06 Μαΐου 2011



17 Πείτε μου την γνώμη σας

Ειλικρινά θα ήθελα την γνώμη σας, πάνω σε ένα θέμα που συχνά πυκνά διαβάζω σε πάρα μα πάρα πολλά ιστολόγια.
Το θέμα "Μασονία-Μασόνος".

Παράδειγμα:
Έχω έναν φίλο, και πριν λίγες ημέρες έμαθα πως είναι Μασόνος.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
  1. Εσείς τι θα κάνατε;
  2. Τι είναι Μασονία;
  3. Με τι ασχολείται;
  4. Τι άλλο γνωρίζετε πάνω στο θέμα;
Θα προτιμήσω απαντήσεις δίχως φανατισμούς και αναθέματα, με γνώμονα την γνώση επι του αντικειμένου, κι όχι ημιμάθειες και φαντασίες.




Print this post



Related Posts :



17 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε... Best Blogger Tips

H Μασονία, όπως και πολλά άλλα, έχει πάρα πολλές πτυχές και επίπεδα. Το ότι είναι κάποιος Χριστιανός πχ δε σημαίνει ότι είναι και παπάς, ή ότι κάνει νηστείες και ευχέλαια. Και το ότι είναι ο φίλος σου Μασόνος δε σημαίνει τίποτα. Εγώ δεν θα έκανα τίποτα. Αν είναι προχωρημένος και μυημένος βαθειά και δεν σου το έχει πει, δεν είναι φίλος σου ενώ αν είναι φίλος σου σημαίνει ότι δεν το έχει πάρει και πολύ σοβαρά αλλιώς θα στο έλεγε.


Κοσμάς είπε... Best Blogger Tips

Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά σε όλους. Οι μασόνοι αδερφέ είναι απο όσο ξέρω τα "τσιράκια" του Σιωνισμού. Οι σιωνιστές (σκληροπηρυνικοί Εβραίοι)θέλουν να κυριαρχίσουν στον κόσμο. Επειδή όμως είναι λίγοι αριθμητικά έχουν δημιουργήσει ένα ανθρώπινο δίκτυο σε όλο τον κόσμο απο ανθρώπους που βοηθούνται απο τους σιωνιστές και ως αντάλλαγμα προωθούν το συμφέροντα των σιωνιστών όταν βρεθούν σε καίριες θέσεις του κάθε κράτους. Βέβαια αυτά γίνονται γνωστά στα μέλη απο ένα επίπεδο και πάνω...Και εκείνο που δε γίνεται ποτέ γνωστό είναι πως για τους σιωνιστές οι μασόνοι είναι αναλώσιμοι, με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης οι μασόνοι προσπαθούν να διατηρούν κρυφή τη δράση τους και προβάλλουν ένα κοινωνικό πρόσωπο... με παρακλάδια όπως οι lions και άλλα. Φυσικά στη στρατολόγηση τους λένε πως πρόκειται για ένα δίκτυο αλληλοβοήθειας μέσω του οποίου βοηθιέσαι και βοηθάς....
Στη θέση σου θα προσπαθούσα να ανοίξω τα μάτια του φίλου μου με πολλή προσοχή γιατί αν είναι στα βαθειά θα είναι και πολύ κολλημένος και ίσως και δεσμευμένος...


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

ΑΑΤΟΝ, δὲς ἐδῶ:
http://www.greektube.org/content/view/115125/2/

Τὸ καλύτερο πάντως εἶναι νὰ δῇς ὅλα τὰ video τοῦ τύπου. Εἶναι κινητὴ βιβλιοθήκη περὶ Μασωνίας.

Ἂν ὁ φίλος σου πάντως ᾖναι στὰ πρῶτα στάδια κάτι γίνεται. Ἂν ᾖναι ὐψηλόβαθμος Μασῶνος, ἄστα βράστα.


ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικά, αυτόν τον φίλο, θα τον είχα από κοντά!
Και επίσης θα παρακολουθούσα την συμπεριφορά του, γιανα καταλάβω σε ποιόν "βαθμό" βρίσκεται!!
Καλημέρα από Ελλάδα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αμερικλάνος, όταν τον ρώτησα γιατί δεν μου το είχε πει, η απάντηση ήταν πως δεν με αφορούσε προσωπικά, και πως ήταν επιλλογή του προσωπική να προσχωρήσει στην Μασονία. Ομολογώ πως πάντα η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν άψογη. Απλά, έχοντας δώσει κάποιους όρκους, δεν μπορούσε να μου εκμηστηρευθεί περισσότερα πάνω στο θέμα.

*** Κοσμά, δεν θα προσπαθήσω να του αλλάξω ιδέες γιατί όπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιό μου, είναι προσωπική του επιλλογή και την σέβομαι. Απο την στιγμή δε που σέβεται και εμένα και την φιλία μας, θεωρώ πως δεν υφίσταται ζήτημα. Καθείς όπως αποφασίζει.

