30 Ιανουαρίου 2012



7 Το τσουβάλιασμα

Διαβάζω συνέχεια, απο την πρώτη μέρα που γράφω, μέχρι και αυτήν την στιγμή, να χρησιμοποιούν πολλοί μια χιλιομασημένη έκφραση. "Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα.."

Γιατί αγαπητέ η αγαπητή μου μιλάς συνεχώς για τσουβάλιασμα; Πού το βλέπεις το τσουβάλιασμα; Ρε δεν πάω εγώ κι ο οποιοσδήποτε να γράφουμε "φυσικά υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις", αυτοί εκεί, τσουβάλια ονειρεύονται.
Μήπως τελικά έχει για άλλη μία φορά δίκιο ο λαός, που λέει το γνωστό, "όποιος έχει τη μύγα.." ; Λέω εγώ απλά με το φτωχό μου μυαλό.

Ρε δεν εννοούσα εσένα.. Όχι, εμένα εννοούσες.
Άντε τώρα εσύ βγάλε άκρη.

Άκουσα συνομιλίες φίλων που ζουν εδώ, με συμπολίτες μας που ζουν Ελλάδα. Και είπαν οι εν Ελλάδι μέσα στα άλλα τα εξής:
1. Αυτό δεν είναι εξαθλίωση, αντέχουμε ακόμα.
2. Ο λαός έχει πολύ "ξύγκι" ακόμη, σηκώνει κι άλλα μέτρα.
3. Μια χαρά περνάμε, τα κανάλια τα μεγαλοποιούν.
Και άλλα τέτοια κομψά..

Διαβάζω και ακούω τώρα απο την άλλη, πως, αμέτρητοι πολίτες, ζούν σε συνθήκες πέρα απο κάθε φαντασία.
Δεν έχουν να ζεσταθούν, δεν έχουν ρεύμα, δεν έχουν χρήματα, δεν έχουν φαγητό..
Ποιόν ρε εσείς να πιστέψω; Τους μεν, που λένε "έχει ο λαός πολύ ξύγκι ακόμη; η τους δε, που περιγράφουν συνθήκες, παρόμοιες της πείνας του 40;

Έλληνα, αρχίζεις και μου τη δίνεις αφάνταστα.
Συνεχώς μου γράφεις εριστικά, ενοχλημένος που ζω έξω. Πριν λίγα μόλις χρόνια, δεν σε χάλαγε καθόλου που ζούσα έξω. Με είχες γραμμένο στα παπάρια σου βασικά. Δεν σε ενδιέφερα τότε, δεν υπήρχα καν για σένα. Σήμερα ενοχλείσαι, με βρίζεις και μου επιτίθεσαι, λες και σου έκανα κάτι. Μάλλον σε ενοχλεί που δεν είσαι κι εσύ έξω, κάπου μακρυά, κάπου πιο ασφαλής, κάπου που να βλέπεις μέλλον, για σένα η και την οικογένειά σου.
Δεν σε αδικώ, καθ' ένας αυτό θέλει, γι αυτό και βρίσκομαι όπου βρίσκομαι, δεν έφυγα απο καλό. Μα μην τα βάζεις μαζί μου. Δεν σου φταίω εγώ για όσα σήμερα σου συμβαίνουν.

Και αν δεχτώ -έτσι απο φιλότιμο και μόνο, μην σε αφήσω μόνο σου-, πως φταίω κι εγώ κάπου σε ποσοστό ένα τοις εκατό, εσύ φταις ενενήντα εννιά τοις εκατό, οπότε δεν σε παίρνει να ψάχνεις ξένες πλάτες να φορτώσεις το σταυρό σου. Αν θέλεις να στον κουβαλήσω για να ξαποστάσεις λίγο, μετά χαράς, μα θα 'ναι πάντα δικός σου. Εγώ έχω τον δικό μου αδερφέ. Και είναι εξ ίσου βαρύς, απλά, το γνωρίζω μόνο εγώ.

Αυτό που με ενοχλεί σε σένα όμως, είναι ένα πράγμα.
Η δουλοπρέπειά σου. Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ, πως αυτή η χώρα, είχε τόσους δουλοπρεπείς πολίτες, κρυμμένους πίσω απο μάσκες παλικαριών.
Σε πατάνε κάθε φορά και πιο κάτω, κι εσύ κάνεις επίδειξη ευλυγισίας, σκύβεις κι άλλο.. κι άλλο.. κι άλλο..!!

