13 Αυγούστου 2011



2 Τι χρειάζεστε για ένα Εικονικό γραφείο

Τελευταία, θα προσέξατε πως δεν γράφω συχνά όπως παλιά, και δεν ασχολούμαι πλέον τόσο με τα Widgets. Θεωρώ πως το θέμα με αυτά, έχει κορεσθεί, και πως πλέον είναι χάσιμο χρόνου. Λίγοι είναι πλέον αυτοί που δεν γνωρίζουν τα τι και τα πώς, μα, αν θέλουν, μπορούν να βρούν "σχεδόν" τα πάντα στις τόσες αναρτήσεις μου. Σήμερα όμως, αποφάσισα να σας γράψω μερικά, για το εικονικό γραφείο, μιας και στην Ελλάδα πάρα πολλοί την είδαν επιχειρηματίες, εκτός απο αρχηγοί.
Πάμε λοιπόν να δούμε τι σας έχω για απόψε.

Το "Εικονικό γραφείο", όπου οι εργάτες και οι συνεργάτες μπορούν να βρίσκονται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, είναι πλέον πραγματικότητα. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ανακαλύπτουν και χρησιμοποιούν το μοντέλο του "Εικονικού γραφείου", γλυτώνοντας έτσι τα έξοδα ενοικίασης χώρων, μετακίνησης υπαλλήλων, και πλήθος άλλων παγίων εξόδων.

Και ενώ τα μέλη μιας εικονικής ομάδας, δεν συναντιώνται πρόσωπο με πρόσωπο συχνά, συχνά συνεργάζονται online λαμβάνοντας μέρος σε συζητήσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια.
Σήμερα, θα δούμε μερικά εξαιρετικά χρήσιμα Online εργαλεία και web υπηρεσίες, που θα μας βοηθήσουν (εμάς και τις εικονικές μας ομάδες συνεργατών) να συνδεθούμε και να συνεργαστούμε μεταξύ μας, καθώς και με τους πελάτες μας, όσοι απο εμάς έχουν κάποια επιχείρηση.



Email και Ημερολόγιο:
Εάν έχετε ένα "Εικονικό γραφείο", χρειάζεστε οπωσδήποτε τα Google Apps. Είναι απαραίτητα, πάει και τελείωσε. Αυτή η ισχυρή υπηρεσία, σας προσφέρει ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (Gmail), ημερολόγιο (Google Calendar) και web-based υπηρεσία Office (Google Docs) για κάθε έναν από τους υπαλλήλους σας, και με άφθονο χώρο αποθήκευσης.

Συνομιλίες/Chats:
Και ενώ το Google Apps προσφέρει επίσης ένα πανάλαφρο IM σέρβις που ονομάζεται Google Talk, το Skype είναι αυτό που θα σας προτείνω εδω. Ο λόγος είναι, ότι, υποστηρίζει chats για γκρούπ αρκετών ατόμων ταυτόχρονα, καθώς και video conferencing, σε αντίθεση με άλλα text και audio chats.

Άλλη μια χρήσιμη λειτουργία του Skype είναι τα SkypeCasts, όπου μπορείτε να φιλοξενήσετε voice conference-κλήσεις, με απεριόριστους συνομιλητές.
Ο Admin μπορεί πανεύκολα να συντονίσει συζητήσεις στο Skypecasts.


Online αποθήκευση εγγράφων/αρχείων: 
Λειτουργώντας ως εικονική ομάδα (team), είναι σημαντικό να υπάρχει ένας χώρος αποθήκευσης εγγράφων (και άλλων αρχείων) σε κάποιο κεντρικό σημείο που μπορεί να προσπελαστεί από τα υπόλοιπα μέλη ανά πάσα στιγμή της ημέρας, η της νύχτας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει πρότυπα πελατών, αρχεία PDF, λογισμικό εγκατάστασης, φωτογραφίες, videos και πολλά άλλα.

Η Box.net προσφέρει έναν πολύ απλό και εύχρηστο (σαν τον explorer) λογισμικό, για να αποθηκεύσετε αρχεία στο internet, με κατηγοριοποίηση, χρησιμοποιώντας tags και φακέλους.
Η δωρεάν έκδοσή του, προσφέρει 1 GB αποθηκευτικού χώρου.

Άλλες ονομαστές εταιρείες στον τομέα "online storage space" είναι οι:
XDrive (AOL),
Adobe Share,
Office Live Workspace (Microsoft)
και το νεοεμφανισθέν, Google Drive.

Τηλεφωνικές κλήσεις:
Είναι εύκολο πλέον να κάνει κάποιος τηλεφωνικές κλήσεις απο PC-σε-PC, χρησιμοποιώντας Skype ή Yahoo! Messenger δωρεάν.
Η JAJAH όμως, είναι h προτιμώμενη ως πολύ φτηνότερη λύση, εάν θέλετε να κάνετε διεθνείς ή υπεραστικές κλήσεις. Η JAJAH χρησιμοποιεί την τεχνική της VoIP για να συνδέσει συνηθισμένα τηλέφωνα (σταθερά και κινητά) προσφέροντας πολύ φθηνότερες τιμές, απο αυτές που θα πρόσφερε οποιαδήποτε εταιρεία τηλεφωνίας.