*** Το είδα το Video, ομολογώ κάποια πράγματα με ξάφνιασαν Πάροικέ μου, και σ' ευχαριστώ για το Λινκ.

*** Δύσπιστος, τι εννοείς με το "να τον έχω απο κοντά", προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς.
Ο Βαθμός του είναι ο 32ος του Scottish Rite, και είναι Worshipful Master στο Lodge όπου ανήκει. Άρα προχωρημένος κατά πολύ.


ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Εννοώ ότι αν τον έχεις από κοντά, όλο και κάτι θα πέσει κάτω.
Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τέτοιες καταστάσεις, χωρίς να το δείχνουμε.
Και σε τέτοια βαθμίδα που έφθασε, πως, βρε παιδί μου, δεν το κατάλαβες νωρίτερα;
Ή μήπως τώρα έκριναν οι "από πάνω" ότι ηρθε η ώρα να αρχίσει να αφήνει "μαλακά", για να δει τις αντιδράσεις σου και κάποια στιγμή να σου γίνει η πρόταση;


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Θα είχε ενδιαφέρον Κοσμά να μας παραθέσεις τις πρωτογενείς πηγές σου για όλα αυτά που αναφέρεις. Οι δευτερο-τριτο (κλπ)γενείς πηγές -δηλαδή η αναπαραγωγή θέσεων που αποτελούν οι ίδιες αναπαραγωγή κλπ.- δεν ενδιαφέρει.
Αλέξανδρος 32ο


Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε... Best Blogger Tips

Μιά & ζητάτε δίχως φανατισμούς απαντώ έγκυρα & με εκ των έσω γνώση: 'Μασονία¨είναι μιά παπαδίστικη αρνητική λέξη γιά τον 'Ελευθεροτεκτονισμό' που ο μύθος λέει πως έρχεται από το τάγμα των Ναϊτών διότι διατηρεί πολλά τελετουργικά του. Η λέξη '"μασόνος" είναι παραφθορά του mason=τέκτων=χτίστης. Πρoήλθε από τις συντεχνίες που υπήρχαν στα κλειστα μεσαιωνικά επαγγέλματα γιά να mην τους κλέβουν τα μυστικά οι ανταγωνιστές. Σε κάποιες χώρες είναι απολύτως αξιοπρεπής η συμμετοχή κι ένας Τέκτων π.χ. θάβεται με τα παράσημα της 'Στοάς' του (που θεωρείται Λέσχη μεταφυσικών αναζητήσεων). Σε άλλες χώρες (όπου η Εκκλησία είναι δυνατή) υπάρχει προκατάληψη. Επειδή η Λέσχη είναι παλιά & μεγάλη, επειδή απαιτείται το μέλος να είναι άνδρας & απόφοιτος πανεπιστημίου είναι λογικό 1) να προκαλειται φθόνος 2) κάποια μέλη να μεταχειρίζονται τις διά της Λέσχης γνωριμίες γιά ίδιον όφελος. 'Ο,τι άλλο ακούτε αγαπητέ είναι συνωμοσιολογία & μπουρδολογία. Αν & είμαι γυναίκα (δηλαδή ποτέ δεκτή), γνωρίζω εκ των έσω & εκτιμώ το ότι ρωτάτε.


Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell είπε... Best Blogger Tips

Υ.Γ. Διαβάζω με θλίψη κάποιες απαντήσεις. Μιλούν σα να μάθατε πως ο φίλος σας είναι εγκληματίας, σα μπλεγμένος 'πολύ βαθια" όπως λένε. Ένα θα σας πω: Δε γνωρίζω την ηλικία του φίλου σας αλλά ο βαθμός 32 αποκλείεται γιά πολύ σοβαρούς λόγους. Μήπως σα είπαν/είπε παραμύθια γιά εντυπωσιασμό;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, δεν μπορώ να δω ποτέ έναν φίλο σαν κάτι το εκμεταλλεύσιμο, είτε τον ίδιο, είτε την ιδιότητά του, είτε την δουλειά ή την θέση που τυχόν κατέχει. Η έννοια της φιλίας δεν έχει μέσα της την έννοια συμφέρον η εκμετάλλευση.
Για το δεύτερο σκέλος που αναφέρεις, το αν μου το φέρνουν πλαγίως, ώστε να μου γίνει πρόταση, δεν συνέβη κατ' αυτόν τον τρόπο. Έμαθα ότι είναι μασόνος από την καδένα στο ρολόι του, η οποία είχε επάνω το έμβλημα με τον διαβήτη και την "γωνία". Εγώ τον ρώτησα, και τότε μου το είπε δίχως υπεκφυγές. Πιστεύω πως αν τον ρωτούσα και πριν, πάλι θα μου το έλεγε. Πάντως δεν προσπάθησε με κανέναν τρόπο να μου κάνει προσηλυτισμό σε διαβεβαιώ.

