15 Αυγούστου 2011



4 Google αναζητήσεις

Κάνατε κάποια αναζήτηση στην Google, για να βρείτε κάτι, μα δεν θυμόσαστε τι ήταν ή δεν θυμάστε την σελίδα ; (ή  τίς" σελίδες;)
Κανένα απολύτως πρόβλημα, για κάθε έναν απο εμάς, που έχει λογαριασμό Google.

1. Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο.
google.com/history
2. Θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα, όπου θα βάλετε τον κωδικό σας για να συνδεθείτε στην Google History.
3. Μόλις συνδεθείτε, θα δείτε αμέσως να σας ανοίγει μια νέα σελίδα, όπου θα σας έχει αναλυτικά, "κάθε" σας αναζήτηση, καταχωρημένη με ημερομηνίες, με τον σύνδεσμο της σελίδας που σας ενδιαφέρει, κι ακόμα, και τι ώρα κάνατε την κάθε μία αναζήτηση, όπως σας δείχνω και στην παρακάτω εικόνα (πατήστε την να την δείτε σε μεγέθυνση).














Ελπίζω κάποιους απο εσάς να τους φανεί χρήσιμο.. δηλαδή, είμαι σίγουρος!




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε... Best Blogger Tips

χρησιμότατο!!!!καλημέρα,καλή βδομάδα και χρόνια πολλα :)


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ωραίο φακέλωμα,ρε καπετάνιε!


Wakeup είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου ξεκινάμε ξημερώματα Δευτέρας 16/8/11
στην σελίδα http://wakeup-gr.blogspot.com
Σε περιμένουμε το email μας είναι wakeupnetpress@gmail.com


fotofinisman είπε... Best Blogger Tips

ΕΙΣΕ ΤΡΟΜΕΡΟΣ !!!!!

Μες στους τοσους που ζητανε κατι θα ζητησω και εγω..
θελω να μου πης εαν ξερης πως θα βαλω ενα κωδικα(ρολοι) στην επειφανεια του σελιδοδηκτη δηλαδη
εστω ενα πολι μικρο ρολογακι που το θελω εκει εκριβως
επειδη κανω trading sto χρηματηστιριο και το δευτερολεπτο ειναι για μενα πολιτιμο ..αλλα προσεξε..εχω συγεκριμενη σελιδα που ανοιγω ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΠΛΟΚ...ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΝΤΟς ΣΕ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙς ΒΩΙΘΗΣΗ ΠΑΛΙΑ ΟΤΑΝ ΥΜΟΥΝΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚ

ΦΙΛΙΑ
fotofinisman@gmail.com


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next