22 Αυγούστου 2011



0 Θες να με δείς?

 Τι σου είναι το ψάξιμο.. φτιάχνοντας το προφίλ μου στο Orkut πριν από λίγα λεπτά, όπως είναι φυσικό μου ζητήθηκε φωτό. Τι να τους κάνω που είμαι ντροπαλή? Εκτός του ότι από φωτο-ευ-γένεια.. είμαι μάλλον αγενής.

  Θυμήθηκα προηγούμενη ανάρτηση του ΑΑΤΟΝ για αβαταράκια και δεν συμμαζεύετε. Ξεσκαλίζοντας στον Γούγλη βρήκα το MyWebFace  ( Νίκο μου δεν θυμάμαι αν το ανέφερες ήδη συγνώμη!!) με το οποίο έφτιαξα τη φάτσα μου,anim-οποιημένη. Κάτι σαν Γιαπωνέζικο Μanga. Είπαμε, έχω κόλλημα.

Και αυτή είμαι εγώ: 

"Πολύ που νοιάστηκα" θα μου πεις. Και καλά θα κάνεις. Σου έδειξα όμως ένα ακόμη τρόπο να κλωνοποιηθείς εικονικά. Δωρεάν. (Τη λατρεύουμε αυτή τη λεξη έτσι?)

Music: Gackt - Dybbuk | Mood: Up Up Up!





Print this post



Related Posts :



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next