*** Γεια σου Αλέξανδρε. Θα ήταν χρήσιμο πιστεύω αν μας έλεγες μερικά πράγματα που ίσως τα μάθαμε εσφαλμένα, και που δεν έχεις κάποια τυχόν δέσμευση να μας μιλήσεις πάνω σ' αυτά. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

*** Τον 320 βαθμό, μπορεί κανείς να τον αποκτήσει (τουλάχιστον εδώ στην Β. Αμερική) μέσα σε 1 χρόνο, μετά που θα χρισθεί M.M. (3ος βαθμός). Δεν είναι λοιπόν αναγκαστικά να είναι ψέμα, και ξέρω καλά πως δεν είναι. Ο φίλος μου είναι όντως κάτοχος του 32ου βαθμού, αποδεδειγμένα, απλά μη με ρωτήσετε ποιές οι αποδείξεις, δεν μπορώ να σας πω. Στο θέμα πως πρέπει να είναι κάποιος απόφοιτος πανεπιστημίου, δεν ισχύει. Για να γίνεις μασόνος, χρειάζεται να είσαι άνδρας, 18 ετών και άνω, γεννημένος ελεύθερος, και με σώας τας φρένας, έχοντας την οικονομική ευχέρεια να πληρώνει τις οικονομικές οφειλές του προς το Lodge.. Ο Αλέξανδρος μπορεί να με διορθώσει αν το επιθυμεί.


AATON είπε... Best Blogger Tips

(Στο τελευταίο σχόλιό μου πιο πάνω, αναφέρομαι προσωπικά στην Δάφνη, και συνεχίζω κι εδώ λόγω μακρυγορίας στο 1ο σχόλιο, όπου συνάντησα πρόβλημα).

Είναι γνωστό τοις πάσι, πως ο Ε. Τ. ή αλλιώς Μασονία, είναι αρχαιότερα του Χριστιανισμού.
Δεν κρίνω προσωπικά κανέναν απο τα πιστεύω του. Έχω φίλους απο κάθε θρησκεία, κάθε πολιτική παράταξη και κάθε φυλή ή χρώμα. Για μένα μετράει ο άνθρωπος, η ψυχή και το μυαλό του. Τίποτε άλλο.
Αν κάποιος φίλος μου είναι Μασόνος επειδή αυτό επέλεξε, δεν θα είμαι εγώ ο κριτής του. Είναι φίλος μου γιατί κέρδισε την φιλία και την εμπιστοσύνη μου.

Σας ευχαριστώ πολύ, κι ας μην είστε πολλοί, που παίρνετε μέρος σε ένα θέμα που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, αναπτύσσοντάς το ο καθ' ένας με τις γνώσεις του, και πάνω απ' όλα, σας ευχαριστώ για το επίπεδο συζήτησης.


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο δεν θα αναλύσω το τι είναι μασονία διότι το θέμα το έχουν αναλύσει κάποιοι αναγνώστες πιο πάνω. Άλλωστε είναι πολύ εύκολο να βρούμε πληροφορίες και από το ίντερνετ σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης. Εγώ θα σταθώ στο τι θα έκανα αν μάθαινα ότι κάποιος φίλος μου είναι μασόνος. Δεν θα έκανα απολύτως τίποτα. Θα συνέχιζα να τον έχω φίλο και μάλιστα θα τον έβλεπα όπως και πριν μάθω ότι είναι μυημένος. Είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει σε όποια θρησκεία θέλει, να ψηφίζει όποιο πολιτικό κόμμα γουστάρει, να υποστηρίζει όποια ομάδα του κάνει κέφι. Όταν κάνεις έναν φίλο, δεν το κάνεις γιατί π.χ. είναι χριστιανός, πασοκτζής ή παοκτσής κ.τ.λ. Το γεγονός ότι τόσο καιρό δεν σου το έλεγε μπορεί να σημαίνει κιόλας ότι δεν ήθελε να νομίζεις ότι προσπαθεί να σε μυήσει ή να σε επιρεάσσει. Οπότε αν σκέφτηκε κάτι τέτοιο αξίζει ακόμη περισσότερο σαν φίλος. Φίλε Νίκο θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Αν κάποτε μάθαινα ότι ο καλύτερος μου φίλος εδώ και κάποια χρόνια είναι gay (δεν έχω τίποτα με τους gay, μια χαρά άνθρωποι είναι), πραγματικά δεν θα με πείραζε. Αν μάθαινα ότι κάνει χρήση ναρκωτικών πάλι δεν θα με πείραζε. Αν όμως προσπαθούσε να με μυήσει και να επιρρεάσει τις απόψεις μου προσπαθώντας να με διαβάλλει με υποσυνείδητα μηνύματα, τότε δεν θα ξαναέκανα παρέα μαζί του, γιατί πολύ απλά δεν θα με σεβόταν. Εν κατακλείδι εγώ αν ήμουν στην θέση σου θα συνέχιζα να τον έχω φίλο. Από την στιγμή που σέβεται εσένα και δεν προσπαθεί να παίξει κάποιο παιχνίδι πίσω από την πλάτη σου δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.

