26 Δεκεμβρίου 2011



12 Και αυτό θα περάσει..

Ευχηθήκαμε λοιπόν ο ένας στον άλλο καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές, χρόνια πολλά..
και τελικά τα Χριστούγεννα πέρασαν δίχως τίποτε το σπουδαίο η ξεχωριστό.

Δεν ήταν τα πρώτα αυτού του στυλ. Όλα όσα θυμάμαι απο έφηβος, κάπως έτσι ήταν. Βαρετά, μονότονα, ίδιο σενάριο, ίδιο φόντο, ίδιοι σχεδόν άνθρωποι, ίδια λαχτάρα να περάσουν γρήγορα.

Μόνο όταν ήμουν παιδί είχαν κάποια σημασία, θεωρούνταν κάτι το ξεχωριστό, μια ξεχωριστή γιορτή.
Μια γιορτή μόνο για παιδιά λοιπόν.

Ακολουθούν οι υπόλοιπες γιορτές, και θα κάνουμε και πάλι όλοι αυτό που προστάζει το ρεύμα της εποχής.
Θα ευχηθούμε ξανά χρόνια πολλά στους φίλους μας και τους συγγενείς μας στο Facebook, θα στείλουμε και σε μερικούς κάρτες απο κάποια ιστοσελίδα, online, θα σκεφτούμε το λογαριασμό του τηλεφώνου μόλις τολμήσουμε να κάνουμε πως τηλεφωνάμε σε κάποιον, θα αισθανθούμε γεμάτοι και χαρούμενοι που με κάποιους τα είπαμε στο Skype, και τους είδαμε και στην κάμερα, κι ας μένουν μισή ώρα μακρυά μας..

Αλήθεια, τέτοιες γιορτές, δεν θέλω να έρχονται.
Γιορτές που το μόνο που κάνουν, είναι να μου θυμίζουν ακόμα πιο πολύ το πόσο μόνος είμαι, το πόσο απομακρύνονται όλοι απο μένα, κι εγώ απο όλους..
Κρυμμένος ο καθ' ένας μας μέσα στην μιζέρια του και την μοναξιά του.

Δεν είναι καλές γιορτές αυτές σε λέω..
δεν είναι καλές γιορτές..




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μεγάλη αισιοδοξία. Δηλαδή αν ζούσες στην Ελλάδα θα είχες αυτοκτονήσει;

Jim


ANGEL είπε... Best Blogger Tips

Kι εγώ Νίκ .. το σκέφτομαι έτσι.. το σκέφτομαι και λίγο αλλιώτικα..
Τελικά ήταν κουραστική μέρα για μένα.
Γυρησα απ΄ τη δουλεια σχεδόν σκοτάδι και το τζάκι εκαιγε . Βασικά η κουραση με σκόρπιζε... πού όρεξη για γιορτές.. Έτσι μας έκαναν. Τέλος η παράδοση .. Τα χριστουγεννα πλέον έχουν άλλο χρώμα.Και το νόημα τους χάθηκε..
Μα απο την άλλη κατάφερα να "μιλήσω" με συγγενείς και φίλους που ήταν μακρυα μου και δεν είχα καμία ελπίδα να τους δω.. ανταλλάξαμε τραγουδια και μιλήσαμε στο σκαιπ. Θέλω να βλέπω και τα θετικά. εκτος απο τα αρνητικά.. μεν.. αλλά και "αλλά".
Χρονια καλα Τοροντο !! Πάντα με υγεία και δύναμη.
Να μην αφήνουμε να μας παίρνει απο κάτω. Και τα θετικά Νικ μου. Και τα θετικά.


Fani Flou είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μάλλον είσαι σε κακή ψυχολογική κατάσταση όπως άλλωστε οι περισσότεροι αν δεν κάνω λάθος...δε βαριέσαι η ζωή είναι αυτή που είναι και εμείς δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε τίποτα για να την αλλάξουμε γιατί τα κουράγια μας έχουν στερέψει. Κάθε φορά που κι εγώ αισθάνομαι έτσι αλλάζω συχνότητα και προσπαθώ να σκεφτώ κάποιες χαρούμενες στιγμές που έχω ζήσει..και κάποια αγαπημένα πρόσωπα...τι σου λέω τώρα! Εύχομαι όλοι μας να ελπίζουμε μόνο για καλύτερες.. καλύτερες μέρες.


palalos είπε... Best Blogger Tips

είναι η λεγόμενη "μελαγχολία" των Χριστουγέννων...και εννοείται ότι δεν λύνεται το πρόβλημα των διαπροσωπικών σχέσεων με την μέρα αυτή..το ότι όλοι κλείνονται στο καβούκι τους είναι δεδομένο..άρα γιορτή αγάπης σε ποιούς? και με ένα τηλεφώνημα δείξαμε την αγάπη μας? Μπούρδες...
Να είσαι καλά ρίζαμ! Φιλέματα