Τεχνική υποστήριξη:
Και ενώ μεγάλες εταιρείες έχουν μόνιμο τεχνικό προσωπικό για να επιλύσει τεχνικά προβλήματα, ένα εικονικό γραφείο, μπορεί να βρεί λύσεις χρησιμοποιώντας το CrossLoop, μια κοινής χρήσης επιφάνειας εργασίας υπηρεσία. Δηλαδή.
Όταν συναντήσετε ένα απροσπέλαστο τεχνικό πρόβλημα στον υπολογιστή σας, κάθε ένας ειδικός απο την ομάδα τους, μπορεί να αναλάβει να σας το διορθώσει, "μπαίνοντας" στον υπολογιστή σας, χρησιμοποιώντας το CrossLoop.
Κόστος: απο $0 έως και $89.

Κοινή χρήση οθόνης:
Το Microsoft SharedView είναι μια δωρεάν εφαρμογή κοινής χρήσης της οθόνης σας, που επιτρέπει έως και 15 εικονικά μέλη της ομάδας, να συνδεθούν μεταξύ τους και να συνεργάζονται. Μπορούν να μοιράζονται τις οθόνες τους, να συνεργάζονται στο ίδιο έγγραφο (να κάνουν αλλαγές) και να μεταφέρουν αρχεία μεταξύ τους.

Το SharedView είναι μια καλή επιλογή αν έχετε να δώσετε μια διάλεξη ή εκπειδευτικό σεμινάριο σε απευθείας σύνδεση σε μια μεγάλη ομάδα από συμμετέχοντες.



Μια άλλη λύση για web meeting είναι η Adobe Brio, που επίσης προσφέρει ένα whiteboard, διάφορα εργαλεία έξτρα, voice και video chat, όμως, το Brio (στην δωρεάν έκδοσή του) υποστηρίζει μέχρι 3 μόνο άτομα σε κάθε συνεδρία.

Setup Network Φάκελοι:
Η Leaf Networks σας προσφέρει μια απλή λύση, στο να διακινείτε αρχεία και φακέλους απο τον υπολογιστή σας, πρός άλλα μέλη της ομάδας σας. Είναι όπως ένα εικονικό LAN - εσείς ορίζετε ποιά αρχεία/φάκελοι είναι πρός διακίνηση, και έπειτα καλείτε τους συνεργάτες σας να συνδεθούν με τον υπολογιστή σας και να τα παραλάβουν.
Και δεν υποστηρίζει μόνο αρχεία. Η Leaf μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης για σκληρούς δίσκους και εκτυπωτές κοινής χρήσης, δηλαδή, μπορείτε να στείλετε εντολές εκτύπωσης σε εκτυπωτές στην άλλη άκρη του κόσμου εξ αποστάσεως.

Συνεργασία πραγματικών σχεδιασμών: 
Εάν η εργασία σας συνεπάγεται συζητήσεις πάνω σε σχέδια, για τη διάταξη και τα πρωτότυπα με τους συνεργάτες σας, και με απομακρυσμένους υπολογιστές-πελάτες, για τις εγκρίσεις, το ConceptShare είναι ότι χρειάζεστε.

Είναι σαν οι σχεδιαστές και οι πελάτες, να κάθονται σε ένα εικονικό τραπέζι όλοι μαζί, με τα σχέδια του έργου ξεδιπλωμένα μπροστά τους - και να μπορούν να επισημάνουν πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν, να προσθέτουν σχόλια και πολλά ακόμη.
Η βασική έκδοση του ConceptShare είναι δωρεάν.

Εκτός από αυτά τα εργαλεία, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε Wikis (όπως το Wetpaint, ή την επερχόμενη υπηρεσία Jotspot) για τους συνεργάτες σας, ώστε να συνδεθούν μεταξύ τους, είτε για διασκέδαση, είτε για δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία.

Αρχικές σελίδες (όπως Netvibes ή Pageflakes) μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εικονικοί πίνακες ανακοινώσεων όπου μπορεί κανείς να διαβάσει όλες τις σημαντικές ανακοινώσεις, μελλοντικά γεγονότα, να κάνουμε λίστες, ειδήσεις, blog buzz και άλλα.
Και για τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία μπορείτε να έχετε πρόσβαση από τον web browser σας, ή ακόμα και απο το κινητό σας τηλέφωνο.

Υ.Γ. Όπου λείπουν τα Links, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση και να βρείτε τις εν λόγω σελίδες ανα πάσα στιγμή, αντιγράφοντας τις λέξεις. Σας κουράζω μήπως; :)

Καλή περιήγηση, καλές δοκιμές, και καλή επιτυχία.




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Καταπληκτική ανάρτηση Νίκο μου. Για μια ακόμη φορά μας ανοίγεις τα μάτια και μας δίνεις το φως σου. Αρκετές φορές χρειάστηκα παρόμοιες εφαρμογές σαν και αυτές που αναφέρεις και έχασα πολύ χρόνο με το να τις ψάχνω. Τώρα είναι όλες μαζεμένες και τακτοποιημένες σε μια ανάρτηση. Όταν βλέπω ότι προτείνεις κάτι πάντα το δοκιμάζω διότι το έχεις δοκιμάσει από πριν εσύ και για να το προτείνεις σίγουρα αξίζει. Πέρα από αυτό μπορεί να είναι κάτι που τώρα δεν το χρειάζομαι αλλά στο μέλλον ίσως να το χρειαστώ (τις περισσότερες φορές συμβαίνει αυτό). Οπότε τέτοιου είδους αναρτήσεις είναι αναγκαίες που και που. Σε ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά. Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!


ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο Καλημέρα και Χρόνια Πολλά

Ρίξε μια ματιά

http://itunes.apple.com/us/app/mortgagecalc/id447671240?l=el&ls=1&mt=8

αν έχεις iPhone το έβαλα free

Δημήτρης


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next