06 Δεκεμβρίου 2011



7 Καλλιτέχνης θα πεί..

Είτε επάνω στα σανίδια, είτε απο κάτω, να ξέρεις πως, πάντα είμαι ο ίδιος άνθρωπος.
Δεν με θαμπώνουν τα φώτα, δεν με θαμπώνουν οι έπαινοι και τα χειροκροτήματα, οι σαμπάνιες και τα λουλούδια, δεν άφησα ποτέ να πάρουν τα μυαλά μου αέρα.

Σέβομαι τους μουσικούς που έχω πλάτη, σέβομαι το κοινό που με ακούει, σέβομαι τα τραγούδια που τραγουδάω και εκείνους που τα έγραψαν, που τα μελοποίησαν και εκείνους που τα τραγούδησαν πριν από εμένα.
Σεβάσου με κι εσύ!!

Σεβάσου αυτό που είμαι, σεβάσου αυτό που κάνω..
Σεβάσου την ψυχή που δίνω και το μεράκι που βγάζω, σεβάσου το ότι προσπαθώ όση ώρα είμαι στην πίστα, να περάσεις εσύ καλά, να ακούσεις τα αγαπημένα σου τραγούδια, να νοσταλγήσεις, να ξεχάσεις, να συγκινηθείς, να χαμογελάσεις..

Που μου φορτώνεις τα προβλήματά σου, περιμένοντας από εμένα να τα αντέξω, απαιτώντας μου όμως να μην δείχνω ποτέ τα δικά μου. Ξεχνάς πως είμαι κι εγώ άνθρωπος σαν κι εσένα, πως δεν διαφέρουμε σε τίποτε, απλά ίσως, εγώ έχω το χάρισμα της φωνής, και που εσύ ίσως δεν έχεις.

Είναι κακό ελάττωμα των Ελλήνων γενικά, απανταχού στον κόσμο, να μην σέβονται τους καλλιτέχνες.
Κάθονται με γυρισμένη την πλάτη, συζητάνε ασταμάτητα αγνοώντας τους καλλιτέχνες, φωνάζουν να ακουστούν, έχουν απαιτήσεις παράλογες, αγενείς από κάθε άποψη, θεωρώντας κάθε τραγουδιστή κουνιστό και κάθε τραγουδίστρια, παρδάλω.

Σίγουρα δεν είναι καλλιτέχνης κάθε ένας που κρατάει μικρόφωνο, η κάθε ένας που παίζει μουσική..
Μάθε λοιπόν να ξεχωρίζεις τον καλλιτέχνη από τον διασκεδαστή.
Και όταν μάθεις την διαφορά, δείξε λίγο σεβασμό.
Αυτό μόνο, τίποτε περισσότερο..






Γιατί..
καλλιτέχνης θα πεί
μοναξιάς φυλακή
και της πίκρας κανάλι
καλλιτέχνης θα πεί
να μιλάς με σιωπή
και ν' ακούνε οι άλλοι
καλλιτέχνης θα πεί
όλα όσα δεν είσαι
κι όλα όσα μιμείσαι..











Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Νίκο έχω μάθει στην ζωή μου να ξεχωρίζω τον καλλιτέχνη,τον διασκεδαστή και αυτόν που κάνει αρπαχτή. Αυτό πιστεύω πως είναι και το κλειδί για να μιλήσεις για έναν καλλιτέχνη.

Ένα ακόμη πράγμα που έχω μάθει είναι να σέβομαι οτιδήποτε έχει να μου παρουσιάσει ένας καλλιτέχνης. Μπορεί καμιά φορά να ακούσω ένα τραγούδι και να μην μου αρέσει, αλλά όσο σκέφτομαι τις ώρες που ξόδεψε αυτός ο άνθρωπος για να παρουσιάσει αυτό το τραγούδι, καθώς και το μεράκι που έβαλε, δεν μπορεί να με αφήσει ασυγκίνητο. Έτσι κι αλλιώς όλοι έχουν την ευκαιρία της βελτίωσης.

