06 Ιουλίου 2012



6 Μεγάλωσα.. Πειράζει;

ppmΜε μεγάλωναν λέγοντάς μου παραμύθια.
Με μεγάλωναν με ψέματα, και ιστορία γραμμένη από τους νικητές.
Ήμουν απλά, ακόμα μια μαριονέτα, στο θέατρο που παιζόταν, παίζεται και θα παίζεται αιώνια γύρω μου..

Κύλησε η ζωή μου δίχως να μπορέσω να καταλάβω ποτέ μου, ποιός ο σκοπός που γεννήθηκα, που έζησα.. Ποιός είμαι; Πού πάω; Τι ζητάω;
Ένα γρανάζι ήμουν, μέσα σε μια αλεστική μηχανή, που στο τέλος αλέθει ακόμη και τα ίδια της τα γρανάζια, αντικαθιστώντας τα με καινούργια.

Πρέπει να κάνεις αυτό.. Απαγορεύεται να κάνεις το άλλο..
Και να σου πιπιλάνε τα μυαλά, θέλοντας να πιστέψεις ότι ζείς σε δημοκρατίες, κι ότι έχεις ελευθερίες, και πως μπορείς να πετύχεις τα πάντα, αρκεί να είσαι απλά “άξιος”.

Σου έκρυψαν όμως, πως για να θεωρείσαι “άξιος”, πρέπει να μην έχεις βούληση ή συναισθήματα, να μην σκέφτεσαι, να μην αντιδράς, και να μην ονειρεύεσαι..

Κι όμως, αν και ήμουν μοναχά μια μαριονέτα, είχα όνειρα, και έναν μοναδικό σκοπό. Να γίνω μια μέρα, όταν μεγαλώσω, εκείνος που κινεί τα νήματα, κι όχι αυτός που χορεύει..
Δεν ήθελα άλλο πια να είμαι, μαριονέτα κανενός...
Όταν μεγαλώσω έλεγα πάντα, θα γίνω ένας “Puppet-Master..”

Κυρίες, δεσποινίδες, κύριοι!
Μεγάλωσα.. Πειράζει;




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε... Best Blogger Tips

Δεν είναι κακό αυτό ε?


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Φυσικά και δεν πειράζει, αφου κατάφερες να γίνεις αυτό που πάντα ήθελες!!κόντρα στα "πρέπει" και στα "μη"...
Να φέρω κεράκια θα βάλεις την τούρτα..???? :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Hfaistiwnasm για μένα σίγουρα όχι, για άλλους, ίσως να ενοχλεί..


AATON είπε... Best Blogger Tips

@astazzia αν φέρεις κεράκια θα βάλω την τούρτα και τις σαμπάνιες μαζί :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Γέρος εκ του ιερός και με αλλαγη τόνου γερός !
:-)


Hfaistiwnas είπε... Best Blogger Tips

Ας ενοχλεί.. μην σε νοιάζει!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next