06 Ιανουαρίου 2012



47 Πές μου ρε Έλληνα, γιατί;

Προσπαθώ μήνες τώρα, να ψάχνω λύσεις και να κάνω ότι μου περνάει απο το χέρι, για να βοηθήσω όσους συμπατριώτες μου ψάχνουν να βρούν άκρες για να έρθουν μόνιμα στον Καναδά.
Προσπαθώ να γίνω σανίδα να πατήσουν γερά, να μην φάνε τα μούτρα τους.
Μα σκοντάφτω πάντα σε ένα πράγμα σε μερικούς που συναντάω, που με χαλάει αφάνταστα.
Την νοοτροπία τους.. αυτήν την γαμημένη νοοτροπία τους.
Δεν βρίζω, μα ούτε και κάπως αλλιώς μπορώ να την χαρακτηρίσω.

*Είμαι ο Ελληναράς, θα ανέβω να τους πάρω τα σώβρακα.
*Είμαι ο ξύπνιος, θα πάω να βρω τα κοιμισμένα, να τους τα πάρω χοντρά.
*Είμαι ο γαμάτος, θα πάω στη χλίδα να κάνω ζωή χαρισάμενη.
*Είμαι ο γεννημένος επιχειρηματίας, θα ανέβω να ανοίξω αμέσως επιχείρηση, να τα κονομήσω σε χρόνο ντε-τε.
*Είμαι ο όμορφος, θα πάρω μια αμαξάρα 4000 κυβικά, να πουλάω μούρη.
*Είμαι ο γάτος, θα πάω σαν τουρίστας, θα βρω μια δουλειά στη "μαύρη" να κάνω τη μπάζα μου, και μετά ίδωμεν.
*Είμαι Έλληνας, και μόνο γι αυτό, οι Καναδοί πρέπει να με παρακαλάνε να πάω να μείνω..

Και άλλα παρόμοια άτσαλα, που σου γυρίζουν τα μυαλά, και σε πιάνει ναυτία.

Αγαπητέ συμπατριώτη, έλα να σου πω δυο λόγια, να μάθεις λίγα γράμματα, γιατί θα τρως τα μούτρα σου όσο ζεις, μα θα τρως και φάπες απο πάνω.

Αν είμασταν μαλάκες, θα είμασταν κι εμείς στην δική σου δεινή θέση, άρα είμαστε πιο έξυπνοι, κι ας σε πονάει.
Θα χρωστούσαμε κι εμείς μαλλιοκέφαλα όπως κι εσύ, θα είχαμε αμαξάρα με πολλά κυβικά, αλλά καταχρεωμένη και με παραδομένες πινακίδες, αδυνατώντας να το πληρώνουμε. Έχουμε όμως να πληρώσουμε, και μάλιστα τρία αυτοκίνητα.
Όταν μας πρόσφεραν μεροκάματο, τρέχαμε και λέγαμε κι ευχαριστώ. Δεν παριστάναμε τους εφοπλιστές, ούτε θεωρούσαμε τον εαυτό μας Αλβανό η μαύρο.
Χρησιμοποιούσαμε τις συγκοινωνίες και δεν είχαμε το μυαλό μας στο αμάξι, τον καιρό που δεν είχαμε να φάμε.
Δεν παίρναμε μετά ακριβό και μουράτο αμάξι για να πουλήσουμε εφέ, αλλά φτηνό κι ότι να 'ναι, για να κάνουμε τη δουλειά μας.
Δεν ξυπνάγαμε το μεσημέρι, σκεπτόμενοι ποιόν να βρούμε να δαγκώσουμε, για κανένα αγύριστο δανεικό, η που θα πιούμε τζάμπα καφέ η ποιος θα μας ταΐσει τζάμπα.
Κοιτάζαμε την ζωή κατάματα, όπως τους ανθρώπους γύρω μας, χωρίς φόβο και χωρίς να χαμηλώνουμε τα μάτια.
Σηκώναμε και σηκώνουμε το τηλέφωνο, ακόμη και όταν είναι με απόκρυψη. Ούτε κάνουμε αναπάντητες για να χρεώνονται οι άλλοι..

Και έρχεσαι μετά απ' όλα αυτά.. -γιατί έχω κι άλλα- και παριστάνεις ΕΣΥ τον καμπόσο σε μένα; Έχεις καταλάβει άραγε πόσο μικρός και μηδαμινός είσαι στην πραγματικότητα; Πως δεν μετράς, παρά μόνο στην παρέα σου και πουθενά αλλού;


Και παριστάνεις τον καμπόσο; ..σε μένα;
Αλλού δεν βρήκες να τον παραστήσεις;
Εμένα βρήκες τσίφτη;

ΑΤΥΧΗΣΕΣ !


Σίγουρα δεν αναφέρομαι σε όλους, δεν είναι όλοι τέτοιοι. Μα είναι κάποιοι σε λέω.. που άρχισα να τους βαριέμαι, μα το Θεό.




Print this post



Related Posts :



47 σχόλια:

bill είπε... Best Blogger Tips

μπράβο φίλε αυτή είναι η αλήθεια για τον ανάπηρο νεοέλληνα. τον μάρτιο που θα πτωχεύσει η χώρα να δω τι θα κάνουν τα βόδια.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εννοείται ότι ΕΓΩ είμαι και θα τους φάω όλους, αυτή είναι η νοοτροπία του μεγαλύτερου ποσοστού των νεοελλήνων και οι περισσότεροι ζουν Αθήνα και σε κάποιες άλλες μεγάλες πόλεις. Τι περιμέναμε αλήθεια όταν όλοι είναι με ένα κινητό στο χέρι και παίρνουν τηλέφωνα (πάντα με αναπάντητες στο μαλάκα να τους πάρει πίσω) και κλείνουν αεριτζίδικες δουλειές τόσα χρόνια. Ανεμομαζέματα διαολοσκορπίσματα όμως, αυτό το έχουν ξεχάσει και μια και η Ελλάδα δεν έχει ούτε για τους αεριτζήδες (ναι είναι επάγγελμα και αυτό) είπανε να μετακομίσουν σε άλλη ήπειρο και να συνεχίσουν με τα ίδια μυαλά.
Μόνο που θα βρουν μόνο τα διαολοσκορπίσματα δυστυχώς.
Εσύ καλά τους τα χώνεις αλλά σε άδεια κεφάλια ή μάλλον σε κεφάλια με τέτοιες ιδέες γεμάτα δεν χωρά και η λογική ούτε η ταπεινοφροσύνη

