03 Μαΐου 2012



5 Χμμμμ..!

Μου γράφει ο φίλος μου (και δικός σας φίλος) Νεκτάριος στο παρακάτω γράμμα που μου έστειλε χθες -και που το δημοσιεύω αυτούσιο- θέλοντας να πιστεύω πως δεν θα μου θυμώσει, ευχαριστώντας τον παράλληλα εκ των προτέρων.

"ΦΙΛΕ  ΝΙΚΟΛΑ,
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΩΡΑΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ Κ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ.
ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ?
ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ BLOG.
ΑΠΟ ΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΓΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΜΕ ΠΙΣΤΗ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΟΥ , Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ , ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΠΕΣΤΟ
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ"

Αγαπητέ μου ΦΙΛΕ Νεκτάριε, γιατί έτσι θέλω να σε θεωρώ, ναι, είναι αλήθεια πως σβήστηκαν κάποιες αναρτήσεις που είχα πρόσφατα κάνει.
Σβήστηκαν, γιατί θέλησα να δώσω τόπο στην οργή μου Νεκτάριε.
Σβήστηκαν, γιατί κρατάω πάντα τον λόγο μου.
Είμαι σίγουρος, πως δεν άξιζαν αυτήν μου την κίνηση, μα το έκανα για να έχω εγώ καθαρή την συνείδησή μου, όχι για κείνους. Και όχι, δεν το άξιζαν. Κρατάω πισινές όμως.
Σε ευχαριστώ που με το γράμμα σου μου δίνεις αφορμή να ξεκαθαρίσω αυτό το ζήτημα, που σίγουρα πρόσεξαν κι άλλοι, απλά δεν είπαν τίποτε, για δικούς τους λόγους.
Επίσης, σε ευχαριστώ που ρωτάς να μάθεις τι κάνω, κάτι που σπάνια μου συμβαίνει, να νοιάζονται κάποιοι για το πως είμαι.. Αν σου πω πως με συγκίνησες με το ενδιαφέρον σου, μην το πάρεις ούτε ως υπερβολή, ούτε ως "γλύψιμο". Είναι η αλήθεια.
Σου υπόσχομαι να αρχίσω πάλι να αναρτώ πιο τακτικά..
Το χρειάζομαι κι εγώ, ίσως περισσότερο απο τον καθ' ένα..

Να είσαι πάντα καλά,
ο φίλος σου Νικόλας




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

astazzia είπε... Best Blogger Tips

...και ΄γω που νόμισα πως έκανα καμμιά "πατάτα"και δεν μπορώ να παίρνω τις αναρτήσεις σου...
Αφου ήταν επιλογή σου,έχε καλώς και δικαίωμά σου φυσικά.!
Χαιρετώ και καλό μήνα !!!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΛΑ,

ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΥΜΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ,
ΜΕ ΤΙΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.
ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ.
ΕΧΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Κ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΣ.
ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ 'ΚΟΛΑΚΕΣ' ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ Κ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΣΤΩ Κ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ 'ΚΑΘΑΡΟ ΦΙΛΟ'.
ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ Κ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ 'ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΟΦΛΗΣΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ Κ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣ'
Υ.Γ. ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΤΣΙΠΟΥΡΑΚΙ.
Π.Ν.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ -ΣΩΣΤΑ Νεκτάριε.
ΝΙΚΟΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΘΥΜΩΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ

1612 ΠΑΥΛΟΣ


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Congratulations !


palalos είπε... Best Blogger Tips

http://www.youtube.com/watch?v=xR5pbdKfpZo

σου το αφιερώνω ρίζαμ!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next