07 Απριλίου 2011



14 Περί ανέμων και υδάτων ΙΙΙ



Η αχαριστία ρε συ, πάντα με αρρώσταινε, την μισώ απο παιδί..
Και μάντεψε, ποτέ δεν έφυγε απο τη ζωή μου, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό, που με έπιασα κι εμένα να φέρομαι αχάριστα σε άλλους κάποιες φορές.. Μόλις με τσάκωσα αχάριστο, με σιχάθηκα.

Κάποια πράγματα τα βλέπω και στραβώνω. Απο τη μια αναρωτιέμαι, "μήπως εγώ είμαι ο στραβός", μήπως γέρασα και καταντάω "γεροπαράξενος", μήπως όντως έχω δίκιο.. Είναι πολλά, αλήθεια σου λέω, πάρα πολλά, για να καθίσω να σου αναλύω ένα ένα αυτά που με ενοχλούν.

Ένα μόνο θα σου πω. Με ενοχλεί τρομερά, αφάνταστα, η νοοτροπία που απέκτησαν οι Έλληνες στα τελευταία δέκα χρόνια. Προσωπικά, δεν τους αναγνωρίζω πλέον, δεν είναι αυτοί οι συμπατριώτες μου που ήξερα.. Καμία σχέση, όχι, δεν είναι οι ίδιοι πιά!!
Και ενώ τα πάντα, όταν αλλάζουν, αλλάζουν προς το καλίτερο, πάνε μπροστά και προοδεύουν, οι συμπατριώτες μου άλλαξαν πρός το χειρότερο.

Έγιναν "παρτάκηδες" και εγωκεντρικοί. Αλλαζόνες και αδιάφοροι.. Έκαναν λάβαρα φράσεις όπως "τι με νοιάζει εμένα", "μακρυά απο τον κώλο μου και δεν μου καίγεται καρφί", "εγώ θα κάνω τον μαλάκα;", εννοώντας τον "ήρωα". Βλέπεις, ο ήρωας σήμερα θεωρείται "μαλάκας". Ο ηρωϊσμός, μαλακία, και μαλακία, η ηλιθιότητα.

Συνεχίζουν ακάθεκτοι κάποιοι, να μου στέλνουν στο facebook Causes και φρουτάκια.. Άλλοι πάλι, μου στέλνουν να διαβάσω "τι είπαν για μένα", μα που για να το δω, ρέπει λέει να έχω 25 πόντους. Χέστηκα τι είπαν, αν πρόκειται να παίζω παιχνιδάκια για να το δω. Θές να μου πείς τη γνώμη σου; Πές μου την φανερά στο Wall, να τη δούνε όλοι. Και αφού βλέπεις, δεν απαντάω σε Games και καλέσματα για μωρά, γιατί συνεχίζεις να μου στέλνεις;
Θες να παίξεις; Παίξε. Εμένα τί με θέλεις μαζί; Δεν σου είπε κανείς ότι δεν είμαι πάντα καλή παρέα; Οπότε Fuck you very much για την προτίμηση, μά παίξε μόνος σου!!






Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

Coula είπε... Best Blogger Tips

Ειναι που δε ζεις στην Ελλάδα! Αν ζουσες εδω θα σε καταντουσε ετσι η ιδια η κατασταση!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νομίζω Νίκο μου ότι η απόσταση διαστρεβλώνει λίγο το είδωλο των ανθρώπων και της χώρας. Μια χαρά είναι η Ελλάδα και το ότι υποφέρουν οι κάτοικοι αυτό δεν τους κάνει πιο κακούς. Ίσα-ίσα μέσα απ'τις στάχτες μπορεί να γεννηθεί κάτι νέο και πιο ελπιδοφόρο.
Δες αυτό το βίντεο νομίζω θα σου αρέσει: http://debtocracy.gr/
Δείχνει ξεκάθαρα πως υπάρχει τρόπος να βγει η χώρα κι ο λαός απ'την γωνία φτάνει να βρεθεί κάποιος με κότσια (για να μην γράψω κάτι πιο βαρύ) να αναλάβει να πετάξει έξω όλους αυτούς που τρώνε τον κόπο του κόσμου για να τρώνε (ταΐζει) τις τράπεζες.
Όσο για το φατσοβιβλίο στα privacy settings υπάρχει επιλογή να απορρίπτονται όλες οι προσκλήσεις για παιχνίδια που σου στέλνουν. Χωρίς να το βλέπει ο άλλος αυτές οι προσκλήσεις δε φτανουν ποτέ κοντά σου και ξένοιασες!
Φιλάκια!


