17 Απριλίου 2011



13 Ερωτήσεις για τα Blogs

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια ασχολίας σε θέματα που αφορούν τα Blogs, τους κώδικες και τα Widgets, και κατόπιν δημιουργίας μιας ολόκληρης συλλογής από αναρτήσεις (πρέπει να ξεπερνάνε τις 200) νομίζω πως, για μένα, το θέμα έχει κλείσει, έχοντας καλύψει σχεδόν κάθε πτυχή που θα ενδιέφερε τον κάτοχο ενός ιστολογίου.

Δεν πιστεύω να υπάρχει κάτι που θα τον ενδιέφερε και να μην έχει γίνει ανάρτηση πάνω σ' αυτό.
Προσπάθησα στις αναρτήσεις μου, να είμαι όσο πιο κατανοητός γίνεται, μεταφράζοντάς τες στα ελληνικά, όσο πιο απλά γινόταν, για όσους δυσκολεύονταν με τα Αγγλικά, ώστε να μπορεί να ακολουθήσει τα όποια βήματα ήταν απαραίτητα, και δίχως δισταγμό ή την ανάγκη να έχει τις όποιες τεχνικές γνώσεις, ο κάθε ενδιαφερόμενος, και με όσο το δυνατόν λιγότερες πιθανότητες να κάνει κάποιο λάθος. Αλλά, ακόμη και στην περίπτωση λάθους, τονίζω σχεδόν σε κάθε μου ανάρτηση, κάθε φορά, την ανάγκη ενός Back Up πριν κάθε εργασία.

Επειδή σταματάω λοιπόν το θέμα εδώ, θεωρώντας πως έχει πλέον "κορεσθεί", και επειδή συνεχίζω να λαμβάνω e-mails απο φίλους και φίλες που με ρωτάνε σχεδόν πάντα τις ίδιες ερωτήσεις, θα επαναλάβω τα εξής:

1. "Διαβάστε την σελίδα ΑΑΤΟN Tips & Tricks", πατώντας επάνω το ομώνυμο κουμπάκι στο οριζόντιο Μενού.

Θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα, ειδικά διαμορφωμένη στον Server μου, όπου θα βρείτε Link με πάρα πολλούς τίτλους αναρτήσεων, και με θέματα που αφορούν τα ιστολόγια. Ένα από αυτά τα Link είναι σίγουρα και η απάντηση σε κάποια σας απορία. Κάντε απλά τον κόπο και ψάξτε, μην τα περιμένετε όλα έτοιμα.

2. Επίσης, ακόμη ένας τρόπος να ψάξετε κάποια ανάρτηση, είναι ο εξής:
Έχω φτιάξει μια ανάρτηση-σελίδα, με τίτλο "Table of Content (T.O.C.) Blogger Tips & Tricks", στην οποία οδηγεί το κουμπάκι του Μενού με τα γράμματα "T.O.C."

Στην σελίδα αυτή, θα βρείτε τους τίτλους των αναρτήσεων, ανά ετικέτα, δηλαδή, ανά κατηγορία.
Επάνω είναι το όνομα της κάθε κατηγορίας, και από κάτω οι αναρτήσεις που σχετίζονται με την κατηγορία (ετικέτα) αυτή.
Ρίξτε μια ματιά, είμαι σίγουρος πως θα το βρείτε πολύ βολικό.

Στο μέλλον, αναρτήσεις με παρόμοια θεματολογία, θα γίνονται πλέον, ΜΟΝΟ όταν θα υπάρχει κάτι το πραγματικά ενδιαφέρον. Για θέματα που θεωρώ ανούσια και "άχρηστα", για θέματα που βασικά ΔΕΝ προσφέρουν απολύτως τίποτε, δεν θα σπαταλάω ούτε τον χρόνο μου, ούτε τον χρόνο σας.

Θα αναρτώ όταν και εφ' όσον έχω κάτι να πω, αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο σε αναρτήσεις που αφορούν προσωπικές μου εμπειρίες και γράφοντας την γνώμη μου πάνω σε θέματα καθημερινά, που αφορούν τον καθ' ένα.

