14 Απριλίου 2012



6 Μοναξιά μου όλα..

Βράδυ Μεγάλου Σαββάτου, κάθομαι μέσα στο αυτοκίνητο, έχοντας το Laptop στα πόδια μου, και χαμένος στις σκέψεις μου.
Διαβάζω μηνύματα, ευχές για καλή Ανάσταση, για καλό Πάσχα..
Ακόμη εννέα ώρες μέχρι να σχολάσω. Πέρασαν ήδη τρείς.
Μονάχος, μέσα σε μια έρημη και σκοτεινή αλάνα, με την γεννήτρια πίσω μου να δουλεύει, να κάνω σκέψεις, και πάντα να καταλήγω σε μια. Το ότι αισθάνομαι πολύ έντονα αυτό που λένε "μοναξιά". Και την μοναξιά, την αισθάνεσαι μόνο στην ψυχή, με κανέναν άλλο τρόπο.
Δεν περνάν οι ώρες.. δεν περνάν οι ώρες..




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

ephee είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω πόσες χιλιάδες τέτοιες ώρες έχω περάσει τα τελευταία 12 χρόνια κάνοντας κάτι παρόμοιο. Αλλά δε με πειράζει η μοναξιά. Ίσα ίσα την εκμεταλλεύομαι για να τα βρω με τον εαυτό μου και να κάτσουμε να τα πούμε, ή ακόμα και να βριστούμε. Φανταζομαι ξέρεις καλά πως το μοναδικό πράγμα που δε σβήνει ποτέ, είναι το μυαλό μας.
Αν κατάλαβα κάτι που διαφοροποιεί εμένα από τους γύρω μου, είναι ακριβώς αυτό. Πως οι περισσότεροι αποφεύγουν να μένουν μόνοι τους για πολύ, μην τυχόν και τους την πέσει ο εγκέφαλος και κάνει αδιάκριτες ερωτήσεις..
Συνεπώς προτείνω καλό βιβλίο και αυτοανάλυση.
Συγνώμη που δεν έυχομαι καλή ανάσταση, αλλά δεν πιστεύω (και δε βρίσκω το λόγο να υποκρίνομαι) αλλά να'σαι καλά, και το εννοώ με όλη μου την καλή διάθεση.
Θα περάσει κι αυτή η νύχτα :)


mia είπε... Best Blogger Tips

Χριστός Ανέστη ...χρόνια πολλά Νίκο...
Μοναξιά μου...η παρέα μου...επιλογή μου
ΥΓ..Υπάρχουν και άλλοι...μην σκας....


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου, η μοναξιά μπορεί να γίνει πολύ δημιουργική!

Κάνε υπομονή..

Καλή Ανάσταση σε όλα όσα χρειαζόμαστε!


MARY είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά! :)


fashiontips είπε... Best Blogger Tips

Νίκο αν και λίγο μεταχρονολογημένο το σχόλιο μου... ένα έχω να σου πω.. Η χειρότερη μοναξιά είναι αυτή της "παρέας". Να είσαι με κάποιον... με κάποιους.. και να νιώθεις μόνος, να είσαι αλλού και να μην ξέρεις ούτε κι εσύ που... Η ερημιά της ψυχής είναι χειρότερη από τη μοναξιά. Κι εσύ με τόσους ανθρώπους που δεν σε ξέρουμε αλλά σε νιώθουμε τόσο κοντά μας, δε νομίζω να νιώθεις ερημιά. Κάνω λάθος?


AATON είπε... Best Blogger Tips

@fashiontips, θα σου πω μονάχα ένα μεγάλο ευχαριστώ.. :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next