18 Σεπτεμβρίου 2011



0 Δημιουργώ Κουμπί στο Blogger

 Καλησπερέντες συντρόφια ,
  Πριν πάω για όνειρα (ελπίζω) γλυκά σας αφήνω ένα μικρό παραμυθάκι να έχετε να παίζετε.(κατάλαβες τι κακό παιδί είμαι? εγώ να κοιμάμαι κι εσείς να μαθαίνετε κώδικα.) Μια φορά κι ένα καιρό λοιπόν, ήταν ένα ιστολόγιο που χρειαζόταν επειγόντως κουμπάκια για να ομορφύνει και να γίνει χρηστικό. Ήρθε το δίσμοιρο σε μένα, παρακάλεσε, "ρε κοπελια, βαριέμαι και μόνο που με βλέπω , κάνε κάτι να γίνω cool" κτλ κτλ ξέρετε πως γλύφουν τώρα.
Το πιάνω και εγώ από το sign in, πάω κατευθείαν στον πανόπτη του και πατάω Design και Edit HTML. Γαργαλιότανε εν τω μεταξύ αυτό, που να κάτσει να του γράψω... Με τα πολλά σκρολλάρω σε ένα σημείο που έμοιαζε ιδανικό για κουμπί  και του επικολλάω ετούτο:

<form><input type="button" value="Click This Button" onClick="window.location.href='http://yoururl.com/'"></form>

- Ρε!! τι κάνεις εκεί? εγκάριξον το ιστολόγιο. Που ξέρω εγώ , πως θα το συμαζέψω μετά? 

 Καταπίνω το σάλιο μου, μην αρχίσω τα μπινελίκια, και το επικολλάω ξανά με τις επόμενες χρωματικές αλλαγές:

<form><input type="button" value="Click This Button" onClick="window.location.href='http://yoururl.com/'"></form>

- Πάψε! επιτέθηκα στο ιστολόγιο γιατί το είδα εγώ.. το ένα μάτι γυάλιζε εκεί κοντά, στο Blogger Logo θα αντιμιλούσε. Αυτό που θα κάνεις είναι το εξής: Εκεί που στο βαψα κόκκινο βάζεις το όνομα του κουμπιού (και κοίτα μην είναι σιδηρόδρομος Αθήνα -Σαλονίκη, τίτλος είναι όχι περιγραφή), Και εκεί που το ελαιοχρωμάτισσα μπλου, το link που θα σε οδηγεί κάθε φορά  όταν κάνεις κλικ. Γκέγκε?

-Γκέγκε, μ απάντησε μουδιασμένο.

Πάτησα Save Template και το στειλα στο καλό.

Πέρασε η ώρα, όνειρα γλυκά σας.




Print this post



Related Posts :



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next