18 Ιουλίου 2011



31 Εσείς αγανακτισμένοι ; Εγω εξοργισμένος..

Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ
Πήγα στο καφέ Φραππέ το Σάββατο το απόγευμα, κάτι που συνηθίζω να κάνω σχεδόν κάθε μέρα, και λίγο πριν πάω στο μαγαζί για τραγούδι.

Κοίταξα γύρω μου άξαφνα σαστισμένος. Άκουσα νεανικές φωνές, να μιλάνε πεντακάθαρα Ελληνικά.
Δεν είναι προφορά αυτή παιδιών που μεγάλωσαν και ζούν χρόνια στον Καναδά, αυτά ήταν νεοφερμένα παιδιά απο την πατρίδα, δεν με γελούσαν τα αφτιά μου.

Κοίταξα τα πρόσωπα των παιδιών.. παντελώς άγνωστα. Και ήταν πολλά.. δεν ήταν ένα και δύο..
Σε έναν μικρό χώρο, όπως είναι το Τορόντο και η ελληνική παροικία της οδού Danforth, σίγουρα γνωρίσεις τα πρόσωπα όσων κυκλοφορούν εκεί, είτε τους γνωρίζεις, είτε όχι.
Τα άτομα που έβλεπα αυτή τη φορά, δεν ήταν απο εδω.

Σηκώθηκα και τους πλησίασα.
Με συγχωρείτε, έχετε έρθει πρόσφατα απο Ελλάδα;
Ναι, μόλις τρείς ημέρες, μου απάντησαν.

Πιάσαμε συζήτηση. Νέα παιδιά, μορφωμένα, πάνω στο άνθος της ηλικίας τους, πήραν των ομματιών τους και ξενητεύτηκαν, μην έχοντας στην ίδια τους την πατρίδα, πουθενά στον ήλιο μοίρα.
Απογοητευμένα, πικραμένα, δίχως χαμόγελο στα χείλη, με την αγωνία του αύριο στα μάτια, με την νοσταλγία έντονη στα πρόσωπά τους για τους δικούς τους και τον τόπο τους, με τον φόβο του αν τα καταφέρουν να μείνουν, συζητούσαν μαζί μου τα προβλήματα που τους ανάγκασαν να φύγουν απο την Ελλάδα.

Αγαπητοί φίλοι, αγαπητές φίλες.. αισθάνομαι να με πνίγει μια οργή, μου θολώνει το μυαλό ένας απερίγραπτος θυμός, και δεν έχω τρόπο πως και που να ξεσπάσω..
Δεν ξέρω αν θέλω να ουρλιάξω η να κλάψω.. αισθάνομαι ανήμπορος να κάνω κάτι, και πνίγομαι ακόμη περισσότερο..
Η Ελλάδα χρειάζεται ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ τα παιδιά της. Η φυγή τους είναι η ταφόπλακά της. Μένεις και πολεμάς, δεν φεύγεις. Δεν παρατάς τη σκοπιά σου, φυλάς Θερμοπύλες..
Είδα πως γράφεται νέος επιτάφιος..

Αυτή τη στιγμή, στην πάλαι ποτέ Ελλάδα, συντελείται ένα έγκλημα, που πρότερό του δεν θυμάμαι να έγινε. Δεν την ξεπουλάνε μόνο.. Την αδειάζουν, την ξεγυμνώνουν, τις αφαιρούν το αίμα.
Το νέο, ζεστό και ζωντανό αίμα αυτών των νέων παιδιών, που τόσο έχει ανάγκη η πατρίδα μας αυτές τις ώρες, και που θα πεθάνει δίχως αυτό, της το κάνουν αφαίμαξη, διώχνοντας τα νέα παιδιά μακρυά..

