12 Ιουλίου 2011



4 Καλοκαίρι 2011

Αγαπημένοι, φίλες και φίλοι, θα προσέξατε (το ξέρω, αυτό έλειπε άλωστε) πως τελευταία δεν ανεβάζω αναρτήσεις, όπως έκανα παλιότερα επι καθημερινής σχεδόν βάσης.
Αιτίες πολλές, και θα σας πω εδω μερικές.

  1. Το καλοκαίρι, γενικά όλοι ασχολούμαστε με οτιδήποτε, εκτός το blogging όχι πως κάποιοι δεν επιμένουν, και πολύ καλά κάνουν.
  2. Απο τη μια τα σχολεία που έπρεπε να πάω, μετά οι εξετάσεις και τα διαβάσματα που συνεπάγονταν, απαιτούσαν πολύ απο τον ελεύθερο χρόνο μου.
  3. Η συναυλία της ελληνικής κοινότητας με τον Γιάννη Φλωρινιώτη, οι πρόβες και το άγχος, με κράτησαν επίσης μακρυά απο αναρτήσεις, υποχρεώσεις, αλληλογραφίες και τα συναφή.
  4. Ξεκίνησα τραγούδι στο "ΧΑΡΑΜΑ" εδω και 2 βδομάδες, άρα κι άλλο τρέξιμο..
  5. Ο υπολογιστής μου εξεπνευσε τα λοίσθια, οπότε το να γράφω ήταν (κι είναι) αφάνταστα δύσκολο, ειδικά μέσω κινητού τηλεφώνου.
  6. Η βάφτιση και η ενασχόληση με την κορούλα μου, σίγουρα μου κλέβουν -κι με κάθε δικαίωμα- όσο χρόνο μου απέμεινε.

Καταλαβαίνετε λοιπόν τώρα τους λόγους;
ελπίζω να έχω την κατανόησή σας..




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Φυσικά και έχεις την κατανόησή μας ΝΙΚΟ.
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ από πολλούς για όσα μας έχεις δώσει και για όσα θα μας δώσεις στη συνέχεια. ( 1612 Παύλος)


ΔΗΜΗΤΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου καλημέρα,

Πιστεύω αυτοί που μας αγαπούν θα καταλάβουν ότι σίγουρα κάτι θα έτυχε που δεν δημοσιεύουμε συχνά θέματα. Οι υποχρεώσεις όλων μας πολλές.

Καλή συνέχεια, καλό καλοκαιράκι να έχουμε και τα λέμε πιο συχνά από Σεπτέμβριο.

Εμείς σ' αγαπάμε και το ξέρεις. Όταν με το καλό τελειώσουμε με αυτά και μ' αυτά θα ανταμώσουμε πάλι. Χαιρετίσματα στην Τζένη και φιλιά στην Ασημίνα!!!!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου σε ένα μεγάλο έρωτα θα πρέπει να υπάρχει αγάπη και κατανόηση, το ίδιο ισχύει και σε μια δυνατή φιλία. Σε αγαπάμε πολύ και κατανοούμε το γεγονός που τώρα τελευταία έχεις αποστασιοποιηθεί από τις καθημερινές σου περιπλανήσεις καθώς και από τις συχνές αναρτήσεις στο ιστολόγιο σου. Εμείς θα είμαστε πάντα εδώ και θα σε επισκεπτόμαστε για να μαθαίνουμε νέα σου και να διαβάζουμε υπέροχα πράγματα από εσένα. Είμαστε εδώ και θα περιμένουμε όσο χρειαστεί για να σε ξανανταμώσουμε. Ο τελευταίος και μόνο λόγος που αναφέρεις αξίζει να λείψεις ακόμη και μήνες. Την αγάπη μου σε ένα μακρινό φίλο που μπόρεσε να με κάνει να τον αισθανθώ σαν τον μεγάλο αδερφό που ποτέ δεν είχα.


LOve MUsic είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Νίκο είμαι καινούργια αναγνώστρια!!! Ξέρεις πολύ καλά οτι όλοι καταλαβαίνουμε γιατί όλοι έχουμε πολλές ασχολίες !!! Περιμένω με ανυπομνυσία την επόμενη ανάρτησή σου !!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next