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Jim, σίγουρα όχι, γιατί θα ήμουν κοντά στους ανθρώπους που αγαπάω, και θα έκανα τα πάντα να τους δω. Εδώ που βρίσκομαι, χλωμό το βλέπω, και η μοναξιά γίνεται φίλε ακόμα πιο έντονη.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ANGEL, το Skype σίγουρα είναι θείο δώρο για ανθρώπους που ζούν σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους.
Μα εδω το χρησιμοποιούμε και για τους κοντινούς μας..
Φιλιά Αγγελάκι :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Fani Flou, σίγουρα δεν είμαι και στα καλύτερά μου Φανή μου, το ομολογώ :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@palalos, να την ονομάσουμε "γιορτή του καβουκιού" Παλαλέ μου; :)
Το βρίσκω κάπως λυπηρό, μια τέτοια ειδικά ημέρα, όπως και τις ημέρες του Πάσχα, να βασιλεύει η μοναξιά απο την χαρά.
Την αγάπη μου αδερφέ, λελέβω σε τρώγω τα ψύας!!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου δίκιο έχεις. Έτσι είναι αυτές οι γιορτές αλλά θέλοντας και μη πρέπει να τις περάσουμε.. Είναι και μια αφορμή για να ξεκουραστούμε όσοι δε δουλεύουμε αυτές τις μέρες.
Όταν έχεις μικρό παιδάκι θέλω να πιστεύω ότι βλέποντας τη γιορτή μέσα απ'τα δικά του ματάκια που για κείνο είναι όλα καινούργια τότε ξανασυλλαμβάνεις λίγη απ'τη μαγεία που είχαν και για σένα σαν παιδί..
Καλή Πρωτοχρονιά!


anna είπε... Best Blogger Tips

Η αληθεια ειναι οτι ισχυει αυτο που ειπε η Daisy τουλαχιστον για οσους εχουμε παιδια...Οι γιορτες αρχιζουν και τελειωνουν στα ματακια τους,σε αυτη την αθωοτητα που μπορει κανεις διακρινει εκει,την προσμονη για τον ερχομο του αι βασιλη για οσα απο αυτα ειναι σε ηλικια που μπορουμε ακομα να τα ξεγελασουμε και τοσα αλλα που μας προσφερει μια παιδικη ματια....Η χαρα των μεγαλων αρχιζει και τελειωνει στη χαρα των παιδων....δεν ξερω γιατι παψαμε να εχουμε προσωπικη ζωη γιατι παψαμε να κανουμε πραγματα για εμας και ο,τι κανουμε εχει αφετηρια τα παιδια μας και μονο.Οχι πως ειναι κακο μα πιστευω πως ειναι αποτελεσμα ολων αυτων που χασαμε και οχι καθαρη επιλογη μας αν το θελετε...χασαμε πολλα σε προσωπικο επιπεδο,χασαμε την επικοινωνια με τους γυρω μας και ενιοτε και με τον συντροφο μας και ως εκ τουτου βρηκαμε διεξοδο τα παιδια μας...
Γι αυτο και δεν βρισκουμε τιποτα να μας γεμιζει,τα βλεπουμε ολα ανουσια,χασαμε την χαρα,το κεφι,χασαμε εμας......Πολλα θα μπορουσα να γραψω εδω αγαπημενε μου φιλε Νικο πιο αναλυτικα πιο κατανοητα ισως αλλα...
Ελπιζω με το σχετικα συντομο σχολιο μου να μπορεσα να σε κανω να καταλαβεις πολλα περισσοτερα...
Να εισαι παντα καλα,καλα να περνας και εσυ και η οικογενεια σου και....θα περασουν και αυτες οι ημερες θα ερθουν οι επομενες γιορτες και θα ειμαστε παλι εδω να λεμε τα ιδια μια και δεν κανουμε τιποτα ουσιωδες να αλλαξουμε πραγματα και καταστασεις και απλα βολευομαστε και αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια...
Και εγω φυσικα εδω θα ειμαι και παλι γιατι και που τα λεω σε εσενα να τα ακουω εγω που λεει και το γνωστο ασμα δεν εχει νοημα κατα πως φαινεται.....
Χρονια Πολλα σε ολους


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Όλοι είμαστε μόνοι, ακόμα και τα παιδιά καμιά φορά νιώθουν μόνα απλώς εμείς δεν το βλέπουμε γιατί ψάχνουμε να βρούμε τον εαυτό μας μέσα από εκείνα. Τι κρίμα που δεν θέλουμε να ομολογήσουμε αυτή τη μοναξιά μήπως έτσι αλλάξουμε τη ζωή μας προς το καλύτερο. Οχυρωνόμαστε πίσω από εκείνα γιατί είμαστε δειλοί. Όπως οχυρωνόμαστε πίσω από το PC μας γιατί εκεί νιώθουμε ασφαλείς. Περισσότερη τεχνολογία μεγαλύτερη μοναξιά.
Εύχομαι καλή χρονιά και θάρρος να βγούμε από τα PC που έχουμε κρυφτεί πίσω τους.
Ίσως ανακαλύψουμε ότι τελικά δεν είμαστε τόσο μόνοι αλλά απλώς έχουμε ξεχάσει να ζούμε, και όχι μόνο τις γιορτές αλλά την κάθε ημέρα.


mary είπε... Best Blogger Tips

kalh xronia me ugeia ,swmatikh kai psuxikh! kai aisiodoxia file mou Niko!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next