Ὁ πάροικος είπε... Best Blogger Tips

''Τὸν ἑαυτὸν μὴ ἀδικοῦντα, οὐδεὶς παραβλᾶψαι δύναται'' (Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος).


mary είπε... Best Blogger Tips

gluke mou file Niko ,oloi moiazoume ligo s'olous ma den tairiazoume s'ola m'olous!!!


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Μην τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς ,
ρε συ Νικόλα !
Δεν είναι η πλειοψηφία έτσι,
ξεκόλλα....χαχαχαχαχαχα........
μου άρεσε το τελευταίο σχόλιο (mary) !
ETΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ !
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ !
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΙΟΔΟΞΙΑ ΦΙΛΕ !
ΚΑΛΟ Π,Σ/Κ !


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Τι σ' έπιασε πάλι βρε Νίκο. Μην τα κάνεις όλα ίσιωμα. Όλοι ή σχεδόν όλοι, άνθρωποι της διπλανής πόρτας είναι. Έπειτα, το διαδίκτυο έχει τους δικούς του κανόνες. ΄Αλλους τους ακολουθείς και άλλους τους αγνοείς. Χρόνια στο κουρμπέτι πρέπει να είσαι, μην κολλάς με την κακή πλευρά. Το βιντεάκι δεν το άλλαξα γιατί μου αρέσει ο σύντομος και ο καθαρός ήχος! Να περνάς καλά Νίκο!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Coula μου, εκεί ζούσα, λείπω μόνο 4 χρόνια, μα αυτά που γράφω, τα είδα και τότε που ήμουν εκεί, όπως και τώρα που λείπω. Δεν έχει να κάνει λοιπόν η απόσταση.. κάτι άλλο είναι, ακόμα πιο βαθύ, που με τρομάζει..

*** Ντόρα μου, όπως είπα και στην Coula, δεν έχει να κάνει με την απόσταση, ούτε τους αποκαλώ "κακούς", προς Θεού.

*** Πάροικέ μου, καλός ο Χρυσόστομος, μα στην ανάρτησή μου πού κολλάει; Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω :)

*** mary μου, αυτό που έγραψες, είναι ολόκληρη θεωρία απο μόνο του..

*** Φίλε μου ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, σε πληροφορώ πως είναι η πλειοψηφία έτσι, μην κάνεις λάθη, απο μακρυά βλέπεις πολύ πιο καθαρά, πίστεψέ με..

*** ΧΡΗΣΤΟ φίλε μου, ίσα ίσα, δεν ισοπεδώνω τίποτε, αυτός που ισοπεδώθηκε είμαι εγώ. Και θα σου εξηγήσω, όπως και στα υπόλοιπα παιδιά τι ακριβώς εννοεί αυτή μου η ανάρτηση.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν, τι εννοώ:
Στην Ελλάδα, αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύποση, ήταν πως, οι πρώτοι που μου γύρισαν την πλάτη, ήταν οι συγγενείς μου. Ναι, αυτοί που ονομάζουν κάποιοι πολύ ποιητικά "αίμα μας".
Τάχα το αίμα νερό δεν γίνεται, κι αν γίνεται, δεν πίνεται..
Σας πληροφορώ πως, όχι μόνο γίνεται νερό, μα και το χύνουν μπροστά στα πόδια σου επιδεικτικά και περιφρονητικά, αρκεί να μην πιείς και ξεδιψάσεις.
Και δεν ήμουν καμία εξαίρεση του κανόνα. Τα έβλεπα γύρω μου με όλους. Ένας τυχερός, δέκα άτυχοι..
Ξέρεις ποιοί μου στάθηκαν στις δύσκολες στιγμές μου; Ξένοι.. Φίλοι, άνθρωποι της διπλανής πόρτας όπως λές, μα όχι συγγενείς.. Αυτούς έχω σαν αδέρφια μου, αυτοί είναι οι συγγενείς μου, αυτοί με νοιάζονται αν είμαι καλά, αν περνάω καλά, και αίρονται όταν χαίρομαι.. που τηλεφωνάνε να μάθουν νέα μου, που ξέρουν για μένα τόσα, που οι ίδιοι οι συγγενείς μου δεν γνωρίζουν.
Το ξέρεις ότι έχω όλο κι όλο 4 ξαδέρφια πρώτου βαθμού, και 2 δευτέρου; Σε πληροφορώ, πως ο Μανώλης (τον οποίο αναφέρω σε αρκετές αναρτήσεις μου) είναι Ο ΜΟΝΟΣ που με νοιάζεται, και απο τα 6?
Πως ούτε η μοναδική μου αδερφή δεν ρώτησε ποτέ αν ζω η αν πεθαίνω;
ΝΑΙ! Οι ξένοι έγιναν αίμα μου.. "οι δικοί μου ξένοι!"
Γι αυτά έγραφα λοιπόν στην ανάρτησή μου.. για τίποτε άλλο!


