15 Οκτωβρίου 2011



3 ο firefox.. κολλάει κ' σούρνετε

 Καλησπέρα! Καταρχήν να απολογηθώ για την απουσία μου αυτές τις 2-3 βδομαδούλες! Ήμουν απασχολημένη με όλους και όλα και ούτε facebook δεν έλεγξα που λέει ο λόγος. Και κατα.. τέλος να σας πω ότι μου λείψατε! Πάρα πολύ!
  Βρήκα ένα email αυτές τις μέρες από ένα φίλο από το εξωτερικό ο οποίος με ενημέρωνε ότι αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με τον firefox του, κάτι που είχα πάθει κι εγώ εδώ και καιρό ,οπότε ζήτησε χείρα βοηθείας.
 Το πρόβλημα ήταν το εξής: ο firefox δεν φόρτωνε αν το ποντίκι, ο κέρσορας δεν ήταν ενεργός, αν έμενε ακίνητος δηλαδή , ο περιηγητής κολλούσε. Φόρτωνε "από πίσω" αλλά η εικόνα που βλέπουμε δεν άλλαζε. Απίστευτα εκνευριστικό, ατελείωτο loading , δεν θα αναφέρω καν τα βίντεο στο youtube που ενώ ο ήχος φορτώνει ("από πίσω" που προείπα) η εικόνα σκοντάφτει και μένει εκεί.

 Ηρεμήστε. Δεν είναι είναι ιός. Είναι τα add ons. Όλες δηλαδή εκείνες οι χαζοπροσθήκες που υποτίθετε κάνουν τη ζωη μας εύκολη, στην πραγματικότητα όμως, μας κάνουν και σερνόμαστε. 
Πιθανότατα να τις χρειάζεστε όλες, πιθανόν και καμία. Ανοίγουμε λοιπόν τον firefox ως διαχεριστές ( δεξί κλικ) και πάμε στα Tools , εργαλεία και Add on. Από τα extentions βλέπουμε τι έχουμε φορτώσει και πατώντας disable το κλείνουμε και με το remove απαλλασόμαστε από αυτές οριστικά. Επανεκινήστε τον περιηγητή σας και θα δέιτε τη διαφορά! 
Αν δεν γνωρίζετε πιο add on σας κάνει τη ζημιά κλείστε τα όλα και επαναφέρετέ τα ένα-ένα. Θα σας πάρει λίγη ώρα αλλά σας γλυτώνει από τα ηρεμιστικά. Cool?

Μusic: Anemone - L'arc en ciel | Mood: Busy




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

ria είπε... Best Blogger Tips

όχι ότι το κατάλαβα αλλά θα προσπαθήσω.

ευχαριστώ και εγώ. εμένα μου κλεινει και περιμε΄νω να το ξανανοίξω...


Διελκυστίνδα είπε... Best Blogger Tips

Ο Firefox ενώ ήταν από τα πιο γρήγορα έχει χαλάσει πάρα πολύ. Εγώ το μόνο add on που είχα ήταν αυτό για τις διαφημίσεις και όχι απλά σερνόταν, μου άσπριζε η οθόνη. Τώρα έχω βολευτεί το Χρομ και πάει σφαίρα. :)


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Δυστυχώς σταμάτησα πλέον να χρησιμοποιώ τον Firefox διότι τρώει γενικά κολλήματα και νομίζω πως σε πολλές περιπτώσεις δεν ευθύνονται πάντα τα add ons. Ήταν ένας αξιόλογος browser και πραγματικά με διευκόλυνε πολύ. Κάθε εμπόδιο όμως σε καλό που λένε, διότι εγκατέστησα τον chrome και κατάλαβα τόσο καιρό τι έχανα. Όπως και να έχει όμως αυτά είναι γούστα και ο καθένας μας έχει τις προτιμήσεις του, οπότε σε ευχαριστούμε πολύ για αυτή την σημαντική ανάρτηση.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next