30 Ιανουαρίου 2012



7 Άντε...να τελειώνουμε...

Το ίδιο σκηνικό...κάθε λίγο και λιγάκι..ή μέτρα ή χρεοκοπία!Διαλέγω χρεοκοπία λοιπόν...ρε φίλε πως να στο πω...ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΕΚΒΙΑΜΟΥΣ!!
Δεν θέλω να με λές Ευρωπαίο στο κάτω-κάτω...
Γιατί αυτο που ζω τώρα τι είναι;;;Eγώ χρεοκοπία το λέω,μιας και λίγοι είναι αυτοι που πληρώνουν πλέον...η πλειοψηφία σε πληρώνουν στις 32 του μηνός ή τον μήνα που δεν έχει Σάββατο...Άντε ρε...μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει,αυτό ξέρω εγώ.
Θα μου πείς για να γίνει χρεοκοπία πρέπει να υπάρχει και ηγέτης με καρύδια ΝΑΑΑΑΑΑ μετα συγχωρησεως...εάν υπολογίσουμε με τους τωρινούς ηγέτες-μαριονέτες,θα πάμε για χρεοκοπία διαρκείας....
Εφόσον λοιπόν ήμουν ένα (άτακτο) κράτος,άφησέ με να πληρώσω τα λάθη μου...χρεοκόπησε με..γιατί ετσι θα ξαναναστηθώ...αργά μεν αλλα θα ΑΝΑΣΤΗΘΩ κάποια στιγμη...
Μα εσύ δεν το θέλεις...όχι επειδή με αγαπάς,αλλα γιατι θα χάσεις και εσυ...μην μου πεις όχι τώρα..μην γελιόμαστε!!!
Μοιάζετε σαν λιοντάρια που έχουν μαζευτεί 5-6,πάνω απο το σχεδόν νεκρό θήραμα τους και τσακώνεστε ποιος θα πρωτοφάει...
Άσε με λοιπόν να έχω μια υπερηφάνεια...να πω οτι ΕΦΤΑΙΞΑ αλλά ΠΛΗΡΩΣΑ...δεν θέλω psi,δεν θέλω τρόικα,δεν θέλω να ξανακούσω για μέτρα,χαράτσια...δεν θέλω τίποτα...
Άσε με να κάτσω με την διαλυμένη οικογένεια μου, μετά την (επικήδειο) ακολουθία που θα μου έχεις κάνει και να δούμε που φταίξαμε και οδηγηθήκαμε στην αυτοκτονία...
Μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους και διώξουμε τους πολιτικούς-παρασιτα-προδότες,και πάρει ανάσα η χώρα...
Μπας και ξυπνήσουμε και νοιαστούμε για την ρημάδα την πατρίδα..
Μπας και ξυπνήσουμε και δεν ανέχτουμε πλέον τους πονηρούς που φοροδιαφευγουν...εις βάρος μας.
Μπας και στρωθουμε στην δουλειά,με ιδρώτα και μόχθο για ένα καλύτερο αυριο...γιατι πίστεψε με πως οτι γίνεται τώρα γίνεται για το αυριο των ΑΛΛΩΝ,και όχι για το δικό μας...
Άντε λοιπόν...ΟΥΣΤ!!!!Άντε να τελειώνουμε γιατί σας βαρέθηκα πια!!!




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Jim είπε... Best Blogger Tips

Ακούω και διαβάζω ορισμένους που με ελαφρότητα λέτε "ας χρεοκοπήσουμε". Νομίζω ότι δεν έχετε αντιληφθεί τι σημαίνει αυτό.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βαγγέλη, ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
Μακάρι να αρχίσουν κι άλλοι να σκέφτονται έτσι.
Έχουν βρει ένα κόλπο τα καθίκια (πολιτικοί, σε συνεργασία με τους πουλημένους δημοσιογράφους) και απειλούν, ή τρόικα, ή πτώχευση.. ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ.. ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΓΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.. άντε να μην τα πάρω άγρια και αρχίσω να βρίζω καμιά ώρα.. καλά μένω ήρεμος ακόμη.. γαμώ την ψυχή τους μέσα.. καριόληδες ολκής, παλιόπουστες γαμώ τα σπίτια σας..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πρέπει να παραδεχτείς πως έχω Ιώβεια υπομονή και πραότητα.. έτσι; Αναγνώρισέ μου το αυτό σε παρακαλώ. Άλλος στη θέση μου θα αρχίναγε τις Χριστοπαναγίες..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Jim, ξέρουμε πάρα πολύ καλά τι σημαίνει φίλε μου. Έχει πολλά κακά, έχει όμως και πολλά καλά.
Πές μου όμως τώρα με το χέρι στην καρδιά, εσύ αυτό που ζείς σήμερα, έχει καμία διαφορά απο χρεωκοπία;


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

@AATONΑχ βρε Νικο...σαν να σε ξερω χρονια!Το ξερω οτι εχεις υπομονη...συναμα εχεις και μια οργη δικαιολογημενη...τουλαχιστον εχεις μια οργη...και ζεις εξωτερικο που θα μπορουσες να αδιαφορησεις...εδω εμας κατι μας δινουν..δεν εξηγειται διαφορετικα...μια αδιαφορια δαιμονικη!!


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

@JimΕγω ας πουμε οτι εχω ελαφρυ μυαλο φιλε jim...εσυ για πες μου που ξερεις κατι παραπανω τι μελλον μυριζεσαι για το μελλον της Ελλαδας...που δεν θα ειναι χρεοκοπημενη (στα χαρτια)...


Jim είπε... Best Blogger Tips

Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι χρεοκοπία σημαίνει απλώς ότι θα σταματήσουμε να πληρώνουμε το χρέος μας και θα ξεκινήσουμε πάλι από την αρχή. Χρεοκοπία σημαίνει στάση πληρωμών, ποιος ξέρει μέχρι πότε. Η ανάκαμψη για τους μισθωτούς και τους εμπόρους μετά από τη χρεοκοπία μπορεί να πάρει δεκαετίες.

Οι πολιτικοί, που τους βρίζετε, όταν χρεοκοπήσουμε μπορούνε να πάνε στο εξωτερικό που έχουν τα λεφτάκια τους στις τράπεζες, τις off-shore εταιρείες τους και τα διαμάντια τους στην Ολλανδία.

Το θέμα είναι να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις γιατί οι συνέπειες θα είναι πολύ πιο τραγικές από τις σημερινές. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να ζητάμε μέτρα μείωσης του ελλείματος που θα πλήξουν τους οικονομικά ισχυρότερους. Υπάρχει αγανάκτηση αλλά ακραίες καταστάσεις δε λύνουν προβλήματα.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next