15 Ιουλίου 2012



6 Είσαι παιδί ακόμη..

..και αυτό σου δίνει συχνά συγχωροχάρτι.
Έμαθα να μην κρίνω αυστηρά τα μικρά παιδιά.
Αν θίγεσαι που σε θεωρώ παιδί, τότε θα πρέπει, και να αντέχεις τις συνέπειες, και να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου, όπως κάθε ενήλικο άτομο.
Το αφτί όμως, θα στο τραβήξω, θίγεσαι δεν θίγεσαι.

Ξεχνάς πολλά. Ένα απο αυτά, είναι η διαφορά ηλικίας μας.
Ξεπερνάω δυόμιση φορές την ηλικία σου.
Η συμπεριφορά σου όμως, είναι αυθάδης στην κάθε ευκαιρία.
Παίζεις με τις λέξεις, πουλώντας πνεύμα και υφάκι, πιστεύοντας έτσι πως έκανες άθλο.
Το να πουλάς εκ του ασφαλούς πνεύμα και μαγκιές σε κάποιον που γνωρίζεις πως δεν θα σου τις πασαλείψει στη μούρη, επειδή σέβεται πρόσωπα και καταστάσεις, δεν μου λέει πολλά.

Θα σε προκαλέσω λοιπόν, (όχι να παίξουμε σφαλιάρες, γιατί θα ζαλίζεσαι για μήνες), τη μαγκιά και τα υφάκια, να τα πουλήσεις εκεί έξω, στο πεζοδρόμιο της ζωής, καταφέρνοντας να επιβιώσεις με την αξία και τις δυνάμεις σου, και να σταθείς στα πόδια σου με αξιοπρέπεια.
Όταν τα καταφέρεις, χωρίς τη βοήθεια άλλων, έλα ξανά, και πούλα μου υφάκια.
Ναι! θα τα δεχτώ τότε και μάλιστα με χαρά, και θα σε θεωρώ πλέον ισάξιό μου άτομο.

Μέχρι τότε όμως, θέλω να θυμάσαι ανελλιπώς, πως, στην ηλικία σου, εγώ είχα παιδιά, και το μικρότερο μου, είναι μεγαλύτερό σου.
Μάθε  λοιπόν να μιλάς με περισσότερο σεβασμό στους μεγαλύτερούς σου, ειδικά όταν σε σέβονται κι εκείνοι.

Ο σεβασμός στους άλλους, δείχνει κοινωνικό άνθρωπο, και κοινωνικός άνθρωπος, λέγεται εκείνος, που μεγάλωσε σωστά σπίτι του.
Δεν θέλεις σεβασμούς;
Μη μου μιλάς..!!




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Πάρα πολύ καλά τα είπες φίλε μου, δεν ξέρω τι θέλουν να πετύχουν μερικοί με αυτόν τον τρόπο συμπεριφοράς άλλα ένα είναι σίγουρο πως δεν κερδίζουν την υπόληψη των άλλων.
Μπορούμε να ξεχωρίσουμε (ευτυχώς) από μακρυά τους σωστούς και καθαρούς ανθρώπους και αν καμιά φορά ξεγελαστούμε το διορθώνουμε άμεσα πριν είναι αργά. Πήξαμε από ζαβά και δήθεν δεν θέλουμε άλλο, δώσαμε...


akrat είπε... Best Blogger Tips

εγώ δεν είμαι αυτός πάντως... πενηντάρης είμαι ουφ και με έπιασε ένα άγχος


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Διαβάζοντας,
"......Το να πουλάς εκ του ασφαλούς πνεύμα και μαγκιές σε κάποιον που γνωρίζεις πως δεν θα σου τις πασαλείψει στη μούρη......"

μα την αλήθεια,το μόνο που μου ήρθε στο νου..

".....Πάει μάγκα η μαγκιά σου
και το νταηλίκι σου,
μη κουνιέσαι, δεν σε παίρνει,
άραξε στο σπίτι σου...."...

χωρίς φόβο και... άγχος... :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αν η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της, η Αθήνα τα "αποτελειώνει"..


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Τι να σου πω,μάστορα,εσύ ξέρεις ...!!!
...εγω απ'την πάνω μεριά είμαι....
μήπως όμως συμβαίνει το αντίθετο..???
και την Ελλάδα και την Αθήνα την τρώνε και την αποτελειώνουν οι άνθρωποί της..??
..μια άποψη λέω,γενικώς και αορίστως..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μα, Ελλάδα όταν λές,
δεν μιλάς για χώματα
αλλά για ψυχές..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next