Κ


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εννοείτε ότι ΕΓΩ είμαι και άλλος κανένας. Αυτή δυστυχώς είναι η νοοτροπία του νεοέλληνα και το μεγαλύτερο ποσοστό αυτού κατοικοεδρεύει στην Αθήνα και τα άλλα αστικά κέντρα. Τι περίμενες αλήθεια όταν αυτά τα ανθρωπάκια έπιναν την μισή μέρα καφέ και κλείναν δουλειές μες στις καφετέριες και την υπόλοιπη με ένα κινητό στο χέρι (αφού είχαν πάρει αναπάντητη το μαλάκα να τους πάρει πίσω) κλείναν αεριτζίδικες δουλειές? Ανεμομαζέματα διαολοσκορπίσματα είναι μια ρήση που την ξεχνούν οι περισσότεροι.
Και μια και η Ελλάδα δεν έχει φράγκα ούτε για τους αεριτζήδες πια (ΝΑΙ επάγγελμα είναι) σκέφτηκαν να πάρουν τα προσόντα τους και να μετακομίσουν σε άλλη ήπειρο.
Τι και αν τους τα χώνεις τίποτα δεν γίνεται, γιατί πως να χωρέσει σε ένα μυαλό με τόσα προσόντα και δυνατότητες ελιγμού (κατά τη γνώμη τους) η λογική και η ταπεινοφροσύνη.
Ας δοκιμάσουν και μετά ας πάρουν την κρυάδα

Κ


ria είπε... Best Blogger Tips

πέστα! έτσι κάνουν. εδώ δεν πάνε να γίνουν υπάλληλοι σε βενζινάδικο, δεν πάνε να ξεφορτώσουν καφάσια στη λαχαναγορά, δεν πανε να δουλεψουν στην οικοδομή. στην αμερική, στον καναδά, στην αυστραλία, το κάνουν!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

αν εσυ εισαι ΕΛΛΗΝΑΣ εγω ειμαι τουρκος... χαλβα ε χαλβα...


VAD είπε... Best Blogger Tips

Kαπετάνιε μου,σ'αυτούς ταιριάζει το γνωστό
"Πού πας,βρε έρμε Καραμήτρο"!:))
Καλή Χρονιά,ρεεεεε....


kopria είπε... Best Blogger Tips

Δίκιο έχεις για πολλούς αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμη και αυτοί που δεν είναι έτσι την πάτησαν.
Όταν δεν χρωστάς τίποτα πρακτικά αλλά παύεις να έχεις δουλειά, σε φορτώνουν χαράτσια από το πουθενά, σου κόβουν τις φοροαπαλλαγές τότε από εκεί που βιοποριζόσουν αξιοπρεπώς βρίσκεσαι στον αέρα και κινδυνεύουν υπάρχοντα που έφτυσες αίμα να κάνεις.
Ένα Yaris 12 ετών, ένα σπίτι 100 τμ μια μοτοσυκλέτα 27 ετώ 600 κυβικά.
Βλέπεις εδώ το κράτος με τους δανειστές κύρηξε τον πόλεμο στην κοινωνία και η κοινωνία δεν το κατάλαβε ακόμη.
http://kopria.blogspot.com/2011/11/blog-post_19.html
Το αστείο είναι ότι αυτοί που λές προσπαθούν να την κάνουν πρώτοι ενώ κάτι "μαλάκες" σαν και εμένα που λέει ο Πάγκαλος , που έχουν και προποθέσεις να φύγουν, μένουν συνειδητά μπας και βοηθήσουν να αλλάξει κάτι.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

οχι δεν εισαι εσυ ο καναδος πιο εξυπνος απο μενα
οχι δεν εισαι εσυ πιο ωραιος απο μενα
το οτι βρισκομαι σε μια δυσκολη οικονομικη θεση δεν σου δινω το δικαιωμα να μιλας ετσι σε μενα τον ελληναρα
εχει ο καιρος γυρισματα..
εμεις οι ελληναραδες επιβιωνουμε χιλιαδες χρονια και θα επιβιωσουμε μεχρι το τελος του συμπαντος!
εσεις ΝΑΙ εισαστε ασημαντα ανθρωπακια που μονο για δουλοι και σκλαβοι του ανωτερου γενους των ΕΛΛΗΝΩΝ κανετε.
αυτη ειναι η φυσικα σας θεση και εκει θα σας βαλουμε και παλι ξεφτιλισμενοι γραικυλοι.
και μεις γυρισαμε ολα τα εξωτερικα και ναι ειμαστε ανωτεροι αφου το αισθανομαστε και σας θεωρουμε ολους κατωτερα οντα και πρωτα απολους εσας τους αριστεριστες-διεθνιστες γραικυλους της καρπαζιας και ροχαλας...
και δυστυχως δεν αισθανονταιο ολοι οι ελληνες ετσι οπως τα περιγραφεις
μακαρι να αισθανονταν ολοι ανωτεροι ελληναραδες οπως εγω.
αυτο φοβαστε γιαυτο και προσπαθειτε να μας εχετε εκει κατω με χαμηλη αυτοεκτιμηση, πατωντας πανω σε λαθη που αναποφευκτα κανει σε διαφορες φασεις της ιστοριας του ο καθε λαος.
ναι εμεις οι ελληναραδες θα βρουμε το απαραιτητο υγιες ιερο δολοφονικο μισος να εξοντωσουμε μερικα εκατομυρια καθαρματα σαν και σενα, εντος και εκτος και να ξαναβρουμε τον εαυτο μας...


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Καλή χρονιά να έχεις Νίκο. Πιστεύω οτι η ανάρτησή σου θα ήταν σωστότερη εάν στον τίτλο, στη θέση της λέξης "Έλληνα" έβαζες τη λέξη "άνθρωπε".
Καταλαβαίνω και συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό της ανάρτησης, όμως η έμφαση στον "έλληνα" μπορεί να ερμηνευτέι και σαν αλαζονεία από μέρους σου και να σε κάνει να χάνεις το δίκιο σου (που όντως έχεις).