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ; 
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ; 
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ;
Τι κάνουν; Γιατί δεν γράφουν; Γιατί δεν εξανίστανται; Γιατί δεν ξυπνάνε συνηδείσεις; Τόσο πολύ φοβούνται μη χάσουν κανένα βραβείο;  Τόσο εύκολα εξαγοράστηκαν; Πουλήθηκαν δίχως να προβάλλουν καμία αντίσταση; Αυτοί ήταν λοιπόν; Ένα τσούρμο απο "τάχα" και "δήθεν";

Που είναι ο Ρίτσος.. Ο Καβάφης.. Ο Σουρρής.. Ο Παλαμάς.. ο Σολωμός, και τόσοι άλλοι;
Τώρα έπρεπε να ζούν.. Τώρα τους χρειαζόμαστε όσο ποτέ..
..γιατί, οι αστείοι και κάλπικοι σημερινοί.. μας πρόδωσαν..!!
Αυτό ξέρουν να κάνουν, αυτό ήταν ικανοί να κάνουν..
Σήμερα τη θέση τους την πήραν μικρά ανθρωπάκια..
Σοβαρά σας μιλάω.. κι αν εσείς δηλώνετε αγανακτισμένοι, 
εγώ είμαι  ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ...
-και πολύ μάλιστα-




Print this post



Related Posts :



31 σχόλια:

Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,
αυτη τη κουβεντα εχουμε απο χθες στο Ολυμπια με αφορμη τη συνεντευξη του Βουτσα..Οχι για για τους "ακαδημαικους" αλλα για την αφαιμαξη που συμβαινει εις βαρος της πατριδας...Εισαι τοσο επικαιρος και καυστικος ΕΥΓΕ...
ΥΣ.Ενα μεγαλο συγνωμη που εχω πολυ καιρο να σου δωσω παρον..Δουλευω νυχτα για ψιχουλα 12ωρο καθημερινα και μενει ελαχιστος χρονος για μπλογγινγκ...
ΥΣ2.Θα σε κλοπυποσταρω παραυτα..Σημερα(απο χθες) εχω το πρωτο μου διπλο συνεχομενο ρεπω,και παω το απογευμα για καμμια βουτια,να δω και την οικογενεια στο μαγαζι μας που αφησα μονους τους στη Καλλιθεα Χαλκιδικης..


athinovio είπε... Best Blogger Tips

δυστυχώς, νικόλα, δεν αποκλείεται αυτοί που είδες να είναι τα παιδιά των πλουσίων, αυττών που τα "έφαγαν" και τώρα βγάζουν τα τέκνα τους από το πλοίο που βουλιάζει.'

Γιατί ένα μεγάλο μέρος των πραγματικά οργισμένων είναι εκείνοι που δεν έχουν να πληρώσουν 1000 ευρώ για αεροπλάνο.


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

Γιὰ νὰ ᾖσαι τόσο ὀργισμένος αὐτὸ σημαίνει πὼς πονᾷς τὴν Ἑλλάδα, πρᾶγμα ποὺ πολὺ ἀμφιβάλλω διὰ τοὺς ἐδῶ κατοικοῦντας.
Δυστυχῶς, ὅλους τοὺς ἔμαθαν στὸ βόλεμα, περὶ αὐτοθυσίας πιὰ οὔτε κἂν λόγος.
Λοιπὸν, ἄντε, τρέξτε ὅλοι στὴν Ἑσπερία, τρέξτε ὅλοι νὰ στείλετε τὰ παιδάκια σας νὰ βολευτοῦν στοὺς συγγενεῖς καὶ γνωστοὺς σας στὸ ἐξωτερικό. Εἰδικὰ τώρα ποὺ βουλιάζει τὸ καράβι, κάντε την μὲ ἐλαφρὰ πηδηματάκια, σὰν τὰ ποντίκια. Ἐξ ἄλλου τὸ μάθημα τῆς φυγομαχίας καὶ τοῦ βολέματος τὸ σπουδάσατε καλὰ τόσα χρόνια. Ἐσεῖς ποὺ ψηφίζατε τόσα χρόνια ὅλ᾿ αὐτὰ τὰ ἀντίχριστα κόμματα, καὶ ποὺ τώρα εἴσαστε οἱ κατ᾿ ἐξοχὴν ὑπεύθυνοι γιὰ τὸ χάλι τῆς Πατρίδας, τώρα ξανὰ ἀνεύθυνα καὶ προδοτικὰ ἀφήνετε τὴν Ἑλλάδα νὰ καταστραφῇ. Ἄντε λοιπὸν, δρόμο. Τοὐλάχιστον νὰ μείνουν αὐτοὶ ποὺ θέλουν ν᾿ ἀντισταθοῦν, καὶ νὰ γίνῃ ἡ καταμέτρηση, νὰ ξέρουμε πιὰ ἔγκυρα πόσοι μείνανε καὶ πόσους θὰ ἔχουμε στὸ πλευρό μας. Ἐμεῖς ἐδῶ θὰ εἴμαστε καὶ θὰ πολεμήσουμε ντόπιους καὶ ξένους ἐχθρούς, ἔσωθεν καὶ ἔξωθεν, μέχρι τελευταίας ῥανίδας τοῦ αἵματός μας, μέχρι τελικῆς πτώσεως. Τὸ βάρος πάντως τὴν δική σας συνείδηση θὰ βαραίνῃ, ἂν ἔχῃ μείνει τίποτ᾿ ἀπὸ δαύτην.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Η δημοσίευσή σου μου φέρνει στο νου ένα στίχο του μεγάλου Γιώργου Σεφέρη:

"Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει."

Πόσο δίκιο είχε...


Jim


Σαββέλης είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, για τους στιχουργούς που λες, υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν για όλα αυτά. Απλά αυτοί δεν προβάλλονται στα ΜΜΕ. Πάρε παράδειγμα τους Active Member.

Αλλά και αυτοί είναι πολλοί λίγοι. Βλέπεις φοβούνται οι "καλλιτεχνάδες" μήπως δεν τους ακούσουν γιατί αυτά που θα γράψουν δεν είναι εμπορικά(αλήθεια ο καλλιτέχνης το κοινό υπηρετεί ή την τέχνη;)


Ανέστης Θ.Κετσετζίδης είπε... Best Blogger Tips

Συνδημότη
έχεις δίκαιο δυστυχώς...
Τα παιδιά έχουν έρθει απο το Τοροντο.
http://mygonimo.blogspot.com/2011/07/blog-post_209.html


ΓΙΑΝΝΗΣ είπε... Best Blogger Tips

καλα ολα αυτα αλλα εσεις τι κανετε στον καναδα; με τη λογικη σας, δε θα επρεπε να ειστε εδω;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιάννη, μην με προκαλείς καλέ μου φίλε, γιατί έχω άπειρες απαντήσεις, μα, που στάζουν φαρμάκι.
Καταλαβαίνω το γιατί το λές, απλά δεν γνωρίζεις τους λόγους και σε δικαιολογώ.


ΓΙΑΝΝΗΣ είπε... Best Blogger Tips

Φιλε χαιρομαι που καταλαβες το πνευμα μου. ή τουλαχιστον, δεν το παρεξηγησες :)
Δεν ηταν ειρωνικο, ουτε εξοργιστηκα ή ηθελα να σε αδειασω.
Απλα μεσα απο τα γραφομενα σου, καταλαβα πως εχω να κανω μ' εναν ανθρωπο που θα ηθελα να βρισκεται εδω και να δινει τις μαχες του κοντα μας!
Συμπαθω και θαυμαζω ιδιαιτερα (ισως και ψιλοζηλευω) ολους αυτους που βρισκονται μακρια απο την Ελλαδα. Οι περισσοτεροι απο σας ειχατε τη δυναμη να κανετε μια αλλαγη πλευσης στη ζωη σας, που αν μη τι αλλο δειχνει χαρακτηρα.......


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι κατηγορείτε αυτούς που φεύγουν από την Ελλάδα. Δεν είναι κακό που θέλουν να ζήσουν αξιοπρεπώς. Πρέπει δηλαδή να κάτσουν και να "μάχονται" 12 ώρες τη μέρα για 700 ευρώ το μήνα;

Jim


AATON είπε... Best Blogger Tips

Jim, Φίλε, παρεξήγησες το Πνεύμα μου, προς Θεού, κανέναν δεν κατηγορώ επειδή φεύγει. Πολύ καλά κάνει, κάθε άνθρωπος έχει αναφαίρετο δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή ζωή. Κατηγορώ αυτούς που τους αναγκάζουν να φύγουν.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@ΓΙΑΝΝΗ, ναι, κατάλαβα πως η πρόθεσή σου ήταν καλοπροαίρετη, και το εκτιμώ. Αν εσυ θα ήθελες όπως λες να βρίσκομαι στην Ελλάδα, εγω το θέλω εκατό, μα μου είναι αδύνατον. Θα σου πω δυο λόγους μονάχα, για να καταλάβεις. Η κατάσταση με τα χαρτιά μου και την παραμονή μου εδω, είναι τέτοια, που αν φύγω, δεν μπορώ να επιστρέψω πάλι, και χάνω όλα μου τα δικαιώματα, 4,5 χρόνια τώρα. Και το σπουδαιότερο, θα ξέρεις ίσως πως είμαι για τέταρτη φορά πατέρας ενός βρέφους 6 μηνών, και δεν ρισκάρω να χάσω το παιδί μου. Με καταλαβαίνεις τώρα; Είμαι σίγουρος πως ναι..


