01 Ιουνίου 2011



5 Τελικά, ήξερα τι έλεγα

Αν δείς τις ημερομηνίες όταν έγραφα την κάθε ανάρτηση τότε, θα δεις πως ήταν βασικά, καθαρά "προβλέψεις" και τίποτε παραπάνω.
Όχι, δεν έκανα ούτε μάντης, ούτε καφετζού (-ής), ούτε γνώστης της πολιτικής και των συμπαιγνιών των εν Ελλάδι πολιτικών δήλωσα ποτέ μου. Επτάκις επτά άσχετος είμαι.
Τι ακόμη είμαι; Ένας εξόριστος. Και το εννοώ.

Ίσως εξόριστος με δική μου απόφαση, άρα "αυτο-εξόριστος". Σημασία έχει ένα, πως βλέπω απο μακρυά τις όποιες καταστάσεις, κάνω συγκρίσεις, έχοντας ζήσει και αλλού, και βλέπω πιο καθαρά κάποια πράγματα, που απο κοντά δεν μπορεί να τα δει κάποιος που θα είναι -όπως κι εγω- άσχετος με το παιχνίδι. Είναι ακριβώς σαν τους γέροντες ένα πράγμα, που για να διαβάσουν εφημερίδα, την απομακρύνουν απο το πρόσωπό τους, μέχρι να δουν καθαρά, γιατί απο κοντά είναι όλα θολά.

  • Στις 09 Σεπτέμβρη 2009, έγραψα την 1η μου "επιστολή", με δόση χιούμορ μεν, μα προσπαθώντας να φωνάξω, για όλα αυτά που έβλεπα.

  • Στις 06 Οκτώμβρη 2009, έγραφα την 2η μου "επιστολή", πάντα με τον ίδιο τρόπο μα και ίδιο σκεπτικό.

  • Στις 16 Ιούνη 2010, έγραφα την 3η μου "επιστολή", επίσης πάντα με τον ίδιο τρόπο και σκεπτικό.

  • Στις 07 Νοέμβρη 2010, έγραφα την 4η μου "επιστολή".

Κάποιοι μου "παραπονέθηκαν" (τρόπος του λέγειν βέβαια) πως δεν καταλάβαιναν τα καθαρευουσιάνικα. Δεν πειράζει.

Κάποι πάλι, καταψήφισαν τις αναρτήσεις μου τότε. Πάλι δεν πειράζει. Βλέπεις μερικοί έχουν διαποτισθεί με το κομματικό δηλητήριο, και δεν σώζωνταο με τίποτε. Αυτούς τους θεωρώ "καμμένα χαρτιά" έτσι κι αλλιώς.

Κάποιοι πάλι, ίσως αισθάνθηκαν αγανάκτιση γι αυτά που έγραφα.
Αμ έλα όμως που σε κανένα απο όσα έγραφα δεν διαψεύστηκα μέχρι σήμερα ; Εγώ φταίω; Ή μήπως, είναι όντως πιο καθαρά τα πράγματα όταν τα βλέπεις και τα παρατηρείς απο κάποια απόσταση, και έξω απο κομματικά περιθώρια ;

Όσοι δεν τις είχατε διαβάσει, σας έδωσα τα Link, διαβάστε τις και πείτε μου τη γνώμη σας.
Όσοι τις είχατε διαβάσει μα δεν με πιστεύατε τότε, ξαναδιαβάστε τις και πείτε μου πού έκανα λάθος.
Όσοι πάλι τις είχατε διαβάσει και βαριέστε, μην τις ξαναδιαβάζετε. Είναι όντως βαρετό μερικές φορές, το παθαίνω κι εγώ.

Η ανάρτησή μου σήμερα, έγινε μετά απο κάποια σχόλια που δέχθηκα στην τελευταία μου ανάρτηση προχθές. Όχι, δεν ήταν κανένα τους υβριστικό, το αντίθετο, ήταν ευγενικότατα, άσχετα αν κάποια έδειχναν κάποια πικρία ή κάποια αγανάκτηση (ίσως και δικαιολογημένα, δεν ξέρω).