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος, Εσύ σε πληροφορώ, και Τούρκος είσαι, και χαλβάς. Μόνο Έλληνα δεν σε θεωρώ. Είσαι ακριβώς αυτά που περιγράφω στην ανάρτησή μου. Ούτε επιχειρήματα είχες, ούτε το θάρρος να με κατακρίνεις επώνυμα, και μου παριστάνεις τον Έλληνα;
Έλληνας θα πει "έχω θάρρος", Τούρκος θα πει "είμαι θρασύς και δειλός". Ακριβώς δηλαδή αυτό που είσαι.
Άσε λοιπόν σε μένα τα χαλβαδιλίκια.. δεν με έπεισες.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@kaliteros φίλε μου, αν αυτό τους βοηθήσει να αλλάξουν μυαλά, να την αλλάξω ευθύς αμέσως.
Το κακό είναι, πως θα καταλάβουν και πάλι αυτό που τους συμφέρει, γιατί μια ζωή αυτό έκαναν και κάνουν. Ο αμέσως πρίν απο σένα για παράδειγμα, παραληρεί κάτι για δολοφονικά μίση και καθάρματα εντός και εκτός.. κάτι σαν το έργο "η επέλαση της χρυσής αυγής" ένα πράγμα.

Χαίρομαι που διαβάζω σχόλιό σου ξανά :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος Απαντάω σε σένα στο σχόλιο νούμερο 7.

Πρώτον ΔΕΝ είμαι Καναδός, αλλά Έλληνας. Το Ελληναράς που λες πως είσαι, το θεωρώ βρισιά, εξευτελισμό, και αλλοίωση της εθνικής μου ταυτότητας απο τυπάκους σαν κι εσένα.

Το αν βρίσκεσαι σήμερα στην οικονομική θέση που βρίσκεσαι, δεν σου φταίω εγώ που ζω έξω, μα εσύ και μόνο, συν όλους αυτούς του σιναφιού σου, που κλέβατε τον ΕΛΛΗΝΑ και τον οικογενειάρχη, για να περνάτε καλά στην λαμογίστικη ζωή σας.

Οι Έλληνες ΝΑΙ, επιβίωναν χιλιάδες χρόνια, γιατί έλειπαν οι ελληναράδες σαν και σένα. Σήμερα όμως που εσείς γίνατε περισσότεροι απο τους Έλληνες, δεν θα επιζήσει ούτε ο Έλληνας ούτε η Ελλάδα. Εσείς μονάχα. Γιατί το λαμόγιο, έμαθε να επιβιώνει στην αναμπουμπούλα, και χαίρεται, όπως ο λύκος.
Πάντως, με έκανες και γέλασα όντως με το όλο σχόλιο, πλάκα έχεις :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΝ ΠΗΓΕΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ??? ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Όχι βέβαια, γιατί να πάω;


Spyros Geroukis είπε... Best Blogger Tips

Το γκολ του Χαριστέα
ο κώλος του Ρουβά
τρέφουν τη συνείδηση
του κάθε Ελληναρά!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΝ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ... ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΒΟΣΚΑΕΙ Η ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.... ΟΥΣΤ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ... ΧΑΛΒΑΔΕΣ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γίδι, τον Λαζόπουλο που δεν πήγε φαντάρος τον χειροκροτάς. Τον πρώην υπ. Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ τους ψήφισες, και αποκαλείς εμένα χαλβά και ήρωα του πληκτρολογίου με 8.5 χρόνια εθελοντική θητεία απο τα 15 μου χρόνια; Εσυ πες μου πόσα χρόνια υπηρέτησες ρε μάλαξ ελληναρά; Πάρε τα μούτρα σου απο μπροστά μου που θα μου πεις εσυ αν έκανα το χρέος μου σαν Έλληνας η όχι .. Τζερτζελέ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Υελικά ψοφάτε μερικοί για κολακείες και γλύψιμο, γιατί και οι ίδιοι κόλακες και γλύφτες έχετε καταντήσει, εξ ου και αυτά που περνάτε, και καλά να πάθετε να τα περνάτε εσείς. Οι άλλοι τι φταίνε να την πληρώνουν για σας. Αν κάποιος σας τραβήξει τα αφτιά λέγοντάς σας αλήθειες που πονάνε, δείχνετε το πραγματικό σας πρόσωπο χτυπώντας ύπουλα και βρώμικα κρυμμένοι πίσω απο τις μάσκες που φοράτε μέρα νύχτα. Ποτέ σας δεν θα αλάξετε, αλλά όπως είπα, οι άλλοι τι φταόνε να υποφέρουν εξ αιτίας σας


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

spyros gerukis
και ενα ποιηματακι αντιστοιχο για σενα

η κομμενη κεφαλα της αρουλας βελουχιωταινας
μαζι με το σφυρι και το δρεπανι
στη κωλαρα του μπελιογιαννη
τρεφουν τη συνειδηση
του καθε σοβιεταρα!

