15 Μαΐου 2012



12 Καλύτερα μη με δείς..

Ναι, σε σένα το λέω, ξέρεις πολύ καλά εσύ ποιος είσαι..

Ως τώρα έβλεπες μονάχα την πλάτη μου, και το εξέλαβες ως αδυναμία.

Αποθρασύνθηκες, κι έβγαλες γλώσσα, θάβοντας, διαβάλλοντας και κατηγορώντας τους πάντες.

Απέκτησες και γνώμη, λες και κάποιος σκοτίστηκε για την γνώμη σου.
Όσο υπολογίζουν εσένα, άλλο τόσο σκοτίστηκαν και για τις γνώμες σου κάκαλο.

Έβγαλε κι η μύγα κώλο, κι έχεσε τον κόσμο όλο -ένα πράγμα. Ξεχνάς πως "η γνώμη είναι σαν την κωλότρυπα. Καθ' ένας έχει κι απο μία.."

Κατά βάθος σε καίει που δεν ασχολούμαστε με την ανυπαρξία σου.
Αρχίζεις όμως τελευταία να κουνιέσαι πολύ, σαν αδερφή, και με ενοχλείς με τη φασαρία που κάνεις, σαν πορδή εξαϋλωμένη.

Παρακάλα λοιπόν, μην γυρίσω μια μέρα και σε κοιτάξω καταπρόσωπο..Φυλάξου!!
Γιατί δεν γυρίζω δίχως αιτία κι αφορμή, οπότε, κοίτα μη με αναγκάσεις.
Γιατί..
'Άμα γυρίσω, ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ..

Θα σου αφιερώσω λοιπόν τα λόγια απο ένα γνωστότατο τραγούδι, για να σου θυμίζουν τι σε θεωρώ και τι -όντως- είσαι, για να μην κάνεις κανένα ανεπανόρθωτο λάθος και κλαίς με μαύρο δάκρυ την υπόλοιπη μίζερη και άχαρη ζωή σου άπλυτε γιδογάμη!

"Μια μολυβιά που σβήνει, και δεν αφήνει, ούτε ένα ίχνος πουθενά.."

Αυτό είσαι για μένα.. και για πολλούς άλλους επίσης, οπότε, "Καλύτερα μη με δείς απο την άλλη.."
Μαζέψου, μη σε συμμαζέψω εγώ κωλοτουρκόσπορε !!





Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Επιτέλους, μπινελίκια. Η επιστροφή του ΑΑΤΟΝ με το ξεχωριστό στιλ γραφής. Οταν θυμώνεις ειδικά είσαι απόλαυση. Δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Εμένα μου έλειψαν τα μπινελίκια σου. Βαρέθηκα τα δήθεν καθωσπρεπικά και τις ψευτοευγένειες !!!
Α. Α.


melissa lli είπε... Best Blogger Tips

και κάποιον άλλον μου θυμίζεις εδω μέσα στο χώρο των ιστολογίων...θα είναι το λιοντάρι μου φαίνεται που κυβερνάει την κεφάλα σας....

Συγχαρητήρια...!!! επιτέλους...μπινελίκια...!!!

υγ την καλημέρα μου


Is Sallos είπε... Best Blogger Tips

Καλη....μπινελικοδομιο....μερα !!!

αυτο που εχω παρατηρησει οταν χωνεις.... και σε εχουν φτασει σε αυτο το σημειο.....(εσυ, εγω ...κι οποιος αλλος φτανει σ αυτον το σημειο )...συμβαινει 99.9% το ιδιο πραγμα...!!!
Κανουν πως δεν το ειδαν... λουφαζουν σαν ξεπουπουλιασμενες κοτες ..και κανουν γενικως τους θυγμενους.... και ενα πραμα που δεν ξερω πως τα καταφερνουν ..παν και κλαιγονται απο δω κι απο κει στρεβλωνουν το πραγμα οσο μπορουν και θυματοποιουνται....!!! Πως στο διαλο το παιζουν και θυματα απο πανω ενω μας εχουν φτασει στο αντε και γα....σου απο δω.. και εχουν και θρασσος να λενε μετα .......δεν μπορεσα ποτε να το καταλαβω....!!!

