05 Σεπτεμβρίου 2011



1 Windows Serial and Key Finder

Θέλετε μήπως να ξανακάνετε απο την αρχή Install τα Windows, για οποιοδήποτε λόγο, μα δεν το αποφασίζετε, επειδή δεν βρίσκετε το CD με τα κλειδιά που χρειάζονται;
Υπάρχει λύση!



Το Windows Key Finder.
Ένα πολύ μικρό προγραμματάκι, που σας βρίσκει αυτόματα, και σε χρόνο μηδέν, το Serial Number του υπολογιστή σας, καθώς και το πολυπόθητο Key (κλειδί).
Απλά, πατήστε στο τέλος χαμηλά πάνω στα γράμματα "Find Key", και θα το δείτε ακριβώς απο πάνω, στον μέχρι πρίν κενό χώρο (και που εγώ έκανα να δείχνει θαμπά.. και που δεν χρειάζεται να εξηγώ το γιατί φυσικά).

Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν... δεν πεινούσαν.
Οπότε, κατεβάστε το, και αντιγράψτε τα κλειδιά σας κάπου, για κάθε ενδεχόμενο.
Ποτέ δεν ξέρει κανείς πότε θα του φανούν χρήσιμα..

Καλή επιτυχία!!

Υ.Γ. Με αυτήν εδώ την ανάρτηση, το Blog αυτό έφτασε ακριβώς τις 1200 αναρτήσεις.
Ελπίζω να γίνουν σύντομα 2000 και...+




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου μια ακόμη μεγάλη βοήθεια. Πολλές φορές διαβάζουμε κάτι σημαντικό και εκείνη την στιγμή το προσπερνάμε λέγοντας "σιγά μην μου τύχει" αλλά γαμώτο πάντα αυτό που προσπερνάμε μετά από λίγο καιρό μας τυχαίνει και μετά ψάχνουμε να το βρούμε. Έτσι έχω αποφασίσει οτιδήποτε ανάρτηση κάνεις κατευθείαν να την αποθηκεύω σαν σελίδα στα αγαπημένα μου.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next