15 Μαρτίου 2012



12 Ζητώ συγνώμη, αλλά..

Έταξα σε κάποιους να δω κάποια προβλήματα με το ιστολόγιό τους.
Ζητώ συγνώμη, αλλά δεν βρήκα χρόνο. Θα έχετε παρατηρήσει όλοι σας πως και οι αναρτήσεις μου έχουν μετριαστεί σε αριθμό. Πρωταρχικό ρόλο για μένα έχει πρώτα η οικογένεια και τα προσωπικά μου, και ύστερα τα ιστολόγια και τα συναφή.
Όταν βρω χρόνο θα τα δούμε, η αν δεν μπορούν να περιμένουν, ας τους βοηθήσει κάποιος άλλος φίλος και συνάδελφος.
Ελπίζω να δείξετε κατανόηση.

Είχα αποφασίσει να ανοίξω ξεχωριστό Βλογ για να βοηθηθούν όσοι είχαν την επιθυμία να μεταναστεύσουν. Είχα ήδη κάποιες αναρτήσεις στο ιστολόγιό μου εδω, και το ενδιαφέρον πάρα πολύ μεγάλο.
Κάποιοι παράγοντες όμως με ανάγκασαν να διαγράψω και τις αναρτήσεις, και το νέο ιστολόγιο, καθώς και να πάψω να ενδιαφέρομαι με το θέμα, οριστικά και αμετάκλητα.
>Δέχτηκα πολλά γράμματα, τελείως απαξιωτικά, ότι ότι κάνω το κάνω για το κέρδος, και πολλά ακόμη γλαφυρά.
Άλλοι πάλι, νόμιζαν πως έχουν να κάνουν με τον υπηρέτη τους, που ζει και αναπνέει για να τους ενημερώνει δωρεάν, και να τους εξυπηρετεί  σε κάθε τους απαίτηση, ασχέτως ώρας, ημέρας και κόστους.
Άλλοι πάλι, μαθητούδια ακόμη, έτρεχαν να κάνουν το δάσκαλο σε άλλους, παίρνοντας κόσμο στο λαιμό τους.
Κάποιοι πάλι (και όχι λίγοι) έδειξαν τι σημαίνει αχαριστία, αμέσως μόλις βολεύτηκαν (σχετικό το βολεύτηκαν).
Όλα αυτά, και άλλα μαζί, με έκαναν να πάψω να ασχολούμαι με όλα αυτά, και θα παρακαλέσω πολύ, να μην με ενοχλήσει κανένας πλέον για θέματα μετανάστευσης. Δεν θα απαντήσω σε κανέναν, άσχετα αν ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες η όχι.
Μαζί με τα ξερά... λυπάμαι, ίσως είναι σκληρό για κάποιους, μα την απόφασή μου την πήρα.

Κάθε πληροφορία είναι στο διαδίκτυο δωρεάν. Βρείτε τις, κάντε τη δουλειά σας με όποιον τρόπο θέλετε, και μη με κουράζετε άλλο.. Σας έδωσα σε προηγούμενη ανάρτηση τους συνδέσμους που χρειάζεστε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Νίκος




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Το έχω διαπιστώσει κι εγώ φίλε Νίκο.Δεν ξέρω αν ο υπηρέτης είναι νοοτροπία Ελληνική ή ευρύτερη και το λέω διότι ειλικρινά το βιώνω κάθε μέρα. Το δε καλό που θα κάνεις σε αρκετές περιπτώσεις μόνο αρνητικά σχόλια θα εισπράξει από τον τρόπο που κατά τη γνώμη τους-για την οποία χεστήκαμε-θα έπρεπε να το κάνεις, μέχρι και για τα πιθανά οφέλη που μπορεί να έχει αυτό για σένα και ποτέ φυσικά για εκείνους, όλο αυτό συνοδευόμενο από τουπέ σε φάση ότι είναι και υποχρέωσή σου από πάνω.Για μένα και πολύ ασχολήθηκες.Ο κάθε ένας που σκέφτεται σοβαρά να μεταναστεύσει ας πληρώσει άνθρωπο να τον κατευθύνει αν δεν τα βγάζει πέρα μόνος του.Στην τελική μια τέτοια σημαντική απόφαση δεν μπορείς να την στηρίζεις σε έναν άγνωστο στο ίντερνετ που όσο κι αν προσφέρθηκε να βοηθήσει δεν θα σε πάρει κι απ το χέρι να περάσετε τα σύνορα!


SpookStreet είπε... Best Blogger Tips

απορώ που το ανακάλυψες αυτό μόλις τώρα.. Εργάζομαι σε υπηρεσία που εξυπηρετεί κόσμο (όχι Κ.Ε.Π.) και μπορώ υπεύθυνα να σου πω ότι 8/10 είναι γαϊδούρια και αν τους πεις το αντίθετο από αυτό που θέλουν αντιδρούν πολύ άσχημα.. εκεί φαίνεται και ο χαρακτήρας του καθενός, στα δύσκολα...

Δυστηχώς όπως το γράφεις, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...

Η αχαριστία είναι international πάντως!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Μάγισσα Κίρκη, Κική μου, να τους πάρω απο το χέρι, δεν λέω όχι. Τους πήρα, αλήθεια σου μιλάω. Μου το δαγκώσανε με την αχαριστία τους.. Αυτό με πόνεσε, τίποτε άλλο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@SpookStreet, φίλε μου, δεν το ανακάλυψα τώρα, είμαι αρκετά μεγάλος και τον γνωρίζω τον Έλληνα πιο καλά απο όσο πιστεύει. το 8/10 δεν γνώριζα, νόμιζα ήταν 50/50.. εκεί την πάτησα. Χαιρετίσματα στην Κρήτη


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είχα επίσης κάποια γράμματα σε προσωπικό επίπεδο. Σας ευχαριστώ όσους και όσες μου γράψατε, για τον χρόνο σας μα πάνω απ όλα για την ανεκτίμητη φιλία σας.


