09 Ιουνίου 2011



6 Απλά ξανασκέφτομαι

Καθόμουν και έκανα σκέψεις διάφορες. Προσπαθούσα να φιλοσοφήσω κάποια πράγματα, μα μιας και δεν είμαι φιλόσοφος, άρχισα να φιλοσοφώ χαζομάρες.
Και λέω λοιπόν με το φτωχό μου μυαλό..

Αν έκανε το λάθος ο Θεός, όταν έπλασε τον Αδάμ, να τον έκανε Έλληνα, τότε σας βεβαιώνω, θα είχε αλλάξει ο ρους της ιστορίας.
Γιατί;
Χμμμ.. Ας τα πάρουμε ένα ένα, και μετά πείτε μου αν δεν θα ήταν έτσι όπως τα λέω.

Μέσα στην ομορφιά του Παραδείσου, ο Αδάμ θα ήταν οπωσδήποτε Σοσιαλιστής, μην πω καθαρόαιμος Πασόκος, και μες τις "πρασινάδες", θα ένοιωθε σαν στο σπίτι του.

Σαν Πασόκος και Σοσια-ληστής όμως που θα ήτο, θα είχε κατακλέψει όλα τα μήλα του Παραδείσου, οπότε η Εύα, θα έτρωγε τα..π@π@ρια μου.
Θα καταργούσε δε πάραυτα την Βασιλεία των Ουρανών, και θα την έκανε Προεδρευομένη δημοκρατία. Θα έβαζε δε τον Θεό ως πρόεδρο, τιμής ένεκεν, μιας και δεν θα μπορούσε να τον εξορίσει, αφαιρώντας του όμως όλα τα δικαιώματα και τις εξουσίες που είχε ως Θεός, και καθιστώντας τον -όπως είπαμε- ένα απλό ανδρείκελο.. τουτέστιν, όπως προείπα, πρόεδρον τση δημοκρατίας. Ένα πράγμα δηλαδή, που το ταΐζεις αδρά, για να μην κάνει απολύτως τίποτε.

Κατόπιν, η Εύα, ως άξια σύζυγος Σοσια-ληστού, με τα απεριόριστα δικαιώματα που τις έδωσε ο φεμινισμός, θα τον διαολόστελνε μια μέρα τον Αδαμάκο, και θα του τα έπαιρνε όλα, αφήνοντάς τον να κοιμάται κάτω από γιοφύρια, μιας και τα παγκάκια εφευρέθηκαν πολύ αργότερα.

Ηθικόν δίδαγμα::
ο Θεός δεν κάνει λάθη, ή, όπως λέει και ο υμνωδός, "τα πάντα εν σοφία εποίησεν"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Nassis είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σαν ψυχολόγος δεν με έπεισες είναι αλήθεια, γιατί η πρώην γυναίκα μου ήταν ψυχολόγος και κάτι έπαιρνε το αυτί μου ώστε να καταλάβω το σκεπτικό του συναφιού (των ψυχολόγων) σαν φιλόσοφο όμως σε βρίσκω θεϊκό... έγραψες πάλι !!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Nassis, ούτε ψυχολόγος είμαι, ούτε φιλόσοφος καλέ μου φίλε. Προσπαθώ απλά να δω πίσω απο τις κουρτίνες όταν παρατηρώ κάτι, αρνούμενος να θεωρήσω ως δεδομένο εξ αρχής ότι μου πλασσάρουν.
Τώρα, απο κει και πέρα, τα "φιλοσοφικά και ψυχολογικά" λογοπαίγνια, μπαίνουν στο χορό, απλά και μόνο, για να νοστιμίσουν οι πατάτες, τίποτε περισσότερο. Γιατί να φανταστείς, και ..απο απλή μαγειρική, που δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία, έχω κατάμαυρα μεσάνυχτα. Με πιάνεις;

Έχω παρατηρήσει πως, όσο ενδιαφέρον και να 'ναι ένα κείμενο, αν γραφτεί σε "ξερή η μονόχνωτη γλώσσα", χάνει το ενδιαφέρον του αναγνώστη :)


*** Προς το (η τα) κοματόσκυλο/α που ψηφίζουν αρνητικά τις αναρτήσεις μου, να μην τους καεί ποτέ ο φούρνος μικροκυμάτων ώστε να τρώνε μεταλλαγμένα μια ζωή. Μα πόσο μαλάκες υπάρουν ακόμη; Αν είναι δυνατόν.. Κάποια μέρα θα κάνω ειδική αφιέρωση υπο τύπον ανάρτησης προς τιμήν σας. Έλεος ρε σεις!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

(αριστερος)σε καποια διαδηλωση(μονος του)!!θα τα πετουσε στο θεο,διεκδικωντας τα δικαιωματα του!(δεξιος-καπιταλιστης)θα τα πουλουσε πολυ ακριβα, ποιος να αγορασει!(οικολογος)θα τα αφηνε να πεσουν και να σαπισουν,ειναι εγκλημα να παρεμβαινει κανεις στη φυση!συμπερασμα?η ευα μαλλον με τα παπαρια θα εμενε διοτι για μηλο χλωμο το βλεπω!!Νικολα υγεια σε εσενα και αυτους που αγαπας..αντωνης


λυγερη είπε... Best Blogger Tips

ΔΕν ξέρω τι είσαι αλλά στα όνειρα της θερινής νυκτός είσαι exper.
καλά νάσαι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη, και ομολογώ πως επέκτεινες πιο πέρα την όλη ιστορία, αρκετά καλά θα έλεγα :)

*** Λυγερή μου, δεν είμαι κανένας εξπέρ, όμως σε ευχαριστώ πολύ για το γλυκύτατο κοπλιμέντο :)


homemade είπε... Best Blogger Tips

καί.......θα έκανε το καταραμένο φίδι σε άγιο να τον προσκυνούν όλοι τους εκεί .....χαχαχα..πολύ πετυχημένο νίκο....νασαι καλά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next