ισα στα ψυχιατρεια της σιβηριας σου τωρα ξεφτιλισμενε της μακρονησου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν είσαι ο ανώνυμος μόνο στο 7 αλλά κάθε ανώνυμο εκτός του 2 . Λες μαλακίες και το ξέρεις. Φάσκεις και αντιφάσκεις, σε ένα αντιαριστεριστικό παραλήρημα άνευ προηγουμένου. Την Ελλάδα μυξιάρη χτεσινέ νεοέλληνα την γνωρίζω πολύ καλύτερα απο εσένα. Το ίδιο γνωρίζω και τους Έλληνες. Εσένα και την εισαγόμενη ράτσα σου, του ελληναρά, ομολογώ πως την συνάντησα τα τελευταία 20 χρόνια. Με έβρισες και με πρόσβαλες πρώτος. Περίμενες να σου πω ευχαριστώ μήπως; Στο Μπινελικοδρόμιο βρίσκεσαι, ο τίτλος του δεν μπήκε τυχαία. Όταν μου δείξεις το λάθος μου, ίσως κάνουμε συζήτηση της προκοπής, γιατί ως τώρα μαλακίες διαβάζω απο σένα, και με μαλακίες δεν θέλω να ασχολούμαι, τις βαριέμαι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και σίγουρα δεν περιμένω να συμφωνεί ο άλλος με τα γραφόμενά μου, μου αρέσει η διαφορετική άποψη. Άλλο όμως διαφορετική άποψη με επιχειρήματα και διάλλογο επιπέδου, και άλλο παπαριές και επιθέσεις λεκτικές που σκοπό και μόνο έχουν να προσβάλουν και να θίξουν τον άλλον, κάτι που εσυ ξεκίνησες, παραδέξου το :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω ποίοι σου τα λένε αυτά ...οτιείναι
κάποιοι και αμα πανε στο εξωτερικό θα γαμανε και θα
δέρνουν αλλά επειδή εχω ξαναγράψει....
μια φορά εδώ και επειδή μένω πειραιά ότι ακούω από γνωστούς και αγνωστους είναι ότι αμα φύγουν θέλουν να πάνε για δουλειά να δουλέψουν ....
εγω είμαι άνεργη πάνω απο χρόνο χωρίς ταμείο ανεργείας γιατί στης δουλειές με κράταγανε από λίγο και μάλιστα στην τελευταία πριν δύο μήνες ενώ με φώναξε το αφεντικο και είπε ότι θα με πάρει να δουλέψω ενα 6μηνο και να αρχίσω απο μέσα νοεμβρίου δεν με πήρε .....
Μην τα ισωπεδώνουμε όλα ούτε την ελλάδα ούτε τους έλληνες .....Μας διέσυραν σε όλο τον κόσμο ότι εμείς είμαστε τεμπέληδες και ότι οι πολιτικοί μας καθάρματα (σε αυτο δεν εχουν άδικο )αλλά βλέπουμε και τη μαφία κυκλοφορεί στην Ιταλία που βγαίνουν τα άπλητα τους στην φορα που ο κουρέας που κουρεύει τους πολιτικούς παίρνει 155.οοο ευρώ το χρόνο για τρίχες ....
Μετα οι τούρκοι βάζανε φωτιές στα νησιά μας και ποιος ξέρει και που αλλού και το παρεδέχτηκαν κιόλας .....
Σε σένα τον ίδιο έγραψα e-mail και σε ρώταγα κάποια πράγματα για την μετανάστευση στο καναδά και ούτε έκανες τον κόπο να πεις ένα ...
οχι ότι σε κατηγορώ για αυτό απλά το αναφέρω ....
Την ελληνική πραγματικότητα την βιώνουμε παρα πολύ άσχημα όλοι εμείς που είμαστε στο μεροκάματο ..
Ποίοι είναι αυτοί (πολιτική και λαμόγια )που με φορολογούν εμένα μέχρι να ματώσω και να μην έχω τίποτα αλλο επειδή έχω ένα σπίτι απόκτημα μετά από 20 χρόνια η ένα εξοχικό δηλωμένα στο Ε9 μου και ούτε στην τράπεζα δεν τα χρωστάω και δεν τα απόκτησε ο κάθε ένας με μίζες siemens υποβρύχια βατοπέδια και ευφραίμ (παπάδες η χειρότερη φάρα ) ....να πληρώνω συνέχεια χαρατσια δεη και εισφορές αλλυλεγγύης στον Καναδά δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες όλα αυτά τα σπίτια που υπάρχουν εκεί τα έχει το κράτος ????
Ποιος είναι αυτός (κράτος -εταιρεία _φαρμακοποιός)
που θα μου κόψει τα φάρμακα με τσαμπουκά ενώ κρατούσε από το μισθό μου λεφτά για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μου ....γιατί και οι φραμακοτρίφτες καλοί είναι και του λόγους τους τώρα θυμηθήκανε ότι τους χρωστάνε τα ταμεία τόσα χρόνια δεν το θυμόντουσαν γιατί τώρα τους κόψανε τα δικαιωματά τους ....
Επειδή υπάρχουν συμπατριώτες μου αεριτζήδες δεν θα χαμηλώσω ποτέ τα μάτια και θα φωνάξω για τους αλλους που έχουμε αξιοπρέπεια και φιλότιμο
(όσοι έχουμε απομείνει )
θέλω να βάλω νικ αλλά ακόμα δεν το έχω κατορθώσει η μάλλον δεν το έχω ψάξει η ξανθια χχοχοχοχο

Ιωάννα απο Πειραιά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητή Ιωάννα, καλή σου μέρα.
Με κατηγορείς για αρκετά πράγματα τελικά, και ένα απο αυτά, είναι πως "τσουβαλιάζω τους πάντες μαζί σε ένα τσουβάλι".
Είναι άδικο αυτό.
Αν παρατηρήσεις πιο καλά, ΚΑΙ στην αρχή της ανάρτησης, μα ΚΑΙ στο τέλος, γράφω τα εξής:

"Μα σκοντάφτω πάντα σε ένα πράγμα σε μερικούς που συναντάω, που με χαλάει αφάνταστα."

...και

"Σίγουρα δεν αναφέρομαι σε όλους, δεν είναι όλοι τέτοιοι. Μα είναι κάποιοι σε λέω.. που άρχισα να τους βαριέμαι, μα το Θεό."

Δείχνει αυτό λοιπόν, πως τσουβαλιάζω τους πάντες ανεξαιρέτως, στο ίδιο σακί και ισοπεδώνω τα πάντα;
Γιατί εκείνοι στους οποίους αναφέρομαι κάνουν το κορόιδο πάντοτε, και συνεχώς έρχονται θιγμένοι όλοι εκείνοι, που εγώ βασικά δεν εννοώ στην ανάρτησή μου; Και αυτό γίνεται ΠΑΝΤΑ.. ΜΑ ΠΑΝΤΑ, πίστεψέ με.
Μήπως δεν διαβάζετε προσεκτικά κάθε σειρά, και παραβλέπετε αυτές που βασικά δεν θα έπρεπε;
Μήπως τα ελληνικά μου άρχισαν να φθείρονται σε βαθμό που ο άλλος να μην με καταλαβαίνει;

Στο άλλο που μου προσάπτεις, στο ότι δεν επικοινώνησα ως τώρα μαζί σου, θα σου πω πως, δεν προλαβαίνω να απαντήσω στον καθ' ένα που μου γράφει, αυθημερόν, γιατί τα γράμματα που δέχομαι καθημερινά είναι πάρα πολλά. Τόσα, που θα έπρεπε, η να μην δουλεύω για να προλαβαίνω να σας απαντάω, η να πληρώνω γραμματέα να απαντάει την αλληλογραφία μου. Απαντάω με σειρά προτεραιότητας στα γράμματα που λαβαίνω, και μέχρι δέκα την ημέρα. Δεν σβήνει όμως ποτέ ένα γράμμα απο τα εισερχόμενά μου, και σε βεβαιώνω πως ελέγχω πολύ σχολαστικά, ακόμη και τον φάκελο με τα Spam, μήπως και κάποιο βρέθηκε αθέλητα εκεί μέσα, πριν τον αδειάσω. Απλά, δείξε κατανόηση στο ότι ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος ακόμη και για μένα, και θα έχεις απάντησή μου σίγουρα.


anna είπε... Best Blogger Tips

Δεν θα μπω στην λογική της αντιπαράθεσης με τα όσα εώς τώρα γράφτηκαν μα θα σας αναφέρω ένα μικρό παράδειγμα που είναι προσωπική μου εμπειρία και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας....