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Περίοπα φίλε μου, μην μου ζητάς συγνώμη, καταλαβαίνω και κατανοώ απόλυτα, και δεν έχω τέτοιες παράλογες απαιτήσεις. Μου αρκεί η φιλία σου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@athinovio, ίσως ναι, ίσως και όχι. Ξέρω πολύ κόσμο που ξοδεύει όλες του τις οικονομίες σε μια απέλπιδα προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Ὁ πάροικος, αγαπητέ μου Πάροικε, ναι την πονάω, και πολύ μάλιστα. Διαβάζοντας όμως κάτι σχόλια, σαν αυτό που έσβησα το μεσημέρι, αρχίζω να αναρωτιέμαι για το τι ζώα ζουν και πατάνε στα χώματά μας..


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Σαββέλη, μάλλον την τσέπη και την προβολή του υπηρετεί. Ούτε την τέχνη ούτε το κοινό του.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Στον ανώνυμο που ήρθε να μου πουλήσει χυδαιότητα και πνεύμα, θα πω τα εξής.
Όταν κατέβαινα για πάντα στην μητριά μου Ελλάδα γελοίε νεοέλληνα της οκκάς, εσυ με αποκαλούσες πεινασμένο, μετανάστη, λαζογερμανό, πιατά και αποτυχημένο.
Έφυγα λοιπόν, αδειάζοντάς σου τη γωνιά όπως ήθελες, την οποία εσυ και οι όμοιοί σου ρημάξατε, και μου λές τώρα που σου μπήκε το αγγούρι στον κώλο να ξανάρθω; Και επειδή ανήκεις στις κρυφές πόρνες που παίζουν με ανωνυμίες, απαξιώ να σε στολίσω, δεν μπινελικώνω ανύπαρκτους. Και μιας κι εσύ απαξιείς να δείς την απάντησή μου (τάχα μου, γιατί θα μπείς σίγουρα, διότι σε τρώει ο κώλος σου), δεν έχω λόγο να αφήσω τον εμετό σου να μου λερώνει τον χώρο.
Με αποκάλεσες παρλαπίπα. ΟΚ.
Θα σου εφιστήσω την προσοχή την επομένη, διότι δεν απευθύνεσαι ούτε στον παρλαπίπα πατέρα σου, ούτε στην μητέρα σου που κάνει παρλαπίπες. Δεν με γνωρίζεις, οπότε μάζεψε τη γλώσσα σου. Εδω μέσα, θα εισέρχεσαι μετά φόβου Θεού και αγάπης.
Και ειδικά κάτι πουστράκια σαν κι εσένα, πολύ καλά θα κάνουν να του δίνουν απο την Ελλάδα, μπάς και ξεβρωμίσει. Αρκετά λερώσατε τα χώματά της, βρωμίστε κανένα άλλο κράτος.

Ξεκουμπίσου τώρα και απο δω μέσα, και πάρε και την δυσωδία σου μαζί, μη σου γαμίσω ότι σου άφησαν αγάμητο οι γείτονές σου Αλβανοί Πακιστανοί και Αφρικάνοι τσόγλανε. Άντε πριν πάρω ανάποδες και σε βρίσω.. καλά κρατάω ακόμα κάποιο επίπεδο και μένω γαλήνιος..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Που να θύμωνες δηλαδή Νικόλα αχαχαχαχαχα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μπα, δεν μου το επιτρέπω. Αγαπω, γενικά, ακόμη και τα ζώα. Ποτέ δεν τα βρίζω.. είπαμε, μένουμε γαλήνιοι και πράοι με τα πράϊτα.


