21 Απριλίου 2011



18 Αϊ σιχτίρ στο φινάλε..

Ξέρω.. ξέρω..!! Θα με περιλάβουν πάλι κάποιοι "καθώς πρέπει" αφ' υψηλού, που δεν αντέχουν σε βρισίδια και ξεσπάσματα, αλλά δεν πάει άλλο. Ως εδώ μάγκα μου, και μή παρέκει, και το τι θα μου σούρουν οι γραβατωμένοι, "γάμισα ψηλά καπέλα" που λέμε και στο χωριό μου.

Μου έκανε τα νεύρα κουδούνι το κοιμισμένο που έχει το Site αυτό, για τους εξής λόγους:

1ον, ΔΕΝ του ζήτησα ποτέ να λαβαίνω αναρτήσεις του.

2ον, Ο ίδιος, ΔΕΝ διάβασε ΠΟΤΕ του δική μου ανάρτηση (βλέπω ποιος με διαβάζει, πότε, η ποια ανάρτησή μου διαβάζει, με κάθε λεπτομέρεια μάλιστα)

3ον, ΔΕΝ ανταποκρίθηκε σε ΚΑΝΕΝΑ απο τα 3 απανωτά Emails που του έστειλα, με την παράκληση (καταντήσαμε να τους παρακαλάμε κι όλας..) να με βγάλει απο την λίστα του. Με αγνόησε παντελώς.

4ον, Μου πλασσάρει στο τέλος του κάθε γράμματός του, την εξής παράγραφο, που χρησιμοποιούν κι άλλοι, και που δεν στέκει νομικά, και που με εξοργίζει ακόμη περισσότερο κάθε φορά που την διαβάζω..:

"Σημείωση:
Σύμφωνα με το άρθρο 14 του Νόμου 2672/98 (ΦΕΚ 290 τεύχος Α) το e-mail αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί spam διότι περιέχει τα στοιχεία του αποστολέα και δυνατότητα διαγραφής από τη λίστα παραληπτών.
Για να διαγραφείτε, στείλτε μας μήνυμα στη διεύθυνση info@eimai_malakas.nte "

Να τον βάλετε εκεί που ξέρετε τον νόμο σας.. Για μένα SPAM είναι και θα είναι πάντα.
Τον πληροφορώ λοιπόν τον μαλάκα, πως,

α) σύμφωνα με το άρθρο 13 του Νόμου 12345/13 (ΑΑΤΟΝ 47 τεύχος Γ'αματα) το e-mail του αποτέτοιου, όχι μόνον θεωρείται spamάρα, μα δεν περιέχει και ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο του κάφρου που το αποστέλλει, παρά μόνο ψευδώνυμα η Domains της οκκάς,

β) Δεν μου δίνει την δυνατότητα να διαγραφώ μόνος μου, άρα είναι παράνομο πέρα για πέρα, και μου τα πρήζει και με τάχα μου νομικές ανακρίβειες.

γ) Δεν απαντάει στα μυνήματά μου για διαγραφή, άρα δεν διαβάζει καν τα γράμματά του, άρα μας έχει γραμμένους στα παπάρια του, άρα την είδε δεν ξέρω κι εγώ ποιός η τι, και άρα με δουλεύει με την σημείωση στο τέλος κάθε e-mail του.

Τον είχα προειδοποιήσει, πως σε περίπτωση 3ης επανάληψης, δεν θα του έκανα τη χάρη για 4η, και θα τον στόλιζα αναλόγως με μια όμορφη αναρτησούλα.

Ξηγηθήκαμε τσίφτη STOP CARTEL??
Αϊ σιχτίρ.. με σύγχισες Πασχαλιάτικα ..κάκαλο!!




Print this post



Related Posts :



18 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Σε καταλαβαίνω.Το ίδιο μου συμβαίνει μ΄έναν μαλάκα (stamos1 λέγεται) στο Sync που ενώ του χω πεί ότι δεν γουστάρω να μου κάνει τον τοίχο, εξώπορτα πολυκατοικίας αυτός μ' έχει γράψει στα τρία του και κάθε τρείς και λίγο αφήνει λίνκ με τις τρισάθλιες αναρτήσεις του.Όταν πια τον έβρισα γιατί συνέχιζε το ίδιο τρο(μ)πάρι ο τρόμπας, μου ειπε πως δεν θα με ξαναενοχλήσει και μετά από μια βδομάδα ξανάστειλε χαχα!Ζώα!!!


ephee είπε... Best Blogger Tips

Πές τα ν'αγιάσει το στόμα σου!
Που μαζεύουν σωρηδόν μ'ένα copy/paste ένα καράβι διευθύνσεις κάθε φορά, και από κει και πέρα δεν υπολογίζουν ούτε προειδοποιητικά, ούτε απειλητικά email!
Spamάρα του κερατά!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο για να ηρεμήσουν κάπως λίγο τα πνεύματα έχω να πω ότι το κάκαλο στο τέλος ήταν όλα τα λεφτά. :)


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου κι εμένα κάποιες κυπριακές ιστοσελίδες ως επι τω πλείστω που με τα forward ανακάλυψαν το μέηλ μου με σπαμάρουν ασύστολα και βάζουν και αυτό το πράγμα οτι δε δικαιούμαι να τους ονομάσω σπαμερ. Εγώ πάντως στο σπαμ τους πέταξα απ'την πρώτη στιγμή και τα προιόντα τους μπήκαν από δική τους επιλογή στη μαύρη λίστα! Αν θεωρείς ότι με το να με εκνευρίζεις θα πουλήσεις καλώς αλλά να ξέρεις ότι αν κερδίσεις ένα πελάτη θα χάσεις δέκα, είτε σ'αρέσει είτε όχι!
Να'ναι καλά το gmail μου τους πετάει στα σπαμ πατάω κι εγώ delete και άει στα κομμάτια!