Είμαι και εγώ Ελληνίδα που κατοικεί μόνιμα στο εξωτερικό εδω και μια 10ετία και πιστέψτε με ήταν αναγκαστική επιλογή και όσους λένε ότι δεν έμεινα εκεί να το παλέψω τους γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια μια και δεν ξέρει κανείς κάτω από ποιές συνθήκες αναγκάστηκε ο καθένας απο εμάς να φύγει απο την πατρίδα του και δεν έχει κανένα δικαίωμα να κρίνει με τόση ααπλότητα το γεγονός αυτό.Εγώ και μόνο εγώ ξέρω το πόσο με πονάει που ζω μακρυά απο συγγενείς και φίλους,μακρία απο την πατρίδα μου και πόσο περισσοτέρο πονάει που βλέπω να κλείνουν όλοι οι δρόμοι και να χάνετε μέρα με τη μέρα κάθε πιθανότητα επιστροφής μου.Στο θέμα μας τώρα.
Τον Μάρτιο του 2011 μέτα απο ένα τηλεφώνημα του αδερφού του άντρα μου αποφασίσαμε να βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούσαμε ένα ζευγάρι φίλους του αδερφού του και άγνωστους προς εμάς.Θα του συναντούσαμε στο αεροδρόμειο και θα τους πηγαίναμε σε ένα ξενοδοχείο που οι ίδιοι είχαν βρει για να μείνουν και απο εκεί και πέρα θα βοηθούσαμε να βρούν δουλειά και σπίτι για να μείνουν.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες έχω ετοιμάσει μια ανάρτηση που σύντομα θα βγάλω μα εν συντομία θα σας πω πως καταλήξαμε να τους φιλουξενούμε για 1,5 μήνα στο σπίτι με μοναδικά τους έξοδα τα τσιγάρα τους....και στο τέλος έφυγαν χωρίς να πουν όχι ένα ευχαριστώ μα ούτε καν ένα γειά.... και επισημαίνω για μία ακόμα φορά πως αυτοί οι άνθρωποι ήταν άγνωστοι προς εμάς....
Και ναι δεν είναι όλοι σαν αυτούς αλλά εμένα αυτοί μου έκοψαν κάθε διάθεση να βοηθήσω άλλους αν ποτέ μου ζητηθεί.....
Καλημέρα σας και Καλή χρονιά


delfinoula είπε... Best Blogger Tips

Έγραψα κάτι, χωρίς να διαβάσω τα άλλα σχόλια.

Μετά τα διάβασα, είδα τον καυγά και τσαντιστηκά...

Καλή Χρονιά πάντως.


bill είπε... Best Blogger Tips

αυτό το άρθρο μου το αφιερώνω σε όλους τους απόγονους του μεγάλου Αλεξάνδρου (δηλαδή τουρκόσπορους) αλλά και να το διαβάσουν δεν θα καταλάβουν τίποτα, γιατί έχουν πολύ δηλητήριο μέσα τους. ΚΑΦΡΟΙ.


ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ

Πολλοί σε αυτή την χώρα αναρωτιούνται γιατί δεν εξεγείρεται ο ελληνάρας. Μα πως είναι δυνατόν να εξεγερθεί ένας λαός που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το βόλεμα, και ο καναπές του? Πως είναι δυνατόν να επαναστατήσει όταν το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να αρπάξει, να κλέψει, και να διοριστεί στο δημόσιο. Πως θα επαναστατήσει κάποιος που έχει μάθει να ζει εις βάρος των άλλων, και να μην σέβεται τίποτα? Πως θα επαναστατήσει κάποιος που το όνειρο του είναι να πάρει jeep, και το άλλο του όνειρο είναι να μην πάρει καλύτερο jeep ο απέναντι γιατί θα σκάσει από το κακό του. Απλά δεν θα επαναστατήσει ποτέ, απλά θα κάθετε και θα τον πηδάνε, έτσι έχει μάθει να τα θέλει όλα έτοιμα. Τώρα όμως που θα αναγκαστεί να ξεμάθει θέλει η δεν θέλει, γιατί με την πτώχεια που έρχεται θα καταλάβει πόσο μαλάκας είναι.

Τώρα εμείς οι απανταχού Ελληνάρες, οι παντογνώστες όλων των θεμάτων, οι καλύτεροι όλου του κόσμου, αυτοί που όταν μιλούσαν για δημοκρατία οι βοριοευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια, οι Ελληνάρες λοιπόν θα καταλάβουμε ότι είμαστε ένας κωλολάος που δε μπορεί να δει πιο πέρα από τη μύτη του, ένας λαός που ντροπιάζει τη λέξη Έλληνας. Ένας λαός χωρίς όνειρα, με προκαταλήψεις, με ξενοφοβία και αδιαφορία για εξέλιξη. Θα καταλάβουμε ότι είμαστε ένας λαός που όταν ο γείτονας του καταστρέφεται αυτός χαίρεται, ένας λαός που ακόμα και τώρα το μόνο που τον απασχολεί είναι το διεφθαρμένο ποδόσφαιρο, ένας λαός που ακόμα περιμένει τον Καραμανλή, ακόμα πιστεύει στις μαλακίες όλων των κομμάτων. θα καταλάβουμε ότι είμαστε ένας λαός που ήθελε να ζει σε ένα ψέμα, μόνο που τα ψέματα κάποτε τελειώνουν. Και μάλιστα εάν δεν φοράς locust η δεν έχεις Mercedes δεν μετράς καθόλου, και φυσικά όλα αυτά με δανεικά, τώρα βέβαια που θα πτωχεύσουμε πλήρως, και δεν θα έχουμε καν φαγητό να δούμε τι θα κάνουν. Και φυσικά ψηφίζουμε όποιον μας υπόσχεται περισσότερα, όποιος μας διορίσει στο δημόσιο, και όποιος κάνει περισσότερες κομπίνες. Δυστυχώς αλλά σε αυτό το σημείο έφτασαν οι σημερινοί νεοέλληνες, βασικά εγώ πιστεύω ότι το σύστημα τους έκανε έτσι, και έχουμε διαβρωθεί πάρα πολύ. Ο μεγάλος συγγραφέας Νίκος δήμου έγραψε το φοβερό ο σωστός Έλληνας σήμερα είναι ο ανθέλληνας, και το θεωρώ απόλυτα σωστό.