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο μου. Την απάντηση στο γιατί η Ελλάδα μας, έφτασε σε αυτό το τραγικό σημείο να την χλευάζουν και να την έχουν όλοι του κλώτσου και του μπάτσου, στην έδωσε ο φίλος μας ο ανώνυμος με την παρουσία του και με την ποιότητα του λόγου του. Η νοοτροπία που διακατέχει αυτόν τον άνθρωπο, δυστυχώς εκφράζει ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων. Μία ρήση λέει "την μαλακία πολλοί την εμίσησαν, τον μαλάκα ουδείς", οπότε δεν μπορώ να του κρατήσω κακία. Απεναντίας όμως θα τον συμβούλευα:

1. Να έβαζε ένα όνομα και ας ήτανε και ψεύτικο. Ας έβαζε ας πούμε Κατερίνα ή Πόπη ή Ντίνα (δεν υπονοώ ότι ο ανώνυμος ήταν γυναίκα, αμέσως πέσανε να με φάνε και πρώτη η γυναίκα μου, απλά ανώνυμα υβριστικά σχόλια τα γράφουνε αγοράκια που δεν φοράνε παντελόνια, κοινώς γυναικούλες). Άλλο να σε διαβάζει κάποιος και μετά να λέει "τι έγραψε η Ντίνα ρε" και άλλο να λέει "τι έγραψε ο μαλάκας ρε" αλλά μάλλον το δεύτερο το έχει συνηθίσει σαν χαρακτηρισμό και δεν τον πειράζει.

2. Πριν σχολιάσει οτιδήποτε ας κάτσει να διαβάσει και καμιά παλαιότερη ανάρτησή σου και μετά να γράψει ότι έχει να πει. Διότι αν το είχε πράξει νωρίτερα τότε θα καταλάβαινε τους λόγους που σε έκαναν να φύγεις από την Ελλάδα και πόσο θέλεις να γυρίσεις ξανά σε αυτή. Καμιά φορά κάνουμε πράγματα παρά την θέληση μας όπως π.χ. κάποιος δεν θέλει να πάει στον στρατό αλλά το κράτος τον αναγκάζει, είναι το αναγκαίο κακό που λέμε. Έτσι λοιπόν το ότι κάποιος έχει πάρει την απόφαση του να φύγει από την Ελλάδα δεν σημαίνει ότι είναι και αυτό που θέλει πραγματικά να κάνει.

3. Χίλιες φορές να μένω χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά και να πολεμάω για το καλό της πατρίδας μου με οποιοδήποτε τρόπο μπορώ, παρά να μένω στην Ελλάδα και να την καταστρέφω από τον καναπέ μου.

4. Αυτός εδώ είναι ένας χώρος όπου μπαίνουν πολλοί αναγνώστες είτε παλιοί, είτε νέοι και συμμετέχουν με την ανάγνωση των αναρτήσεων ή ακόμη και των σχολίων που αφήνουν. Για να υπάρχει ένας τόσο σημαντικά μεγάλος αριθμός αναγνωστών σημαίνει ότι μπαίνουν όχι γιατί δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν, αλλά γιατί ο συγγραφέας και το είδος των αναρτήσεων τους εκφράζει. Αν λοιπόν δεν σέβεσαι τον συγγραφέα, τότε δεν σέβεσαι και τους αναγνώστες του. Είναι δικαίωμα του καθενός να μην συμφωνεί με τα αναγραφόμενα και να το εκφράζει. Δείξε ότι δεν συμφωνείς με όλα όσα διαβάζεις, δείξε ότι έχεις αντίθετη άποψη, αλλά με επιχειρήματα και όχι με μπουρδολογίες.

5. Μην κατηγορείς τόσο απλά χωρίς να σκέφτεσαι, διότι και αυτούς που ψήφισες για να υπερασπίσουν την Ελλάδα που τόσο αγαπάς αλλά και εσένα τον ίδιο, έζησαν και αυτοί κάποτε στο εξωτερικό και σπούδασαν στα Αμερικάνικα Πανεπιστήμια.

