31 Μαρτίου 2011



9 Emails και Blogs

Αγαπητοί μου φίλοι, καλησπέρα σας.
Τελευταία, δέχομαι καταιγισμό από αναρτήσεις, που έχουν όλες τους το ίδιο μοτίβο, ανήκοντας σε δύο συγκεκριμένες κατηγορίες.

1. Ειδεογραφικά/Δημοσιογραφικά Blogs
2. Στοιχηματικά/Αθλητικά Blogs

Θέλω να δηλώσω επίσημα, και για πολλοστή φορά, πως δεν είμαι λάτρης καμιάς απο τις παραπάνω κατηγορίες.
  • Μισώ την πολιτική τόσο πολύ, όσο και την βρωμιά που εμπεριέχει.
  • Μισώ το ποδόσφαιρο, όσο δεν φαντάζεστε. Παρομοίως και τα στοιχήματα.
Προσέξτε όμως:
Δεν κρίνω ούτε κατακρίνω κανέναν που του αρέσουν τα παραπάνω, πρός Θεού. Θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα του καθ' ένα το τι θα του αρέσει ή όχι και με το τι θα ασχοληθεί, και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Να σεβαστούν μόνο θέλω κι εκείνοι, την δική μου επιθυμία, να απέχω από τις παραπάνω θεματικές κατηγορίες, και τα ενημερωτικά τους Emails. Εάν θελήσω να διαβάσω κάποιο παρόμοιο Blog, να είστε σίγουροι πως δεν με σταματάει κανένας. Όπως παράδειγμα το Blog του φίλου μου Γιώργου,
που ναι μεν ασχολείται με την πολιτική στο σύνολό του, ναι γράφεται απο έναν δημοσιογράφο, μα δεν κάνει αναδημοσιεύσεις & Copy Paste απο άλλες πηγές, αλλά γράφει ο ίδιος για τον ίδιο.
Μεγάλη διαφορά..

Για τους λόγους λοιπόν που προανάφερα:
Παρακαλώ, όσοι με έχετε στην λίστα παραληπτών σας, και έχετε ιστολόγια με θεματολογία παρεμφερή με τις παραπάνω κατηγορίες, (κάντε μου το σαν χάρη και θα σας το χρωστάω δηλαδή)  διαγράψτε με εσείς, χωρίς την άδειά μου.
Έτσι κι αλλιώς δεν μου ζητήσατε την άδεια να με εγγράψετε :)

Μη με βάζετε στην -δυσάρεστη απο κάθε άποψη- διαδικασία να σας στέλνω εγώ γράμματα, ζητώντας σας ο ίδιος την διαγραφή μου, δεν μου αρέσει, με κάνει να αισθάνομαι σαν ζητιάνος. πόσο μάλλον, που στη θέση αυτή, δεν ζήτησα ποτέ να βρεθώ ο ίδιος.

Κι εγώ χρησιμοποιώ Newsletter αγαπητοί μου φίλοι, μα με μια διαφορά.
Την εγγραφή, αποφασίζει και την κάνει μόνος του ο αναγνώστης, και πάλι "μόνος" του διαγράφεται όταν αυτός το θελήσει. Βλέπω κάθε μέρα, κάποιους να γράφονται, κάποιους να διαγράφονται, κάποιους να μην με διαβάζουν, μα πάντοτε, είναι η επιλλογή η δική τους. Και έτσι πρέπει να 'ναι.

Δεν χρειάζεται να μου στείλει Email κανένας, "ζητώντας" η "παρακαλώντας" με να τον διαγράψω εγώ. Και δεν σας τα γράφω αυτά σήμερα, ούτε με κακία, ούτε με θυμό, ούτε με τάση απαξίωσης. Φιλικά σας τα γράφω, και πάντα φίλους μου θα σας θεωρώ, μην το παίρνετε λάθος.
Το να μην αγαπάω εγώ η όποιος άλλος τα ίδια θέματα που εσείς αγαπάτε, δεν σημαίνει τίποτε. Καθ' ένας έχει τις δικές του προτιμήσεις.

Για να καταλάβετε τι λέω:
Ο αδερφός μου ο Μανώλης, που μεγαλώσαμε μαζί απο παιδιά, όταν είμαστε παρέα, μιλάει μόνο για μηχανές, για συνεργεία και για ράλλυ. Εγώ πάλι, μιλάω για μουσική.
Άντε τώρα να κάνουμε χωριό εγώ με τον Μανώλη.. Αυτός να μου λέει για τον ήχο της εξάτμισής του, κι εγώ να του λέω ότι είναι σε Sol minore..

Απλά με στενοχωρεί κάθε φορά, να δέχομαι ένα τέοιου περιεχομένου email και να το στέλνω αδιάβαστο στον κάδο απορριμμάτων.
Είπαμε, έχω κι εγώ τις λόξες μου.. τι να κάνουμε
Λοιπόν ; Φίλοι ;  :)






Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Φίλε Νίκο. Όπως λεν οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους κάλους Φίλους. Ο καθένας θέτει τα όρια και τον προσωπικό του χώρο, σαν Φιλοι του οφείλουμε να τον σεβαστούμε ώστε να περάσει κι η Φίλια σε άλλο επίπεδο, να εμβαθύνει. Κοινά σημεία αναφοράς πάντα υπάρχουν, όχι απαραίτητα στα χόμπι και ενδιαφέροντα μα στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και κρίνουμε την καθημερινότητα. Σε ένα αμμοπλυντήριο είμαστε και τρίβει ο καθείς την σκέψη του άλλου ώστε να διευρυνθεί ο νους και να πλατύνει η κρίση μας. Να σαι καλά γερός δυνατός πάντα και με το καλό να ολοκληρωθεί η προετοιμασία της συναυλίας...Υ.Γ. περιμένω βιντεάκια έτσι; κι απ τις πρόβες....