Δυστυχώς αλλά ζούμε μέρες που είχε προβλέψει ο Orwell στο βιβλίο του 1984. Η κριτική σκέψη απαγορεύτηκε, αντίδραση δεν υπάρχει, η δημοκρατία γαμήθηκε, τα δικαιώματα μας ξεφτιλίστηκαν, και το μόνο που κάνουμε είναι να πληρώνουμε φόρους, και να περιμένουμε την πλήρη φτώχεια μας. Η κυβέρνηση είναι πλήρως φασιστική, και αυταρχική, δεν υπολογίζει καθόλου τον λαό, και κάνει ότι γουστάρει, και μάλιστα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των τραπεζών, και των επιχειρηματιών. Εάν δεν φύγει αυτή η χούντα θα ζήσουμε τραγικές μέρες, αλλά να μου πείτε πως θα φύγει αφού ο λαός έχει μάθει στον καναπέ, και στο βόλεμα.

Εγώ δεν ήθελα να γεννηθώ η καριόλα η μάνα μου με γέννησε, και χωρίς να με ρωτήσει, και έκανα την μαλακία να μείνω σε αυτή την γαμημένη χώρα. Την χώρα του τίποτα, του μηδέν, της αραχτής, της κλοπής, του βολέματος, του καραπουτσαριού, στην χώρα που εάν δεν πληρώνεις φόρους είσαι μάγκας, στην χώρα που εάν κλέβεις είσαι σωστός. Αυτή είναι η αλήθεια βόδια είτε σας αρέσει είτε όχι. αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι έρχεται η πλήρης πτώχευση, τι θα κάνετε τότε που δεν θα έχετε καν να φάτε? Τότε θα αντιδράσετε? Τότε θα σηκωθείτε από τον καναπέ σας? Τότε θα είναι πολύ αργά. Ξέρω ότι δεν έχετε συνειδητοποιήσει τι θα συμβεί στην χώρα μας, όταν συμβεί όμως θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε. Θεωρώ σίγουρο ότι μέχρι τέλος του 2011 θα κάνουμε πλήρη πτώχευση, τότε θα καταλάβετε τι θα πει πείνα, δεν σας λυπάμαι γιατί θα πάθετε αυτό που σας αξίζει. Ότι και να γράψω όσο και να σας βρίσω θεωρώ δεδομένο ότι δεν θα σηκωθείτε από τους καναπέδες σας, αφήστε τον Γιωργάκη να σας πηδάει χωρίς σάλιο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Με κατηγόρησε κάποιος, ότι χαίρομαι με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, και με την κατάσταση που περνάνε οι συμπατριώτες μου.
Λέει μαλακίες. Αν χαιρόμουν, δεν θα κοίταζα να βοηθήσω κανέναν, απλά θα το απολάμβανα απο τον καναπέ μου. Σας θυμίζει κάτι μήπως;

Με κατηγορούν για υπεροψία και παρόμοια γραφικά.
Δεν είναι υπεροψία να έχω πράγματα που δεν έχουν κάποιοι άλλοι. Με κόπους αποκτήθηκαν, θυσίες και με θυσίες συντηρούνται. Αν όμως θεωρήσω μια μέρα πως κάποια γίνονται ασύμφορα για την οικογένειά μου, θα εξαφανιστούν στη στιγμή. Δεν έμαθα να βάζω τις επιθυμίες μου πάνω απο την οικογένειά μου.
Σας θυμίζει κάτι μήπως;

Αυτό που είπε η Άννα, αυτά που φωνάζει ο Μπίλ, αυτά που έγραψε η Δελφινούλα σε μια ανάρτησή της, ο Βασίλης πιο πάνω, ο Καλύτερος, η Ρία, ο φίλος μου που υπογράφει σαν "κοπριά", όλοι αυτοί δεν είναι τυχαίοι. Δεν συμφωνούν για να μου χαϊδέψουν τα αφτιά, έχουμε με κάποιους διαφωνήσει στο παρελθόν πολλές φορές.
Ότι γράφεται εδώ, δεν γράφεται ούτε με κακία, ούτε με αλαζονία, ούτε με πνεύμα εκδίκησης, ούτε με ειρωνική διάθεση.
Πίκρα και απογοήτευση μόνο. Τίποτε άλλο!!


delfinoula είπε... Best Blogger Tips

Σου απάντησα στο σχόλιο σου.

Όποτε θες, έλα να δεις.

Να᾽σαι καλά και πάλι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

δεν έτυχε στα χρόνια που ασχολούμαι μέχρι σήμερα με το Blog να διαβάσω κάτι τόσο όμορφο και μεστό σε δύο σχόλια μέσα (δείτε τα τελευταία 2)


Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε... Best Blogger Tips

@AATON

1000 kudos για την απάντηση. 'Γιατί να πάω;'
[και για όποιον δυσανασχετεί το kudosείναι ελληνική λέξη που λόγω ελληναράδικης παιδείας ξεχάστηκε & ευτυχώς επιβιώνει στην ξενιτιά.]


AATON είπε... Best Blogger Tips

Από όσο γνωρίζω Δάφνη, σημαίνει "Respect and recognition" :)


Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε... Best Blogger Tips

Σωστότατα.
Επειδή περί ελληναραδισμού ο λόγος προσθέτω πως
'κύδος' ήταν ο σεβασμός και η φήμη λόγω επιτεύγματος. Αλλού χρησιμοποιείται ακόμα κι είναι ίσως χαρακτηριστικό που εντός συννόρων έπεσε σε αχρηστία.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σεβασμός και αναγνώρισις. Έτσι. Το κακό είναι πως δεν είναι η μόνη λέξη που υπέπεσε σε αχρηστία. Είναι εκατοντάδες. Αν κάνει πως μιλάει την σήμερον κάποιος καθαρεύουσα θα τον περάσουν για παλαβό και θα τον πάνε μέσα. Αν κάνει δε πως μιλάει αρχαία, αυτοί είναι ικανοί να τον λιθοβολήσουν.
Θυμάμαι, σε ένα χωριό της Βαυαρίας, πήγα κάποια πράγματα στο σπίτι ενός Γερμανού ζωγράφου. Ήταν Πάσχα. Και μου είπε επί λέξη, "Είσθε Έλλην;" "Ναι" του απάντησα. "Χαίρω πολύ, σας εύχομαι ολοψύχως Καλό Πάσχα". Ε, δεν τον ξεχνάω..


delfinoula είπε... Best Blogger Tips

Σἐυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Το εκτιμώ.

Να᾽σαι καλά.


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

θα σας πω τι μου είπε χθες ένας Αλβανος .....
σε μια ταβέρνα ....
Τα συμπερασματα δικά σας μετά ...

βάζει και τον εαυτό του μέσα ξανά χούντα στην Ελλάδα εμείς ....αυτό θέλουμε ......

Απαντηση δική μου λάθος σωστή για τον κάθε ένα από
σας δεν ξέρω .....