Υ.Γ. Πραγματικά χαίρομαι για τον τρόπο που βλέπεις την φιλία. Γι' αυτό φίλε Νίκο σ' αγαπάμε.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σάββα οι απόψεις μας περί φιλίας ταιριάζουν απόλυτα και χαίρομαι γι αυτό.
Στα χρόνια που είμαι Blogger, αλλά και πολύ πιο πρίν, είδα αμέτρητες φιλίες να δημιουργούνται, μα και να εξανεμίζονται με το απαλό φύσημα του ανέμου.
Φιλίες του ποδαριού θα τις ονομάσω.
Επίσης, είδα να δημιουργούνται φιλίες απο συμφέρον, οι οποίες επίσης χάθηκαν το ίδιο ξαφνικά, όσο ξαφνικά δημιουργήθηκαν.
Αν καθόμουν μια μέρα να αναλύσω τις διαδικτυακές φιλίες, πίστεψέ με, θα έγραφα διδακτορικό :)


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Φιλε Νικο..ελπιζω να μου επιτρεπεις την προσφωνηση Φιλε.Εγω αν και δεν εχουμε βρεθει ετσι σε θεωρω.Ας μην επεκταθω στο θεμα.Σχετικα με τα ερωτηματα σου παντως εκεινο που μετραει ειναι οτι τον θεωρεις και τον πιστευεις για φιλο σου.Το αν ειναι 32ου η οχι δεν παιζει...Ειπες οτι ειναι δεσμευμενος με ορκους...ναι ετσι ειναι ...εχει και "αλλες δεσμευσεις" ομως απεναντι στη στοα που ανηκει πολυ πιο ισχυροτερες.Δεσμους "αιματος και θανατου" θα μπορουσαμε να πουμε.Το οτι ειναι συμφιλιωμενος και πορευεται αναλογως ειναι στα υπερ του.Σιγουρα ομως καποια στιγμη ,αν δεν εγινε ηδη ,θα χρειαστει να παρει μεγαλες και σημαντικες αποφασεις.Τοτε θα φανει και ποιου βαθμου μασωνος ή Ανθρωπος ειναι..Αυτα..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΒΑΘΜΟΥ ΞΕΒΑΘΜΟΥ ....ΜΑΣΩΝΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ... ΓΚΙΛΙΟΤΙΝΑ ΚΑΙ ΛΕΜΙΤΟΜΟ.... {ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΙΟΣΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ... ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ... } ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΟΒΡΕΟΙ ΣΤΑ ΠΡΟΤΟΚΩΛΑ....


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Περίοπα, με τιμά η φιλία σου.
Άνθρωπος είναι σίγουρα. Θα δείξει όπως είπες. Σ' ευχαριστώ

*** Ανώνυμος, αν πρόσεξες στην ροή των σχολίων, κρατήθηκε από όλους τους συνομιλητές ένα επίπεδο, και μια ατμόσφαιρα κατανόησης, και έγινε προσπάθεια να δοθεί φώς στο ζήτημα, κι όχι πετροπόλεμος.
Επίσης σαν κατακλείδα στην ανάρτησή μου, έγραψα "Θα προτιμήσω απαντήσεις δίχως φανατισμούς και αναθέματα, με γνώμονα την γνώση επι του αντικειμένου..."
Από την άλλη πάλι, μιλάμε για έναν άνθρωπο που είναι φίλος μου και είμαι φίλος του, και μάλιστα εν αγνοία του. Γι αυτό, θα σε παρακαλέσω πολύ να αποφεύγονται επιθέσεις σε κάποιον που δεν είναι παρών να αμυνθεί. Γι αυτό, και για όλα τα παραπάνω, θεωρώ υποχρεωμένος να τον υπερασπιστώ εγώ. Είμαι απόλυτα βέβαιος πως θα το έκανες κι εσύ για οποιονδήποτε φίλο σου.
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατανόηση.


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

Αν και ποτέ δεν ασχολήθηκα με το θέμα, εντούτοις πιστεύω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα της επιλογής, όταν η επιλογή του αυτή δεν ενοχλεί άλλον άνθρωπο. Δεν πιστεύω ότι μια φιλία πρέπει να σταματήσει όταν κάποιος κάνει μια προσωπική επιλογή.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next