05 Οκτωβρίου 2011



9 Δεν αντέχεται τόση αγάπη..!

"Θέμα μείωσης ακόμη και του βασικού μισθού των 751 ευρώ, που λαμβάνουν οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας και είναι άνω των 25 ετών, έθεσε η τρόϊκα".


Αυτόν τον τίτλο διάβασα χτές κάπου, δηλαδή.. τι "κάπου",  παντού τον διαβάζεις, και μου σηκώθηκε η τρίχα. Στην Ελλάδα πλέον, το να είσαι 25 και άνω, θεωρείσαι καμμένο χαρτί.
Πρίν ήταν το 35 με 40.
Σε μια χώρα, όπου οι μισοί συνταξιούχοι ήταν 45 ετών λόγω δημοσίου, λογικό να σε θεωρούν γέρο και "τελειωμένο" αν  είσαι σε τέτοια ηλικία.

Τώρα όμως, το όριο έγινε 25. Θα ξεκινάς την καριέρα σου σαν υπάλληλος όπου να 'ναι, με μειωμένο μισθό και λέγοντας ταπεινά ευχαριστώ, που δεν σου λένε να πληρώνεις εσυ τον εργοδότη σου για τα τρία πρώτα χρόνια. Να μπορεί βρε αδερφέ να μαζέψει ο άνθρωπος μερικά χρήματα, ώστε να μπορεί να σου πληρώσει το ΙΚΑ τουλλάχιστον. Απο πού θα τα βρεί αλλιώς; Για σένα το κάνει.
Ο εργοδότης αυτός, σε αγαπάει.

Και τα ένσημα, είναι πολύ μεγάλη υπόθεση.
Πληρώνεις στο κράτος για να έχεις σύνταξη μια μέρα, την οποία όμως δεν θα προλάβεις ποτέ να πάρεις λόγω θανάτου. Την προπληρώνεις όμως.
Το κράτος αυτό, σε αγαπάει.

Γύρισε μετά.. δήθεν, ο ΓΑΠ, και τους είπε μαινόμενος ως λέων σε κλουβί, "δεν θα γίνουμε Ινδία".
Πολύ "πούστικο" ρε συ. Το παιχνίδι είναι καλά στημένο.
1. Η τρόϊκα προτείνει μια μείωση μισθών, η αύξηση φόρων.
2. Ο ΓΑΠ παριστάνει το λιοντάρι, υπέρ του λαού.
3. Ο λαός τον θαυμάζει για το θάρρος του.
4. Η τρόϊκα απειλεί με την μη καταβολή της δόσης.
5. Ο ΓΑΠ με βαριά καρδιά και δάκρυα στα μάτια, αναγκάζεται να δεχτεί.
6. Ο λαός μαλακίζεται, έχοντας πάθει μαλάκυνση εγκεφάλου απο το πολύ στρές, και βιδώνεται στην πολυθρόνα του, βλέποντας τούρκικα σήριαλ να ξεχαστεί.
Ο ΓΑΠ, σε αγαπάει.

Απο την πολλή αγάπη, οι Έλληνες πάθανε "αγαπίτηδα". Μια νέα ασθένεια, που προσβάλει συνήθως το μυαλό, και αμέσως μετά, την αξιοπρέπεια. Όση τέλος πάντων τους έμεινε.
Θεραπεύεται με σήριαλ, ώπα-ώπα, ποδόσφαιρο και διαφημίσεις. Στο τελευταίο στάδιο, έχει ως σύμπτωμα την καλπάζουσα μετανάστευση.
Αυτή η τηλεόραση, σε αγαπάει.

Λόγω του ότι η βενζίνη έφτασε να ξεπερνά στην τιμή την Γερμανική, σε λίγο θα εισάγουμε και βενζίνη απο Γερμανία. Οι Γερμανοί που ζούν στην Ελλάδα, θα την αγοράζουν με ελαφρύνσεις, γιατί θα είναι δικό τους προϊόν.
Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητο απο Γερμανία της μετρητοίς, θα μπορούν να αγοράζουν βενζίνη με δόσεις.
Αυτή η Γερμανία, σε αγαπάει.

Απο την άλλη, έχουμε γεμίσει Bloggers που σε ενημερώνουν ασταμάτητα μαυρίζοντας την ψυχή σου, λέγοντάς σου "μόνο την αλήθεια" και την οποία αλήθεια "πουθενά αλλού" δεν θα βρείς.
Νεοέλληνες, νεοδημοσιογράφοι.
Τις αλήθειες τους όμως, θα τις βρείς -μην γελιέσαι- σε κάθε εφημερίδα. Ο ένας "δανείζεται" κείμενα απο τον άλλο. Δώσε τσόντα στο λαό, κι αν δεν έχεις τσόντα να του δώσεις, πήδα τον.
Αυτή η ενημέρωση, σε αγαπάει.

Βλέποντας όλα αυτά αγαπητέ μου, αισθάνομαι πολύ τυχερός που δεν ζω μέσα στην τόση αγάπη και την τόση τρελή χαρά.
Ζω σε ξένη χώρα, ναι.
Ζω ξένος μέσα στους ξένους, ναί.
Μα ζω με αξιοπρέπεια..