Σε ρωτάω, τι θα ψηφίσεις αυτή τη φορά; Και μου λες δεν ξέρω.
Τι θα πει δεν ξέρω ρε Έλληνα; Να πας να μάθεις.. Για την πατρίδα σου πρόκειται, για τα παιδιά σου, για το αύριο πρόκειται, κι εσύ δεν ξέρεις; Και το λες δίχως ντροπή;

Σε ξαναρωτάω, και μου λες "θα απέχω".. Γιατί να απέχεις; Δεν σου είπανε πως και την αποχή σου την εκμεταλλεύονται ως ψήφο για να εκλεγούν; Πρέπει να πας.. πρέπει να ψηφίσεις, και αυτή τη φορά κάνε κάτι επιτέλους σωστό στη ζωή σου.
Δείξ' τους τη δύναμή σου.
Δείξ' τους πως ξύπνησες.
Δείξ' τους πως δεν τους ανέχεσαι άλλο.
Δείξ' τους τα έδρανα του δικαστηρίου και τις πόρτες της φυλακής.
Πώς δεν είσαι άλλο πια πρόβατο η οπαδός τους.
Πως έχεις συνείδηση, πως έχεις μάθει απο τα λάθη σου,
πως δεν μπορούν πλέον να σε γελάσουν με τις ψεύτικες υποσχέσεις τους.

Μα εσύ σκύβεις..
Δέχεσαι κάθε χαστούκι, κάθε περικοπή, κάθε εξευτελισμό, δίχως κουβέντα, περιμένοντας άλλους να βγάλουν το φίδι απο την τρύπα. Καρτερικά, και σε βαθμό αηδίας, δέχεσαι τα πάντα.. και σκύβεις.. και σκύβεις..
...........................................
Ήθελα να 'ξερα, δεν ντρέπεσαι;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΣΟΥ ΜΩΡΕ


Ζορίστηκα να την φτιάξω, μα τα κατάφερα..!!
(ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

palalos είπε... Best Blogger Tips

Συνυπογράφω και επικροτώ όλα τα γραφόμενά σου Νίκο..έχεις απόλυτο δίκιο...λες αλήθειες που τις κουβεντιάζω στην καθημερινότητά μου....όμως υπάρχει μεγάλη πνευματική-πολιτιστική πενία ...η οποία έχει διαβρώσει όχι απλά το dna μας, αλλά γίνεται προσπάθεια λυσσαλέα να "πνιγεί" κάθε πραγματικά αληθινά κίνηση ανατροπής του σάπιου κατεστημένου...
όμως εμείς έχουμε ΧΡΕΟΣ Νικόλα,να τα λέμε , κάθε έναν που θα προβληματίσουμε είναι κέρδος...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγορίνα μου, με ανησυχεί πολύ, το ότι, αυτοί που θα προβληματιστούν, λιγοστεύουν καθημερινά σε ανησυχητικό βαθμό. Δεν μπήκαν στον κόπο, όχι να σχολιάσουν συμφωνώντας, μα ούτε και να διαφωνήσουν.. κάτι δεν πάει καλά, καθόλου καλά..


