21 Ιουλίου 2011



8 οι Φιδάνθρωποι



Σιχάθηκα όλα τα χρόνια που ασχολούμαι με το ελληνικό Blogging, τα ελληνικά Chats και ότι άλλο ελληνικό υπήρξε ως τώρα, να συναντάω μπροστά μου τη χειρότερη πάστα ανθρώπων που ξέβρασε ο πλανήτης. Τους γλοιώδεις, φθονερούς και ύπουλους.
Αυτούς που ονομάζω "φιδάνθρωπους".

Είτε είναι αρσενικού φύλου είτε θηλυκού, δεν είναι ούτε άντρες, ούτε γυναίκες.
Δεν είναι, γενικά, άνθρωποι, και βασικά, δεν είναι καν ζωντανοί.
Μια σιχαμένη μάζα απο κρέας και οστά, που μπορεί και περπατάει όρθια. Πάντα φαινομενικά, γιατί η ψυχή τους σέρνεται σαν σκουλίκι μέρα νύχτα.

Μπορούν και αναπνέουν κανονικά, ενώ δεν θα έπρεπε. Λερώνουν τον αέρα που αναπνέω..
Μπορούν και μιλάνε, μα χρησιμοποιούν τη γλώσσα που γνωρίζουν, αυτήν, του φιδιού.
Ποτέ δεν την κατάλαβα, ούτε θέλω να τη μάθω, κι ας μην ξέρω τι μου λένε.
Και με τη γλώσσα τους αυτή, την διχαλωτή, κάνουν σχεδόν τα πάντα.
Με αυτήν σφυρίζουν, οσφραίνονται τριγύρω, με αυτήν γλύφουν τη λεία τους, μιλάνε, ξερνάνε.. κι αυτή η γλώσσα τους είναι που τους προδίδει μια μέρα.

Θα τους συναντάτε όλη σας τη ζωή, όπου κι αν πάτε, ότι κι αν κάνετε. Δεν γλιτώνετε απο αυτή τη ράτσα. Είναι παντού.
Το κακό είναι, πως δεν τους "βλέπετε" αμέσως.
Τους βλέπετε όταν είναι αργά.
Σας είδαν πρώτοι.
Τους βλέπετε όταν σας έχουν ήδη δαγκώσει, όταν πια νοιώσατε το φαρμάκι τους.

Δεν τους βλέπετε εύκολα, γιατι κρύβονται. Ποτέ δεν θα σου επιτεθούν λεβέντικα, κατά πρόσωπο. Πάντα εκ του ασφαλούς, πάντα κρυμμένοι, πάντα δειλοί και πανικόβλητοι.
Διχασμένες προσωπικότητες, που αν αισθανθούν ασφαλείς, μπορούν να παίζουν δύο, και τρείς ρόλους διαφορετικούς, ταυτόχρονα.. Αρρωστημένα τομάρια που μισούν τους πάντες και τα πάντα, λές και φταίει ο κόσμος για την κατάντια της άρρωστης ψυχής τους.

Δεν σας φοβήθηκα ποτέ ρε απολειφάδια..
Σας σιχαίνομαι αφάνταστα, ΝΑΙ, μα ΔΕΝ σας φοβάμαι.




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Το στενάχωρο ξέρεις πιο είναι Νίκο, ότι γίνανε αυτοί πάρα πολλοί.
Δεν ξέρεις από που να φυλαχτείς και δεν ξέρεις από που θα σου ρθει.
Λυπάμαι πολύ. Υπάρχει πολύ σαπίλα, βρωμιά και δυσωδία. Το πιστεύεις ότι δεν θέλω να βγαίνω από το σπίτι μου?
Τέλος πάντων καλά να περνάτε, χαιρετίσματα στην οικογένεια!!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

"Ποτέ δεν θα σου επιτεθούν λεβέντικα, κατά πρόσωπο. Πάντα εκ του ασφαλούς, πάντα κρυμμένοι, πάντα δειλοί και πανικόβλητοι."