Μπορώ κάθε μέρα να ξυπνάω, και να έχω το χαμόγελό μου ακόμα.
Να σκέφτομαι κάθε μέρα -μιάς και λείπουν τα κορίτσια μου σε διακοπές στην Ελλάδα για 3 μήνες- σε ποιό εστιατόριο να πάω για φαγητό, και σε ποιά καφετέρια να πιώ καφέ. Με ποιούς φίλους να βρεθώ σήμερα, να πάρω το αυτοκίνητό μου με τα 3.5 λίτρα του, με γεμάτο το ρεζερβουάρ, και να πάω μια βόλτα κάπου σαν άνθρωπος να ξελασκάρω απο την 5νθήμερη δουλειά μου, που μου προσφέρει 700 δολάρια τη βδομάδα, χωρίς να σκέφτομαι αν θα έχω να φάω αύριο, αν θα έχω δουλειά αύριο, αν θα με χωρίσει η γυναίκα μου αύριο, αν θα μου ζητήσει η κόρη μου ρούχα η παιχνίδια αύριο, χωρίς να σκεύτομαι γενικά το αύριο.

Αυτό, σε απάντηση πολλών, που προσπάθησαν ανά καιρούς να μου την πούνε και καλά, πως είναι οι τυχεροί που ζούν στην Ελλάδα, την ομορφότερη χώρα του κόσμου, κι εγώ ήμουν ο μαλάκας και ο άτυχος.

ΝΑΙ, είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου.
Άν όμως δεν έχεις να φας, έλα να μου μιλήσεις ξανά για ομορφιές μετά, ξύπνιε..
Κι εγώ σε αγαπάω.. απλά δεν θες να το δείς!!




Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

ria είπε... Best Blogger Tips

θα μας πηδήσουν που θα μας πηδήσουν, να μην υπάρχει και λίγο αίσθημα;;;


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

Ξέχασες να μας πείς πως αγαπάει το εξωτερικό αλήθεια...λέω ...που ξέρεις πως τα φέρνει η ζωούλα καμιά φορά...


astazzia είπε... Best Blogger Tips

Άντε πάλι θύμωσες,τι θα γίνει με σένα!!!
Και επειδή έχω την αμυδρά εντύπωση πως το πήρες λίγο προσωπικά,αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη,κι αν πάλι άφησα αυτήν την εντύπωση,λυπάμαι δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου.Εξηγούμαι λοιπόν για να μην παρεξηγούμαι,το θεώρώ αυτονόητο πως τα σχόλια γενικώς δεν γίνονται με γνώμονα την προσωπική επίθεση,αλλά περισσότερο με βάση τις πρωσωπικές εμπειρίες.Παρ'όλα αυτα,αν η εντύπωση που άφησα ήταν λανθασμένη,ζητώ συγνώμη ξανά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

ΡΙΑ, μου θύμησες τον πατέρα μου, που είπε κάποτε σε έναν που προσπαθούσε να τον "ρίξει", "δεν μου δίνεις και ένα φιλάκι; Όταν με πηδάνε, θέλω και φιλιά"
Δεν έχεις άδικο :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ Βαγγέλη, κανένα εξωτερικό δεν αγαπάει έναν ξένο, απλά τον εκμεταλλεύεται και βολεύονται και οι δύο.
Όπως βλέπω πάντως, φεύγει νέο κύμα μετανάστευσης.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ astazzia, ποιός σου είπε πως έχω θυμώσει; Θυμώνω απο άλλα πράγματα, και το λέω όταν θυμώνω. Μην βάζεις τέτοιες σκέψεις στο νού σου, απλά, λόγω εργασιών και περιορισμένου χρόνου, δεν απαντάω αμέσως στα σχόλια. Μα απαντάω πάντα, έστω και καθυστερημένα κάπως..
Πολύ σωστή η τοποθέτηση, και καλοπροαίρετα σχόλια, είναι πάντα καλοδεχούμενα, οπότε μη ζητάς συγνώμη, δεν έκανες πουθενά κανένα λάθος :)


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο. Υπάρχει ένα επικοινωνιακό τρικ εμπνευσμένο από την Τρόικα που σε πρώτη ανάγνωση δεν το καταλαβαίνει κανείς. Με βάση αυτού που αναφέρεις όσοι θα μπαίνουν στο Δημόσιο θα θεωρούνται καμένα χαρτιά. Αν αναλογιστούμε ότι από εδώ και στο εξής θα γίνονται προσλήψεις με το σταγονόμετρο αφού θα ισχύει ο κανόνας 1 πρόσληψη για κάθε 10 αποχωρήσεις και οι προσλήψεις προσωπικού θα είναι πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού επιπέδου, είναι πασιφανές πλέον πως οι νεοεισερχόμενοι πριν καν προλάβουν να μπουν στο Δημόσιο θα έχουν καεί. Ένας μαθητής τελειώνει το Λύκειο στα 18 και τις σπουδές του κατά μέσο όρο στα 23-24. Αν βάλουμε και τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις τότε φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι δεν μπορεί να υπάρξει νεοεισερχόμενος σε ηλικία μικρότερη των 25.

