05 Μαρτίου 2012



14 Όχι, ο Έλληνας δεν αλλάζει

Κάθε φορά που έγραφα τέτοιου είδους θέμα, άρχιζε ο πετροπόλεμος απο κάθε γωνία.
Ο ανθέλληνας, ο έτσι, ο αλλιώς. Και βάρδα κι αράξαμε, ε' γι' αμόλα.
Και ποιος είσαι εσύ ρε που θα μας θίξεις τα κακώς η καλώς κείμενα; Εμείς έτσι γουστάρουμε στο φινάλε, έτσι μας αρέσει.

Ναι μαλάκα; Έτσι σου είπανε; Ε, εγώ θα στα πω, κι ας σε τσούζουν.

Πήρα τηλέφωνο μια φίλη στην Αθήνα, απο Καναδά εγώ πάντα εννοείται, να τις πω ένα γεια. Όλη την ώρα που της μίλαγα, εκείνη έγραφε στο Facebook. Καλά ρε, της λέω, με αγνοείς στο τηλέφωνο που σε καλώ απο την άλλη άκρη της γης, για να ασχοληθείς με το Facebook; Πιο ύστερα δεν μπορείς;
Ε, να μην του απαντήσω; μου λέει.. Να αφήσω να περιμένει ο άνθρωπος;
Και η ίδια αυτή φίλη, μου κρατάει μούτρα λέει, γιατί δεν της έκανα Like σε κάποια σχόλιά της. Την πρόσβαλα λέει, και μάλιστα μπροστά στη φίλη της, γιατί δεν έκανα Like, και τι θα πει η φίλη της.
Τα Like που δεν έκανα, την ενόχλησαν, το ότι εμένα με αγνοούσε στο τηλέφωνο για να απαντάει τον άλλονε μην περιμένει, δεν την ενόχλησε.
Χάσατε την μπάλα ρε σεις. Δεν πάτε καλά.

Ήρθε ένας απο Ελλάδα, και έψαχνε τζάμπα κινητό, για να μην αγοράζει και ..ξοδεύεται. Του λέω, θα σου δώσω εγώ ένα της ΝΟΚΙΑ, δώρο. Η πρώτη του ερώτηση ήταν, "Μενού στα ελληνικά έχει;"
Όχι, του είπα. Αν βλέπατε την απογοήτευση στη φάτσα του, θα τρομάζατε. Φιλαράκο, άστο, δεν σου κάνει, βρες απο αλλού. Του έκοψα και την καλημέρα να τελειώνουμε.
Γιατί να έχει ρε βλάκα ελληνικά; Τα ελληνικά τα ξέρω απταίστως, στον Καναδά βρίσκομαι, τα αγγλικά με ενδιαφέρουν να μάθω, σ' αυτά χωλαίνω..
Από τέτοια μικρά συμβάντα, καταλαβαίνεις τον χαρακτήρα και την ηλιθιότητα του άλλου, και η αχαριστία, όπως και η βλακεία, με ενοχλούσαν πάντοτε. Το έχω γράψει άπειρες φορές νομίζω. Του χαρίζεις γάιδαρο, κι αυτός τα δόντια του κοιτάζει. Τράβα αγόρασε λοιπόν, να μπορείς να έχεις και επιλογές.

Σε πλησιάζουν προσφέροντάς σου δήθεν την φιλία τους, τόσο εύκολα, όσο εύκολα θα σου γυρίσουν και την πλάτη μόλις δουν πως δεν σε χρειάζονται άλλο, η όταν κρίνουν πως δεν θα πάρουν αυτό που φιλοδοξούσαν να αποκτήσουν με τη βοήθειά σου. Δεν μου κάνετε ρε σεις. Δεν θέλω τέτοιες φιλίες, ούτε τέτοιους χαρακτήρες στη ζωή μου. Προτιμώ τους αλήτες μου, τους ντόμπρους και τους φιλότιμους. Τους πονηρούς και ύπουλους δεν τους γουστάρει το είναι μου. Τους σιχαίνομαι. Όσο λιγότεροι γύρω μου, τόσο καλύτερα και ανέμελα περνάω.

Όχι, ο Έλληνας δεν αλλάζει, που να χτυπιέσαι!




Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

ntavos είπε... Best Blogger Tips

Δεν όλοι οι Έλληνες έτσι Νίκο.Αυτοί που περιγράφεις δεν χρειάζεται ν'αλλάξουν,γιατί απλά δεν μπορούν,υπάρχουν όμως πολλοί άλλοι που δεν γνωρίζεις που δεν έχουν καμμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.Τέλος πάντων,καλησπέρα φίλε μου


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ntavos, φίλε μου, το ξέρω αυτό που λες, ποτέ δεν είπα ότι όλοι είναι έτσι. Η σημερινή ανάρτηση όμως, όπως και όλες όσες προηγήθηκαν, έχει να κάνει με αυτούς που αναφέρομαι, μ' αυτούς που δεν αλλάζουν, και όχι επειδή δεν μπορούν, μα επειδή έτσι τους βολεύει.


ephee είπε... Best Blogger Tips

Και πως ν'αλλάξουν άνθρωπέ μου τη στιγμή που τη μία μέρα περνούσε ο αραμπάς και παίρνανε πατάτες, και την επόμενη ανακάλυψαν το facebook;
Εσύ καλά τα λες και να συχωρεθούν τα πεθαμένα σου, αλλά η εξέλιξη προϋποθέτει και μια παιδεία που απ'ότι καταλαβαίνω, καθημερινά ανακαλύπτεις πως η έλλειψή της δεν περιορίζεται στην άγνοια των αγγλικών.
Κι εγώ δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ σε τέτοιες καταστάσεις. Υποθέτω ο πιο εύκολος τρόπος να το καταφέρεις είναι να αντιμετωπίζεις τους πάντες ως ντουβλέκια εκ των πρωτέρων, ώστε να γλιτώνεις έστω λίγη απογοήτευση.


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

Καλημερα βρε Νικο...relax take it easy...πολλες φορες ειλικρινα γελαω με το να σε φανταζομαι να στραβωνεις..την γκριματσα που θα παιρνεις...εισαι ολα τα λεφτα...


Euzonas είπε... Best Blogger Tips

Καλά με to facebook μη το συζητάς...Έτσι όπως τα περιγράφεις και χειρότερα! Πολύ χειρότερα...!

Και όντως δεν αλλάζει ο Έλληνας... δε θα αλλάξει ποτέ...
Αυτοί που ηταν να αλλάξουν, άλλαξαν... ;)
Καληνύχτα Νίκο!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ephee, με το να τους αντιμετωπίζω όλους ανεξαιρέτως έτσι εκ των προτέρων, δεν θα αδικούσα τους πολλούς που δεν το αξίζουν;


AATON είπε... Best Blogger Tips

@tsakalos, είναι αλήθεια πως στραβώνω τελευταία στο τσάκ, με το παραμικρό, και πως αν με δει κάποιος που με ξέρει αρκετά καλά, θα γελάει. Μα όσο και αν είμαι εγω ο γκρινιάρης, όπως αρκετοί με φωνάζουν, έχω και κάπου δίκιο, συμφωνείς; :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Euzonas, αυτοί που άλλαξαν δεν με χρειάζονται. Εγω για τους άλλους φωνάζω, και θα τους τα λέω μέχρι να βαρεθούν να μ' ακούνε.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλως ή κακως (ποιος ξερει ?) ΔΕΝ ειναι ολοι οι ανθρωποι ΠΡΟΘΥΜΟΙ να αλλαξουν . Πολλοι δεν εχουν την προσβαση στη γνωση αλλα για το θεμα με το φεισμπουκ εχεις χιλια δικια !!! Μερικες φορες σου εχω απαντησει κι εγω οτι δεν ειναι ολοι κι τετοια αλλα στο συγκεκριμενο ξαναλεω εχεις ΧΙΛΙΑ δικια.
Υπαρχουν ενα σωρο σελιδες και θεματα να μαθεις , να ασχοληθεις ,να διασκεδασεις , να δρασεις και βλεπεις να αχολουνται με μια ΜΑΚΑΚΙΑ σαν το φεισμπουκ.
Οπως και οταν ρωταω "τι κανεις ρε συ στο ιντερνετ ?" και ακουω "σερφαρω" , μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι !!! Καθονται και βλεπουν τσοντες που δεν ειναι καν τσοντες αλλα ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ και ασχολουνται με ετοιμα δεδομενα χωρις ποτε να μπουν στο κοπο (?) να τα κριτηκαρουν.
Δυτυχως επιβεβαιωνεται συνεχως οτι ουτε η γνωση ειναι για ολους ουτε η δημοκρατια ειναι εφαρμοσιμη.
Ας ελπισουμε οτι καποιοι θα παιξουν τον αχαρο ρολο του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ αρχοντα/ηγετη που νοιαζεται για ΟΛΟΥΣ , ακομα και για τους ηλιθιους.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος, δεν νομίζω να αξίζουν τον άρχοντα και τον ηγέτη που να γνοιαστεί γι αυτούς. Στην περίπτωσή τους, και επειδή οι άλλοι το αξίζουν να τον αποκτήσουν, θα αναστραφεί η παροιμία, στο, "μαζί με τα χλωρά, ποτίζονται και τα ξερά".
Είμαι βέβαιος, πως, υπάρχουν άνθρωποι, που χάνουν τον ύπνο τους για να είναι στο Facebook, κάποιοι απο το τόσο ξενύχτι δεν πάνε καν στη δουλειά τους. Είμαι σίγουρος, πως κάποιοι και κάποιες ψάχνονται εκεί μέσα, και το κέρατο πάει σύννεφο. Άλλο να μου τύχει, και άλλο να ψάχνομαι διακαώς. Νομίζω πως είναι ώρα να ξανακάνω ανάρτηση επ' αυτού. Μου έδωσες το έναυσμα :)


ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΗ ΑΠΟ ΩΖΑ ΓΑΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑΙ ΚΑΛΟΒΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΖΑ ΕΝΑΙ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΞΑΝΟΙΓΟΥΝΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟΚΙΑΣ ΞΕΣΕΡΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΧΥΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΛΑ ΕΤΣΑ ΝΑΙ ΚΙ ΟΙ ΓΙΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΤΕΧΕΙΣ ΚΙΟΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΦΑΤΣΟΤΕΦΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΑ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΟ ΦΕΕΙΣ ΜΠΟΥΚ ΕΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΣΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΕΝΟΥΜΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΕ?ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΚΙΑΝΕ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝΕ ΕΠΑΕ ΑΠΟΥ ΜΑΣΤΕ ΔΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΟΥΤΙΑΝΗ ΜΕ ΤΣΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΣ ΚΑΙ ΤΣΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΓΙΑ ΤΣΙ ΒΡΙΣΕΣ ΕΤΣΙ?


ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε... Best Blogger Tips

χαχα!! Νίκο μου συγνώμη που γελάω!! Το γέλιο είναι νευρικό!! Γιατί διαβάζοντας το κείμενο θυμήθηκα την τελευταία φορά που είχε έρθει η κουνιάδα μου στο σπίτι για καφέ, είχε αγκαλιά και το λάπτοπ! ήθελε να ποτίσει το χωράφι της στη φάρμα γιατί θα μαραινόταν!!Αχαχα!! Χριστέ μου πως καταντήσαμε;
Φυσικά και εννοείτε ότι από τότε ο καφές κόπηκε μαχαίρι..


ephee είπε... Best Blogger Tips

@AATON πραγματικά πιστεύεις πως θα αδικούσες "πολλούς";
Καλό κουράγιο..


Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Χαιρετώ σας...
Νικόλα φίλε μου, εγώ στραβώνω κι άσχημα, με όσους αμέσως πιάνονται κι αρχίζουν τα όχι δεν είναι έτσι...κι όλοι δεν είναι ίδιοι και μην μας βάζετε στο ίδιο τσουβάλι...και προσπαθούν να αποδείξουν πως αυτοί ανήκουν στην άλλη πάντα, είναι απ τους καλούς...!

ΑΥΤΟ αφήστε να το κρίνω εγώ μα και οι "άλλοι" που παρακολουθούν...!
Ο παραγματικός γνώστης του εαυτού του, κι όντας δίκαιος δεν αυτοσυστήνεται...περιμένει την δικαίωση , όταν κι όποτε συμβεί... γιατί απλά ξέρει ποιος είναι...
Και μεταξύ μας, αυτούς ψάχνω κι εγώ...τους ΑΛΛΟΥΣ, κείνους που δεν ανήκουν στο τσουβάλι...μα δυστυχώς δεν τους βρίσκω εύκολα...κι αν βρώ κανέναν, είναι υβρίδιο...δηλ. μπασταρδόρατσα που έχει την ζουλαπιά μέσα του και την βγάζει όταν είναι σίγουρος πως θα περάσει απαρατήρητη κοτσάροντας μάλιστα και την υπερασπηστήρια γραμμή, ε άνθρωποι είμαστε κάνουμε και λάθη...!

Ναι, λάθη δικαιολογούνται πολλά, ΟΧΙ όμως τα από σκοπού και ΟΧΙ πάντα τα ίδια...!!!
Κάτι τέτοια με στείλαν πρόσφατα με ελαφρύ εγκεφαλικό και προσπαθώ τώρα να μαζέψω τα κομμάτια μου και να ξαναγίνω αρτιμελής...
Και φυσικά δεν μου φταίτε σεις γιαυτό μα η κούτρα μου...κι ασφαλώς δεν αναφέρομαι σε κανέναν προσωπικά απ τους προηγούμενους σχολιαστές (αυτά προς αποφυγή συράξεων και παρεξηγήσεων)

Την Καλησπέρα μου με ΥΓΕΙΑ και Χαμόγελο...!!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next