20 Μαΐου 2011



9 Οι χαιρέκακοι

X αιρέκακος σημαίνει απλά, με την δική μου πάντα μετάφραση, κάποιος που χαίρεται απο κακία. Και λέω δική μου, γιατί σίγουρα ο "πολύς" Μπαμπινιώτης να έχει άλλη ετυμολογική επεξήγηση, μα εμένα με λένε Νίκο Ράμμο.

Πιο απλά, χαιρέκακος είναι αυτός που χαίρεται μόνο όταν οι άλλοι υποφέρουν.
Αντίθετα, όταν οι άλλοι χαίρονται, υποφέρει αυτός.
Παράξενα πράγματα, έτσι;

Αυτήν την χαιρεκακία, την συνάντησα άπειρες φορές στη ζωή μου, και την ένοιωσα κι εγώ, για κάποιους ανθρώπους που ειλικρινά ήθελα να τσαλακώσω αν γινόταν, με τα ίδια μου τα χέρια, μα με πρόλαβαν άλλοι, η ο Θεός. Γιατί, βλέπεις, όλα πληρώνονται εδώ μια μέρα. Κανένας δεν φεύγει χωρίς να ξεπληρώσει τα χρέη του.

Κάποιοι όμως, την χαιρεκακία την έχουν στην ψυχή τους κάθε στιγμή, για όλο τον κόσμο. Δεν είναι κάτι που αισθάνονται σε κάποιες συγκεκριμένες καταστάσεις, για κάποια συγκεκριμένα μόνο άτομα.
Την νοιώθουν για κάθε τι που κινείται στην πλάση. Και αυτά τα μίζερα τα συνάντησα εδω που ζω, σε μεγάλη αφθονία.

Πρίν μερικές βδομάδες είχα γράψει ένα κείμενο - επιστολή, για κάποιο μαγαζί εδώ στο Τορόντο.
Αν και δεν αναφέρθηκα επώνυμα ούτε για το ποιό μαγαζί εννοούσα, ούτε σε ποιόν απευθυνόμουν, όλων το μυαλό πήγε σε μία και μόνο κατεύθυνση.
Δέχθηκα κάποια τηλεφωνήματα, που μου ζητούσαν εξηγήσεις για ποιό λόγο έγραψα ότι έγραψα, και επίσης που μου ζητούσαν -ευγενικά ομολογώ- να αφαιρέσω την συγκεκριμένη ανάρτηση.
Δέχτηκα να την κατεβάσω, για τους παρακάτω λόγους.

  1. Σε όλη μου τη ζωή, την αχαριστία την μισώ και θα την μισώ. Συνεπάγεται, και τους αχάριστους φυσικά, κι όχι μόνο την έννοια ως πράξη. Δεν θέλω λοιπόν να φανώ αχάριστος εγώ σε άλλους, και δεν δαγκώνω το χέρι που με ταίζει, σαν κακό σκυλί.
     
  2. Όσα έγραψα, δεν ήταν για να εκδικηθώ, μα απο ενδιαφέρον και μόνο, άσχετα που παρεξηγήθηκαν. Βασικά το περίμενα, γιατί τα "ελληνικά" πολλών εδω πέρα, διαφέρουν απο τα "δικά μου" ελληνικά. Μιλάμε για πλήρη ασυνεννοησία, σε βαθμό ανοησίας πολλές φορές.

  3. Δεν ήταν σκοπός μου, ούτε να στεναχωρήσω κανέναν, ούτε να κάνω άλλους να χαρούν. Ήθελα να βγάλω απο μέσα μου κάποια πράγματα, που με έπνιγαν όλο αυτό το διάστημα, και πάντα έλεγα ως τώρα, "άσε καλύτερα, ας μη μιλήσω..".