Άντε μας εκνευρίζουν Πασχαλιάτικα χωρίς λόγο!

Φιλάκια!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Kαπετάνιε μου και να του πεις
"Κλάσον κακαλή μαλλία",:)))
πάλι δε θα πιάσει το νοήμα,γιατί τετοιοι ανθρωποι δεν εχουν χιούμορ,τζαμπα ο κόπος..

Καλή Ανάστσαη,Καλό Πάσχα ευχομαι...


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ανάσταση,μωρε:))


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

Είναι κάφροι ..

Καλη Ανασταση


admin είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα και Καλή Ανάσταση!


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου αυτό το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο στο είχα αναφέρει σε παλιότερο σχόλιό μου αλλά μου είπες -αν θυμάμαι καλά- να τα διαγράφω ............
Σε πληροφορώ ότι ακόμα μου στέλνει........ενώ πατάω διάφορα εκεί για να τον μπλοκάρω του έχω στείλει κατ΄επανάληψιν μέηλ για την διαγραφή μου αλλά τίποτα ......και απλά αναρωτιέμαι πως μπορώ αυτό το κακό ρούχο να το βγάλω από πάνω μου αφού ΔΕΝ το γουστάρω........
Συνεχίζει να μου στέλνει χωρίς να τον αγγίζει τίποτα..
Φυσικά δεν τον διαβάζω καν.....
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με την οικογένειά σου.


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα για όλους
apneagr

Καλά αυτός ο STOP CARTEL δεν παίζεται... έχει καμιά σχέση με τον απεργό πείνας πριν μερικά χρόνια;


diktiakos είπε... Best Blogger Tips

πες τα ρε φίλε με αυτά τα σπαμ μας τα έχουν κάνει τούμπανα. στο φέισμπουκ να δεις τι γίνετε. λες και δεν έχουμε άλλη δουλειά να τους πεταμε τις αναρτήσεις στα άχρηστα. το χειρότερο βέβαια είναι στο φέισμπουκ όταν σε βάζουν σε κλειστές ομάδες χωρίς την έγκριση μας και μας βομβαρδίζουν με μηνύματα.


ΔΗΜΗΤΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα. Καλή Ανάσταση!!!


Αμερικλάνος είπε... Best Blogger Tips

Το κάκαλο τι είναι?


caeser είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, πέρασα να σου ευχηθώ να διασκεδάσεις,να
χορέψεις, να σουβλίσεις, να φάς, να
πιείς, να χαλαρώσεις, και να επιστρέψεις γεμάτος κέφι και χαρά και πιό ...ήρεμος! :-)
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

black list και ολα λυνονται...


ΜΑΙΡΗ είπε... Best Blogger Tips

Εύχομαι απο καρδιάς Καλή Ανάσταση σε όλους.


ΝΑΝΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

Καλή Ανάσταση γενικώς φίλε μου!
Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου,υγεία κι ευτυχία!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αυτό που με ενοχλεί στην προκειμένη, είναι πως, αντί για μια ανάρτηση που να έχει μέσα "αγάπη", αναγκάζομαι να κάνω ανάρτηση γεμάτη απο οργή.
Με κάθε "Καλό Πάσχα" δικό σας, να αισθάνομαι τύψεις και ενοχές βλέποντας τον τίτλο μου επάνω ψηλά. Και όλα αυτά, επειδή κάποιοι έχουν πάρει φόρα, και σταματημό δεν έχουν.
Σας ζητάω όλους συγνώμη για το ύφος μου (που σίγουρα δεν σας είναι άγνωστο όσοι με γνωρίζετε χρόνια), μα θα το προτιμούσα σε κάποια άλλη χρονική περίοδο, κι όχι περίοδο Πασχαλινή.

Να απαντήσω μόνο σε κάποια σχόλια, που χρήζουν διευκρίνησης.

*** Ντόρα και Γιάννη, το να τα στέλνεις στον κάδο, δεν σου λύνει το πρόβλημα εντελώς. Γιατί κάθε μέρα, μαζεύονται δεκάδες Spam, και πρέπει να τα σβήνεις. Πρέπει όμως και να τα ελλέγχεις ένα ένα, γιατί (πολύ συχνά) η Google στέλνει αυτόματα στα "ανεπιθύμητα" και κάποια e-mail που ΔΕΝ είναι Spam. Άρα, διπλή δουλειά. Δεν είναι καλύτερα να λές κάποιον, "σε παρακαλώ, διέγραψέ με απο την λίστα σου" και να το σέβεται; Η δεν θα ήταν ακόμη καλύτερα, να μην με έβαζε ποτέ ο ίδιος σε κάποια λίστα, μα να εγγραφόμουν εγώ αν και όταν το ήθελα;

*** apneagr, νομίζω, αν και ποτέ δεν έμαθα τι έγινε με την περίπτωσή του.. Διέκοψε την απεργία πείνας τότε, και άνοιξε επιχείρηση διαδυκτιακή; Θα μάθω.. έχει ενδιαφέρον.

*** Αμερικλάνος, μη μου πείς δεν ξέρεις.. ;-)

*** Εύχομαι σε όλους όσοι κάνατε τον κόπο να σχολιάσετε, και σε όσους ευχηθήκατε απλά, τις καλύτερες ευχές μου, για ένα πανέμορφο, ειρηνικό και γαλήνιο Πάσχα, και καλή Ανάσταση σε όλους μας..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next