03 Δεκεμβρίου 2011



10 Οι ψωνάρες

_Από χωριό είσαι;
_Ναι
_Α, εγώ απο την Αθήνα
_Σοβαρά; λυπάμαι..
_Ναι, απο βόρεια προάστια μάλιστα
_Α, δεν είμαι από χωριό εγώ, είμαι μέσα απο την Καλαμάτα..

Χέστηκα βασικά για όλα αυτά..
Μα πόσο ψώνια μπορεί να κυκλοφοράνε στην Ελλάδα, μπορεί να μου πει κάποιος;
Ρε Τρίκαλο, ποιο το κακό να είσαι από χωριό; δεν κατάλαβα; Και ποιο το προσόν του να κατάγεσαι από κάποια πόλη; Πόσο επί τέλους κόμπλεξ απέκτησες;

Χέστηκα για τα βόρεια προάστιά σου, χέστηκα και για τα νότια ρε τυρόγαλο. Το ίδιο μου κάνει αν είσαι μέσα απο την Καλαμάτα, το ίδιο κι αν είσαι απο τα περίχωρά της. Δεν το πήρες είδηση ακόμη το πόσο δεν με ενδιαφέρει η ακριβής γεωγραφική σου καταγωγή;

Άνθρωπος να είσαι, κι άσε τις φαφλατωσύνες και τις υπεροπτικές αηδίες, γιατί μόνο τους ομοίους σου μπορείς να εντυπωσιάσεις, κανέναν άλλον.

Πάντα ήμουν περήφανος επειδή κατάγομαι από χωριό, και όποιος κι αν με ρώτησε ως τώρα απο που κατάγομαι, έπαιρνε την ίδια απάντηση, "από τα Πλατανάκια Σερρών".
Κι ας μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη, κι ας έζησα 22 χρόνια στην Γερμανία. Από τα Πλατανάκια είμαι γαμώ το, και σε όποιον αρέσω.. καλαμοκαβαλημένα.. άϊ σιχτίρ, ψωνάρες του κώλου!




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

VAD είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου,περήφανε Πόντιε!:))Ναι,ρε,απ'τον Κολινδρό Πιερίας ειμαι κι όποιος τον ξέρει:)))


SyVasRegal είπε... Best Blogger Tips

ποσο δικιο εχεις!!!


Hfaistiwnas είπε... Best Blogger Tips

Πες τα!!!
Καλημέρα!


Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

Θα τους πέσει η υπόληψη αν που ότι κατάγονται από το χ χωριό. Ο παππούς και ο προπαππούς τους από το Κολωνάκι ήταν...


homemade είπε... Best Blogger Tips

καλημερα...σου να περνάς καλά....έχει ψώνια εδώ με το τσουβάλι.....εγω ειμαι γκάγκαρος απο πάππου στην αθηνα αλλά ζηλεύω όλους εσάς που κατάγεσται απο τόσο όμορφα μέρη πολλές φορές και ιστορικά όπως εσείς οι πόντιοι....θα θελα και εγω να νοιώθω υπερήφανος για την καταγωγή μου...αλλά εγω να νοιώθω κατι που γεννηθηκα στου ψυρρη και οι γονείς μου δε νομίζω..ας ειναι ....μια φορά χαίρομαι που δεν ειμαι ψώνιο...καλημερα


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Εγώ είμαι πια από την Αθήνα.- Σιγά μην είμαι βλάχος σαν και 'σας!!!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Ονοματεπώνυμο: Σάββας Τριανταφυλλίδης
Τόπος καταγωγής: Σεβαστιανά Ν. Πέλλας (ΧΩΡΙΟ ανάμεσα στα Γιαννιτσά και την Έδεσσα).

Είμαι περήφανος που είμαι από χωριό και μάλιστα τραγουδισμένο από την Ελευθερία Αρβανιτάκη, "Έρωτά μου αγκάθι στέμμα και βέλη μου Σεβαστιανά". Είμαι περήφανος που είμαι ΠΟΝΤΙΟΣ.

Όσο για τις ψωνάρες που υπάρχουν, που θέλουν να λέγονται Αθηναίοι, Θεσσαλονικείς ή οτιδήποτε άλλο απλά τους λυπάμαι, όχι γιατί κατάγονται από τις συγκεκριμένες πόλεις (προς θεού, έχουμε όμορφες πόλεις) αλλά γιατί νομίζουν πως άνθρωποι με ποιότητα είναι μόνο αυτοί που ζουν στην πόλη.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

trikalo ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΡΙΚΑΛΑΡΑ ΒΡΕ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ


astazzia είπε... Best Blogger Tips

....και που να'ξερες δηλαδή πως το Κολωνάκι που ήταν ένα κολωνάκι για να δένουν τους γαϊδάρους,θ'αποκτούσε τέτοια φήμη...
Τώρα πλέον γύρω απο το κολωνάκι τριγυρνούν άλλου είδους ζωντανά...
Όπως και να'χει ψώνιο δεν είναι μόνο αυτοί που θεωρούν εαυτούς Αθηναίους ή Θεσσαλονικείς είναι και όλοι αυτοί που δηλώνουν πως είναι απο την πρωτεύουσα του εκάστοτε νομού και όχι απο κάποιο χωριό....΄Εχει "ψώνια" παντού και συνήθως πάνε πακέτο με τις "μάρκες"....


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου καλή είναι η καταγωγή του καθενός και καλά κάνει να περηφανεύεται από όπου κι αν κατάγεται.
Αν όμως γεννήθηκες και μεγάλωσες σε πόλη (εγώ π.χ. γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λεμεσό) και οι γονείς σου γεννήθηκαν σε χωριό ή σε πόλη (ο ένας γονιός μου σε χωριό ο άλλος σε πόλη) τότε εγώ πρέπει να λέω ότι κατάγομαι από χωριό; Απορία έχω. Γιατί με το χωριό του ενός γονιού δεν είχα ποτέ δυστυχώς καμιά επαφή αφού οι παππούδες μετακόμισαν πριν γεννηθώ στην πολη και πούλησαν την οποια περιουσία.
Άρα μην με καταδικάζεις αν λέω ότι κατάγομαι από πόλη γιατί αν πω κάτι διαφορετικό θα λέω ψέματα βρε :)
Φιλιά και καλή βδομάδα εύχομαι!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next