Νικο.... οτι δεν σε σκωτωνει σε κανει πιο δυνατο
και μην γυρνας ποτε πλατη.... ειναι κουφαλες ολοι !!!!
τι ωραια η ζωη οταν εχεις καλους φιλους !!!


Marketing είπε... Best Blogger Tips

...δηλαδή πρέπει να σε θυμώνουνε για να γράφεις? ..άντε επιτέλους και μας έλειψες!!


VAD είπε... Best Blogger Tips

οχ,οχ,με πήρες χαμπάρι;;;Να φυλάγομαι:))


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος, θα προτιμούσα να έγραφα κάτι διαφορετικό, μα ο τύπος δεν παίζεται, το αποκορύφωμα της αηδίας μιλάμε.

@melissa lli, τα λιοντάρια μάλλον έχουμε ροπή στο να τραβάμε και μαλάκες με τον μαλακομαγνήτη μας. Δεν γλιτώνουμε απο δαύτους με καμία δύναμη.

@Is Sallos, πρώτα πρώτα, αν τολμήσει να μπεί και ν' απαντήσει, θα το κάνει "μόνο" ανώνυμα. Ποτέ δεν αποκαλύπτουν πως αυτοί είναι οι γελοίοι περί ων ο λόγος, αφήνουν λοιπόν να περάσει και να ξεχαστεί, ελπίζοντας να μην καταλάβει κανένας ποιόν εννοώ, παρά να το σκαλίσουν, τρέμουν ..τη βρώμα τους.

@Marketing, σίγουρα όχι. Μα και σίγουρα αν δεν έχω να πω κάτι, προτιμώ να μη γράψω τίποτε, απο το να γράφω πράγματα που, πρωτίστως, ούτε εμένα γεμίζουν. :)

@VAD, μακάρι να σου έμοιαζε στο νυχάκι σου ο τύπος, μόνο στο νυχάκι σου έφτανε, θα τον άντεχε η πλάση.


johnkabou είπε... Best Blogger Tips

άντε ρε Νίκο με όλους τους μαλάκες...απλά είναι να μην τα πάρεις πολύ άσχημα από ότι κατάλαβα...
Πάντως, θα σου πω κάτι που μου έλεγε η γιαγιά μου που ήταν πολύ σοφός άνθρωπος: "η πολύ η καλοσύνη, καταντά μαλακοσύνη"... και η υπομονή έχει τα όριά της!
σημ: αυτό το "γιδογάμης" είναι από τα αγαπημένα μου!!!!


johnkabou είπε... Best Blogger Tips

σορρυ, δεν είμαι ο johnkabou, η dimitranor είμαι...!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ναι, δεν διαφωνώ καθόλου, ειδικά με άτομα που έπαθαν (..να δείς πως μου το είχες πεί;.. ααα ναι) "Μουνοπανίαση" Καλά, ξεράθηκα στο γέλιο ειλικρινά. Λές κάτι πετυχημένα ώρες ώρες..


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

Δώσε Νικόλα....


Sweet cherry - Zouzouna είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω τι σου έκαναν, ξανάπεσα όμως σε οργισμένο ποστ σου.
Κατά καιρούς μου την πίπτουν, γιατί άλλα λέω, άλλα εννούν.

Συγχίζομαι.. αλλά δεν είναι καλό. Το ίδιο θα σου πω κι εσένα. Μην συγχίζεσαι,κανείς δεν αλλάζει.
Εχουμε δει κι αν δεν έχουμε δει, εδώ μέσα "ανθρώπους"...

την καλημέρα μου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Καλημέρα Τσάκαλε :)

@ Ζουζούνα, επίτρεψέ μου να σε διορθώσω. Διάβασα κάπου, πως ο θυμός τελικά κάνει πολύ καλό στην υγεία.
Το επικίνδυνο είναι να πνίγεις το θυμό σου, όχι το να ξεσπάς.. :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next