Αφού το θέλουμε τότε να έχουμε ένα Παπαδόπουλο στην Ελλάδα όπως ήταν τότε .....
μόνο που Εσύ αγαπητέ μου με τα δεδομένα του τότε
δικτάτορα, δεν θα βρισκόσουν στην Ελλάδα .....

Και κάτι άλλο λέμε γιατί δεν ξεσηκώνονται οι Ελληνες ...
γιατί δεν λέμε ότι ζητούμε τώρα να επιστραφούν από τους πολιτικούς της διαφθοράς και της διαπλοκή
τα κονδύλια της Ευρωπαικής ένωσης που ήταν και πακτωλά και μας επιδοτούσαν αλλά .......
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΜΑΣ .....
Είναι λέφτα δανεικά (και συνήθως αγύριστα) από τράπεζες ...Τσόγος από το χρηματιστήριο που πήγε και επαιξε μέχρι και η κουτσή Μαρία .
Είναι «μαύρο χρήμα», άδηλοι πόροι, προμήθειες, προϊόν φοροδιαφυγής και παραοικονομίας, ο «αέρας» μιας νταβατζίδικης οικονομίας...
Επιδόματα των επιδομάτων στο δημόσιο χαρισματικά,
14 και 16 μισθούς και και και και ......
-----------------------
Και τελος εκει στο βάθος κήπουυυυυυυυυυυυυυυυυ
είναι οι ΜΟΧΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΙΑΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΦΩΝΗ ΧΑΝΕΤΑΙ (βαζω και μενα μέσα )στη βουή του πλήθους της κοινωνίας της ήσσονος (έως καθόλου) προσπάθειας.......
Γιατί δεν ξεσηκωνόμαστε λοιπόν ?????
Τι να κανει η μειοψηφία ???
------------------------------------------
ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΧΘΟ ΜΑΣ
αλλά μια σειρά οικονομικών μεγεθών που μας προσφέρθηκαν αφειδώς,γεννεόδωρα,άφθονα, είτε από την Ευρωπαϊκή Ένωση που βρίζουμε, είτε από τις Τράπεζες που επίσης βρίζουμε, είτε από το κράτος που μονίμως βρίζουμε!..
Ποιος έχει το θάρρος να το παραδεχτεί;

Να ξεσηκωθούμε απο τον καναπέ αλλά τι ακριβώς να
κάνουμε δεν λέει κανείς..
να μας πει ο κύριος bill τι ακριβώς θέλει να γίνει ????
Να τα σπάσουμε μήπως όλα??????

Με εκτίμηση

Ιωάννα απο Πειραιά

υπ.AATON δεν λέω ότι μας τσουβαλιάζεις όλους
αλλά σκέψου τον κόπο τον δικό σου και κάποιων που
έχουν κάνει και αυτοί κόπο και μόχθους και μένουν
ακόμα στην ελλάδα πόση πίκρα και απογοήτευση
αισθάνονται όταν χάνουν την ελπίδα τους και βλέπουν ότι δεν έχουν ποια όνειρα ουτε για τους ίδιους ούτε για τα παιδιά τους .....


bill είπε... Best Blogger Tips

η ευτυχία του να είσαι ηλίθιος.


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

bill όποτε η ανθρώπινη βλακεία παρελαύνει ....
οι ξύπνιοι κάνουν στην άκρη ....
Ομως εσύ που δεν ξέρω την ηλικία σου τι θα ήθελες να κάνουν οι Ελληνες του καναπέ και πως να
ξεσηκωθούν ????
Εσύ τι έχεις κάνει ????

Με εκτίμηση

Ιωάννα απο πειραιά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σαν να έχω την εντύπωση πως κάποιος ανύπαρκτος προσπαθεί να μας πείσει πως υπάρχει μπας και τον προσέξουμε. Μάλλον θα ήταν η πόρτα.. καμιά φορά κάνει θόρυβο. Σιχτίρ, λάδωμα θα θέλει :)
Πάω να διαβάσω τώρα τον μεγάλο ηγέτη Στάλιν, γιατί γεμίσαμε ελληναράδες της πορδής και βρώμισε ο τόπος κλανιά και μαγκιές του κώλου.. Ζήτω το Σοβιέτ σύντροφοι!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το ψυχολογικό, το έχεις εσυ κάκαλο. Όχι εγώ. Εγώ δεν περνάω ούτε κρίση, ούτε πείνα.
Έχω τη δουλίτσα μου, δουλεύει και η γυναίκα μου, έχουμε το δικό μας διαμέρισμα, τα αυτοκίνητά μας, την ηρεμία μας, βγαίνουμε συχνά για φαγητό έξω, πάμε επίσκεψη σε φίλους (και είναι πολλοί), κάνουμε τις εκδρομές μας, μπορούμε και γελάμε, ακόμα και με μαλάκες και υβριστές σαν κι εσένα, έχουμε την υγειά μας, και πάνω γενικά, ζούμε μια αξιοπρεπή, ήρεμη, όμορφη ζωή, κάνοντας τα όποια όνειρά μας πραγματικότητα.
Πές μας τώρα εσυ την δική σου ζωή.. πες μας ποιός είσαι (αυτό μάλλον δεν το τολμάς) και τι είσαι.
Πες μας πώς ζεις, ποιά τα όνειρά σου, και πόσα απο αυτά μένουν όνειρα, χωρίς ελπίδες να πραγματοποιηθούν ποτέ.
Άντε να σε δώ.
Να σου πω όμως γιατί είσαι εδω πέρα ανώνυμος;
Γιατί, σαν κουτοπόνηρος ελληνάρας που είσαι, κρατάς πάντα ανωνυμία, ώστε αν χρειαστείς κάποια μέρα κι εσυ την βοήθειά μου για να γλύψεις εκεί που κατουράς, να έχεις κάλυψη και να μην σε αναγνωρίσω. Τότε θα μου έρθεις κανονικά, με όνομα και ταυτότητα, γελώντας μέσα σου για το πώς με ξεγέλασες, και ενώ με βρίζεις ανώνυμα, τώρα μου πουλάς φιλίες επώνυμα.
Διχασμένη προσωπικότητα είσαι, απλά δεν το ξέρεις.
Συνέχισε τώρα την ελληναράδικη μαγκιά σου, αυτήν που ξέρεις να κάνεις τόσο καλά. Να βρίζεις κρυμένος και τρομαγμένος, πίσω απο ανώνυμα προσωπεία.. ανύπαρκτε χέστη!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ένας που είναι και αισθάνεται ανώτερος, δεν προσπαθεί ποτέ να το παίξει ανώτερος. Δεν χρειάζεται κανενός την συγκατάθεση για το αν είναι ανώτερος, απλά το γνωρίζει.
Αυτός που το "παίζει" εδω μέσα, είσαι εσυ και μόνο.
Συνέχισε λοιπόν να το "παίζεις", είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις, και που σε λίγο καιρό, ούτε αυτό δεν θα μπορείς να κάνεις.
Το άλλο, το σοβιεταράς και παπαριές του κώλου, στο χαρίζω, γιατί αριστερός η αριστεριστής δεν υπάρχει ούτε κόκορας στο οικογενειακό μας δέντρο.. κάφρε.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

