11 Δεκεμβρίου 2011



10 Οι ....μη χέσω!

Το ότι υπάρχουν καθίκια γύρω μου, το είχα εμπεδώσει εδώ και πάμπολλα χρόνια, από έφηβος ακόμα.
Το ότι είναι τόσο πολλά, δεν το φανταζόμουν, γιατί απλά, δεν ήθελα να το πιστέψω.
Κάποια απ' αυτά, θεωρούνται και "συνάδελφοι".
Αυτά είναι και τα πιο βρώμικα καθίκια εν τω μεταξύ.

Είναι αυτοί, που μπροστά σου χαμογελάνε, και πίσω σου σε θάβουν, αυτοί που έχουν κόμπλεξ με την αξία σου, προσπαθώντας να σε αμαυρώσουν ως χαρακτήρα, μπας και τους συμπαθήσει κάποιος.
Είναι αυτοί που, χωρίς αποδείξεις σε κατηγορούν, σε θάβουν, και σε λένε και "κωλόπαιδο".
Ποτέ όμως ντόμπρα κοιτώντας σε στα μάτια.
Μπροστά σου είναι όλο χαμόγελα, Νίκο "μου" και Νίκο "μου", το θάψιμο αρχίζει μόλις φύγεις και νιώσουν ασφαλείς.

Ξεχνάνε όμως ένα πράγμα.
Τους αρέσει η όχι, θεωρούμαι δημόσιο πρόσωπο που το γνωρίζουν κάποιες χιλιάδες κόσμου.
Μέσα σ' αυτές τις χιλιάδες κόσμου, έχω -να είναι απόλυτα βέβαιοι- και τις συμπάθειές μου, και κάποιες απο αυτές, βάζουν και το χέρι τους στη φωτιά για μένα.
Τουτέστιν, είναι και θεωρητικά, και πρακτικά αδύνατο, να ειπωθεί για μένα κάτι, καλό η κακό, και να μην το μάθω σύντομα. Πάντα κάποιοι θα μου το πουν, και πάντα κάποιοι θα με υπερασπίζονται.

"Αυτό που αφήνει κάθε άνδρας πίσω του όταν πεθάνει, είναι τα παιδιά του, και το καλό όνομα που αφήνει ως κληρονομιά πίσω του".

Γύρισες γλοιώδη γελοίε καραγκιόζη, και με αποκάλεσες "κωλόπαιδο"
Πάμε να τα δούμε μαζί λοιπόν.

1ον, ασπάστηκες κατηγορίες για το πρόσωπό μου, οι οποίες είναι αβάσιμες, άδικες και μόνο κακία δείχνουν, δίχως να ρωτήσεις ποτέ την δική μου άποψη.
Άρα έτσι σε βόλευε, για να δείξεις για ακόμα μια φορά το πραγματικό σου (δι)πρόσωπο.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι μου λέει πως εσυ τις δημιούργησες και εσύ τις διέδωσες.
Το πόσο με "αγαπάς" άλλωστε, δεν κρύβεται, όσα πούστικα και ψεύτικα χαμόγελα κι αν μας μοίραζες. Το κάλπικο βρωμιάρη, κάνει μπαμ.

2ον, αν εσένα σε έβγαλε η μάννα σου απο τον κώλο, η αν στο χωριό σου γεννάνε οι γυναίκες και απο κει, στα δικά μου μέρη κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, και θεωρείται ανωμαλία της φύσης. Οπότε, κωλόπαιδο ΔΕΝ είμαι, και δεν θέλω να γίνω ποτέ. Δεν έχω τέτοιες ροπές ή τάσεις. Δεν έχεις το λοιπόν δικαίωμα να με αποκαλείς έτσι, και ιδιαίτερα εσύ, διότι σε θεωρώ από κάθε άποψη, ανάξιο, και κωλόπαιδο με πατέντα. Δεν μοιάζουμε όμως σε τίποτε, ευτυχώς κι όλας. Και που σου τα γράφω σήμερα εδώ, δεν το αξίζεις ούτε αυτό, φαιά ουσία χαραμίζω.

3ον, δεν με έμπασε κανένας σπίτι του μέχρι σήμερα, και εγώ να του πήδηξα την γυναίκα, και να του την πήρα. Σεβόμουν και σέβομαι την φιλοξενία, τον νοικοκύρη, την γυναίκα του, τα παιδιά του, και γενικά το σπίτι που με φιλοξενεί και το νερό που πίνω. Άρα, και για να κάνω μια "πεταχτή" αναφορά στην προηγούμενη παράγραφο, το ποιος είναι κωλόπαιδο από τους δυο μας, άσε να μας το πούνε άλλοι, αλλά μην κάνεις εσύ τον κριτή μου, γιατί δεν σε παίρνει. Απλά τον παίρνεις και το βουλώνεις. Το ξέρεις καλά άλλωστε το ποίημα.