Απλά, θέλω να τους δείξω, πως, δεν είναι τίποτε περισσότερο, και τίποτε λιγώτερο, απο το ότι "Έτσι βλέπω ΕΓΩ, και μόνο εγώ τα πράγματα".
Την γνώμη και τις σκέψεις μου γράφω εδω μέσα.
Τις ανησυχίες μου, τις αγωνίες και τα όνειρά μου που τσαλακώνονται μαζί με τα δικά σας..
Κι αν εγώ είμαι ένας, εσείς είστε μύριοι. Εδω μέσα όμως, την ευθύνη για ότι γράφεται, την παίρνω όλη εγω, δική μου είναι όλη, και έτσι θέλω να 'ναι. Ακόμα και οι άλλοι συγγραφείς του, δεν έχουν καμία απολύτως ευθύνη όταν γράφουν, εγω είμαι ο υπεύθυνος και για τα δικά τους κείμενα και σκέψεις.
Γιατί, αυτό το Blog, είναι η δική μου φωνή..
Καλό μήνα :)




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

MARY είπε... Best Blogger Tips

AX PWS MAS THN VGAINEIS ETSI PAIDI? KALO MHNA XERW POSO AGAPAS THN ELLADA K EISAI KALOPROAIRETOS MPOREI NA DIAFWNW SE MERIKA ALLA O KA8ENAS EXEI THN DIKH TOU APOPSH OPOTE SYNEXISE NA GRAFEIS TIS DIKES SOU FILIA!!!!!!!


Nassis είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σε ζηλεύω όχι μόνο γιατί τα είπες, αλλά γιατί τα έγραψες κιόλας και τα έχεις σήμερα αρχείο και μπορούν να τα βλέπουν φρεσκοξυπνημένοι Χαίβανέρος εγώ πάλι που τα είπα χρόνια πριν στους 5-10 κολλητούς μου που είχαμε σχεδόν ταύτιση απόψεων τι έβγαλα. Βλογήσαμε τα γένια μας. Να πεις δεν ήξερα από υπολογιστές? Από το 80 στο κουρμπέτι με τα ατάρια και τις αμίγκες. Ελπίζω να επανορθώσω από δω και πέρα που φτάσαμε στον πάτο και αλλάξαμε level, τον απόπατο. Άντε να δούμε ...


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο μου!
Τις θυμάμαι πολύ καλά τις αναρτήσεις σου αυτές, μου άρεσαν :)
Μήπως είσαι κι εσύ κανάς μασώνος που ήξερε χρόνια πριν τι θα γινόταν; :ΡΡΡ
Φιλάκια!


homemade είπε... Best Blogger Tips

οι γραφές σου πολύ καλές και με νόημα που όντως ταιριάζει στις περιπτώσεις......και θα έλεγα και με τέχνη και γραφή καταπληκτική..δείγμα ανθρώπου με επίπεδο....όμως οι μετα ΧΡΙΣΤΟΝ...προφήτες πολλοί..και τα λόγια και τα λόγια έστω και δύσκολα γράφονται....για μας που ζούμε έδώ οι λύσεις ..οι διέξοδοι....οι εναλλακτικές ....είναι το θέμα...ζούμε σε ένα κύκλο και προσπαθούν να τον τετραγωνίσουν...φυσικά αναφέρομαι στους έχοντες την εξουσίαν οπως θα έλεγες και εσύ...γενικά κάνω τον συνήγορο του διαβόλου μα προσπαθώ να είμαι δίκαιος και στα πιο πολλα συμφωνω μαζί σου...χαίρομαι δε που έρχομαι εδώ μεσα και ευχαριστώ σε για την φιλοξενία έστω και ας είναι βουβή...νάσαι καλά ....προφήτη νίκον.....χαχα


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μαράκι, δεν σας τη βγαίνω, σας την "μπαίνω" θα έλεγα, μήπως και καταφέρω αυτό που λένε "Reverse Psychology" :)

*** Nassis, το ξέρεις πως με το που τους τα είπες, κινδύνευες να γίνεις εχθρός τους; Και ποτέ δεν είναι αργά, πίστεψέ με..

*** Ντόρα, δεν το ήξερες πως είμαι; :)

*** homemade, ποτέ μια επικοινωνία δεν είναι "βουβή", γράφεις την γνώμη σου και γράφω την γνώμη μου. Ο γραπτός λόγος συχνά έχει μεγαλύτερη ένταση απο λόγια και φωνές. Σε ευχαριστώ πολύ, όπως και όλους τους φίλους και φίλες που με επισκέπτονται, και αφήνετε όλοι το αποτύπωμά σας, γράφοντας τις ιδέες και τις γνώμες σας


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next