Καμιά φορά σκέφτομαι πόσο χρήσιμοι είναι οι υπολογιστές. Αν χρησιμοποιούσα τώρα το στυλό μου θα είχε αδειάσει από μελάνι :)


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Τι κακό και αυτό με τον περιορισμό του blogger στα σχόλια που πρέπει να είναι μέχρι 4.096 χαρακτήρες; Θα πρέπει κάτι να γίνει για να το αλλάξουν αυτό. :)

Νίκο αδερφέ μου και εγώ είμαι εξοργισμένος με την κατάσταση που επικρατεί εδώ στην Ελλάδα και που οδηγεί τους νέους στην μετανάστευση. Όπως σου έχω πει και παλιότερα σκεφτόμουν κι εγώ το ενδεχόμενο να φύγω (άντε! ένας παρλαπίπας περισσότερος) αλλά αποφάσισα να μείνω για τον λόγο που σου είχα αναφέρει. Η κατάσταση στην χώρα μας είναι τραγική. Είμαστε ένα Κράτος που συνεχώς δανείζετε και τα χρήματα πάνε στο ακέραιο σε παλαιότερα δάνεια και τοκοχρεωλύσια αυτών. Όπως καλά ξέρεις κάθε φορά που δανειζόμαστε στην ουσία αυξάνουμε το χρέος μας. Δεν παράγουμε τίποτα σαν λαός και δεν μπορούμε να προσελκύσουμε νέους επενδυτές διότι το φορολογικό σύστημα αλλάζει 20-30 φορές τον χρόνο και η γραφειοκρατεία οργιάζει. Οπότε κανείς δεν είναι χαζός να έρθει να ανοίξει μια επιχείρηση διότι θα ήταν σαν να έπαιζε όλα του τα χρήματα στον τζόγο. Όταν λοιπόν υπάρχουν νέοι οι οποίοι έχουν τελειώσει Πανεπιστήμιο και έχουν την θέληση και το μεράκι να προσφέρουν και καταντάν να δουλεύουνε σαν γκαρσόνια 12ωρα με 20€ και χωρίς ένσημα, ε τότε το να φύγουν από την Ελλάδα το βλέπουν σαν μια διέξοδο. Πιστεύω πως ένας νοήμων άνθρωπος, ένας άνθρωπος που έχει κάνει την αυτοκριτική του και που αισθάνεται ένοχος για το μέλλον που παραδίδει σε αυτά τα παιδιά, δεν θα έφτανε ποτέ και δεν πρέπει στο σημείο να κατηγορήσει τις όποιες αποφάσεις πάρει η νεολαία. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που έβαλε το λιθαράκι του με την ψήφο μου όλα αυτά τα χρόνια ώστε να καταντήσουμε την Ελλάδα σε Ελλαδίτσα. Ας πάψουμε πια να κατηγορούμε τους άλλους, ας πάψουμε να στρουθοκαμηλίζουμε και ας κοιτάξουμε τι μπορούμε να κάνουμε έστω και την ύστατη στιγμή για να αλλάξουμε ό,τι επιδέχεται αλλαγές. Όλοι μαζί ο καθένας με τον τρόπο του. Είτε ζει στην Ελλάδα, είτε στον Καναδά, είτε στην Αυστραλία. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σάββα μου, απο γλίτσες και γελοίους σαν του λόγου του (για τον δήθεν αγανακτισμένο ανύπαρκτο) χόρτασα όλα αυτά τα χρόνια, που έμπαιναν κρυμένοι, γεμάτοι απο φθόνο, κακία και μιζέρια, μα άδειοι απο γνώσεις και επιχειρήματα. Πάντα με κακές προθέσεις, και ποτέ καλοπροαίρετα. Αν πω 'τους έφαγα στη μάπα' δεν θα υπερβάλλω καθόλου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δημήτρη αν μπορείς να φύγεις παληκάρι μου, μην το σκεύτεσαι καθόλου. Κάντο!


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

Διεγραψα την ανάρτησή γιατί νιώθω κάπως περίεργα με όλο αυτό...

Αν μπορέσω θα το κάνω ..

ευχαριστω !:)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, με την προηγούμενή μου δημοσίευση δεν απευθυνόμουν σε σένα αλλά στον Πάροικο.

