13 Μαΐου 2011



6 Φοβάμαι να γελάσω στους ανθρώπους..

Με αφορμή κάποια γράμματα που καθημερινά δέχομαι, θέλω να κάνω σήμερα μια ανάρτηση πάνω σε ένα φαινόμενο, πού είτε το έχετε δει κι εσείς, είτε κάποιοι το χρησιμοποιείτε.
Το φαινόμενο που εγω ονομάζω "κρυφτό" ή "φοβία".
Τι εννοώ.

Μου γράφει κάποιος φίλος (παράδειγμα πάντα λέμε):
"Γειά σου Νίκο (κάποιοι, και ενώ γράφω παντού το όνομά μου, προτιμούν να με αποκαλούν ΑΑΤΟΝ, οκ, ας είναι)..
Έχω το Blog "Lucky Look", και το εξής πρόβλημμα. ..κτλπ...κτλπ...."
Και στο τέλος, έρχεται το "φαινόμενο" που σας έλεγα, η υπογραφή του
"χαιρετίσματα, Lucky Look"

Δηλαδή, για να καταλάβω, επειδή το Blog σου φίλε μου είναι το Lucky Look, έγινες κι εσυ ο Lucky Look; Υπογράφεις σαν Lucky Look; Δηλαδή, όταν στέλνω κι εγώ προσωπικά γράμματα, να υπογράφω ως "Αμπεμπαμπλόγκ ο μπινελικοδρόμιος;".
Βρε παιδιά, το θεωρώ.. το λιγότερο, χαζό.

Προσπάθησα πολλές φορές να καταλάβω, το γιατί όταν κάποιος έρχεται σε επαφή με κάποιον, και που τον θεωρεί (τουλάχιστον έτσι λένε πως με θεωρούν) φίλο του,  να μην του γράφει απο κάτω, έστω το μικρό του όνομα.
"χαιρετίσματα, Μάκης, Νίκος, Πέτρος, Γιάννα..", δίνοντάς μου κι εμένα την ευκαιρία να τους απαντήσω, προσφωνώντας τους με το μικρό τους όνομα, αντί κάποιου ψευδωνύμου.

Για μένα, το να με αποκαλεί κάποιος με το όνομά μου, το εκτιμώ αφάνταστα, όπως εκτιμώ αφάνταστα κι όταν μου εμπιστεύεται ο ίδιος το δικό του.
Σας πληροφορώ πως, για κάθε άνθρωπο, η πιο αγαπημένη λέξη στ' αφτιά του, είναι το όνομά του, όταν του απευθύνεται κάποιος.
Το ίδιο, και όταν κάποιος θέλει να απευθυνθεί σε κάποιον που θεωρεί (έστω και κάπως) οικείο πρόσωπο, το κάνει πάντοτε προσφωνώντας τον με το μικρό του όνομα.
Φοβόμαστε λοιπόν τόσο πολύ; Κι αν ναι, τι φοβόμαστε; Μα, και το μικρό μας όνομα διστάζουμε να πούμε; Αν είναι δυνατόν..

Πείτε μου τη γνώμη σας πάνω σ' αυτό, θέλω πολύ να καταλάβω.
θεωρείτε πως έχω άδικο; Αν ναι, γιατί;
Και αν όχι, ποιοί οι λόγοι που φερόμαστε έτσι;




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

α εγω προτιμω να κλεινω το γραμμα ως johnpatra

βεβαια αν τον ξερω αυτον, μετα απο καιρο του βαζω το κανονικο μου ονομα..

γιατι στην αρχη ομως βαζω το ψευδωνυμο?

για 2 λογους:

1) για να κρατω πιο απομακρυσμενη σχεση με αυτον που μιλαω. δεν θελω πολλες οικιοτητες με καποιον που μου ειναι ουσιαστικα αγνωστος.

2) για λογους ασφαλειας. τον ξερω εγω τον αλλον? απο που κι ως που να του δωσω κανονικα στοιχεια?

το 1 σχετιζεται με το 2


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το να κλείσεις ως Γιάννης, σε καθιστά στόχο πιστεύεις;
Το John σε προστατεύει; Δεν είναι και μετάφραση του Γιάννης άλλωστε;

Δεν λέω να γράφει κάποιος επίθετο. Για το μικρό του όνομα μιλάω. Και κάθε όνομα ξεχωριστά, έχει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που το χρησιμοποιούν. Δεν αποτελεί στοιχείο για να βρείς κάποιον και να του κάνεις κακό.

Απο την άλλη πάλι, αν κάποιος θέλει πραγματικά να κάνει κακό σε κάποιον, δεν τον σταματάει όσο κι αν κρυφτούμε. Θα μας βρεί, γιατί ουδείς ανώνυμος στο ΝΕΤ.

Ευχαριστώ για το σχόλιο.


Δέσποινα είπε... Best Blogger Tips

Τι να σου πω κι εγώ βρε Νίκο;
Για το επίθετο έχω κι εγώ ένα θέμα να το γράφω σε αγνώστους αλλά το μικρό δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να μην το πεις(Όταν λέω αγνώστους εννοώ τελείως αγνώστους,σε κάποιον που διαβάζω χρόνια έστω και διαδικτυακά ο μόνος λόγος που δε θα έγραφα επίθετο θα ήταν για να μη θεωρήσει ότι γράφω εντελώς επίσημα και τυπικά!Εδώ που τα λέμε δεν πάει να υπογράψεις "Με εκτίμηση,Γιάννης Παπαδόπουλος" σε ένα φιλικό γράμμα)Τελικά είπα πολλά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν είπες καθόλου πολλά, και συμφωνώ με όσα είπες.
Εκτός απο το "τυπικά και επίσημα", θα έλεγα πως καλύτερα να αποφεύγεται το επίθετο, για τους λόγους που προανάφερε ο Γιάννης στο σχόλιό του. Αλλά το μικρό όνομα δεν είναι (γνώμη μου) κακό, το αντίθετο μάλλιστα.


maria είπε... Best Blogger Tips

καλημερα Αμπεμπαμπλογκ μπινελικοδρομιε (αχαχαχαχα ποσοοοο γελασα μ'αυτο) συμφωνω απολυτα μαζι σου! Ειδικα οταν αποφασιζεις να στειλεις ενα προσωπικο email (που δεν το κανουμε σε οοοοσα μπλογκς παρακολουθουμε καθημερινα)για να πεις 2 πραγματα παραπανω η να ζητησεις μια συμβουλη (που δειχνει πως τον 'εμπιστευεσαι' για να θες την συμβουλη του).δεν ξερω τους λογους αλλα θεωρω οτι οπως γενικα σαν ανθρωποι εχουμε απομακρυνθει,δεν εμπιστευομαστε τοσο ευκολα πια ,καλως η κακως,ειμαστε αρκετα καχυποπτοι ειμαστε ετσι παντου και γενικα και στα πιο μικρα και απλα οπως το μικρο μας ονομα! καλο σαββατοκυριακο :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

To "έχουμε απομακρυνθεί" πρέπει να το γράψουμε με σπρέυ στους τοίχους Μαράκι μου..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next