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

Αυτο το πρέπει να πας .....
πρέπει να ψηφίσεις ....είναι που με φοβίζει ...
όταν αυτή την στιγμή όπως και στο παρελθόν δεν με αντιπροσωπεύει καμία φάτσα από αυτούς τους δοσίλογους και σε κανένα κόμμα ....
Βγαίνουν όλα αυτά τα τομάρια στα κανάλια και στις εφημερίδες και ζητούν υπομονή ,σύνεση ,θύσιες ,απο μας και αυτοί σε καιρούς ύφεσης παίρνουν παχουλές επιχορηγήσεις και μάλιστα δυσανάλογες άλλων χωρών και πάλι δεν τους έφτανε αυτό παίρνουν και δάνεια από τράπεζες ....
Κάτσε βρε Νίκο μου πως τα παίρνουν αυτά και ποιός θα τα πληρώσει γιατί εγώ ξέρω ότι όταν παίρνεις ένα γαμοδάνειο βάζεις ενέχυρο την περιουσία σου η την δουλειά σου αν έχεις επιχείρηση ....
Αυτοί τι βάλανε?? το μακρύ μακρύ τους χέρι βουτάγανε μέσα απο το πανέρι μέχρι που έφτασε στον πάτο και τα σκατά τα τρώμε τώρα εμείς η την εμορφάδα τους ...γαμώ το φελέκι μου γαμώ ...και μάλιστα σε αυτούς του καιρούς που μας έχουν μειώσει το εισόδημα αυτοί όχι μόνο δεν μείωσαν τα ποσά που παίρνουν αλλά έκαναν και αύξηση και την ονόμασαν
«οικονομική ενίσχυση για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς σκοπούς» και είναι και καταχρεωμένα όλα τα κόμματα .
Δηλαδή για να καταλάβω τι θα ερευνήσουν το εμβόλιο κατά του AIDS η του καρκίνου η μήπως θα λάδώσουν ψηφοφόρους για να τους ψηφίσουν ...και η επιμόρφωση που πάει να μας γαμήσουν και άλλο την παιδεία η θα μας κάνουν ειδικά σεμινάρια για το πως θα σφίξουν οι κώλοι.
Ομως δεν μπορώ να είμαι αχάριστη έχουμε μια νομοθεσία πλήρης αλλά ένα κρατικό έλενχο και μια εποπτεία και μια δικαιοσύνη που κοιμάται ....δεν είναι μόνο κουφή και τυφλή ...
Ακομα και τώρα τα τελευταία 4 χρόνια κανείς δεν είπε απο όλους αυτούς ρε παιδιά να μην πάρουμε τίποτα αυτά τα λεφτά να τα δώσουμε στους δανειστές μας ρε παιδιά να κόψουμε και απο τους δικους μας μισθούς και επιδόματα και.. και.. και που παίρνουμε ...γιατί ο κόσμος έχει σφίξει το ζωνάρι και εμείς τον κοροιδεύουμε μέσα στην μούρη ....
Δεν έγινε τίποτα με την siemens ,δεν έγινε τίποτα με τα όμολογα των ασφαλιστικών ταμείων ,δεν έγινε τίποτα με το βατοπέδιο ,που ο καραμανλής το 2009 μαζί με την παρέα του (Αλογοσκούφη ,Παπαθανασίου)
έκαναν σκόπιμη παραποίηση στοιχείων και ήρθε η αλλη παρέα του Παπανδρέου και μας έβαλε στο μνημόνιο και να χάσουμε και την εθνική μας ανεξαρτησία και τόσα άλλα μαγειρέματα που δεν τα ξέρουμε ....οι πολιτικοί είναι υπεράνω νόμου ,ο κώλος τους δεν κάθεται στα ποινικά δικαστήρια.
Δεν είσαι σωστός... δρόμο ...αφαίρεση της ιδιοτητας του πολιτικού ,και των περιουσιακων στοιχείων σου αμα έχεις καταχραστεί δημόσιο χρήμα ...
Ελα καλέ εδώ φυλακίσανε τον Εφραίμ και μετά μου βγήκε ο Καρατσαφέρης ενώ πριν έλεγε άλλα μετα τα γύριζε ουσττττττττττττττ καρακόλια ....
Πέσμου μετά από αυτά πως κάποιος να έχει όρεξη να πάει να ψηφίσει και ποιόν ????


Με εκτίμηση

Ιωάννα από Πειραιά


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

Και επειδή είμαι πολυλογού ...συνεχίζω ...γιατί δεν μου τα περνάει όλα αλλά εγώ θα τα πω ...

Σήμερα να σου πω τι έγινε να γελάσεις ...για να δείς πόσο κάφρους πολιτικούς έχουμε και άσχετους ...που παίζουν όμως με την υγεία την δική μας ενώ πληρώνουμε τις εισφορές μας στα ταμεία μας ...
Εχω ξαναγράψει ότι το αφεντικό του άντρα μου τους είχε βγάλει από το ΙΚΑ και τους είπε ότι να πληρώνεται τα ένσημα σας μόνοι σας αλλιως έξω απο την πόρτα .Το διάστημα που πέρασε ο σύζηγος σχεδόν 3 μήνες και ένας που τρέχει (αλλά δεν φαινόνταν σαν απόλυση(δεν έπαιρνε δηλαδη ταμείο ανεργιας )είχαμε 83 ένσημα και του λοίπουν άλλα 7 για την ανανέωση και η υπάλληλος του είπε δεν σου ανανέωνω το βιβλιάριο υγείας που ξέρω αν εσύ μείνεις στην δουλειά που είσαι? ...και μιλάμε για ένα άνθρωπο που αυτη την στιγμή έχει 9.000 ένσημα βάρεα και ανθυγιεινά από το `79 έχει βιβλιάριο ένσημων από όταν ήταν ανήλικος και είναι 50 χρονων.
Μέχρι και τον Παπαδάκη στον Αντένα πήρε τηλέφωνο να τους βγάλει στα κανάλια του ήρθε το αίμα στο κεφάλι.Βάση νόμου αν είσαι άνεργος και έχεις 3.500 ένσημα το ταμείο σου ανανεώνει το βιβλιάριο για 6 μήνες χωρίς να καταβάλεις καμία εισφορά και εμείς έχουμε 9.000 και τον καινούργιο χρόνο μας λείπανε 7ένσημα ΜΟΝΟ και σαφώς έχουμε το μήνα που τρέχει γιατί ό άντρας μου δεν τα πάει ο ίδιος στο ΙΚΑ τα πάει ο λογιστής στην δουλειά .......(του βγάλανε βεβαίωση ότι έχουν κοληθεί τα ένσημα).
Φυσικά και να έχεις τα 90 ένσημα που θες πάλι δεν σου κάνουν ανανέωση βιβλιαρίου πρέπει να περάσουν αλλοι δύο μήνες και μέχρι τότε εσύ κάνε το σταυρό σου μην πάθεις τίποτα και σε πάνε η 4 και ο παπας 5... γιατί ούτε περίθαλψη σε νοσοκομείο έχεις ούτε αν χρειαστείς κανένα φάρμακο.
Κοινώς την γάμησες αν πάθεις κάτι .....
Πέσμου άνθρωπε του θεού γιατί σε έχω κόψει για μπεσαλή σε ποιά άλλη χώρα γίνονται όλα αυτά ...όχι να κάνει ο υπάλληλος καλά την δουλειά του ....αλλά να σου σπάει το νευρικό σύστημα,να εμπαιζει την νοημοσύνη σου ενώ έχεις δίκιο ο αγαπητός κύριος Λοβέρδος .....με τους νόμους που περνάει ....για τους ασφαλισμένους ....