Μαρία Κάπα είπε... Best Blogger Tips

Ουδής πιο αχάριστος από τον ευεργετημένο... Μην στενοχωριέσαι φίλε μου. Στην ζωή υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί. Απλά ήταν ένα μάθημα που πήραμε όλοι μας, με τον δύσκολο τρόπο. Κοίταξε καλέ μου να είσαι πιο προσεκτικός. Εγώ το λέω καθημερινά στον εαυτό μου. Απλά η καλοσύνη σημαίνει αγάπη, και αυτός που αγαπά θέλει να πιστεύει ότι ο διπλανός του έχει ...κάποιο δείγμα έστω αυτής που θα μπορούσε να το κάνει να ανθίσει...

Μην κάνεις πίσω. Μείνε στον κόσμο της Αρετής. Και να είσαι σίγουρος πως στο τέλος θα βγεις νικητής...


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Μας έχεις δώσει τόσα πολλά,Νίκο!Προσωπικά, σ΄ευχαριστώ κι αισθάνομαι απέραντη ευγνωμοσύνη...
Να΄σαι καλά,εσύ και η οικογένειά σου!Αυτό προέχει!


palalos είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, δεν χρωστάς σε κανέναν..έχεις προσφέρει απεριόριστα και κανείς δεν έχει δικαιώμα να σου πέι κάτι κακό...πάνω από όλα εσύ και οι δικοί σου άνθρωποι...ένα αληθινό "ευχαριστώ" για όλα νομίζω ότι είναι το λιγότερο αλλά και το περισσότερο για έναν ανιδιοτελή άνθρωπο σαν και εσένα...Υγεία να έχεις και κάθε ευτυχία!


Dimitris Sketo είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα καλησπέρα,σύμφωνο με τον Πάραλος...Δεν χρωστάς τίποτα και σε κανένα....αντίθετος εμείς ίσως και να χρωστάμε κάτι διότι παίρνουμε από εσένα γνώση...και αυτό είναι ανεκτίμητο.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Σε είχε προσθέσει στο skype να μιλήσουμε και λογικές ώρες σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου αλλά δέν απάντησες.
Φαίνετε με πρόλαβαν οι "κακοί" που επικοινώνησαν μαζί σου πρώτα και σταμάτησες να ασχολήσε.

Έτρεξα το σχέδιο με το ερωτηματολόγιο για Καναδά και μπορώ να κάνω άιτηση, απλά το όριο έχει φτάσει στο maximum και δέν μπορώ να κάνω τώρα. Θα ανοίξει πάλι σε κάποιους μήνες πάλι και θα προσπαθήσω.

Απλά ήθελα να κάνω μία ερώτηση η οποία προκύπτει από όλα αυτά τα διαβάσματα του ιντερνετ αλλά και αυτών που γράφεις εδώ μέσα (έγραφες).

Μπορώ να πάω τώρα στον Καναδά με τουστιστική visa και να με πάρει κάποιος σε δουλειά (την οποία δέν θα έκανε Καναδός) σε Ελληνική ταβέρνα ?
Αυτό θα πεί " Σπονσοράρω κάποιον ? "

Ευχαριστώ αλλά άν δέν ασχοληθείς δέν πειράζει σε ευχαριστώ όπως και να έχει.

Όσο αφορά αυτό για την αχαριστία των άλλων μήν την λαβαίνεις υπόψην γιατί όπως διάβασα στον Πάτερ Πορφύριο και στην Αδερφή Γαβριηλία ....

" Μήν ζητάς ευχαριστώ για την βοήθεια που προσφέρεις γιατί το κάνεις από αγάπη. Δέν πρέπει να περιμένουμε το ευχαριστώ. Ακόμα και άν μας συκοφαντήσουν και μας κατηγορήσουν δέν θα είμαι εγώ αυτός που θα δώσω την δικαιοσύνη αλλά ο Χριστός.

Και συνήθως αυτός που συκοφαντεί είναι αυτός τρώει και τον εαυτό του.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

και το e-mail μου είναι stelios_sigkounas@hotmail.com


σου έγραψα αλλά μάλλον σου ήρθαν πολλά και δέν πρόλαβες να απαντήσεις. Εκεί έγραφα και την κατάσταση την δική μου.

Ελπίζω να απαντήσεις γιατί έχω σκαλώσει σε κάποιο σημείο στο θέμα της μετανάστευσης και θέλω σοβαρά να πάω καναδά.
Πραγματικά χρειάζομαι την βοήθειά σου γιατί ο θείος μου στο Οντάριο δέν απαντάει καθώς από ότι κατάλαβα φοβάται μήπως τον φορτοθώ στο σπίτι του.
Είμαι αυτός που έγραψα πιό πάνω. Σόρρυ αλλά δέν έχω και δέν είχα ποτέ facebook και όλα τα παρεμφερή.
Έχω μόνο skype και e-mail.
Ευχαριστώ.


ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΗ ΝΙΚΟΛΗ ΜΩΡΕ ΑΔΕΛΦΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΣΟΙ ΓΑΙΔΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΓΚΑΝΙΖΟΥΝΕ ΓΑΤΕΧΟΥΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΗ Ο ΚΑΘΑΗΣ ΤΟ ΚΑΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑΜΙ ΑΠΟΥ ΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΚΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΝΑΙ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΣΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΙΩΘΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΣΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥΓΚΑΝΙΖΟΥΝΕ ΕΤΣΑ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΑΠΟΥ ΝΑΙ ΦΑΡΣΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next