MARY είπε... Best Blogger Tips

OSO OI AN8RWPOI EKFRAZONTAI TOSO OI PLHGES EPOULWNONTAI GRHGOROTERA ,SE KATALAVAINW SUNAIS8HMATIKE MOU FILE,NA EXEIS MIA KALH MERA !!


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ Κ ΟΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΤΣΙ !
ΑΝ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ,
ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ -ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ
ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΝΔΟΤΟΙ
ΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ
ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...
ΜΑΚΡΙΑ !!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΙΚΟΛΑ Κ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ 'ΧΩΡΟ - ΑΕΡΑ ' ΣΤΗ ΖΩΗ !!!
ΚΑΛΟ ΣΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μαράκι μου, ακριβώς αυτό κάνουμε στα Blogs, εκφράζουμε τις πίκρες μας, σαν να τις εξομολογούμαστε σε κάποιον ψυχαναλυτή :)

*** Σε "συγγενείς" , οι αληθινοί φίλοι, πάντα φίλοι έμειναν, οι "συγγενείς" σου γυρνάνε την πλάτη.. Αυτούς να φοβάσαι.


mary είπε... Best Blogger Tips

Oti kaneis me agaph pairnei thn axia sou , to alh8ino einai pantotino kai akrivo !! Se kalhnuxtw Niko mou.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να 'σαι καλά Μαιρούλα, καλή σου νύχτα!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα φίλε Νίκο. Μια χαρά τα λες. Όντως αυτή τη νοοτροπία του Έλληνα κι εγώ που ζω στην Ελλάδα δεν μπορώ να την καταλάβω. Δηλαδή μερικές φορές γίνομαι έξω φρενών. Βγαίνω από τα ρούχα μου. Το άσχημο είναι ότι δεν είμαστε σαν λαός διατεθειμένοι να την αλλάξουμε αυτή την ριμάδα νοοτροπία και γι' αυτό δεν πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά. Έχουμε φτάσει στο σημείο όπως λες κι εσύ να αποκαλούμε "μαλάκα" οποιοδήποτε κάνει κάτι διαφορετικό από εμάς. Βλέπουμε κάποιον δουλεύει αρκετά και λέμε "κοίτα τον μαλάκα". Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και έχει ποτιστεί βαθιά μέσα μας. Είναι πολύ δύσκολο να την αλλάξουμε. Να σου αναφέρω το πιο συνήθης παράδειγμα που είναι αυτό που συμβαίνει στο Ελληνικό Δημόσιο όσο αφορά τις διακρίσεις που γίνονται με το παλιός και νέος και με την κατηγορία μορφωτικού επιπέδου. Σε μια Δημόσια υπηρεσία εάν είσαι νεοδιοριζόμενος είσαι υποχρεωμένος να δουλεύεις πιο πολύ από όλους διότι οι παλιοί έχουν δουλέψει τόσα χρόνια και ο νέος πρέπει να κάνει τώρα και την δουλειά των παλιών για να μάθει. Εάν είσαι "τυχερός" και είσαι και ΔΕ κατηγορίας και όχι ΠΕ τότε την πάτησες. Πρέπει να δουλεύεις ακόμη περισσότερο διότι ένας ΠΕ είναι εκεί μόνο για να πληρώνετε διότι με τόσες γνώσεις που έχει δεν μπορεί να ασχολείται με μικροπράγματα. Την χαμαλιτζίδικη δουλειά πρέπει να την κάνουν αυτοί που έχουν χαμηλού επιπέδου μόρφωση. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όσες υπηρεσίες έχει τύχει να πάω και να εξυπηρετηθώ αμέσως, δουλεύανε νέα παιδιά. Αντιθέτως όπου έτυχε να πάω και υπήρχαν παλιοί με τρέχαν από γραφείο σε γραφείο μόνο και μόνο για να με διώξουν από το κεφάλι τους. Έτσι είναι φίλε Νίκο. Μαζί σου κι εγώ. Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά είναι τόσο λίγες που δεν μπορούν να σώσουν έναν ολόκληρο λαό.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next