4ον, μου κουβάλαγες την γκόμενα πριν κλείσει η συχωρεμένη η γυναίκα σου μήνα, προσπαθώντας να μας πείσεις πως ήταν "γυναίκα φίλου" σου.
Εκείνη φυσικά, άλλα μας έλεγε.. μάλλον δεν την είχες δασκαλέψει σωστά. Για πόσο μαλάκες περνάς τους άλλους ρε πονηροφτηνομυτζήθρα;
Και φίλου σου γυναίκα να ήταν, κοιμόταν μαζί σου; Μπράβο, εσένα ειδικά, πρέπει να σε κάνουν όλοι φίλο η κουμπάρο, για να γαμάς ελεύθερα (και στα λέω, γιατί γνωρίζω περισσότερα από όσα πιστεύεις τρικάκαλο, άσχετα που κάνω ακόμα τον μαλάκα).
Ο γαμίκουλας της πόλης μας, ο πονηρός του χωριού, που την είδε κάποιος και καβάλησε το καλάμι, θέλοντας να ανέβει και στο κρεββάτι μας. Εμείς δεν μπορούμε να γαμάμε, χρειαζόμαστε τον άπλυτο τον γιδογάμη ως βοηθό.
Αμ θα σου μπει το καλάμι μια μέρα στον κώλο, ποια μέρα δεν ξέρω μονάχα, και ποιος θα στο μπήξει.

Ξεχνάς πως, όπου πας τα μαγαζιά αδειάζουν;
Δεν κατάλαβες πως ο περισσότερος κόσμος σε πήρε είδηση και δεν σε πάει;
Τρέφεις ακόμη αυταπάτες για το ποιος είσαι και τι σε θεωρούν;
Σε σύγκριση με μένα και άλλους συναδέλφους, κανένας σχεδόν σοβαρός άνθρωπος δεν σε γουστάρει.
Μα κανένας.. γλοιώδη και μουλωχτέ, ύπουλε και σερνάμενε μπούρτζο..!

Σάλτα γαμήσου στο φινάλε, και τόλμα να ξαναπιάσεις το όνομά μου στο σκατόστομό σου, να σου δείξω για πότε κόβω μαχαίρι τα μελιστάλαχτα και τις ευγένειες.. πουστράκι!!
Νομίζεις πως έχεις να κάνεις με καμιά σουρωμένη γκόμενα; η με καμιά wannabe περιπλανώμενη τραγουδίστρια της σειράς;
Κάνε μια δοκιμή, και θα σε πείσω στο άψε σβήσε!!




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

ΓΙΔΟΓΑΜΗ αχαχαχαχαχαχαχα θεικό χαχαχα!


ria είπε... Best Blogger Tips

πονηροφτηνομυτζήθρα;;;;;
πονηροφτηνομυτζήθρα;;;;;
πονηροφτηνομυτζήθρα;;;;;

τι λέξη είναι αυτή; πάντως τα πήρες άσχημα και του τά έχωσες κανονικά!

μη νευριάζεις δεν αξίζει!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Κίρκη, "άπλυτος γιδογάμης" μάλιστα.. φιλιά :)

@Ρία, θέλω να αγιάσω μα δεν μ' αφήνουν κάτι σκουλήκια.. :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Και που ασχολείσαι αξία τους δίνεις. Ασ' τους να ζούνε στο μίζερο κόσμο τους.

Jim


AATON είπε... Best Blogger Tips

Jim, θα τους άφηνα αν με άφηναν ήσυχο. Πέντε χρόνια τους έτρωγα στη μάπα, κάνοντας υπομονή. Καιρός να τους πω το μυστικό.


ephee είπε... Best Blogger Tips

Τελικά παντού υπάρχουν. Είναι πολλοί αλλά σκόρπιοι..
Πως θα γίνει να τους βάλουμε ένα σημάδι να τους παίρνουμε χαμπάρι εγκαίρως;


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ετσι,έτσι,ρίξε πράμα,για να ξερω τι θα συμβεί,αν αρπαχτούμε καμιά φορά οι δυο μας!!Μπα,πού να τα βγάλω πέρα,παραδίνομαι!!!:))
Σ'ευχαριστω για τη δημοσίευση,ρε...


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Όντως συμφωνώ ότι καλό είναι με τέτοια άτομα να μην ασχολείσαι.
Καλή σου μέρα και όμορφη βδομάδα Νίκο μου!

υγ. αυτό το σπαστικο-μπλε πουλί γιατί πάει και κάθεται πάνω στα γράμματα του κειμένου σου βρε Νίκο μου και δε μ'αφήνει να διαβάσω με την ησυχία μου τα κείμενα σου; τς τς τς :)


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Τοιούτους τύπους,γένους θηλυκού ή αρσενικού, τους έχω κρεμάσει μαζί με τις παντελονόφουστες,ξέρεις,αυτά τα ρούχα που ξεκίνησαν για παντελόνι και κατέληξαν φούστα....
..ούτε το'να ούτε τ'αλλο!!!
Κανείς δεν τις φοράει πια και πρίν τις πετάξουν τις χρησιμοποίησαν για πατσαβούρα...
Μην πάνε χαμένα και τα λεφτά!!!!!
Η θειά μου δε,τις έβαζε πάνω απ'το πατάκι της εξώπορτας,για να σκουπίζει ο θειός μου τις μπότες του όταν γυρνούσε απ'τον σταύλο...δεν μπορείς να φανταστείς τι απορροφητικότητα είχαν!!!!!!!
Ότι και να τις πετούσες το κατάπιναν,άλλωστε, αυτός δεν είναι και ο ρόλος μιας παλιοπεταμένης πατσαβούρας..???????????

Άντε και καλή εβδομάδα,κι όποιος χρειαστεί καμμιά πατσαβούρα μου'χουν ξεμείνει καναδυό που θέλω να ξεφορτωθώ...


ANGEL είπε... Best Blogger Tips

Νικοοοοοοοοοοοοοοοο !!!!!!!!!! Την καλημέρα μου!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next