24 Αυγούστου 2011



14 Εσυνεκεκινήθην ο μάλαξ!

Έλαβα μόλις ένα συγκινητικότατον γράμμαν, και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας.
Είμαι του θανατά βαθειά και γαμώ συγκινημένος.
Απολαύσατέ το ..γαμώτο!

"Γεια σου αγάπη,
Είμαι μια όμορφη νεαρή και γοητευτική κοπέλα ψάχνει για πραγματική αγάπη και προστασία, έχω περάσει από το προφίλ σας, και είμαι πολύ χαρούμενος (έλα..??) για να επικοινωνήσουμε μαζί σας για εμάς να γνωρίζουμε ourselves.You γνωρίζουν αυτή την απόσταση, την ηλικία και μάλιστα το χρώμα δεν μπορεί να σταματήσει αλήθεια love.
Please , θα εκτιμούσα αν μπορείτε να στείλετε e-mail σε ιδιωτική θέση Email μου: (favorsxxxx@yahoo.in) έτσι ώστε να μπορώ να στείλετε τις εικόνες μου και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό μου σε εσάς.
favor.
"




Απο όλα τα παραπάνω, κατάλαβα τα εξής:
Με αποκάλεσε "ΑΓΑΠΗ". Μετά κατάλαβα πως δεν μπορούσε να προφέρει το "Ρ", μα ούτε και να το γράψει, και εννοούσε ΑΡΑΠΗ.. αλλά ντάξ, δε γαμείς.. Με είδε μαύρο σαν γιούφτο και εμπερδεύθηκεν η κορασίς. Δεν την νοιάζει το χρώμα μου το γύφτικο, γιατί με πέρασε για κανέναν συμπατριώτη της απο την Ουγκάντα. Αμ δεν είμαι..!
Η κοπέλα είναι πάρα πολύ χαρούμενος.
Θέλει να επικοινωνήσουνε μαζί μας..?? Χμμμ.. σαν πολλοί μαζευτήκαμε άξαφνα.
Φυσικά και We γνωρίζουν την απόσταση. Απο πού είναι όμως δεν μου είπε, να την ..υπολογίσω.
Αυτό τώρα, για την ηλικία, τι το 'θελε και το ανάφερε το μαλακίδιο; έπρεπε να μου θυμίσει πόσο είμαι; Διαζύγιον πάραυτα!
Στο τέλος, και όπως το ανέμενα, με μπέρδεψε εντελώς..Κάτι λέει να στείλω σε μένα και να στείλει σε σένα, ..χαμπάρι δεν πήραμαν. Μπορεί και να εργάζεται σε κάποια εκκλησία, γιατί κάπου μου γράφει να μου στείλει κάτι εικόνες της.. Άγια πράματα σε λέω. Η μπας και είναι τίποτε κλεμμένες εικόνες και βρούμε μπελά;

Πάντως, το Email της το άλλαξα, για να μην κάνει κανένας καμία π@π@ριά και προσπαθήσει να μου φάει ύπουλα την Αράπη μου, για θα χεστούμε.. ντάξ;




Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχα ναι ναι προστάτευσε την αράπη σου μην στη φάνει άλλοι βρε Νικολάκι μου χαχαχαχαχαχαχα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πάνω απ όλλα, η αράπη μετράει Ντόρα μου ;-)


iheartSakurai είπε... Best Blogger Tips

λολ καλησπέρα! έλα πάρε χαρτομάντηλο! μην κλαίς! αν έχω λάβει κι εγώ τέτοια! και τα χαζο-bot στέλνουν τα μυνήματα ίδια κι απαράλαχτα! καλή διασκέδαση :P


Ανέστης Θ.Κετσετζίδης είπε... Best Blogger Tips

Έχουμε και αραπη στη Σιντική?
Πάντως η αράπη όρια δεν έχει...
Πολύ γέλιο!


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχα το ίδιο μου έχουν στείλει 3-4 φορές. Ήταν τόσο έντονη η αγάπη προς εμένα, που άρχισα να αναρωτιέμαι τι κουβαλάω κάτω από την φούστα μου.


H A R R Y G O A Z είπε... Best Blogger Tips

Have a SUEPR week !


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Νίκο είσαι άθλιος, πραγματικά. Είναι ηλί(θι)ου φαεινότερον ότι η εν λόγω κορασίς σε αγαπά ειλικρινώς και αδόλως. Της αξίζει μια ζεστή αγκαλιά, συμπεριφορά ενός πραγματικού κυρίου και 2-3 γυμνές φωτογραφίες σου αγκαλιά με το κίτρινο παπάκι στο μπάνιο.

Αντ'αυτού τι της προσέφερες εσύ ο όνος; Την εξέθεσες έμπροσθεν όλου του διαδικτυακού κόσμου και της πλήγωσες την πονεμένη, αγνή και τρυφερή καρδούλα της.

Σα δε ντρέπεσαι ρε παλιοκάθαρμα; Ντροπή και όνειδος! Απογοητεύεις όλους εμάς που σε εκτιμούμε..

Υ.Γ.: :D


AATON είπε... Best Blogger Tips

@iheartSakurai, λές να χρειάζομαι χαρτομάντηλο; ;)


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ανέστης Θ.Κετσετζίδης, όπως την κατάντησαν την Σιντική, σε λίγο όλοι αράπηδες θα είμαστε εκεί πέρα..


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Theodosia, χμμμμ... με βάζεις σε περιέργεια τώρα εσυ μικρή :Ρ


AATON είπε... Best Blogger Tips

@H A R R Y G O A Z, thank you, you too my friend!


AATON είπε... Best Blogger Tips

@TwistedTool, Μου την είπες ορέ Ανδρέα μου; Πραγματικά ενδράπην και ερυθρίασα εντόνως ο όνος.. (είδες ομοιοκαταληξία; ε;) Θα επανορθώσω πάραυτα, θα της στείλω φωτογραφία μου χωρίς το ρολόι μου, διότι δίχως ρολόι αισθάνομαι γυμνός.. Καλό;


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχαχα! Πολύ καλό! Φτάνει να μη ντρέπεσαι :D


iheartSakurai είπε... Best Blogger Tips

@AATON σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ xaxxaxa!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next