Πέσμου πόσες σούβλες πρέπει να έχω να σουβλίσω μερικούς σαν τα άρνια για να έχω να τρώω κάτι και το Πάσχα....
που πρέπει να κάνει εισαγωγή και στο νοσοκόμειο ο σύζηγος ...
Αμε πρέπει να πάω να ψηφίσω έτσι λέει και ο άντρας μου μόνο που δεν έχει κόμμα των ψαράδων οχι ότι ψαρεύω βαριέμαι ψαρεύει αυτός και εγώ κάνω βουτιές απο την βάρκα και του ενοχλώ τα ψάρια μια φορά το χρόνο για 10 μέρες γιατί αυτές είναι η διακοπές μας δεν ξέρει τίποτα άλλο εκτός απο δουλειά ...

Με εκτίμηση

Ιωάννα απο Πειραιά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πολυλογού, τα σχόλιά σου είναι απόλαυση :)

Να σου πω κάτι. Όταν τα καθίκια ψήφισαν νόμους και άλλαξαν το σύνταγμα κατά πως τα βόλευε, αρπάζοντας ως έγκυρη ψήφο ακόμα και την αποχή μου-σου-του, ο μόνος τρόπος να τους νικήσεις είναι ψηφίζοντας.
Το κακό είναι πως δεν ψηφίζεις πρωθυπουργό, αλλά βουλευτές.. (κάνω λάθος;)
Ψήφισε όποιον υπόσχεται τα λιγότερα. Ψήφισε την μαλάκω, την παπατρίχα, η τον τσίπρα, αναγκάζοντάς τους, ή να κάνουν επιτέλους κάτι της προκοπής, η να εξαφανιστούν. Μην είναι μόνο παχιά λόγια όλες αυτές τις δεκαετίες.. ας ανέβουν λοιπόν μια φορά στον θρόνο, να δούμε τι σκατά φουμάρουν όντας εξουσία, και όχι εκ του ασφαλούς..
Τα άλλα κόμματα μας πήδησαν μια χαρά, ε, ας μας πηδήσουν μια φορά λοιπόν και οι άλλοι να δέσει το γλυκό.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και άνοιξε καμιά φορά το SKYPE, τι με έβαλες στη λίστα σου, για μόστρα;


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

Αν το λες για μένα χοχοχοχοχο
τα θέλει ο κώλος σου θα σε ζαλίζω και από εκει ....χιχιχιχι
Θα μεταφέρω το τηλέφωνο στον κάτω σπίτι και μάλλον από σήμερα δεν θα έχω ιντερνετ ...θα μου το βάλουν στα μέσα φεβρουάριου ...
Αν μεχρι τότε δεν έχεις νεότερα μου να ξέρεις ότι ζώ δεν θα τους κάνω την χάρη είμαι Σμυρνιά εγω και όχι τίποτα άλλο δεν έχω προλάβει να διαβάσω και τα αλλα θέματα....
Και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω και για την Παπατρίχα γμτ μου γιατί ολίγον αριστερίζω(δεν ειμαι κουμουνίστρια ) αλλα με το όραμα υπέρ του εργαζόμενου φυσικα όνειρα θερινός νυχτός ...
Να είσαι καλά ...

Με εκτίμηση

Ιωάννα από Πειραιά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next