Για να γίνει κάποιος τραγουδοποιός θα πρέπει να έχει προσωπικότητα. Ωστόσο όλοι οι τραγουδοποιοί είναι ευαίσθητοι άνθρωποι. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος χωρίς ευαισθησίες να γίνει καλλιτέχνης.

Μιλάω Νίκο για καλλιτέχνες και όχι για αυτούς που βγαίνουν κατά καιρούς κάνουν μια επιτυχία (αρπαχτή) και μετά χάνονται και δεν τους ξαναβλέπεις. Πιστεύω πως υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι ερμηνευτές που δεν έτυχε να βγάλουν κάποιο δίσκο γιατί δεν είχαν το κατάλληλο κύκλωμα και διασυνδέσεις, οι οποίοι είναι πολύ καλύτεροι από κάποιους άλλους που θέλουν να λέγονται καλλιτέχνες.

Και μιας και μιλάμε για καλλιτέχνες θα σου αναφέρω έναν ο οποίος για μένα είναι μεγάλο κεφάλαιο στην ελληνική λαϊκή σκηνή. Πασχάλης Τερζής. (τώρα που το σκέφτομαι σαν να του φέρνεις λιγάκι στο στυλ) ;).

Χρόνια πολλά και καλά! Υγεία, υγεία, υγεία και πολύ αγάπη. Για λεφτά δεν εύχομαι γιατί θαύματα σταμάτησαν να γίνονται εδώ και 2000 περίπου χρόνια.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σάββα μου, με κούρασε αυτή η δουλειά. Μια δουλειά που κάνω πολλά χρόνια, και την λάτρευα, με κούρασε.
Μια δουλειά που έλεγα πως δεν θα σταματήσω ποτέ να κάνω, με γονάτισε.
Και δεν με κούρασε η δουλειά αυτή καθ' εαυτού, μα οι "δήθεν συνάδελφοι".
Μια πάστα ανθρώπων γεμάτοι απο ανασφάλειες, απωθημένα, υπεροψίες, με χαλασμένα αφτιά, με κακίες και γεμάτοι κόμπλεξ.
Αν σ' αυτούς προσθέσω και κάποια αφεντικά, που συμπεριφέρονται περισσότερο ως πελάτες παρά σαν μαγαζάτορες, θα δεις πως δεν αξίζει πλέον σήμερα να τραγουδάει κάποιος, που θεωρεί τον εαυτό του καλλιτέχνη.
Έτσι κι αλλιώς, κανένας δεν θα του αναγνωρίσει την αξία του, γιατί να σπαταλάει την ψυχή του;


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Γιατί ξέρεις ότι πολλοί άγνωστοι προς εσένα άνθρωποι θα αναγνωρίσουν την αξία σου την ώρα που τραγουδάς.

Γιατί το κάνεις για σένα, γιατί γουστάρεις και στην τελική δεν έχεις ανάγκη την αναγνώριση από άτομα χαμηλότατης αξίας και επιπέδου.

Jim


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος΄, δεν είναι η αναγνώριση, ποσώς ενδιαφέρει αν μας αναγνωρίσουν η όχι. Σεβασμό ζητάω, τίποτε άλλο. Δεν είμαστε οι νηστικοί που πολλοί πιστεύουν, ούτε οι παρακατιανοί της κοινωνίας επειδή εργαζόμαστε ίδια ωράρια που δουλεύουν και τα τα μπουρδέλα.


Greecelands είπε... Best Blogger Tips

Κοιτάζω τ' άστρα τ' ουρανού και πάντα λείπει ένα…είναι αυτό που ευχήθηκα κι έπεσε για σένα


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, τα μπουρδέλα (στην Ελλάδα τουλάχιστον) ανοίγουν από το πρωί.

Jim


AATON είπε... Best Blogger Tips

Jim γι αυτό την λατρεύω :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next