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Μαζί σου οπωσδήποτε!!!!


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Και πολύ κομψά τα είπες.Τα email μας δεν τα δίνουμε για να μας τα πρήζουν με newsletter που δεν ζητήσαμε, τα δίνουμε για την περίπτωση που κάποιος θελήσει να επικοινωνήσει μαζί μας.Έχω βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να ζητάω να μην μου ξαναστείλουν και να μου λένε πως την έχω ψωνίσει.Δηλαδή επειδή αυτοί είναι ζώα, εγώ είμαι καβαλημένη.Στην τελευταία περίπτωση, έπεσα πάνω σε ψυχανώμαλο ο οποίος από τότε που μου πέταξε το λίνκ του στα μούτρα και ζήτησα ευγενικά να μην το ξανακάνει, μπαίνει στο μπλόγκ μου και βρίζει.Πόσους πια να χωρέσει και το Αιγινήτειο;


VAD είπε... Best Blogger Tips

Θα δοκιμάσω τη μεθοδό σου,ρε κάπτεν,αλλα και πάλι σε ποιον να πρωτογράψω,με πρηξανε...

Καλό μήαν,ρεεεε...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Κώστα, έτσι ακριβώς είναι, γι αυτό έδωσα και το (αληθινό πέρα για πέρα) παράδειγμα με τον αδερφό μου, για να μην παρεξηγήσουν κάποιοι το σκεπτικό μου.

*** Χρήστο, σήμερα συμφώνησες πολύ εύκολα και με κάνεις να ανησυχώ (σε πειράζω ε) :))

*** Σε βρίζει επειδή δεν θέλεις να τον διαβάζεις; Αυτόν ούτε και στο Αιγινήτειο δεν θα τον κράταγαν.

*** Βασίλη, αρχίνα να γράφεις κι εσυ ομαδικά. Με ένα σμπάρο 40 τρυγώνια :)

Καλό μήνα σε όλους σας παιδιά.


Angel είπε... Best Blogger Tips

Καλό μήνα αδερφε μου.Υγεια.

Εχεις απόλυτο δίκιο.Το χειρότερο των περιστάσεων αυτών είναι όταν ΄δεχεσαι Mail από ιστολόγια...που ουτε καν ξέρεις....απλώ πηραν το mail sου και σε σφυροκοπούν στο spam.Γεμίζει ο φάκελος καθε φορα.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

Με αφορμη λοιπόν τη συγκεκριμενη αναρτηση, να καταγγειλω και εγω τον βουλευτη του ν.Ηρακλειου, κυριο Λευτερη Αυγενακη της Δημοκρατικης Συμμαχιας (http://www.avgenakis.gr/), γιατι ξαφνικα και χωρις καμια ερωτηση εκ μερους του μπηκα -αθελα μου παντα- στη λιστα αποστολης των δελτιων τυπων της παραταξης του.
θα μου πειτε οτι ειναι ο πρωτος που το κανει??
οχι, αλλα προσεξτε εδω:
1) στελνει 2-3 μαιλς την ημερα!!
2) τα μαιλς δεν αναφερουν πουθενα κατι τυπου: "Αν επιθυμητε να διαγραφειτε πατηστε εδω"
3) του στελνω μαιλς πισω και του εχω ζητησει επανειλημμένως να με σβησει απο τη λιστα του, χωρις ΚΑΜΙΑ ανταποκριση! συνεχιζει τον χαβα του... μετα απο 10 μαιλς που του ειχα στειλει -σαν reply παντα- τον εβρισα και μαλιστα ασχημα!! μα και τοτε δεν εγινε τιποτε!!
τοτε υπεθεσα οτι ειτε δεν τα κοιταει καν , είτε (αυτο ειναι το χειροτερο) τα κοιταει και δεν προεβαινει σε καμια ενεργεια!

δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο..

απο αυτον θα γλιτωσω μονο αν αλλαξω μαιλ.

και μετα ενας τετοιος ανθρωπος, που δεν σεβεται τα δικαιωματα των αλλων, να θελει να γινει και βουλευτης...

αισχος!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Αχ έχει βγάλει η γλώσσα μου μαλλιά και εμένα και σένα και ένα σωρό άλλων άλλων μπλογκερ να τα λέμε να τα ξαναματαλέμε αλλά φαίνεται μερικών δεν ιδρώνει το αυτάκι με τίποτα.
Βέβαια Καλά κάνεις και προσπαθείς Νίκο μου μπας και κάτι κολλήσει σε κάποιους :)
Προσωπικά δεν είμαι γραμμένη όπως ξέρεις στο μέηλ σου αλλά σε διαβάζω ανελλιπως.
Φιλάκια


THOMAS είπε... Best Blogger Tips

Ενδιαφερον ιστολογιο το οποιο θα προσπαθησω να παρακολουθω!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next