Τα επικοινωνιακά τρικ καθώς και η στρατηγική της Κυβέρνησης είναι πλέον γνωστά. Δεν μου προκαλούν πλέον εντύπωση όλα όσα κάνουν ή λένε. Το σχέδιο είναι πλέον γνωστό και έχουμε αναφερθεί σε αυτό πολλές φορές. Μόνο όσοι εθελοτυφλούν δεν το βλέπουν. Προσπαθούν πλέον να εφαρμόσουν στον λαό το δόγμα του σοκ.

Για την τηλεόραση έχω να σου πω πως εδώ και 2-3 χρόνια έχω καταφέρει να απαλλαχτώ. Την βλέπω σαν διακοσμητικό στοιχείο πλέον και στο μέλλον μάλλον θα την πετάξω γιατί έχει αρχίσει και πιάνει χώρο. Πραγματικά δεν θα μου λείψει καθόλου. Βαρέθηκα να βλέπω κατευθυντήρια ανθρωπάκια που αποκαλούνται δημοσιογράφοι να παίζουν τα παιχνίδια της εκάστοτε Κυβέρνησης.

Για τα blog και τους blogger έχεις απόλυτο δίκιο. Τις προάλλες μπήκα σε ένα τυχαίο blog και διάλεξα μια τυχαία ανάρτηση, προσπαθώντας να βρω την αρχική της πηγή. Πέρα του ότι δεν κατάφερα να βρω αυτόν που την δημοσίευσε πρώτος, έφτασα στο σημείο να έχω ανοίξει δεκάδες παράθυρα στον browser και να έχω κλείσει άλλα τόσα. Μια προηγμένη καινοτομία του δικού σου blog λοιπόν είναι αυτό που δεν έχουν τα άλλα. Οι προσωπικές εμπειρίες καθώς και οι δικές σου απόψεις πιστεύω πως έχουν κερδίσει τον κόσμο.

Νίκο μου ακόμη και στην Τανζανία να ζούσαμε, το σίγουρο είναι ότι θα ήμασταν καλύτερα. Το επίπεδο ζωής που συναντάμε στο εξωτερικό δεν συγκρίνεται σε καμιά περίπτωση με το επίπεδο της Ελλάδας. Καταρχήν δεν παίζει ρόλο μόνο το πως περνάς, αλλά και τι μπορεί να σου προσφέρει ένα Κράτος σε θέματα Υγείας και Παιδείας. Το τι μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα καλύτερα να το συζητήσουμε άλλη φορά.

Υ.Γ. Επειδή πάλι θα βρεθούν να σου την πουν κάποιοι δήθεν Ελληνάρες ξέρω πόσο αγαπάς την Ελλάδα και γνωρίζω πως αν σου δινόταν η ευκαιρία να γυρίσεις ξανά σε αυτή, θα το έκανες δίχως δεύτερη σκέψη.


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

Παπούτσι ἀπὸ τὸν τόπο σου κι ἂς ᾖναι μπαλωμένο.


Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα χαιρετώ σε. Το μόνο που θα πω είναι η προσωπική μου περιπλάνηση ανα την Ελλάδα για βιοποριστικούς λόγους κι ο νοών νοείτω...

Καταγόμενος από χωριό της Μεσσηνίας μετανάστευσα στην Αθήνα αρχές του '90 μπας και καταφέρω να κάνω κι εγώ κάτι, να προκόψω βρε αδερφέ. Κάπως επιβίωνα βρίσκοντας διάφορες απασχολήσεις συχνά άσχετες μεταξύ τους, μέχρι την έλευση του ευρώ. Όλοι μας ξέρουμε πως τότε ήρθαν τα πάνω κάτω, με κορυφαία στιγμή βέβαια την εποχή μετά Ολυμπιάδας που σφίξαν πολύ τα γάλατα...

Αναζήτηση σε όλη την χώρα για "δουλεία" πια, ως μάγειρας μιας και πίστευα ότι η δουλειά αυτή δεν τελειώνει...και να μαι στο σήμερα "μετανάστης στον τόπο μου" να παρακαλάω για τα βασικά μου έξοδα.
Και μια σκέψη να με τριβελίζει...να την κοπανήσω κι εγώ για Αυστραλία-που χω κάτι ξαδέρφια- μπας κι επιτέλους ζήσω χωρίς να περιπλανιέμαι από δω κι από εκεί; Ναι τον αγαπάω τον τόπο μου αλλά δεν ξέρω αν αυτός με αγαπάει, κι αν ναι με περίεργο τρόπο μου το δείχνει αφού με προτιμά "παροπλισμένο" ή νεκρό...Κουράστηκα στα 40 να νιώθω 70ρης...

Και να μουν ο μόνος πάλι καλά, θα με έλεγα γκαντέμη, μα είμαστε πολλοί κι είμαστε παντού...
Κι οι πονεμένες ιστορίες ποικίλουν και συνεχίζονται... Αγάντα παληκάρια!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next