13 Μαρτίου 2012



4 Σε κώμα

Νικόλα, άκουγα τους πάντες και τα πάντα, ότι έλεγαν γύρω μου τα άκουγα. Άκουγα και τους γιατρούς που έλεγαν στην γυναίκα μου "πρέπει να σταματήσουμε την τεχνική υποστήριξη, είναι πλέον φυτό, κι αν από θαύμα ξυπνούσε, θα είχε σοβαρές εγκεφαλικές βλάβες. Η κατάστασή του μετά 6 μήνες σε κώμα, είναι πλέον μη αναστρέψιμη".

Ήθελα να φωνάξω, να τους πω "ΜΗ! ΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, αφού είμαι ζωντανός, σας ακούω..".
Μα δεν μπορούσα να τους το δείξω.

Σε τέσσερις ημέρες είπαν πως θα σταματούσαν την τεχνική υποστήριξη, με άλλα λόγια, θα με σκότωναν ενώ ζούσα.. Με έπιασε πανικός. Φαίνεται πως κούνησα το δάχτυλό μου. Το είδε μια αδελφή νοσοκόμα, και ειδοποίησε τους γιατρούς. Κάποια στιγμή, το ξανά 'κανα, το είδαν κι άλλοι. Απο εκείνη τη στιγμή, άρχισα να συνέρχομαι, ήταν η σωτηρία μου Νικόλα, και σήμερα, είμαι εδω, ολοζώντανος, και σου τα διηγούμαι.

Ο Γιώργος Π. ήταν φίλος μου, ζούσαμε στην ίδια πόλη στην Γερμανία. Ηλικιωμένος, μα κάναμε παρέα. Μου άρεσαν οι διηγήσεις του. Ήταν ο τρόπος που διηγούνταν κάθε ιστορία.Και η ιστορία που σας διηγήθηκα μόλις πριν, είναι πέρα για πέρα αληθινή.

Αγαπητοί μου, φίλες και φίλοι, σας διηγήθηκα την ιστορία του Γιώργου, γιατί μου την θυμίζει το όλο σκηνικό στην πατρίδα μου Ελλάδα.

Η Ελλάδα, είναι ο ασθενής σε κώμα. Σε ένα κώμα βαθύ, χρόνια τώρα.
Κάποιοι ετοιμάζονται να τραβήξουν τα καλώδια. Κανένας όμως δεν κουνάει όμως το δαχτυλάκι του, να φωνάξει "ΜΗ! ΖΩ!"
Έχουν παραδοθεί, μεμψίμοιροι και ηττοπαθείς, επαναλαμβάνοντας συνέχεια το χιλιομασημένο "δε βαριέσαι, μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει μια ώρα αρχύτερα.. τι να κάνουμε, έτσι ήταν γραφτό..".

ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ..ΟΧΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ..
δεν είναι γραμμένο πουθενά κάτι τέτοιο!!
Σήκω πάνω ρε ΈΛΛΗΝΑ, ξύπνα, κούνα επί τέλους το δαχτυλάκι σου, και βροντοφώναξέ τους πως η Ελλάδα, ΠΟΤΕ δεν πεθαίνει.
Βγες από το κώμα σου, γιατί σύντομα θα γίνει η τελεία σου..ΞΥΠΝΑ!
Βγες από το κώμα, και γίνε θαυμαστικό..ΞΥΠΝΑ!




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΗ ΕΔΑ ΜΕ ΚΑΜΕΣ ΧΩΜΑ ΕΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΚΛΑΙΓΑ ΤΩΡΑ ΓΑΜΗΣΕ ΜΕ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΗ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΑΤΕΧΩ ΙΝΤΑ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑΚΙΟΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑ ΕΤΣΑ ΛΟΓΙΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δημήτρη μου, μη ζητάς συγνώμη φίλε μου, στο Μπινελικοδρόμιο εκφραζόμαστε ελεύθερα χωρίς λογοκρισίες. Λυπάμαι για τον άνθρωπό σου.. βλέπεις, δεν μπορούμε ούτε εμείς ούτε η επιστήμη να αλλάξει την πορεία κάποιων πραγμάτων.
Πάντα να 'σαι καλά αδερφέ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΧΑΣΑ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΜΗ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΓΚΕΤΙΝΓΚΕΝ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 2009 2010 ΣΤΟ ΓΚΕΤΙΝΓΚΕΝ ΣΤΟ ΣΟΜΠΕΡΓΚ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΚΑΗΛΕΝΓΚΕΝ ΣΤΟΝ ΡΗΝΟ ΚΑΙ ΗΤΟΝΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΕΠΕΡΑΣΕΝΕ ΕΝΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΗΛΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΥΦΗΓΕ ΑΠΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΑΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΑ ΑΔΕΛΦΕ ΕΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΙΟ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next