exo tin entiposi re file anonime etsi poli tapina oti me toso ma toso gamisi pou exi fai to kolaraki sou apo ena sapio sistima pou esi dimiourgises mono sto oniro sou vlepis oti eisai o arxigamikoulas kai opos sou eipa poli tapina eisai kata fantasia arxigamias mas..... ellinaras mas lipame file kai adelfe pragmatika lipame oxi gia tis apocis pou exis ayto einai dikeoma sou alla gia ton tropo pou tis ekfrazis!! eytixos pou stin patrida san kai esena einai elaxistoi


sygmomi se olous pou grafo me aglikous xaraktires alla eimai dislektikos kai an egrafa me ellinikous xaraktires tha eimoun fovera anorthografos sory kai eyxaristo gia tin filoxenia


redpassion69 είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα ....

Ελα βρε Νίκο που δίνεις σημασία τώρα στον ανώμαλο ...
Σιγά τον άντρα που δεν έχει το θάρρος να βρίσει
επώνυμα και βρίζει ανώνυμα .....
Ενας ακόμα δοσίλογος είναι που του τρίζει η καρέκλα
και δεν μπορεί να βλαστημήσει τους < ευεργέτες> του(γιατί αυτοί τρέχουν να σώσουν το δικό τους κώλο ) αυτούς που τους ψήφιζε μια χαρά για να τον χώσουν σε κανένα δήμοσιο να δουλεύει 4 ώρες και τις υπόλοιπες να απλώνει τραχανά και να παίζει games στην οθόνη ....(γιατί είχε και μπάρμπα στην Κορώνη μην το ξεχνάμε αυτό ......
και να παίρνει και κανένα φακελάκι(δωράκι) από κανένα ταλαίπωρο να του φτιάξει την υπόθεση,
γιατί πάντα ήταν πνιγμένος στην δουλειά ...
αντε μου στα σιχτίρια κάτι τέτοιοι ξεβράκωτοι,
άτολμες ανώνυμες μετριότητες μας
κάνουν να ντρεπόμαστε όλους τους υπόλοιπους....

Ιωάννα απο Πειραιά


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

telika exis poli plaka otan megalosis kai fas olo to fagito soy kai kanis oikogenia(diladi pedia)tote mpori na thimase ti malakismenes idees eixes!!!kai na gelas.....pote den einai arga... axriste kretine


o sakatis


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

telika file nikola ayto to paratsoukli pou mou edose mou aresi exi plaka opote ayto tha xrisimopio apo edo kai empros akou sakatis.... xxaaxaxa eides? ekane kai kati xrisimo xxaxxax



jim o sakatis!!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τζίμη, εκτός που δεν είσαι και δεν σε θεωρώ σακάτη, (η δυσλεξία δεν είναι ούτε ασθένεια ούτε αναπηρία) με ενοχλούσαν απο παιδί εκφράσεις αυτού του είδους.
Μην την υιοθετείς, αλήθεια στο λέω. Και αν στο φινάλε κάποιος πρέπει όντως να θεωρηθεί σακάτης, δεν είναι άλλος απο το γελοίο καραγκιόζη που αποκάλεσε έτσι εσένα, και που σίγουρα αποκαλεί κι άλλους. Τέτοια άτομα, αποκτάνε με τον καιρό συνήθειες, που δύσκολα μπορούν να αποβάλλουν κατόπιν.


alik4000 είπε... Best Blogger Tips

Φιλοι μου, ειχα καιρο να μπω μεσα και με κανατε σημερα και εγραψα πολυ σε διαφορα ποστ.
Νικο με εχοχλεις που απαντας ξανα και ξανα στον ιδιο ανωνυμο. Τι περιμενεις να γινει? Θα βαλει ξαφνικα μυαλο? Εαν τον αγνωουσες θα ειχε τελειωσει το θεμα απο πιο πριν.
Για το πως γραφει ο καθενας μας εχει να κανει με την παιδεια του, την μορφωση του, το πως μεγαλωσε, τα βιοματα του και τα παιδικα και οικογενιακα του στοιχεια μεγαλωνοντας μεσα σε ενα σπιτι.
Εαν ο πατερας του ηταν ας πουμε κρατικος υπαλληλος λαμογιο με κομπινες, επεινε, ξενογαμαγε και του ελεγε.....βλεπεις γιε μου ποσο μαγκες ειμαστε εμεις, ετσι να κανεις κοιτα να μαθαινεις και εσυ, τι περιμενεις απο τετοιον ανθρωπο υπανθρωπο?
Εαν ομως δουλευε νυχτα με νυχτα ο πατερας του και του ελεγε παλι, κοιτα γιε μου να μαθαινεις ετσι βγαινει το μεροκαματο, με δουλεια και σεβασμο, με κοπο και φιλοτημο, τοτε?
Τοτε θα απαντουσε ο καθεις απο εμας με σεβασμο στην καθε αναρτηση ασχετα με το εαν συμφωνει η διαφωνει.
Γιατι δημοκρατια βρε ανωητε ανωνημε ειναι να δεχεσαι να γραφω και εγω, και ας μην συμφωνεις με τιποτα απο οσα λεω.
Την κυνοβουλευτικη χουντοκρατια θελανε να μας περασουνε και το καταφερανε. Νιωθεις περισοτερο ελευθερος απο την εποχη του παπαδοπουλου σημερα?

Υ.Γ1 το κυνο-βουλευτικη εσκεμενα με Υ γιατι αναφερει κυνους-σκυλους.

Υ.Γ2 πολλοι απο τον Πειραια ειμαστε και μου αρεσει.

Υ.Γ για να μην με παρεξηγησετε λοιπον και πεσετε να με φατε και εμενα, για τα οποια λαθη μου να σας πω οτι ειμαι μονο του δημοτικου σχολειου. αγραμματος μεν, αστοιχειωτος ομως δεν!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια και ζαμάνια alik, πολύ χάρηκα που ξανάρθες :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next