Και κλείνοντας, να ξαναπώ για πολλοστή φορά, το σημαντικότερο για κάθε ιστολόγιο.. και που είναι ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.
Κανένα Widget και κανένας κώδικας δεν θα σας προσφέρει τίποτε, αν το περιεχόμενο των αναρτήσεών σας δεν ενδιαφέρει κανέναν. Εκεί δώστε την μεγαλύτερη βαρύτητα, πουθενά αλλού !!

Με εκτίμηση,
Νίκος Ράμμος (ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Γενικά ο κόσμος και δη ο Έλληνας τα θέλει όλα έτοιμα.Πολλές φορές μου στέλνουν email και με ρωτάνε πώς έφτιαξα το δικό μου μπλόγκ πράγμα πολύ όμορφο απ' τη μία και πολύ δύσκολο απ' την άλλη.Πώς να εξηγήσεις σε έναν άνθρωπο όλους τους κώδικες και όλα τα βήματα όταν έχει την επιλογή να ψάξει και βαριέται; Θυμάμαι ότι κάποτε σου είχα θέσει δύο τεχνικά ερωτήματα και σ' ευχαριστώ για τα φώτα σου αλλά απευθύνθηκα σε σένα αφού πρώτα είχα ψάξει πάααρα πολλές σελίδες και δεν είχα βρεί κάτι.Οι περισσότεροι χωρίς καν να κάνουν search τα θέλουν όλα έτοιμα.Και το να ψάξεις είναι τόσο όμορφο και δημιουργικό που στο τέλος θα χαρείς για το πόσο μοναδικά το έστησες.Φιλιά στις γυναίκες σου και καλή Ανάσταση με υγεία!


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστός, Νίκο. Το ότι έχει κορεστεί κάπως το θέμα, είναι εμφανές κι από τα νέα αποτελέσματα που βγάζει μια αναζήτηση "blogger tips" ή κάτι σχετικό στο Google.

Ας αρπάξω την ευκαιρία και ας σε ευχαριστήσω για όσα μας πρόσφερες και συνεχίζεις ακόμα να προσφέρεις.

Να'σαι καλά!


Suspect είπε... Best Blogger Tips

"να ξαναπώ για πολλοστή φορά, το σημαντικότερο για κάθε ιστολόγιο.. και που είναι ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.
Κανένα Widget και κανένας κώδικας δεν θα σας προσφέρει τίποτε, αν το περιεχόμενο των αναρτήσεών σας δεν ενδιαφέρει κανέναν. Εκεί δώστε την μεγαλύτερη βαρύτητα, πουθενά αλλού !!"

RESPECT


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Είναι πιο εύκολο να σου το βρίσκει άλλος παρά να ψάχνεις μόνος σου Νίκο μου :)
Όσο για το θέμα πορρώ απέχει απ'το να εξαντληθεί αν κοιτάξεις τις αγγλοφωνες σελίδες που ασχολουνται μ'αυτά. Σίγουρα κάτι αργά ή γρήγορα θα σε ενδιαφέρει. Το θέμα είναι αν θα θες να το μεταφέρεις εδώ. Γνώμη μου φυσικά.
Φιλάκια πολλά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Κίρκη μου, το να στο ζητήσουν με τρόπο, πάει στην ευχή, το να στο ζητήσουν με "απαιτητικό" τρόπο να δείς τι πλάκα έχει. Να σου λέει κάποιος δηλαδή, στο περίπου, "τι έγινε ρε φίλε;, σου έστειλα γράμμα με μια ερώτηση και με έγραψες, περιμένω απάντηση αμέσως". :)

*** Τ.Τ. φίλε μου, να σαι καλά :)

*** Suspect, χαίρομαι που σε βλέπω :)

*** Ντοράκι μου, σίγουρα αν κάτι είναι ενδιαφέρον θα το μεταφέρω εδώ για όλους. Το τόνισα άλλωστε, γράφοντας: "Στο μέλλον, αναρτήσεις με παρόμοια θεματολογία, θα γίνονται πλέον, ΜΟΝΟ όταν θα υπάρχει κάτι το πραγματικά ενδιαφέρον.".