αυτο ακριβως τοχω συναντησει στη δουλεια σε αφθονια. δε χρειαστηκε το μπλογκιν' για να'ρθω σε επαφη με τεοια φιδια.

φιλακι


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Ποιός σε πείραξε φίλε μου να τον περιλλάβω. Εσύ το συναντάς στο blogging εγώ στην καθημερινότητά μου. Τόσο που αν δεν είχα τα παιδιά μου θα έφευγα για εξωτερικό. Ζώ στην Μπανανία των Βαλκανίων. Το εμπέδωσα επιτέλους αν και μου πήρε λίγο χρόνο.


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

Πάντα ὐπῆρχαν, μάλιστα εἰς τὴν ἀρχαιότητα, ὄπου τὸ φῶς τῆς Χριστιανικῆς ἠθικῆς δὲν εἶχε ἐξευγενίσει ἀκόμη τὸν ἄνθρωπον. Διὸ καὶ ἔλεγαν τότε: ''Κάλλιον ἐμπεσεῖν εἰς κόρακας παρὰ εἰς κόλακας''. Βεβαίως, νὰ τονίσω ὅτι εἰς τὰς ἠμέρας μας, μὲ τὴν ἐνσυνείδητον πλέον ἀπόῤῥιψιν τῆς διδασκαλίας τοῦ Χριστοῦ, θεωρίᾳ τε καὶ πράξεσιν (ἀπὸ πολλοὺς ἀλληθωρίζοντας πρὸς τὰ ''κάλλη'' τῆς Ἑσπερίας) τὸ κακὸν πῆρε πλέον διαστάσεις χωλέρας. Λέγεται ὅτι: ''Ὄπου κλείνει μιὰ Ἐκκλησία, ἀνοίγει μία Φυλακή''. Τώρα νὰ προσθέσω σ᾿ αὐτὸ κἀγὼ μὲ τὴν σειράν μου ''...καὶ ἕνα Ψυχιατρεῖον, καὶ μερικὰ ἀκόμη γραφεῖα ψυχολόγων''.


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

εξαρτάται απο πολους παραγονετες τι φιδια θα συναντησεις ...

Ενας παραγοντας ειναι και η παιδεία που εχουν καποια ατομα ενος ορισμενου κοινωνικού σύνολου . Δυστιχως εδω δεν υπαρχει η παραμικρη παιδεια .

Διαφέρουν απο περιοχή σε περιοχή και απο κράτος σε κράτος..


ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Ή αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και οι φιδάνρωποι που λές.
Γνώμη μου είναι τουλάχιστον όσοι τους αντιλαμβάνονται να τους απομονώνουν..
Έχω σταματήσει να επισκέπτομαι ιστολόγια με το που βλέπω να υπάρχουν και να γράφουν σχόλια κάτι τέτοιοι τύποι /σες
Το τελευταίο δικό μου κρούσμα ?
Η επίσκεψη κάποιου/ας από μια «άρρωστη» σελίδα ..
Την έψαξα ..και δεν έκανα άσχημα.. στις συνδέσεις βρήκα και κυρίες υπέρ άνω υποψίας… καθώς πρέπει λέμε.. τόσο, που σε σημείο να τις διαβάζεις αλλού και να αισθάνεσαι δέος..


ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Ξέχασα να πατήσω την εγγραφή στο mail :)))
Και
Εννοείται ότι η επίσκεψη που λέω μου έγινε αντιληπτή απ τα στατιστικά του μπλογκ μου ...


vagia είπε... Best Blogger Tips

Με έκανες να ανατριχιάσω! Μπορώ να πω πως η περιγραφή σου ήταν πάρα πολύ σωστή κι εγώ όπως πολλοί την έχουμε πατήσει πολλές φορές από τέτοια άτομα


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next