Jim


AATON είπε... Best Blogger Tips

ΟΚ Τζίμη, αν και δεν το έγραψε για να θίξει κανέναν, προσπάθησε να δεις το νόημα του σχολίου του. Ξέρω τι σου λέω :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Είμαι έτοιμος κι εγώ να ξενιτευτώ... με πολύ πόνο ψυχής... ναι.. ψήφισα κι εγώ τον αρχιψεύταρο που μου είπε ότι λεφτά υπάρχουν... την πατήσαμε όλοι..δεν ξέρω τί άλλο να πω.. δεν έχω άλλα λόγια... φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμια.. αρρωστημένους και αγρίμια..
Να είστε όλοι καλά
Άκης


Greecelands είπε... Best Blogger Tips

Οταν γελας, γελω κι εγω και οταν θα κλαις θα κλαιω.και οταν πονας θα ευχομαι μωρο μου να μην φταιω


Ζευς είπε... Best Blogger Tips

Το αίμα της Ελλάδας αγαπητέ δεν ξεπουλιέται μονο τωρα. Ξεπουλήθηκε και στην προ και στην προ προηγουμενη γενια. εμεις η σημερινοι γενια δεν παραδειγματιστηκαμε και δεν εκτιμησαμε τιοτε απ οσα οι προγονοι μας αφησαν.νομισαμε πως ολα ηταν οπα οπα και ελληναδικα και ορθαδικα και δεν βαριεσαι αδελφε. Τωρα ετσι για να ξερεις δεν φταινε παντα οι αλλοι αλλα κι εμεις που ειμασταν αλφα καπα.


Γιώργος από Πάτρα είπε... Best Blogger Tips

Μπορεί να είναι η ώρα της Ελλάδας να διαγραφεί απο τον κατάλογο των ζωντανών εθνών. Με μόλις 10 εκ. κατοίκους μαζί με τους μετανάστες, με υπογεννητικότητα απο τις πιο υψηλές στον πλανήτη, με μέση ηλικία κατοίκων που προσεγγίζει τα 45!!!!!!! Και άλλοτε έστελνε μετανάστες η χώρα αλλά τότε είχε έναν υγιή αριθμό γεννήσεων σε πλήρη αντίθεση με τώρα.
Πρόκειται για μια χώρα που ενδιαφέρεται μόνο να πληρώνει την γαμημένη την σύνταξη των γέρων και να περιφρουρεί τα κεκτημένα δικαιώματα των ωρίμων. Βρε δεν πάτε στο διάολο. δΕΝ ΜΑς ΈΧΕΤΕ ΔΏΣΕΙ ΚΑΜΊΑ ΔΙΈΞΟΔΟ. Γαμήθηκα να μπω στο πανεπιστήμιο, να τελειώσω μετά μια σχολή. Και τι έγινε; Αρχίδια..Τράβα δώσε ΑΣΕΠ μου είπαν. Εμείς θα πάρουμε έναν στους 50!!!!! Βρε δε γαμιέστε!!!! Και οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε ρε γελοία υποκείμενα;
Το δημόσιο δεν προσλαμβάνει, Απο τα μέσα του 90 έχει σταματήσει, τώρα βέβαια πολύ χειρότερα. Στο ιδιωτικό τομέα έχουμε πήξει στα κλειστά επαγγέλματα. Απο την στιγμή που μια ομάδα βολευτεί θέλει να εξασφαλίσει ότι θα απολαμβάνει τα προνόμια της αιώνια. Γιατί να μην μπορώ να βάψω κίτρινο ένα ΙΧ και να βγώ στο δρόμο;;;; Έ Να ανοίξω κατάστημα όπου γουστάρω χωρίς περιορισμό; Να δουλέψω με μισθό αξιοπρεπη κι όχι με...600 ευρώ.
Βρε α και γαμήσου ελλάδα. Δεν βάζουμε μυαλό. Είμαστε χώρτα τεράτων. Θα φύγω κι εγώ. Θα ξεχάσω κάθε τι το ελληνικό. Δεν θα ξαναμιλήσω ποτέ την γαμημένη την γλώσσα. Εύχομαι όταν θα έχω φύγει να βουλιάξει στην θάλασσα τελείως η χώρα με όλους τους κατοίκους της να πάψει να υπάρχει. Αν δεν έχω προλάβει να φύγω όταν θα βουλιάξει δεν πειράζει. Ας πεθάνω να τελειώνουμε. άντε γαμηθείτε τέρατα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@G?????? ap? ??t?a, φίλε Γιώργο, να ήξερες πόσες φορές τα είπα κι εγώ, σε στιγμές βαθειάς αγανάκτησης και άπειρης οργής. Μα πάλι το μετάνοιωνα, πίστεψέ με.. η πατρίδα δεν μας φταίει, τα λαμόγια που ζουν σ' αυτή, την κατάντησαν έτσι.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next