  4. Επειδή δεν ανήκω στην πάστα εκείνων που δεν δίνουν φράγκο για τους άλλους, κάνοντας "το μαλάκα" αρκεί να κονομάνε αυτοί. Γιατί, άκουσα άπειρες φορές τη φράση αυτή, "κάνε το μαλάκα, και κοίτα να κονομάς εσυ, και τι σε μέλλει".
    Αυτό είναι που με σκάει, ότι νοιάζομαι. Πάντα νοιαζόμουν, και το πλήρωσα άπειρες φορές. Με την ψυχή μου πρώτα, και μετά με το πορτοφόλι μου. Αλλά κάποια πράγματα και κάποιοι άνθρωποι, γεννιούνται έτσι, και δεν αλλάζουν. Και βασικά, δεν θέλω να αλλάξω.
Αυτό όμως που είδα τελικά, μετά την ανάρτηση που είχα κάνει, ήταν χαιρεκακία.
Είδα κάποιους να χαίρονται. Και δεν χάρηκαν γιατί ο Ράμμος γράφει καλά, χάρηκαν γιατί είδαν πως κάποιος στεναχωρέθηκε απο όσα έγραψε ο Ράμμος.
Η στεναχώρια των άλλων, τους ανέβασε την αδρεναλίνη.. αν είναι δυνατόν!
Κι όμως είναι.

Βλέπω να συνεχίζουν κάποιοι τύποι (και είναι πάντα οι γνωστοί φυσικά) να συζητάνε ακατάπαυστα γεμάτοι φθόνο (η πλάκα είναι πως φθονούν και εμένα, κι όχι απο αγάπη) να συζητάνε για την ανάρτησή μου εκείνη, λές και δεν έχουν προβλήματα δικά τους.
Για να μην πάρω ανάποδες καμιά μέρα, και δούνε και το δικό τους όνομα να κάνει το γύρο του κόσμου, καλά θα κάνουν να βγάλουν τον σκασμό. Αρκετά χαρήκανε, τα κεφάλια κάτω τώρα.

Και θέλω επίσης να τους θυμίσω πως, αν και δεν ανάφερα κανέναν επιχειρηματία, ο συγκεκριμένος, αν και άπειρος στο επάγγελμα, που κατά συνέπεια δικαιολογεί τα όποια τυχόν λάθη έκανε, ήταν ο μόνος "κύριος" με όλη τη σημασία της λέξης, στις όποιες υποχρεώσεις του, και ας πει όποιος μπορεί την παραμικρή κουβέντα. Αλλά να την πει Face to Face.

Θέλω μετά απο όλα αυτά, να σταματήσουν οι όποιες συζητήσεις πάνω στο θέμα αυτό, γεικά απο όλους, και να πω ένα συγνώμη σε όποιον πίκρανα με την ανάρτησή μου εκείνη.
Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Άλλο θέλω να ταρκουνίσω κάποιον για να δεί κάποια πράγματα, κι άλλο να τον πικράνω. Όχι, δεν ήταν αυτό που ήθελα.
Γι αυτό και δέχτηκα να σβήσω την ανάρτηση εκείνη, κάτι που δύσκολα κάνω, και ζήτημα να το έκανα 4 φορές στα 7 χρόνια που γράφω Publik Online.
Ζητάω λοιπόν δημόσια συγνώμη απο όποιον στενοχώρησα.

Καλή σας μέρα, ένθεν και.. ένθεν!

Νίκος Ράμμος (ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

Εγω την θυμαμαι την αναρτηση ...
Ειταν χρισημες συμβουλες!!

Μαγκια σου σε οτι κανεις
και καλα κανεις !

Καλο απογευμα!


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

Ἔλεγε ὁ Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ὅτι ἐκείνην τὴν καρυδιὰ πετροβολοῦν, ἡ ὁποία ἔχει ἐπάνω της καρύδια, ποτὲ τὶς ἄλλες.
Ὁ νοῶν νοήτω.


ANGEL είπε... Best Blogger Tips

ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ? ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ - ΑΝ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ - ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ!! ΚΑΙ ΕΝΙΩΣΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΜΥΓΙΑΣΜΑ ΟΜΟΛΟΓΩ... ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ..... ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.. ΩΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ... ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΚΑΚΟΣ ... ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ ... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ. .. ΝΑ ΠΩ !!! ΟΧΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ... ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.. ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ .. .. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΤΗΣ...... ΑΑΑ .. ΝΑ ΜΗ ΜΑΚΡΥΓΟΡΩ..

