμείς θα είμαστε πάντα εδώ για σένα φίλε μας καλέ και το ξέρεις. Σας αγαπάμε!!!

http://youtu.be/0U5oJdtz5g8


melissa lli είπε... Best Blogger Tips

αυτές τις στιγμές...ντυνόμαστε, φορώντας το πιο ωραίο μας χαμόγελο και κάνουμε μια βόλτα έξω, να μας πάρει αέρας...και μετά όλα είναι αλλιώς!!! καλημέρα


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ευχαριστώ ψύ μ, πάντα να είστε καλά..


AATON είπε... Best Blogger Tips

@melissa lli, ίσως να βοηθάει.. θα το δοκιμάσω, χάρηκα που πέρασες :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αδέλφια , κουραγιο !
http://vickytoxotis.blogspot.com/2012/07/blog-post_23.html
Κοινος Θνητος .
ΥΓ. Διαβαστε το αρθρο , αξιζει !


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν που λές Νικόλα, ήταν μια φορά και έναν καιρό, ένα παληκάρι ίσαμε κει πάνωωωω,(λίγο πιο πάνω ,λίγο πιο κάτω ,δεν θα τα χαλάσουμε τώρα στον πόντο...νταξ?? )...Γι αυτό το παληκάρι λοιπόν κάποιοι λέγαν πως είναι μούρη,άλλοι τον βρίσκαν λίγο γκρινιάρη και μουρμούρη,άλλοι τραβούσαν το γιακά τους, όταν τα'παιρνε και τους έστελνε στ'ανάθεμά τους...
Υπήρχαν και κάποιοι που ,αδέρφι τον ανέβαζαν,πατρίδα τον κατέβαζαν
πουλόπομ τον φωνάζανε, ψύ μ τον ξαναφώναζαν...
και που λές Νικόλα,αυτό το παληκάρι,ήταν μες την τρελλή χαρά, που λένε(έτσι λέει η ιστορία ,όχι εγω,για να ξέρουμε τι λέμε δηλαδή,..νταξ???),πάμε παρακάτω,παιδί γεμάτο ζωντάνια,ζουμπουρλούδικο αλλά με θεληματικό πηγούνι,αυτό το πηγούνι λοιπόν του 'δινε τέτοια θέληση που έπιανε την πέτρα και την έστιβεεεεεεε,όταν ξεμπέρδευε με τις πέτρες, έτρεχε να προλάβει όλα τα υπόλοιπααααα,
τρέξε απ'εδω, τρέξε απ'εκει,
έλα 'συ, φύγε 'συ(sorry αυτό είναι απο άλλο επεισόδιο)μπερδεύτηκα και 'γω με τόσο τρέξιμο...
... ,τρέξον ,τρέξον,λοιπόν, το παληκάρι ,μια μέρα σκόνταψε,και παραλίγο να σαβουρντιστεί χάμωωωωωω,
σμύγει τα φρύδια,σφίγγει τις γροθιές,οι υπόλοιποι όπου φύγει φύγει,...
σκύβει,λοιπόν, να δεί ποιός τόλμησε να μπεί στον δρόμο του....και τί να δεί..????......!!!!!!!!!!!

...την...ψυχή του...την ίδια του την ψυχή να τον κοιτά θλιμμένα...

...πού πας ???...του λέει,η ψυχή του
...μονάχος γιατί τρέχεις..???
...ξαπόστασε και μίλα μου...
ποιός άλλος θα σε νοιώσει..??

Το παληκάρι βούρκωσε, πήρε την ψυχή του μες τις χούφτες,κι αυτή του χαμογέλασε...

...θυμίσου..,του είπε,...
όταν πονάς να ψάχνεις στα φιλοκάρδια μου,εκεί έχω γραμμένα όλα τα όμορφα.....εκεί έχω ζωγραφισμένα όλα τα χαμόγελα,που σου'λειψαν,εκεί κράτησα όλες τις ελπίδες,να μην χαθούν..εκει θα κλείσω και τα δάκρυα,να ξεχαστούν....


AATON είπε... Best Blogger Tips

@astazzia... εγώ τώρα, τί να πω...; :-)))))


Neli είπε... Best Blogger Tips

Καλά τα λέει το προηγούμενο σχόλιο ,η ψυχή μας μας λεέι πολλά αν σκύψουμε και την ακούσουμε...και έχει τεράστια δύναμη ούτε κι εμείς φανταζόμαστε ποση...


VAD είπε... Best Blogger Tips

Εγω να σε σηκώσω από κατω;;;Να πιαστει η μέση μου και μετά να ψάχνω βοήθεια για μενα,ε;:))


Is Sallos είπε... Best Blogger Tips

Mια Καλημερα,Ατελευτητος ο ουρανος ,το ενα σου ποδι να πατα στην γη,και το αλλο εξω απο αυτην, αυτος ειναι ο δρομος αυτων που αλλαξαν την ζωη τους και πηγαν μακρυτερα , στα αστερια.

Εισαι ακριβως εκει,γιαυτο νομιζεις οτι επεσες,μην μας ακουσεις εμας,δεν εχουμε ολοι τον ιδιο δρομο εδω κι αν ειμαστε κι αν σε εκτιμουμε, μην μας ακουσεις,κανε το βημα σου και χαμογελα, ολα ειναι εκει και σε περιμενουν Νικο!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Είσαι ψυχούλα κι ας προσπαθείς να το κρύψεις κάποιες φορές...
Δε θα πέσεις,γιατί υπάρχουν άνθρωποι που θα τρέξουν κοντά σου!!!


ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα σε όλη την παρέα. Astazzia Μου,συγκινήθηκα!! Ε είσαι πραγματική φίλη για όλους. Τυχεροί που σε έχουμε δίπλα μας. Τα φιλιά και την αγάπη μου έχεις!!


ΤΗΑΝΟΣ είπε... Best Blogger Tips

ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ....


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next