04 Απριλίου 2011



11 Τορόντο -Συναυλία ΙΙ

Κάποιος φίλος, με το ψευδώνυμο Aigeas86, και η φίλη μου Λουίζα (το υπέροχο Λιζάκι μας), ανέβασαν στο Youtube ένα μικρό απόσπασμα απο την χθεσινή συναυλία εδώ στο Τορόντο με τον Λάκη Χαλκιά, στο 1ο τραγούδι, "Η Ρωμανία επάρθεν".

Τους ευχαριστώ θερμά. Σας τα παρουσιάζω, κι ας μην είναι η ποιότητα του 1ου τόσο καλή. Για μένα είναι ένα κομάτι της ζωής μου, και οι αυριανές μου αναμνήσεις.

Σας είχα υποσχεθεί πως θα κάνω ότι μπορώ να σας δείξω κάτι απο την συναυλία, έστω και μικρό.
Μοιραστείτε τα μαζί μου λοιπόν..



Το video της Λουίζας, που είναι ολόκληρο το τραγούδι, και σε HQ, απο άλλη οπτική γωνία, μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ: L.Xalkias-Nikos Rammos LIVE -Απο Λουίζα


Εννοείται πως, όσοι δεν βλέπετε αυτή την στιγμή το Video, μπορείτε να το δείτε πατώνας σε ένα απο τα δύο παρακάτω Link:

1) L.Xalkias-Nikos Rammos LIVE IN Dan4th 02-04-11

ή..

2) L.Xalkias-Nikos Rammos LIVE IN Dan4th 02-04-11



Καλή ακρόαση!






Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου καταρχήν συγχαρητήρια για την συναυλία. Είναι μεγάλη τιμή για τον οποιοδήποτε να στέκεται δίπλα σε τέτοιους μουσικούς αυτής της εμβέλειας. Είμαι σίγουρος ότι η συναυλία είχε επιτυχία γιατί οι Έλληνες του εξωτερικού πάντα στηρίζουν τέτοιες προσπάθειες. Σίγουρα θα υπάρχουν πολλά πράγματα να μας διηγηθείς από αυτή τη συναυλία και εμείς θα είμαστε στην αναμονή για να διαβάσουμε. Σου εύχομαι ότι καλύτερο από καρδιάς. Πραγματικά είμαι περήφανος που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά.


elefterifoni είπε... Best Blogger Tips

ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ: http://elefterifoni.blogspot.com/ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΑ blogs ΣΑΣ ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ.... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ. ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ elefterifoni.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια Νίκο!
Μεγάλη τιμή για σένα να συνεργάζεσαι με ένα τόσο αξιόλογο καλλιτέχνη,σαν τον Χαλκιά.Εξαιρετική η ερμηνεία σας.Και η ποντιακή λύρα μοναδική.


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου συγχαρητήρια πολλά...
Μακάρι να ήταν έστω και λίγο πιό καθαρό το βιντεάκι... ομως και έτσι εμένα μ΄έκανε και ανατρίχιασα!
Το έβαλα στα αγαπημένα μου!


Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Τέλειος ο Λυράρης να μου το θυμηθείτε όταν μεγαλώσει θα γίνει πολύ μεγάλος...Φίλε μου σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας αυτές τις συγκλονιστικές στιγμές. Μεγάλη τιμή η παρουσία δίπλα σε ανθρώπους σαν τον Χαλκιά...Τελικά σάμπως έχουν δίκιο όσοι λένε, πως παντού υπάρχει ένα άξιο τέκνο του Πόντου. Να είσαι καλά αδερφέ γερός δυνατός και να ζεις όμορφα πράγματα...Ξέρω πως, όλο και κάτι θα υπάρχει να μοιράζεσαι μαζι μας...Αρκετά με την φλυαρία μου σπεύδω να το ξαναδώ τάχιστα...


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Κ Α Τ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!! Το λέω και το πιστεύω. Έχεις καταλάβει Νίκο τις απόψεις μου, γύρω από το θέμα της μουσικής από τις επισκέψεις σου στο blog μου. Είμαι πολύ αυστηρός στις επιλογές μου και δύσκολα θα πω λόγια που δεν νοιώθω. Όμως, εδώ τα πράγματα μιλάνε μόνα τους: Το τραγούδι καταπληκτικό, η εκτέλεση θαυμάσια και ο ήχος υπέροχος. Το τραγούδι με μάγεψε. Συνήθως δεν ακούω ποντιακά, και είναι ένα είδος που δεν με αγγίζει (Τι να κάνουμε, εμείς που είμαστε κάτω από το αυλάκι, έχουμε μάθει και βιώσει άλλα ακούσματα). Μπράβο σας, μπράβο σου. Ήδη αυτό το youtube το έβαλα στο blog μου, σε μόνιμη ανάρτηση, εκεί δεξιά πάνω από το ρολόϊ και κάτω από το άλλο youtube που παίζει ο γιος μου. Περιμένω να ανεβάσεις και άλλα τραγούδια από τη συναυλία. Πάντα τέτοια!!!
Υ.Γ. Μήπως πρέπει να ... κόψεις τα γλυκά και τις μακαρονάδες???? Σε βρήκα λιγάκι ... υπέρβαρο!


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

VAD είπε... Best Blogger Tips

Σου τα...έψαλα και στο facebook,την ψ'ή σ'να τρώω,
ρε Πόντιε:)


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Μια άλλη εκτέλεση του "Η Ρωμανία επάρθεν" εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7DHfpMetZmQ&feature=player_embedded#at=112 και εδώ με την Λυδία Κονιόρδου και Γ.Νταλάρα: http://www.youtube.com/watch?v=BsSPSGCMiTg&feature=related. Νίκο προσπάθησε να βρεις παρτιτούρες και έργα σχετικά με τον Πόντο, του Βασίλη Αρχιτεκτονίδη.


mary είπε... Best Blogger Tips

bravo niko!!!!!!!!!!!!!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next