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΝΙΚΟ!!!! ΟΜΟΛΟΓΩ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!


ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Βέβαια δεν έχω ιδέα γιατί μιλάτε αλλά ως Αρχιχαιρέκακη πολύ ευχαριστήθηκα τον υπαινιγμό για τον Μπαμπινιώτη ( που μπορεί και να μην ήταν, αλλά εγώ ότι με συμφέρει βλέπω και νιώθω ) Δεν είχα διαβάσει το συγκεκριμένο ποστ – δεν θα το καταλάβαινα άλλωστε- όμως σε ζηλεύω για την τόλμη σου και απορώ γιατί το κατέβασες. Ας προσέχουν μερικοί επιτέλους ότι οι άλλοι γύρω τους δεν είναι κοπάδι
Μακάρι να έβρισκα το κουράγιο να το κάνω κι εγώ ( και να μην τους κάνω το χατίρι πια, να μιλάω με υπονοούμενα που μόνο με εκτονώνουν ..κάπως.. και κανείς δεν τα καταλαβαίνει..)
Καλό σου απόγευμα


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

Υπάρχουν στη ζωή κάτι ανθρωπάκια,
που όταν σε δουν καλά, σκάβουν χαντάκια,μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα,
για να μην είσαι πιο ψηλά από κείνα....

http://youtu.be/-vFDanX9YCo


homemade είπε... Best Blogger Tips

εγω ένα ξέρω...στην σελίδα του ο καθένας γράφει τις δικές του σκέψεις...προβληματισμούς ....απόψεις και ότι άλλο θεωρεί ανάγκη να πει δημόσια σε όποιον αρέσουν καλώς σε όποιους δεν αρέσουν τα κουβαδάκια τους και σε άλλη παραλία γι αυτό μην ζητάς συγνώμη απο κανένα.....χαίρε


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Τη χαιρεκακία δεν την μπορώ με τίποτα. Αν δε θέλει κάποιος να χαρεί με τη χαρά του άλλου το δέχομαι αλλά να χαίρεται με τα βάσανα του δείχνει τέτοια μικροπρέπια και μικροψυχία που την αηδιάζω.

Καλά έκανες Νίκο μου να αποκαταστήσεις κάποια πράγματα και να αναφερθείς σε τέτοιες άρρωστες καταστάσεις που συναντάς. Ας προσέχουν οι χαιρέκακοι λέω εγώ!


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

Για ακόμη μια φορά δείχνεις τη ψυχή έχεις...!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλες μου και φίλοι, αποφάσισα μετά απο αρκετό διάστημα, να αφήσω μια απάντηση γενικευμένη στα σχόλια όλων σας.

Κατ'ατρχάς, σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε τις αναρτήσεις, και κατόπιν να αφιερώσετε χρόνο να σχολιάσετε, λέγοντας καθ' ένας την δική του γνώμη.

Είναι αλήθεια πως δεν συνηθίζω να κατεβάζω αναρτήσεις μου, και το έκανα σπάνιες φορές.
Στην προκειμένη, το έκανα επειδή θεώρησα πως ήταν η καλύτερη λύση για να κατευνάσω τα οξυμένα πνεύματα.

Μετά όμως που είδα την συνέχεια, το μετάνιωσα. Αλήθεια σας λέω, το μετάνιωσα που την κατέβασα.
Θέλω να πιστεύω πως ο εν λόγω μεσιέ, θα καταλάβει το λάθος του και θα σταματήσει τον ανορθόδοξο πόλεμο, που βασικά δεν κατέχει τόσο καλά όσο εγώ.
Ας μην μπεί στα χωράφια μου, γιατί θα τον οργώσω και θα του κάνω φρέζα που θα με θυμάται για πολλά χρόνια.

Και μια συμβουλή για όλους σας.
ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην δεχθείτε να κατεβάσετε στο μέλλον κάτι που γράψατε, για κανενός τη χάρη. Δεν θα το εκτιμήσει, πιστέψτε με.
Εγώ πάντως, σίγουρα δεν το ξανακάνω.... ήταν η τελευταία φορά. Το ορκίζομαι.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next