Καλό Πάσχα σε όλους σας, και καλή Ανάσταση


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Νίκο!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο ήδη μας έχεις μάθει πολλά και ήδη μας έχεις βοηθήσει αρκετά. Δεν είναι καθόλου υπερβολή αν πω ότι ήσουν ο εμπνευστής για πολλούς από εμάς ώστε να αρχίσουμε δειλά δειλά να δημιουργούμε και εμείς τον δικό μας χώρο. Άλλωστε έχει αναφερθεί αυτό κατά καιρούς από εμάς τους ίδιους που πήραμε την ιδέα από εσένα. Το τί έχεις προσφέρει σε όλους εμάς δεν είναι κάτι που μετριέται. Είσαι ένας άνθρωπος με τεράστια υπομονή και μεράκι να βοηθάς τον άλλον όποτε το έχει ανάγκη. Οπότε η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Σε αυτό όμως που θέλω να σταθώ είναι στις αναρτήσεις που αναφέρεσαι σε δικά σου προσωπικά θέματα. Άλλες φορές καυστικός, άλλες φορές ευαίσθητος, μα πάντα αληθινός. Πραγματικά είναι πολύ συγκινητικός ο τρόπος γραφής σου. Νοιώθω πως σε ξέρω εδώ και χρόνια ασχέτως αν δεν σε έχω συναντήσει ποτέ. Είσαι τόσο απλός και φιλικός μα συνάμα εμπνέεις τον σεβασμό όλων μας ή σχεδόν όλων μας, διότι υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι που γίνονται ώρες ώρες εριστικοί. Μπορεί να ξέφυγα λίγο από το θέμα αλλά πριν λίγες ημέρες διάβασα κάτι που δεν μου άρεσε και με στεναχώρησε αφάνταστα όχι τόσο τα όσα γράφτηκαν αλλά ο τρόπος και το πνεύμα γραφής. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να σχολιάσω. Φίλε Νίκο σε αγαπάμε και δεν είμαστε 2-3 αλλά πολλοί περισσότεροι. Να είσαι πάντα καλά κι εσύ αλλά και η οικογένειά σου. Σου εύχομαι από καρδιάς Καλό Πάσχα!


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

πρέπει λοιπόν τώρα να σου πούμε όλοι μας ένα πολύ μεγάλο "Ευχαριστώ" για όλα όσα έκανες για μας...


Josef Midenikos είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα. Έχω μία απορία. Μόλις έφτιαξα το μπλογκ μου. Θέματα, gadgets κ.λ.π. Και έχω κολλήσει σε δύο γελοία ζητήματα. Πρώτον για 'αγνωστο λόγο, δεν μου εμφανίζεται η ημερομηνία και δεύτερον όταν το έφτιαχνα, είχα βάλει κάτω από τα σχόλια ένα μικρό γκατζετάκι που λεγεται "αντιδράσεις κοινού". Το θέμα είναι πως αυτό το μικρό γκατζετάκι θέλω να το βγάλω και δεν ξέρω πως. Έχω φάει τον κόσμο. Μηπως μπορείς να με βοηθήσεις;. Ευχαριστώ.


Josef Midenikos είπε... Best Blogger Tips

@Josef Midenikos


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε, την ημερομηνία πιθανότατα δεν σου τη δείχνει, γιατί δεν βάζεις στις ρυθμίσεις σωστά το Date Format, το οποίο δέχεται το πρότυπο που διάλεξες.
Το γκατζετάκι τώρα, δεν μου λες πως το έβαλες, μα ούτε και ένα λινκ από το blog σου έδωσες να το δώ, άρα, πώς να βοηθήσω; :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ψάχνοντας μόνος μου, βρήκα αυτό: http://dimioyrgikotita.blogspot.com/
Αυτό είναι; Αλλά και αυτό να είναι, είναι κλειδωμένο για επισκέπτες, μόνο εσύ μπορείς και το βλέπεις. Δεν σε καταλαβαίνω... γιατί το έκλεισες;


Sissy Makridou είπε... Best Blogger Tips

Έχω ένα πολυ σοβαρο πρόβλημα με την μορφή που παίρνει το μπλογκ μου στα ταμπλετ... γίνεται ένα χαος.. εχω περάσει ένα δικό μου προτυπο σε όλο το μπλογκ αλλα ενώ από τον υπολογιστή φαίνεται τέλειο από το ταβλετ είναι όπως να ναι .. τι μπορω να κάνω?


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next